Saj v bistvu ni nič falil. Saj ima vsak drugi bmw probleme z dpf, enako kot vse nemške znamke. Je pa definitivno manj ostalih problemov pri Mazdah kot pri Nemcih. Še škode niso več tisto, kar so bile. Če si strojnik, dobro veš, koliko dejavnikov vpliva na koncu na to, ali ti bo avto deloval v nulo celo njegovo dobo, ali pa ne. Od samega vplivanja aluminijevih in magnezijeih odlitkov, do kvalitete ingotov, nato je tu obdelava na cnc strojih (kdo dela kdaj in kako na teh strojih, kdaj se zamenjajo karbidne trdine na orodjih (noži) navoji svedri, svedri, vijaki. .. Nato je tu kontrola (poroznost izdelkov, tolerance, kvaliteta obdelovalnih površin, termična obdelava...) Nadalje je tu sestavljanje avtomobila, deli so ponavadi od različnih dobaviteljev, kjer pa tudi ni vse robotsko sestavljeno. In potem dobi avto v roke kupec. Od tu naprej se bo zgodba enakih avtov razlikovala glede na to, koliko da kdo na vzdrževanje avta in občasno kontrolo vitalnih delov in tekočin. Nato je veliko odvisno od tega, kje se bo avto vozil (regionalke, avtoceste, mesto, makadam, veliko klancev, ob morju, v notranjosti...) kakšno gorivo bo tankal, kje bo servisira avto.
In na koncu moraš imeti kanček sreče, da vse deluje kot mora. 😊
In potem uporabiš zapiranje stranskih ogledal in crkne motorček, ker po vsem tem strašnem inžiniringu ne znajo popravit enega motorčka ogledala.
Bom kar temo si sposodil,.. avto mi normalno deluje in pospešuje recimo na avtocesti od 90 do 180kmh kot nič. Ko mi pa izvaja regeneracijo pospešuje do 140 ob rahlem cukanju pri 140zablokira lahko zabijem pedalko do konca in ker noče pospešiti(mogoče pride na 145kmh po kaki minuti). Any ideas prej k zapelem v sočo 🤪 ?
Alex bi ti napisal da je vse ok, omejitev je itak 130 tako da dokler ni tezav pri 130 ni panike
6-ko benzinarko sem imel na razpolago 4 dni (tudi čez vikend), preden sem se pravilno odločil za dizelco. Porabe nisem mogel spustiti pod 8,5. Pa še avtomatski menjalnik je imela, kar je bil zopet še večji minus. Sicer pa, če primerjam tisti motor z mojo x 186, ni neke velike razlike v vožnji. Obe moraš navijati na obrate, da gresta vsaj spodobno. A ni primerjave z dizel navorom. Če se hočem zdivjati se še vedno v sedem v rdečo puščico =dizelco. 😉
Uglavnem,da ne bom jamral preveč vam kar opišem težavo.
Avto je kar naenkratet med vožnjo začel izgubljati moč,recimo pri 100km/h ,kar nehal pospeševati in po 2min ,spet kar dobil moč ,ter normalno vozil.
Potem je nek dan, motor začel regljati, kot kakšen star dizel golf 1.,ter izguba moči se je začela dogajati vse pogosteje tudi pri nižjih hitrostih,do te točke,da ni več vleku nikamor in ropotal kot traktor.
Ga peljem na srevis in mi 2 serviserja receta,da to se edino injektorji takole ,lahko slišijo.
Damo injektorje na test a na testu ni pokazalo,da bi bili slabi.Vseeno jih prepucajo in zmontirajo nazaj.
Avto ne reglja več ,moči pa še vedno nima.
EGR,sesalni kolektor,loputa je bilo vse spucano pred 3 meseci.
Sem opazil,da tudi veliko več žre 1,5l cca.
Na tujih forumih veliko omenjajo ,da bi lahko bil MAF senzor.
A se komu kaj sanja ,kaj bi lahko bilo?
Zdravo,
žal mi je, da imaš toliko težav z avtom. Glede na opisano in tvoj profil si prečesal že pol motorja pa se težave še vedno pojavljajo. Glede na napisano res ne more biti nič več drugega kot turbina. Priporočam, da se zapelješ na pooblaščen servis in poveš kaj vse si že menjal. Zamenjajte še turbino in boš imel mer za 100kkm.
Možno, da res ampak potem so krivi diski za problem tresenja.... 🤔
Tako se je pač pisalo tukaj, da jih na uradnem niso znali porihtati..... 😟
Meni je treslo minimalno pri visokih hitrostih na AC - ko sem to povedal na uradnem servisu so mi ob rednem servisu kot sem že zapisal takrat spucali ploščice, namazali vodila in sestavili nazaj pa je sedaj mir. Se pač zabije okoli čeljusti cel kup prahu in se začne vse pregrevat - če saniraš takoj se mogoče mogoče rešiš zvijanja diskov, je pa to pač klasična hiba teh mazd.
Meni se pa ne zdi tako oz razmišljam drugače. Če imaš 2013 letnik, je obstoječa zdržala 9 let. Iz tega lahko sklepaš, da bo tudi nova ista zdržala verjetno 9 let
Tako da če najdeš kaj rabljenega za 200-300 eur razlike jaz nebi reskiral.
Super, da ste uredili. Če imaš veliko mrzlih zagonov (kratke relacije) in rad stisneš po gasu je 9 litrov pričakovana poraba - kljub temu, da te bodo nekateri prepričevali, kako se vozijo s 6 litri Uživaj v vožnji!!
