Skoči na vsebino
Opravljanje rji podobnih pik na beli barvi
Napisano

Jest osebno nebi uporabljal glino za ta nanem. Glina zna za seboj pustiti praske. Jest osebno glino uporabljam samo pred poliranjem. Na vsakodnevni bazi bi raje uporabil iron x. Brez problema bo odstranil zracno rko. Sem tudi sam imel belo mazdo in ni noben bau bau. Je pa zelo lepa barva :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Lopute za zrak
Napisano

Pod sovoznikovem predalom je ventilator in pod ventilatorjem sta dve loputi in pa dva motorcka, katera odpirata loputo. Po vsej vrjetnosti je desni motorcek v okvari. Nevem sicer kako je pri CX-5, ampak pri m6 mk2 se samo prepognes in odstranis neko plastiko pa ze prides do motorcka. Ni potrebno nic podirati. Motorcek je pa pršraufan s petimi vijaki.

 

 

PART_1594048817696.jpeg

IMG_20200702_113230.jpg

IMG_20200812_000140.jpg

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda servis
Napisano (urejeno)

Za mojo je na uradnemu servisu 150€ brez menjave. Original je NGK. Sem kupil na avtodocu za malo manj kot 50€ vse stiri. NGK seveda. Ni problem vzdrzevanje vozila problem je ker imajo tako navite cene da glava boli. 
 

Za tvojega:

https://www.autodoc.si/ngk/7615881

Popravljeno od Scr3am
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda servis
Napisano

Ravno pri starejsih modelih ni teh problemov in zdrzijo bistveno dlje. M;oja bivsa sestka 2003 letnik je imela 350k km pa se vse original :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 spodnja roka
Napisano

Ko je bil avto pri njemu vijak ni imel toliko lufta in je bil vrjetno do konca zasraufan ampak ni bil trdno zategnjen. Jest sem se potem se cel dan vozil po ljubljani in sem opazil, da je pokanje cedalje bolj pogosto in glasnejse. No ko sem prisel domov mi ni dalo miru in sem odstranil kolo in preverjal vse mozne zadeve in naletim na vijak. P.S. vijak ni bil tako mocno odvit, ampak malenkost manj. Jest sem ga na roke odvil za cca. dva obrata, da se lazje vidi na sliki. Kakor koli zadeva je resena in ni vec ropotanja :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 spodnja roka
Napisano (urejeno)

Ocitno se morm sam lotit... Srauf na roki k je fabrisko ze zategnjen je bil losan.  Sem zategnil in je mir. Upam. Amen :D

IMG_20200723_162242.jpg

Popravljeno od Scr3am
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 spodnja roka
Napisano

Mazdasi imam en problem. Po menjavi sprednjih spodnjih rok mi sedaj ob zavijanju levo/desno poka. Poka tudi, ko se zaustavim in sile preidejo na roko. Pokanje je zelo motece in pres menjavo ni bilo prisotno. Roka nima lufta in pravtako ostali deli podvozja. Pelko je 2x vse pregledal in je vse tako, kot mora biti. Njegovo mnenje je, da je neka napaka na roki. Ima mogoce kdo podobne izkusnje oz. kaj bi bilo se za preveriti. Osebno mi je malo cudno, da bi bile obe roki defektni...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Jest ti lahko za bencinarja povem in problemov dobesedno NI. Pri hisi imamo dva bencinarja (2.0 in 2.5) in problemov ni. Z rjo pri drugi generaciji tudi naceloma nebi smel imeti problemov. Edino kar mi na pamet pade je to da zadnje celjusti rade zastekajo, ampak to je itq rak rana mazd ze od prve generacije. Je tudi res, da so originalne bremze samo za v smeti, ampak bodimo realni kupujes 10 ali vec let star avto in moznost, da so gor originalne bremze je majhen.  

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Katero olje?
Napisano (urejeno)

Jap in 2.3 motor je rad papcal olje. Drgac pa bencinarja bos lahko kar lep cajt vozil z oljem na min. Pa bo zelo tezko zaribal. Seveda to ni dobro za motor in bo vecja obraba, ampal zaribal nebo kar tako. Ce je pa olja v motorju obcutno manj, kot minimum potem je pa druga zgodba. Pa tudi v tem primeru nebi zaribal po 15 min voznje.

Popravljeno od Scr3am
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

napake na mazdi 3 ali 6
Napisano

Z bencinarjem bo najvecja zihrca. V redkih primerih znajo mogoce malenkost popiti olje to je pa to, kar je bilo "serijskih" napak. Osebno bi se preveril kako je s sklopko in pa rja. Najvecji problem bo z rjo :). Se pa strinjam z alessom in kupujes 17 let star avto in je zelo odvisno kako se je avto vozilo in vzdrzevalo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Katero olje?
Napisano
pred 3 urami je Aless napisal:

 

@Scr3amNe nima kaj bit narobe če bi šel na drug spec olja.

V bistvu je tudi Original mazda olje dobre kvalitete, saj je tudi do sedaj dobro opravljalo svojo delo.

Če pa že želiš it na "boljše" olje, pa lahko najprej menjaš za katero drugo in po 5.000 in 10.000km vzameš vzorec olja in ga daš na analizo. Tako se da najbolj videt v kakšnem stanju je olje in kaka je obraba motorja, tako narediš recimo z dvema različnima oljema in imaš realno sliko kaj se dogaja z motorjem in katero mu bolj paše. 

Ona bestofthe best olja je brezveze dajat ker ga ne boš tako obremenil in še predraga so glede na to da ne rabiš takega olja. 

Valvoline maxlife je odlično zqradi dodatkov ki malo zmehčajo tesnila, ki so lahko z leti že trda. 

Jst na tvojem mestu bi  ostal na Mazdinem olju, in menjaval na 10.000km. 

 

A pa po specifikaciji stima maxlife? Originalno je za bencinarje

 

API SL ali ACEA A3/A5

API SL/SM ali ACE A3/A5

 

pri long life je pa :  ACEA A3, ACEA B3, ACEA B4

 

https://www.autodoc.si/valvoline/13625537

 

 

Rajsi bi videl, da dam malo boljse olje in ga menjam na 20k km, kot pa na 10k km.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.