Skoči na vsebino
Katero olje?
Napisano

Boss to je samo pri direktnem vbrizgu pa se tam ni nikoli 20% in se tudi na sipki ne opazi. Pri normalnih atmosfercih pa tega sploh ni.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Menjava ohi?ja klju?a - CX-3
Napisano

Haha ales, kot da bi mi vesolje hotelo nekaj sporociti. Ko sem razdiral kljuc se je tisti mali zobcek odlomil in sedaj komaj skupaj drzi :D. Je ze narocen. A imas slucajno kje navodila pri sebi za programiranje. Za centralno se spomim, da je potrebno neki 3x vrata odpred in zapret. za kljuc pa 3x na acc pozicijo in potem nov (fake) kljuc. Vsaj nekaj v tem smislu je bilo pri prvi generaciji.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Menjava ohi?ja klju?a - CX-3
Napisano

Aless a mi posljes link od prodajalca. Jest sem se isto zanimal za drugo generacijo, ampak imajo vse kitajske replike drugacen dizajn in notri ne pase original vezje (cip). Opcija bi bila da naredim kar si ti in nabavim komplet z elektroniko in imobilizerjem in ga potem sam skodiram. Ce se ne motim lahko sam skodiram nov (tretji) kljuc, ce imam dva originalna kljuca? Na uradnemu servisu nemorem kupiti samo ohisja ampak cel zgornji del kljuca k pa pride... Prevec :D

Naredil bi pa novega ker sem ta kljuc ze dobil v bogem stanju in je povsod luft.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda soul crystal rdeca se krusi
Napisano

Kolk freakov pa pride z merilcom laka. Ok ne recem za avto 30-40ke, ampak cez par let k bo avto vreden cca. 20.000e pa dvomim. Bi bil pa to drag sport in vprasanje ce bi bil odtenek popolnoma isti glede na to, da je ta barva kar zajebana za strihat :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano

To je prva lambda sonda oz. pred katalizatorjem. 1.8 in 2.0 imata isto lambdo. Le 2.5 motor ima drugacno.

 

post-7623-0-24295000-1581424409_thumb.jpg

 

Jest osebno bi vzel original rabljeno, ker nova original je res prevec draga. Denso ti je pa svetoval ker je res top firma za sonde. Razne replike lahko ne delajo optimalno ali pa dobis kaksno napako in posledicno check engine light. Poleg tega tudi aftermarket sonde niso poceni in so hitro 200?. Sonda se pa itq zamenja v desetih minutah. Raznim no name znamkam za 50-70e bi se jest izogibal. sem jo za fotra (2.0) kupil in je sicer vse normalno delalo le napako je ves cas metalo ven. Sem jo zamenjal in dobil denar nazaj.Ali je avto slucajno na lpg?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano

Original mazdine svecke (iridium se mi zdi ) zdrzijo 120k km. Jih imam tudi jaz na drugi generaciji. Lahko das seveda tudi kaksne druge NGK recimo k imajo interval na 60k km pa nebo cisto nic narobe. Kar se tice filtra pa nima predpisane menjave in naj se nebi menjal (razen v skrajnih primerih).Vsaj tako je bilo pri prvi in drugi generaciji bencinark. Moja bivsa ima 340k km pa ni bil filter nikoli zamenjan. Za dizla je drugace in tam je potrebno menjati filter.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Slivka pozabljas da je folk placeval da se odstrani DPF ker tega (se) ne kontrolirajo na tehnicnem. Kaksna bo situacija, ce zacnejo kontrolirati nevem, ampak vrjetno nebojo placali za odstranitev in potem se vsako leto 100e na tehnicnem. Poleg tega moras tako osebo na tehnicnem poznati in ni to kar tako, kot da si prisel v trgovino. Vrjetno ce bojo to dejansko uvedli se bo polovica oseb ze avtomaticno premislila, ker se bojo bali kako priti cez tehnicnega.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Saj sem ze enkrat napisal da imajo zadnje generacije ATE bremze ravno zaradi tega ker je bilo preeeevec problemov in reklamacij na racun bremz. Vrjamem, da se najde en na 100 k pa nima problemov. Jest osebno tudi nikoli nisem imel problemov pa je imela prva generacija cez 300k km preden sem jo prodal. Je pa res, da so bile gor vedno ATE bremze. Ce kdo ne verjame lahko vprasa na servisu in mu bojo isto povedali. Da o zadnjih zavornih klescah sploh ne izgubljam besed in kot opazam ima tudi kar nekaj zadnjih generacij nove klesce. Skratka ene in iste napake se iz prve generacije. No vsaj kar se tice rje je napredek :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

nipparts ni bas neka kvaliteta. Upam da si vzel koyo, fag, skf ali vsaj nekaj v tem rangu. Jest osebno sem izbral skf. Me pa zanima kako bos to reklamiral glede na to da si ga sam zamenjal in nimas potrdila o strokovni vgradnji. Neki imam v spominu da si rekel, da je fotr avtomehanik tako da predvidevam da ima firmo :).

 

A to ohisje ti je ostalo v rokah?

 

post-7623-0-92192000-1580594284.jpg

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda ne v?ge
Napisano

Potem sva se prav razumela do kam si imel benz. Skoraj nemorem verjeti, da si imel toliko bencina in avto ni vzgal (neglede na klanc). Mogoce pa plovcek narobe kaze :P. Jest sem imel vedno toliko bencina oz. Se manj pa ni bil nikoli problen. Sem pa imel na plin in sem ponavadi tankal 15-20?, ko se je prizgala rezerva.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.