Bencinar ima ketno dizl pa ne. Sepravi ima zobati jermen.
Boss to je samo pri direktnem vbrizgu pa se tam ni nikoli 20% in se tudi na sipki ne opazi. Pri normalnih atmosfercih pa tega sploh ni.
Haha ales, kot da bi mi vesolje hotelo nekaj sporociti. Ko sem razdiral kljuc se je tisti mali zobcek odlomil in sedaj komaj skupaj drzi . Je ze narocen. A imas slucajno kje navodila pri sebi za programiranje. Za centralno se spomim, da je potrebno neki 3x vrata odpred in zapret. za kljuc pa 3x na acc pozicijo in potem nov (fake) kljuc. Vsaj nekaj v tem smislu je bilo pri prvi generaciji.
Jest rabim 3 button.
Aless a mi posljes link od prodajalca. Jest sem se isto zanimal za drugo generacijo, ampak imajo vse kitajske replike drugacen dizajn in notri ne pase original vezje (cip). Opcija bi bila da naredim kar si ti in nabavim komplet z elektroniko in imobilizerjem in ga potem sam skodiram. Ce se ne motim lahko sam skodiram nov (tretji) kljuc, ce imam dva originalna kljuca? Na uradnemu servisu nemorem kupiti samo ohisja ampak cel zgornji del kljuca k pa pride... Prevec
Naredil bi pa novega ker sem ta kljuc ze dobil v bogem stanju in je povsod luft.
Ce se ne motim je rele za stevci. Bele barve je pa z enmu vijakom je pritrjen.
Kot je aless napisal. Jest sem na prvi generaciji imel od firme dension in je odlicno delalo.. No se dan danes dela. Skatlco se pa zmontira v sovoznikov predal ali kam drugam. Je pa vse plug and play.
Usb vmesnik. Poleg tega da lahko predvajas glasbo prek usbja in BT lahko tudi prostorocno telefoniras.
So kopije, ampak jih je bolj malo. Evo to so recimo vse aftermarket.
To je prva lambda sonda oz. pred katalizatorjem. 1.8 in 2.0 imata isto lambdo. Le 2.5 motor ima drugacno.
Jest osebno bi vzel original rabljeno, ker nova original je res prevec draga. Denso ti je pa svetoval ker je res top firma za sonde. Razne replike lahko ne delajo optimalno ali pa dobis kaksno napako in posledicno check engine light. Poleg tega tudi aftermarket sonde niso poceni in so hitro 200?. Sonda se pa itq zamenja v desetih minutah. Raznim no name znamkam za 50-70e bi se jest izogibal. sem jo za fotra (2.0) kupil in je sicer vse normalno delalo le napako je ves cas metalo ven. Sem jo zamenjal in dobil denar nazaj.Ali je avto slucajno na lpg?
Original mazdine svecke (iridium se mi zdi ) zdrzijo 120k km. Jih imam tudi jaz na drugi generaciji. Lahko das seveda tudi kaksne druge NGK recimo k imajo interval na 60k km pa nebo cisto nic narobe. Kar se tice filtra pa nima predpisane menjave in naj se nebi menjal (razen v skrajnih primerih).Vsaj tako je bilo pri prvi in drugi generaciji bencinark. Moja bivsa ima 340k km pa ni bil filter nikoli zamenjan. Za dizla je drugace in tam je potrebno menjati filter.
Meni je to vse logicno in hvala bogu da obstaja ta opcija, ker ce ne vprasanje kdo bi sploh se kupu tak avto.
Slivka pozabljas da je folk placeval da se odstrani DPF ker tega (se) ne kontrolirajo na tehnicnem. Kaksna bo situacija, ce zacnejo kontrolirati nevem, ampak vrjetno nebojo placali za odstranitev in potem se vsako leto 100e na tehnicnem. Poleg tega moras tako osebo na tehnicnem poznati in ni to kar tako, kot da si prisel v trgovino. Vrjetno ce bojo to dejansko uvedli se bo polovica oseb ze avtomaticno premislila, ker se bojo bali kako priti cez tehnicnega.
Saj sem ze enkrat napisal da imajo zadnje generacije ATE bremze ravno zaradi tega ker je bilo preeeevec problemov in reklamacij na racun bremz. Vrjamem, da se najde en na 100 k pa nima problemov. Jest osebno tudi nikoli nisem imel problemov pa je imela prva generacija cez 300k km preden sem jo prodal. Je pa res, da so bile gor vedno ATE bremze. Ce kdo ne verjame lahko vprasa na servisu in mu bojo isto povedali. Da o zadnjih zavornih klescah sploh ne izgubljam besed in kot opazam ima tudi kar nekaj zadnjih generacij nove klesce. Skratka ene in iste napake se iz prve generacije. No vsaj kar se tice rje je napredek
Ah brezveze spet ta debata... Predlagam ti da se podas na testno voznjo tako z dizlom kot z bencinarjem pa se potem odlocis. Vmes se se pozanimaj na potencialne probleme pri obeh razlicicah in se potem odloci.
nipparts ni bas neka kvaliteta. Upam da si vzel koyo, fag, skf ali vsaj nekaj v tem rangu. Jest osebno sem izbral skf. Me pa zanima kako bos to reklamiral glede na to da si ga sam zamenjal in nimas potrdila o strokovni vgradnji. Neki imam v spominu da si rekel, da je fotr avtomehanik tako da predvidevam da ima firmo .
A to ohisje ti je ostalo v rokah?
Potem sva se prav razumela do kam si imel benz. Skoraj nemorem verjeti, da si imel toliko bencina in avto ni vzgal (neglede na klanc). Mogoce pa plovcek narobe kaze . Jest sem imel vedno toliko bencina oz. Se manj pa ni bil nikoli problen. Sem pa imel na plin in sem ponavadi tankal 15-20?, ko se je prizgala rezerva.
Napisano
Pelji nazaj. Zato pa je bil vpoklic. Meni so komplet sanke menjali.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani