Skoči na vsebino
Utrgana veriga črpalke olja
Napisano

In zaradi 5 evrov je mazda izgubila spet še eno stranko…. Katastrofa za podjetje in za to, kar se grejo. Svaka čast tudi pooblaščencu, ki dejansko ni svetoval menjave podložk, kljub zvestobi. @Matej2020 žal mi je za to, kar se je zgodilo. Upam, da se odločiš avto popravit in sprejet odločitev kako naprej - seveda s čim manj stroški.

 

KDAJ MISLI MAZDA DODAT MENJAVO PODLOŽK V SVOJ SERVISNI INTERVAL??? 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 11 urami je Volume napisal:

Uhh... zdj ste me pa mal zasekiral....

Mal po občutku se mi zdi, k da bi bremza preveč zagrabila, pa se zatika v prestavo pri istop sistemu na semaforju. Parkrat je šlo lažje,  če sem malo popustil pedal za bremzo.

Pa poskušam držati ročico menjalnika nižje,  ne za bunko na vrhu, pa je tudi malo lažje. Res ne vem, prej je žena mela corso turbo bencin in je menjalnik bil tako lahkoten. V 5 letih prav nobenega zatikanja.

 

To se je meni dogajalo na CX-3 nekaj časa, potem pa kar naenkrat ne več. Pa nevem a se je avto navadil mene ali jaz njega. :lol:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 2 urama je Boss napisal:

Men je to čudno, ker ko se izvaja regeneracija je pri meni avto še za 10% na uč bolj poskočen. Isto sem opažal tudi pri prejšnji šestki, ker sem skos imel občutek, da je takrat dobila ene 10-15KM zraven in jih takoj po regeneraciji tudi izgubila. Sem tudi opazoval dvig temperature in nisem nikoli zaznal, da vi se povečala, če pa že pa mogoče le za debelino kazalca. :nevem:

Mogoče novejši računalnik, nove nastavitve IN PA PREDVSEM malo kilometrov

pred 1 uro je SpEkTr napisal:

 

A si predstavljaš potem mene, ko sem vlekel še počitniško prikolico zadaj..po možnosti pri 35 stopinjah v kak klanec 🙂 

 

Itak ti računalnik začne omejevat zmogljivosti pri nekje 125 stopinjah. Je pa ta motor že tako al itako malce bolj vroč kot ostali. Že če normalno voziš imaš hitro temperaturo olja okoli 95 stopinj, tudi 100. Tako da si hitro na 120 stopinjah ob robnih pogojih.

Temperaturo olja težko vidiš, ker imaš na računalniku temperaturo vode. 

 

Če je olje samo na 95 stopinj je z avtom nekaj narobe, temperatura olja v motorju mora biti 100+ 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 2013 2.2 Dizel 175KM Avtomatik
Napisano

Koliko km narediš na dan?


a.) Če delaš na dan več kot 40 km, potem je dizel nekaj, kar pride v poštev. Čim delaš krajše vožnje, ga boš zabil. Začetni motorji so imeli porodne napake, priporočam 2017 letnik ali kasneje. Moraš pa tudi pri 2017 letnikih bit previden zaradi dpf regeneracij.

b) Če delaš na dan manj kot 40 km, kupi bencinarko. Tam so vse od letnika 2013 dalje (torej G145, G165 in G192/4) varne in brez težav - tankaš in voziš. Priporočam G165 ali G192, ker je G145 prešvoh, G194 pa ima že par komponent več, ki gredo lahko v franže.

 

Za vse ostalo pa prebrskaj po forumu, o tem smo tu že veliko pisali.

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba skyactiv dizel motorjev
Napisano
pred 1 uro je kingsix napisal:

Da ne odpiram nove teme... Zdaj po nekaj dolgih turah sem spremljal porabo mazda 6 2.2 184KM.. in se mi zdi dokaj visoka. 

Nazadnje 100% avtocesta hitrost 80% med 130 in 150kmh s ACC.. Ostalo tam 100kmh (delo na cesti itd) Poraba 7.8l na 100km.. Preračunano ročno.

Na AC nič kaj gužve.. Lepo prosta vožnja... 

Na prejšnjem avtu na takih relacijah nisem nikoli prišel nad 7l pa sem vozil se malo hitreje oz bolj dinamično kot sedaj. 

Če se zaganjaš med 130-150 s pospeški do podna zna hitro narast ampak vseeno kar visoko. Mogoče se ti je izvajala ravno regeneracija dpf.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 1 uro je Janez007 napisal:

Ja, ja ... tehnični, cestnina, obvezno in kasko zavarovanje ... vinjete (330€) sem itak pozabil .. bo v redu, itak je čez prst.

