| km | skupaj | tedensko | mesečno | poraba/l | cena | skupaj letno | |||
| 2 | 5 | 21 | 6,5 | 1,41 | 11 | ||||
| BENCIN | oseba 1 | 20 | 40 | 200 | 840 | 54,6 | 77,0 | 847 | |
| oseba 2 | 30 | 60 | 300 | 1260 | 81,9 | 115,5 | 1.270 | ||
| 1 | 5 | ||||||||
| oseba 3 | 30 | 60 | 60 | 300 | 19,5 | 27,5 | 302 | ||
| 3 | 13 | ||||||||
| oseba 4 | 30 | 60 | 180 | 780 | 50,7 | 71,5 | 786 | ||
| dodatne vožnje | 500 | 32,5 | 45,8 | 504 | |||||
| 3.710 | |||||||||
| 3680 | |||||||||
| FIKSNI STROŠKI | cena | padec cene | tedensko | mesečno | registracija | servis | gume | skupaj | |
| AVTOV | 0,1 | 52 | 12 | ||||||
| M6 | 22.000,00 | 2.200,00 | 42 | 183 | 900 | 300 | 400 | 3.800 | |
| M3 | 16.000,00 | 1.600,00 | 31 | 133 | 700 | 250 | 300 | 2.850 | |
| Clio | 4.500,00 | 450,00 | 9 | 38 | 400 | 100 | 100 | 1.050 | |
| 7.700 | |||||||||
| skupaj | 11.410 | ||||||||
Registracija je tudi stroški zavarovanja ane?
Dej, veš kaj - prodaj kliota, pa boš imel z M6 eno leto 0 stroškov.
Škoda da nimajo volana na zalogi
392$
pred 17 urami je Janez007 napisal:CX-3 model 2015/16 so imeli težave s puščanjem hladilnika, ki se nahaja čisto spredaj, takoj za masko. Pri mojem je bil viden masten okrogel flek in so hladilnik zamenjali v garanciji.
In težave s kondenzatorji.
pred 17 urami je SpEkTr napisal:Sorry za off topic - to je to a ne kar rabim
![]()
Just a moment...
WWW.AUTODOC.SIal tale:
Just a moment...
WWW.AUTODOC.SI
To majo res konfuzno..
Glede na gugl jih najde več z oznako 107206, tako da vzemi tega
pred 21 minutami je Boss napisal:Ja in kje je ta gumb po tvoje? TPMS preko senzorjev v gumah nimajo gumba, ima ga pa sistem, ki dela preko ABS senzorjev in to zato, da imaš lahko različen tlak spredaj in zadaj.
TPMS namreč pridobiva podatke o tlaku v gumi in če pade mislim, da pod 1.9 bara se oglasi zato pač ni potrebna nobena kalibracija.
No to pa nisem vedu
priporočeno je, da ob menjavi ali pumpanju gum držiš gumb za tlak, da se sistem rekalibrira
pred 15 urami je Janez007 napisal:Na Mazda servis, da sploh ugotovijo, kaj je težava (prava diagnoza). Saj potem ga lahko pelješ na popravilo kamor hočeš.
Se strinjam, predlagam BTC ali Interclass.
Pravkar je Z M A J napisal:Dajte fotko, sicer ne verjamem. Upam, da ne gre za BRKATO PRINCESO! :)))
V čudnih časih so tudi čudne stvari nekomu normalne in obratno
pred 23 minutami je Alex napisal:Saj v bistvu ni nič falil. Saj ima vsak drugi bmw probleme z dpf, enako kot vse nemške znamke. Je pa definitivno manj ostalih problemov pri Mazdah kot pri Nemcih. Še škode niso več tisto, kar so bile. Če si strojnik, dobro veš, koliko dejavnikov vpliva na koncu na to, ali ti bo avto deloval v nulo celo njegovo dobo, ali pa ne. Od samega vplivanja aluminijevih in magnezijeih odlitkov, do kvalitete ingotov, nato je tu obdelava na cnc strojih (kdo dela kdaj in kako na teh strojih, kdaj se zamenjajo karbidne trdine na orodjih (noži) navoji svedri, svedri, vijaki. .. Nato je tu kontrola (poroznost izdelkov, tolerance, kvaliteta obdelovalnih površin, termična obdelava...) Nadalje je tu sestavljanje avtomobila, deli so ponavadi od različnih dobaviteljev, kjer pa tudi ni vse robotsko sestavljeno. In potem dobi avto v roke kupec. Od tu naprej se bo zgodba enakih avtov razlikovala glede na to, koliko da kdo na vzdrževanje avta in občasno kontrolo vitalnih delov in tekočin. Nato je veliko odvisno od tega, kje se bo avto vozil (regionalke, avtoceste, mesto, makadam, veliko klancev, ob morju, v notranjosti...) kakšno gorivo bo tankal, kje bo servisira avto.
