Za mojo je na uradnemu servisu 150€ brez menjave. Original je NGK. Sem kupil na avtodocu za malo manj kot 50€ vse stiri. NGK seveda. Ni problem vzdrzevanje vozila problem je ker imajo tako navite cene da glava boli.
Ko je bil avto pri njemu vijak ni imel toliko lufta in je bil vrjetno do konca zasraufan ampak ni bil trdno zategnjen. Jest sem se potem se cel dan vozil po ljubljani in sem opazil, da je pokanje cedalje bolj pogosto in glasnejse. No ko sem prisel domov mi ni dalo miru in sem odstranil kolo in preverjal vse mozne zadeve in naletim na vijak. P.S. vijak ni bil tako mocno odvit, ampak malenkost manj. Jest sem ga na roke odvil za cca. dva obrata, da se lazje vidi na sliki. Kakor koli zadeva je resena in ni vec ropotanja
Mazdasi imam en problem. Po menjavi sprednjih spodnjih rok mi sedaj ob zavijanju levo/desno poka. Poka tudi, ko se zaustavim in sile preidejo na roko. Pokanje je zelo motece in pres menjavo ni bilo prisotno. Roka nima lufta in pravtako ostali deli podvozja. Pelko je 2x vse pregledal in je vse tako, kot mora biti. Njegovo mnenje je, da je neka napaka na roki. Ima mogoce kdo podobne izkusnje oz. kaj bi bilo se za preveriti. Osebno mi je malo cudno, da bi bile obe roki defektni...
Jest ti lahko za bencinarja povem in problemov dobesedno NI. Pri hisi imamo dva bencinarja (2.0 in 2.5) in problemov ni. Z rjo pri drugi generaciji tudi naceloma nebi smel imeti problemov. Edino kar mi na pamet pade je to da zadnje celjusti rade zastekajo, ampak to je itq rak rana mazd ze od prve generacije. Je tudi res, da so originalne bremze samo za v smeti, ampak bodimo realni kupujes 10 ali vec let star avto in moznost, da so gor originalne bremze je majhen.
Jap in 2.3 motor je rad papcal olje. Drgac pa bencinarja bos lahko kar lep cajt vozil z oljem na min. Pa bo zelo tezko zaribal. Seveda to ni dobro za motor in bo vecja obraba, ampal zaribal nebo kar tako. Ce je pa olja v motorju obcutno manj, kot minimum potem je pa druga zgodba. Pa tudi v tem primeru nebi zaribal po 15 min voznje.
Z bencinarjem bo najvecja zihrca. V redkih primerih znajo mogoce malenkost popiti olje to je pa to, kar je bilo "serijskih" napak. Osebno bi se preveril kako je s sklopko in pa rja. Najvecji problem bo z rjo :). Se pa strinjam z alessom in kupujes 17 let star avto in je zelo odvisno kako se je avto vozilo in vzdrzevalo.
@Scr3amNe nima kaj bit narobe če bi šel na drug spec olja.
V bistvu je tudi Original mazda olje dobre kvalitete, saj je tudi do sedaj dobro opravljalo svojo delo.
Če pa že želiš it na "boljše" olje, pa lahko najprej menjaš za katero drugo in po 5.000 in 10.000km vzameš vzorec olja in ga daš na analizo. Tako se da najbolj videt v kakšnem stanju je olje in kaka je obraba motorja, tako narediš recimo z dvema različnima oljema in imaš realno sliko kaj se dogaja z motorjem in katero mu bolj paše.
Ona bestofthe best olja je brezveze dajat ker ga ne boš tako obremenil in še predraga so glede na to da ne rabiš takega olja.
Valvoline maxlife je odlično zqradi dodatkov ki malo zmehčajo tesnila, ki so lahko z leti že trda.
Jst na tvojem mestu bi ostal na Mazdinem olju, in menjaval na 10.000km.
A pa po specifikaciji stima maxlife? Originalno je za bencinarje
Vem, da je menjalnik mazd odličen. Ampak s tem oljem postane pa baje res neverjetno mehak-kot puter. Ne dajejo ga zastonj v dirkalne avtomobile in v super športnike.
Naredi boljše in lepše če se le da. To je moje mnenje. 😁
pred 22 urami je Bini napisal:
Sej nebi sel na 5W-40, ampak bi ostal na 5W-30 le "bolj" kvalitetno olje bi dal
P.S. nevem zakaj mi je tak cuden citat dal od alexa... Neki je zastekalo na mobilni verziji
Če si mislil uporabljat za 2.gen M6, lahko komot, čeprav ni po predpisanih specifikacijah. Drgač pa so 5w40 olja še "prava" olja glede viskoznosti in mazalnih sposobnosti, niso eco naravnana in nimajo znižane HTHS viskoznosti.
w40 olje je kot že rečeno večje rezerve v mazanju pri višjih temperaturah.
5w40 imaš zelo veliko izbiro zelo dobrih olj, tak da skor težko zgrešiš, razen če kupiš kako EurospinOlje.
2. Odlična izbira: Motul 8100xcess, Mobil1 FormulaM, Mobil Super3000X1, Liqui Moly Synthoil HighTech, Ravenol RCS, Ravenol RUP, Shell Helix Ultra, HX8, Redline Professional series
3. Poceni olja z zelo dobrimi lastnostmi in sestavo: Elf Evo900SXR, Total Quartz9000energy, Mannol Elite Ester
4. Odlično olje za starejše avte z 200.xxx prevoženimi km, ta olja vsebujejo dodatke za mehčanje tesnil, zato lahko zmanjšajo porabo olja, ker se recimo tefloni malo zmehčajo: Valvoline Maxlife, Shell Helix High mileage
Potem, ce bi presaltal iz 5W-30 na 5W-40 nima biti kaj narobe? Jest imam v glavi neko cudno misel, da ce se je do sedaj vedno tankalo original mazda olje, da je dobro, da se ga se naprej in se ne mesa z drugimi znamkami. Ja vem traparija :D. Torej v mojo bi bilo potem najbolj pametno dati Valvoline Maxlife ali pa Shell Helix High mileage, glede na to, da imam prevozenih cez 220k km. Ali bi bila boljsa izbira Motul300v, Gulf Competition, Redline? Seveda govorim o 5W-30 in avto spije minimalno olja (nevem ce 3dl na 20k km)
Enostavno in po domače povedano,oznaka 40w pomeni,da je olje pri višji temperaturi še vedno dovolj viskozno in se ne žge ter posledično dobro maže in zdrži pod takimi pogoji več kot 30w. Mislim,da ni nič narobe glede tega ampak so pomembni še drugi podatki itd.
Saj na to sem mislil :). Alex tudi ce bos dal original mazda nebos nic falil. Mazda ima super menjalnik. Je pa res, da je ta red line top shit zadeva
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Za mojo je na uradnemu servisu 150€ brez menjave. Original je NGK. Sem kupil na avtodocu za malo manj kot 50€ vse stiri. NGK seveda. Ni problem vzdrzevanje vozila problem je ker imajo tako navite cene da glava boli.
Za tvojega:
Popravljeno od Scr3amhttps://www.autodoc.si/ngk/7615881
Povezava za deljenje
Deli na druge strani