 

Padec cene se z leti nekoliko kompenzira s stroški popravil (pri starejših je v absolutni številki manjši, so pa stroški popravil večji). Sem vedel, da avti niso poceni, ampak tale ocene je še mene presenetila.

Ja in pa moraš računat, da ti cena bencina niha. Seprav vmes je bil dražji, kot si ti obračunal. Ampak glej, jaz sem letos zapravil 3100 eur samo za bencin, pa se samo 2 voziva :D

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

    km skupaj tedensko mesečno   poraba/l cena skupaj letno
      2 5 21   6,5 1,41 11
                   
BENCIN oseba 1 20 40 200 840   54,6 77,0 847
  oseba 2 30 60 300 1260   81,9 115,5 1.270
        1 5        
  oseba 3 30 60 60 300   19,5 27,5 302
        3 13        
  oseba 4 30 60 180 780   50,7 71,5 786
                   
  dodatne vožnje     500   32,5 45,8 504
                  3.710
          3680        
                   
FIKSNI STROŠKI   cena padec cene tedensko mesečno registracija servis gume skupaj
AVTOV     0,1 52 12        
  M6 22.000,00 2.200,00 42 183 900 300 400 3.800
  M3 16.000,00 1.600,00 31 133 700 250 300 2.850
  Clio 4.500,00 450,00 9 38 400 100 100 1.050
                  7.700
                   
                skupaj 11.410

Registracija je tudi stroški zavarovanja ane?

 

Dej, veš kaj - prodaj kliota, pa boš imel z M6 eno leto 0 stroškov.

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Senzorski ventil tlaka v gumah
Napisano
pred 21 minutami je Boss napisal:

Ja in kje je ta gumb po tvoje? TPMS preko senzorjev v gumah nimajo gumba, ima ga pa sistem, ki dela preko ABS senzorjev in to zato, da imaš lahko različen tlak spredaj in zadaj.

 

TPMS namreč pridobiva podatke o tlaku v gumi in če pade mislim, da pod 1.9 bara se oglasi zato pač ni potrebna nobena kalibracija.

No to pa nisem vedu :o 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

DPF inspection required
Napisano
pred 15 urami je Janez007 napisal:

Na Mazda servis, da sploh ugotovijo, kaj je težava (prava diagnoza). Saj potem ga lahko pelješ na popravilo kamor hočeš.

Se strinjam, predlagam BTC ali Interclass.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zginja antifriz
Napisano
Pravkar je Z M A J napisal:

Dajte fotko, sicer ne verjamem. Upam, da ne gre za BRKATO PRINCESO! :)))

V čudnih časih so tudi čudne stvari nekomu normalne in obratno :D 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zginja antifriz
Napisano
pred 23 minutami je Alex napisal:

Saj v bistvu ni nič falil. Saj ima vsak drugi bmw probleme z dpf, enako kot vse nemške znamke. Je pa definitivno manj ostalih problemov pri Mazdah kot pri Nemcih. Še škode niso več tisto, kar so bile. Če si strojnik, dobro veš, koliko dejavnikov vpliva na koncu na to, ali ti bo avto deloval v  nulo celo njegovo dobo, ali pa ne. Od samega vplivanja aluminijevih  in magnezijeih  odlitkov, do kvalitete ingotov, nato je tu obdelava na cnc strojih (kdo dela kdaj in kako na teh strojih, kdaj se zamenjajo karbidne trdine na orodjih (noži) navoji svedri, svedri, vijaki. .. Nato je tu kontrola (poroznost izdelkov, tolerance, kvaliteta obdelovalnih površin, termična obdelava...) Nadalje je tu sestavljanje avtomobila, deli so ponavadi od različnih dobaviteljev, kjer pa tudi ni vse robotsko sestavljeno. In potem dobi avto v roke kupec. Od tu naprej se bo zgodba enakih avtov  razlikovala glede na to, koliko da kdo na vzdrževanje avta in občasno  kontrolo vitalnih delov in tekočin. Nato je veliko odvisno od tega, kje se bo avto vozil (regionalke, avtoceste, mesto, makadam, veliko klancev, ob morju, v notranjosti...) kakšno gorivo bo tankal, kje bo servisira avto. 

