Je pa malce razlike, al zraven mene na plo?niku nekdo do konca zakadi , ali pa gre ?ez ocean ena ladja ...
Saj jaz tudi nisem za to, da se DPF odstranjuje... Samo ce zacne toliko zafrkavati... in se proizvajalec distancira od tega, da bi to bil problem, ki bi ga moral sanirati servis ... in ko ti ta servis to se mastno zaracuna... zakaj bi moral to potem placevati iz lastnega zepa ... okoli se pa vozijo 30 let stare "kante", ki nikoli niso imele taksnih filtrov in v zrak spuscajo svinjarijo v nasi okolici...
Vsi prebivalci okol tebe, vklju?no s tabo samim, pa slab?e ....
In ladja s katero pripeljejo avtomobile iz bliznjega in daljnega vzhoda v zrak izpusti toliko svinjarije, kot jih bodo vsi tisti avti, ki jih prevaza, v ene 10 ali vec letih
Ne... moja prejsnja sestica (2013) ni imela... ima pa pomoc pri speljavanju (Hill holder) ... Imam sele sedaj v CX-5 ... in pri nadomestni tanovi trojki je bila tudi ta tipka, ceprav je rocni menjalnik... Deluje pa tako, kot sem napisal v enem od prejsnjih zapisov od lani ... Torej ni potrebno drzati noge na zavori... le sklopko moras drzati ali pa dati v ler ...
Se tola?im,da nimam M6.Je ?e kdo na forumu s kako izku?njo,dobro ali slabo. Lp
Saj to so take zadeve, ki se lahko zgodijo na vsakem avtu (OK... odmicna gred je bila specificna za taprve dizelske sestice tretje generacije in nekatere CX-5 iz istega obdobja ... ) ...
Velja 10 let ob vsakoletnem rednem servisu pri MAZDI. In kartico dobi? s ?tevilko ?asije itd.. Lp
Je ?e kdo ki ima izku?njo s asistenco Mazda? Lp
Jaz sem koristil enkrat pri tadrugi sestici (2008) , ko sem se odpeljal od doma in je nekaj skripalo oz. drgnilo spredaj pri kolesih, zavorah,... Sem poklical MES in pocakal ene 20 minut, da je prisel z vleko in avto odpeljal v BTC na servis ... Problem je bil odpravljen v 15 minutah ... se je izkazalo, da se je snel nek pleh, ki je drgnil po diskih ...
Drugic sem koristil pri tretji sestici (2013), ko je zagorela lucka za motor in se je potem izkazalo, da gre za problem z odmicno gredjo ... To je bilo na Jeprci neko soboto, ko sem prisel iz Celovca ... Poklical najprej Majesa in je rekel, naj klicem kar MES ... Sem to naredil... in pocakal slabie pol urce, da je prisel z avtovleko, nalozil avto in ga odpeljal v BTC... Sem sel potem v ponedeljek tja in dobil nadomestni avto, ker je bil moj potem nekaj dni tam pri njih na okrevanju ...
Sam sem zadovoljen s to storitvijo ... imam pa med drugim se pri Trigvalu asistenco (ker je itak ze v paketu in ce je agent odstranil opcijo, bi me stalo drazje, ker ne bi bilo vec paketnih popustov ... Sem pa tudi clan AMZS in imam tudi njihovo asistenco ... Triglav aisistenco se nisem nikoli koristil, sem pa enkrat AMZS, ko je sin bil s Cordobo, ki je bila pisana name, v Ljubljani in je bil avto brez moci... Takrat so Crodobo nalozili in jo odpeljali do soseda (lokalnega serviserja)... ki jo je potem postimal. Enkrat pa sem tudi koristil AMZS, ko je hci bila tudi s Cordobo vpletena v verzino trcenje ...
O?itno se Mazda ne kvari, hvala bogu. Lp
Si bil prehiter... sem ravno pisal svoje izkusnje z MES in nasplosno z asistencami ...
tokrat sem tukaj z tehni?no te?avo, ki je bolj kot ne samo "annoying".
V M6 2015 (pred faceliftoml) mi zmeraj predvaja prvo skladbo iz USB klju?a, potem ko dam kontakt oz. ?tartam.
Na internetu sem bral, da bi naj hodli cel BT modul menjavat na servise in ne vem kaj ?e. Mene pa najdbolj zanima, ?e ma kdo tule kak?ne izku?nje s tem oz. mogo?e ?e na?el re?itev?