In na koncu moraš imeti kanček sreče, da vse deluje kot mora. 😊
In potem uporabiš zapiranje stranskih ogledal in crkne motorček, ker po vsem tem strašnem inžiniringu ne znajo popravit enega motorčka ogledala.
pred 5 urami je TiEn napisal:Bom kar temo si sposodil,.. avto mi normalno deluje in pospešuje recimo na avtocesti od 90 do 180kmh kot nič. Ko mi pa izvaja regeneracijo pospešuje do 140 ob rahlem cukanju pri 140zablokira lahko zabijem pedalko do konca in ker noče pospešiti(mogoče pride na 145kmh po kaki minuti). Any ideas prej k zapelem v sočo 🤪 ?
Alex bi ti napisal da je vse ok, omejitev je itak 130 tako da dokler ni tezav pri 130 ni panike
pred 2 urama je Alex napisal:6-ko benzinarko sem imel na razpolago 4 dni (tudi čez vikend), preden sem se pravilno odločil za dizelco. Porabe nisem mogel spustiti pod 8,5. Pa še avtomatski menjalnik je imela, kar je bil zopet še večji minus. Sicer pa, če primerjam tisti motor z mojo x 186, ni neke velike razlike v vožnji. Obe moraš navijati na obrate, da gresta vsaj spodobno. A ni primerjave z dizel navorom. Če se hočem zdivjati se še vedno v sedem v rdečo puščico =dizelco. 😉
Sepravi ti manjka navor pri X BENZIN MOTORJU?
dne 25. 8. 2022 ob 8:53 je Peter22 napisal:Pozdravljeni,
Očitno res nimam sreče z avti.
Uglavnem,da ne bom jamral preveč vam kar opišem težavo.
Avto je kar naenkratet med vožnjo začel izgubljati moč,recimo pri 100km/h ,kar nehal pospeševati in po 2min ,spet kar dobil moč ,ter normalno vozil.
Potem je nek dan, motor začel regljati, kot kakšen star dizel golf 1.,ter izguba moči se je začela dogajati vse pogosteje tudi pri nižjih hitrostih,do te točke,da ni več vleku nikamor in ropotal kot traktor.
Ga peljem na srevis in mi 2 serviserja receta,da to se edino injektorji takole ,lahko slišijo.
Damo injektorje na test a na testu ni pokazalo,da bi bili slabi.Vseeno jih prepucajo in zmontirajo nazaj.
Avto ne reglja več ,moči pa še vedno nima.
EGR,sesalni kolektor,loputa je bilo vse spucano pred 3 meseci.
Sem opazil,da tudi veliko več žre 1,5l cca.
Na tujih forumih veliko omenjajo ,da bi lahko bil MAF senzor.
A se komu kaj sanja ,kaj bi lahko bilo?
Zdravo,
žal mi je, da imaš toliko težav z avtom. Glede na opisano in tvoj profil si prečesal že pol motorja pa se težave še vedno pojavljajo. Glede na napisano res ne more biti nič več drugega kot turbina. Priporočam, da se zapelješ na pooblaščen servis in poveš kaj vse si že menjal. Zamenjajte še turbino in boš imel mer za 100kkm.
Pravkar je Bini napisal:Možno, da res ampak potem so krivi diski za problem tresenja.... 🤔
Tako se je pač pisalo tukaj, da jih na uradnem niso znali porihtati..... 😟
Meni je treslo minimalno pri visokih hitrostih na AC - ko sem to povedal na uradnem servisu so mi ob rednem servisu kot sem že zapisal takrat spucali ploščice, namazali vodila in sestavili nazaj pa je sedaj mir. Se pač zabije okoli čeljusti cel kup prahu in se začne vse pregrevat - če saniraš takoj se mogoče mogoče rešiš zvijanja diskov, je pa to pač klasična hiba teh mazd.
Meni je Majes enkrat povedal, da so TRW super ploščice.
pred 5 minutami je DM99 napisal:Na servisu je predračun 1600+delo kar je absurd
Meni se pa ne zdi tako oz razmišljam drugače. Če imaš 2013 letnik, je obstoječa zdržala 9 let. Iz tega lahko sklepaš, da bo tudi nova ista zdržala verjetno 9 let
Tako da če najdeš kaj rabljenega za 200-300 eur razlike jaz nebi reskiral.
3ka je verjetno tisti klio od sina, ki vleče boljše kot G165




Napisano
In zaradi 5 evrov je mazda izgubila spet še eno stranko…. Katastrofa za podjetje in za to, kar se grejo. Svaka čast tudi pooblaščencu, ki dejansko ni svetoval menjave podložk, kljub zvestobi. @Matej2020 žal mi je za to, kar se je zgodilo. Upam, da se odločiš avto popravit in sprejet odločitev kako naprej - seveda s čim manj stroški.
KDAJ MISLI MAZDA DODAT MENJAVO PODLOŽK V SVOJ SERVISNI INTERVAL???
Povezava za deljenje
Deli na druge strani