Find the right engine oil for your car. Our easy-to-use oil checker will help you find the right oils and coolants for your car, motorcycle or...
drugače pa lih Castrolu bi se najrajši ognu, ker nazadnje ko se spomnem mi je lih Castrola fino pilo
Okeej, sepravi 5W30 A5... to je ok, ker pri zgornjem merjenju olja ostane faktor 30, namesto 10 pa očitno lahko dajo 5ko, mrzlega motorja pa itak neboš tiščal. Če hočeš bit ziher, vzami Castrol Magnatec (brez stop start). Ta magnatec ima neke molekule ekstra, da kao pri mrzlem zagonu ne pride do težav predno olje dodobra segreješ. To olje sem točil v mojo Aurisko in sem bil super zadovoljen.
Če pa nočeš Castrol pa glej torej 5W30 A5 specifikacijo. Točno temu ustreza originalno mazda olje za trenutne bencinarke!!!!
Kvalitetno večnamensko mineralno motorno olje Total Quartz 5000 15W-40 je namenjeno za uporabo v sodobnih bencinskih in dizelskih...
Ne, tudi viskoznost mora biti ustrezna po specifikaciji - če ni, moraš vprašat nekoga, ki se na to spozna. Manjšo škodo boš naredil, če uliješ 10W30 A3 namesto A2 kot pa 15W40 v predviden 10W30.
Daj tukaj notri vnesi specifikacije, kaj ti castrol predlaga
Motorno olje za motor KLDE (2.5 V6), ne spomnem se točno katero olje sm takrat daju not, našu sm pa specifikacije 10W30 API SJ, ACEA A2. Je pa olje teh specifikacij že zelo težko dobit... tole Ravenol kej velja?
Ne bom ti solil pameti, ampak ker si linkal to olje, bi ti razložil vidik specifikacij za to olje, moraš biti pozoren na obe:
1. ACEA A2 moraš nujno vzet olje, ki ustreza A2 in nič drugega, ker tako dela ACEA standard
2. API SJ pa pomeni, da rabiš olje, ki ustreza najmanj SJ specifikaciji.... SF, SG, SH, SJ, SL, SM, SN,... vrsti red gre po abecedi. Torej vzameš lahko katerega koli modernejšega od SJ naprej, nikakor pa ne nazaj!! Polinkano RAVENOL olje ima oznako SF, torej je neustrezno.
Ležaj amortizerja moraš poslušati pri vpetju na vrhu. Najlažje tako, da nekdo vrti volan na mestu, ti pa poslušaš in z roko preverjaš vibracije na vijaku.
Ležaj kolesa pa preveriš tako, da dvigneš kolo v luft in ga na roko zavrtiš. Ko se vrti daš roko na feder. Če feder vibrira je ležaj fuč
Torej imam sledeči problem, čeljusti mi rijajo - je še kdo imel podoben problem? Zbrusim z brus papirjem?
Vsekakor pa bi bil vesel za link do sprednjih diskov in ploščic, da naročim, ker je oboje za menjat (avto trese) - mazda 6, 2.2d, 2015, FL verzija - na autoscout mi ne vrže nič pametnega.
Hvala vsem že vnaprej!
Tudi jaz sem opazil da rjavijo pri moji ZADNJI. Pošpricaj z WD-40 in vozi dalje
POZOREN BODI KAM ŠPRICAŠ!! 🚨 Če ti preveč uide po ploščicah je lahko pizdarija, ker se ne boš ustavil v sili. Za ziher potem vozi ene 3-5kmh na uro v leru in zategni ročno, da ščistiš.
Saj ce ne bi vsaj priblizno vedel, koliko ste (smo) stari ... bi mislil, da je to otroska debata v stilu... "Moj ma pa na stevcu 280... kolk pa tvoj"? 😇
Sej je res kaj, CD150 ma blokado na 210kmh, G165 pa na 214kmh..
Drgač pa kr neki ne, vidm da 2 dni nism na forumu pa sm neko zanimivo debato zamudu kjer je janez že vse editiral
js tut prvič slišim za glave, da bi ble kot serijska napaka, vemo za cedila in s tem posledično veriga in po vrsti kaj sledi zarad tega, pa vemo za težave zapacane sesalne kolektorje, za težave na EGR ventilih in pa za težave pri nekaterih s šobami in pa bakrene podložke to pa mislim, da je to.
Pa odmične na <2015 letnikih.
Za glave sem pa slišal to, da so bila problematična tesnila.
Celoletne gume so danes bistveno bistveno boljše kot pred kakšnim desetletjem. Ok pri extremnih razmerah in globokem snegu je še razlika ampak v takih razmerah kot jih imamo in če se ne zahteva od avta preveč so zanimiva alternativa.
Jaz bi se pa pri celoletnih gumah bolj bal zmožnosti zaviranja kot pa obnašanje v snegu.
Namreč pri 30ih ko se pelješ dol proti hvaru je ta guma verjetno žvečilka.
Še vedno namreč niso naredili prilagodljivega materiala ane.
Spredaj sem menjal z diski ker jih je zvijalo, potem sem hotel probat Brembo (prejšnje ploščice so bile še na polovici) so super samo cviljenje me moti, zato bom zdaj šel nazaj na zimmerman. Zadaj sem pa menjal z brembo ker so bile original trw, zdaj pa grem na zimmerman. Trenutno imam 90000km v planu je še menjava hladilne tekočine, zavorne in obeh jermenov, svečke so pa bile na 80000km. Vbistvu preventiva in potreba po občutku da je vse v nulo.
Na višjih obratih vozi auto pa se ne bo slišalo cviljenja
Jaz sem na 65 tisoč pa imajo še dovolj mesa, se vidi da avtocestna relacija dela svoje.
Po parih mesecih uporabe Brembo ploščic me spravlja ob živce cviljenje, ni zdaj to neznosno cviljenje ampak ob samo ob pričetku zaviranja 2 sekunde. Sedaj sem naročil Zimmermanove ploščice. Če koga to cviljenje ne moti mu podarim ploščice ki so stare par mesecev, so pa za mazdo 6 2017 G165.
PS: drugače sem pa nabavil letne gume Nexen nfera SU4, sedaj čakam material da med menjavo gum zamenjam ploščice spredaj zadaj, zavorno tekočino, jermen za vodno črpalko ter mikro jermen.
Kako pa to da si že menjal ploščice, saj še nisi na 100kkm
glede na veliko število težav z obrabo volanskega obroča pri Mazdi 3 2014 gre očitno za serijsko slabo material. Meni se je npr. volan obrabil že po 3 letih in so mi ga zamenjali z novim pod garancijo, enako tudi prestavno ročico. Sedaj imam po 7 letih ponovno povsem obrabljen volanski obroč, garancije pa ni več. Je že našel kdo kakšno pametno rešitev?
Sprijaznit se bo treba, da so ti volanski obroči iz slabih materialov, kar tudi mene žalosti, ampak tako pač je
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Lp, poklopljiva ogledala
Povezava za deljenje
Deli na druge strani