Hvala za vse odgovore.
Sem tvoje sporocilo premaknil v temo, kjer je bilo govora o tem... USB modul zamenjajo na servisu... nevem pa, kako je, ce je izven garancije... Najbolje, ce vprasas na servisu...
Tale komentar je pa cisto brez pomena... Avto je pac treba servisirat... in tudi tankat. Tudi za tankanje te racunalnik obvesti, in potem gres verjetno tankat ali?
Nikjer nisem napisal, da tega ne mores sam naredit ... seveda pa potrebujes znanje in ustrezna orodja .... ni nujno, da gres na servis...
Pomoje je nastavljen samo opomnik ... lahko pa da se bo potem pojavila se kaksna lucka... Ce je se v garanciji, potem je to menda lahko razlog, da ne velja vec ...
@Jures ... pri tebi je tudi veliko relacijskih vozenj... tam je poraba precej nizja, ker ni stalnega speljavanja in zaviranja ... To se precej pozna... Jaz sem recimo pri relacijskih voznjah imel tudi povprecno porabo okoli 6 litrov ... cim pa se zacnejo voznje, ki so bolj razgibane (torej ustavljanje in pospesevanje) pa se poraba takoj dvigne za liter ali dva ...
Moja ima trenutno 6,22. Se pravi je res nekje 1 liter + ve?.
S prejsnjo sestico (2.0, CD140, rocni menjalnik) je bilo povprecje visje... okoli 7,5 l / 100 km ... ob podobnem rezimu voznje ... >> https://poraba.com/usage_view.php?carid=6479
Za mazdo 6 prva generacija je bila cena ene vzmeti 180e+DDV (brez dela), tako da si kar dobr skoz prsu. Seveda dobis to isto vzmet (KYB) na internetu za 38e, ampak ok .
Kaj ti nuca, ce dobis vzmet ceneje nekje na internetu, ce pa ne ves, da je vzmet tista, ki je krivec... ...
Jaz sumim, da je se kaksna lucka, ki jo je pozabil omeniti ... rumen klicaj je splosna lucka...
Najbolje bi bilo vidno slike ... ce se napako da ponoviti in se ne pojavlja zgolj obcasno oz. nakljucno...
Ce gre za kaksno splosno napako... za katero je bil recimo vpoklic... znajo tudi urediti pod garancijo, sploh, ker ni veliko cez 150.000 km... Jaz bi vseeno probal vprasati na servisu... lahko je samo kaksna malenksot in je nivo kaksne tekocine ravno na meji... ali kaksen senzor zapacan... Vem pa da bodo nekateri skocili v luft, ker imajo s pooblescenim servisom slabe izkusnje ...
Pozdravljeni, ko avto dose?e 3000 obratov mi izpi?e na ekranu sistemska napaka! ?
Sem preprican, da ne naoise tega, ker nima slovenscine ... napisi tocno, kaj napise in katere lucke se prizgejo... pa bomo poiskali resitev, ki je skoraj gotovo tudi opisana v prirocniku ....
Ne dela mi radio (original) na M6, 12/2010L ...kar nekaj mo?no poka v zvo?nikih...radio je pa neodziven!! Je imel kdo kaj podobnega...pozna te?avo?
Se da popraviti ali je bolje drugega kupit?
Hvala!
Sem premaknil tvoje sporocilo v temo, kjer je ze bilo govora o tem... pa tudi resitev je napisana (kontaktiraj luchota >> http://www.mazda-si.net/user/7512-lucho/)
Pri kolegici se je pojavilo ropotanje in so po nevemkoliko poskusih iskanja napake ugotovili, da je ob menjavi gum nek serviser bil slampast in je v plasc padla svincena utez za balansiranje... in ji je ta opletala in se kotalila po notranjosti gume pri pocasnejsi voznji...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Saj jaz tudi nisem za to, da se DPF odstranjuje... Samo ce zacne toliko zafrkavati... in se proizvajalec distancira od tega, da bi to bil problem, ki bi ga moral sanirati servis ... in ko ti ta servis to se mastno zaracuna... zakaj bi moral to potem placevati iz lastnega zepa ... okoli se pa vozijo 30 let stare "kante", ki nikoli niso imele taksnih filtrov in v zrak spuscajo svinjarijo v nasi okolici...
Ampak ja... smo zasli s teme
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Povezava za deljenje
Deli na druge strani