In na koncu moraš imeti kanček sreče, da vse deluje kot mora. 😊

 

In potem uporabiš zapiranje stranskih ogledal in crkne motorček, ker po vsem tem strašnem inžiniringu ne znajo popravit enega motorčka ogledala.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 5 urami je TiEn napisal:

Bom kar temo si sposodil,.. avto mi normalno deluje in pospešuje recimo na avtocesti od 90 do 180kmh kot nič. Ko mi pa izvaja regeneracijo pospešuje do 140 ob rahlem cukanju pri 140zablokira lahko zabijem pedalko do konca in ker noče pospešiti(mogoče pride  na 145kmh po kaki minuti). Any ideas prej k zapelem v sočo 🤪 ?

Alex bi ti napisal da je vse ok, omejitev je itak 130 tako da dokler ni tezav pri 130 ni panike

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 2 urama je Alex napisal:

6-ko benzinarko sem imel na razpolago 4 dni (tudi čez vikend), preden sem se pravilno odločil za dizelco. Porabe nisem mogel spustiti pod 8,5. Pa še avtomatski menjalnik je imela, kar je bil zopet še večji minus. Sicer pa, če primerjam tisti motor z mojo x 186, ni neke velike razlike v vožnji. Obe moraš navijati na obrate, da gresta vsaj spodobno. A ni primerjave z dizel navorom. Če se hočem zdivjati se še  vedno v sedem v rdečo puščico =dizelco. 😉

 

Sepravi ti manjka navor pri X BENZIN MOTORJU?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

dne 25. 8. 2022 ob 8:53 je Peter22 napisal:

Pozdravljeni,

 

Očitno res nimam sreče z avti. 

 

Uglavnem,da ne bom jamral preveč vam kar opišem težavo.

 

Avto je kar naenkratet med vožnjo začel izgubljati moč,recimo pri 100km/h ,kar nehal pospeševati in po 2min ,spet kar dobil moč ,ter normalno vozil.

Potem je nek dan, motor začel regljati, kot kakšen star dizel golf 1.,ter izguba moči se je začela dogajati vse pogosteje tudi pri nižjih hitrostih,do te točke,da ni več vleku nikamor in ropotal kot traktor.

Ga peljem na srevis in mi 2 serviserja receta,da to se edino injektorji takole ,lahko slišijo.

Damo injektorje na test a na testu ni pokazalo,da bi bili slabi.Vseeno jih prepucajo in zmontirajo nazaj.

 

Avto ne reglja več ,moči pa še vedno nima.

EGR,sesalni kolektor,loputa je bilo vse spucano pred 3 meseci.

 

Sem opazil,da tudi veliko več žre 1,5l cca.

Na tujih forumih veliko omenjajo ,da bi lahko bil MAF senzor.

 

A se komu kaj sanja ,kaj bi lahko bilo?

 

 

Zdravo,

 

žal mi je, da imaš toliko težav z avtom. Glede na opisano in tvoj profil si prečesal že pol motorja pa se težave še vedno pojavljajo. Glede na napisano res ne more biti nič več drugega kot turbina. Priporočam, da se zapelješ na pooblaščen servis in poveš kaj vse si že menjal. Zamenjajte še turbino in boš imel mer za 100kkm.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zavorni diski in ploščice
Napisano
Pravkar je Bini napisal:

Možno, da res ampak potem so krivi diski za problem tresenja.... 🤔

Tako se je pač pisalo tukaj, da jih na uradnem niso znali porihtati..... 😟

 

Meni je treslo minimalno pri visokih hitrostih na AC - ko sem to povedal na uradnem servisu so mi ob rednem servisu kot sem že zapisal takrat spucali ploščice, namazali vodila in sestavili nazaj pa je sedaj mir. Se pač zabije okoli čeljusti cel kup prahu in se začne vse pregrevat - če saniraš takoj se mogoče mogoče rešiš zvijanja diskov, je pa to pač klasična hiba teh mazd.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Turbina info?
Napisano
pred 5 minutami je DM99 napisal:

Na servisu je predračun 1600+delo kar je absurd

 

 

Meni se pa ne zdi tako oz razmišljam drugače. Če imaš 2013 letnik, je obstoječa zdržala 9 let. Iz tega lahko sklepaš, da bo tudi nova ista zdržala verjetno 9 let :punk:

 

Tako da če najdeš kaj rabljenega za 200-300 eur razlike jaz nebi reskiral.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zavorni diski in ploščice
Napisano
dne 10. 8. 2022 ob 7:47 je Janez007 napisal:

Preverjam stanje prednjih zavornih ploščic, pa me zanima, koliko je še kaj rezerve?

 

Mazda 3, 67.000 prevoženih km:

 

image.png

 

image.png

 

Mazda 6, 63.000 prevoženih km:

 

image.png

 

image.png

 

Za AC vožnjo še enkrat tolk, za relacijsko vožnjo pa 30kkm.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.