Evo končno..po štirih mescih sem nazaj pripeljal domou mazdo 😀
Ni me malu koštalo ampak gre pa k raketa zdej k je vse spucano 👌
Delano pa je blo na autu:
-nova glava, nova ketna in zobniki, novi obrocki, spucan dpf, spucan egr in hladilnik, spucani injektorji in nove podloske, spucani vsi kanali, novo olje v menjalniku, nova zavorna, vsa tesnila nova, spolirane odmične....uglavnem ena lepa mini generalka. 😀
Zdej bomo pa vidli 😉
Evo, zdej imaš pa za 100k mir, tako da samo vozi in gasaa
Sem lastnik Mazde CX-5! Pišem in prosim za nasvet. Ali kdo ima, oziroma pozna rešitev za problem, saj mi na Mazdi elektronska ročna zavora ne spusti vedno! Na servisu "ne najdemo napak"! Namreč včasih ročna zavora ne spusti čeljusti. Po ugašanju motorja je pa spustila. Ali je kdo imel enake probleme in kje je rešitev? Na AVTOPLUSU pa mi ne morejo pomagati, ker jim računalnik nič ne pokaže. Pri okvari mi nad prikazom stanja goriva izpiše " SCBS Forward malfunction"
Hvala!
Strinjam se z vsem kar so pred mano povedali pobčki, bi pa rad povedou sam to - SCBS je sistem za samodejno zaviranje v mestu do neke hitrosti -> deluje preko sprednje kamere, ki se nahaja na steklu pred vzvratnim ogledalom v kabini. Dej za foro drugič k zašteka poglej če je kamera spucana...je totalno debilno ampak lahko je to. Meni se je včasih na prašni cesti to pokazalo pa ko sem spucal steklo je blo ok
Nvm no včasih se mi zdi da pišem za brezveze, zgleda da sem prejšnji post brezveze objavil.
Mah, ne da se mi več, drugič raje ne bom nič pisal. 🥴
Ajd to še napišem da ne bo @Jaka32res napčno olje vlival v avto.
Na strani motornaolja. com je napisana napačna specifikacija za Mazdino olje Ultra DPF!!!
Mazda Original Oil Ultra DPF 5w30, je specifikacije ACEA C2, sem objavil tabelo Mazdinih olj z njihovimi specifikacijami in še enkrat prilagam drug Mazdin katalog z specifikacija olj, če ona zgornja tabela nerazumljiva🤔
Mazda dela samo ta olja teh specifikacij, ki so objavlena!
Te objavljene specifikacije so uradne Mazdine in veljajo 100%!
To kar pa objavljajo razni prodajalci olj na netu pa ne velja vedno!
Za motornaolja.com specifično tega nisi napisal v prvem postu, kako naj človek ve.
Jaz vem, da je A5 prava specifikacija, pa tudi Majes mi je pred časom povedal da lahko daš tudi ultra dpf v bencinarja. Po teh dveh podatkih sem sklepal, da je ta objava iz motornaolja.com ustrezna. @Jaka32 lahko pa pogleda embalažo od zadaj, da se vidi specifikacija.
Ubistvu smo danes auto priklopili na računalnik in je očitno ali fuč senzor za pretok zraka ali pa zamašen nek egr ventil ali nek kolektor. Ker pa se nismo odprli še nevemo kaj od tega je vzrok. Se mi pa zdi da je vrjetno kaj zamašeno saj je biu med korono auto vožen na precej kratke razdalje. Je morda že gdo imel ta problem in koliko ga je stalo čiščenje?
No , meni tudi cargarantie niso hoteli ker je bil avto uvožen iz Nemčije. No zdej je že mimo tko da mi je vseeno in sem prišparal 500eur
Jaz imam cargarantie ker so mi ga kupili v nemčiji - pooblaščenec kjer sem uvozil avto. Ampak so zavrnli menjavo volana tko da se loh obračam okol kolikor hočem.
Glede garancije ni tako kot praviš, ampak je toliko muzike, kolikor plačaš. Recimo v Nemčiji si za Mazdo 6 leta 2018 dobil 3-letno garancijo, ob doplačilu 640 € (CarGarantie) pa si lahko dokupil dodatni 2 leti, ki jo priznajo tudi pri nas. 😊
Meni so v garanciji zamenjali motorčka ogledal, pa je tudi uvožena iz Nemčije.
Garancija velja (3leta v Nemčiji) pet let drugje za celotno območje EU. Že pri prvi 6-ki, ki je bila uvožena iz Italije so mi vse uredili v garancijskem roku pri nas. Tako, da jaz bi vztrajal s tem do konca. Ali pa zamenjaj uradni servis-pojdi na drugega. Včasih si vodje servisov vzamejo vodenje le-teh malo po "kavbojsko", po domače in kakor se njim zdi, da je prav.
Tako kot je povedal @SpEkTr... Avto ima 3 leta garancije IN ne 5. Po celi EU. Ostali 2 leti sta jamstvo. Torej 3 leta garancije + 2 leti jamstva. Ker gre za uvoz se jamstvo ne prenese na slo pravila in zato je potrebna odobritev s strani deležnikov gor. In če rečejo oni ne je to za njih ne. Če pa imaš slo mazdo pa to požegna slo dobavitelj.
Ta šmoren je isti kot z homologacijo aftermarket pnevmatik. Slišiš 10 različnih verzij ampak tisti ki je pa to zares počel pa edini ve kakšno je dejansko pravilo. In glede garancije je tako kot sem napisal.
pred 3 minutami je Deeyan napisal:
pod garancijo bi ti mogu servis kjerkoli po evropi menjat stvari pa ne glede na to kje je bil avto prvič registriran!
Tako, imaš prav. Žal pa ima Mazda v EU samo 3 leta garancije, ostali 2 so jamstvo.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
In potem uporabiš zapiranje stranskih ogledal in crkne motorček, ker po vsem tem strašnem inžiniringu ne znajo popravit enega motorčka ogledala.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani