To je normalno da je olje temno pri 10.000km. Sicer pa glede na to, da je avto se v garanciji ti kaj drugega kot original olje ne preostane. Sam imam 12 let staro sestko pa se je vedno dajal original 5w30 pa nic olja ne spije na 20k km. Trenutno ima 218k km.
Jaz sem pa vso to avtomatiko izklopil in bom zaprl ogledala samo takrat, ko bo res potrebno. Tako doma, kot v slu?bi in tudi na parkiri??ih supermarketov imam vedno ogromno placa in res ni potrebe, da bi se to vsaki? zapiralo.
x2.
Nevem ce sem jih trikrat do sedaj "pospravil" Predvidevam da se tudi sedaj v mrzlih dneh motorcek bolj matra, ko vse zmrzne. No vsaj pri nas na gorenjskem je zjutraj vse zamrznjeno.
Ta ima ze tisto zeleno "lucko" oz. vidis nivo elektrolitov. Ce je zelene barve je dober znak in je po vsej vrjetnosti aku. dober. Je pa res, da bos z merilnikom dobil najbolj tocen rezultat. Drgac akumulator imas zelo dober
Slab akumulator. Ce je pa aku. Dober pa lahko, da nekje strom prebija. Fotr je imel podoben primer, le da se je njemu to dogajalo med voznjo in samo v vlaznem vremenu. Nakoncu so pogruntali, da je ena zival naglodala glavni kabel za ECU.
No evo je alex ze vse namesto mene povedal. Se na servisu pravijo da imajo en kup reklamacij glede zavor. Ravno zaradi tega imajo novi modeli ATE. Servisove besede ne moje.
Celo cev bo skoraj sigurno za zamenajti, ker je vse v enem. Ravno mesec dni nazaj sem za prvo generacijo pol interneta obrnil da sem dobil cev. 10 cm dolga cev je na uradnemu servisu stala magicnih 150?. Na ebayu sem jo dobil v kompletu se z drugo daljso cevjo za 20?. Ti pod o-ring vrjetno mislis tole. Mazda ima to vse v enem in nemores samo tega dela zamenjati.
Ce zej ze tako kompliciramo ti policaj lahko kamot napise kazen. Je ze res da je avto homologiran, ampak na tebi je da prizges luci ce le te ne gorijo na auto. Prav tako bi lahko 3/4 ljudem napisal kazen, ko se pri zmanjsani vidljivosti (dez) furajo z dnevnimi lucmi, ker "neznajo" rocno dati luci na ON
Pokrij senzor z roko in se bojo prizgale. Lahko da delujejo na svetlobni senzor in ko je dovolj svetlobe gorijo samo dnevne luci. Ko se pa svetilnost zmanjsa pa se aktivirajo se kratke.
Jest imam tocno isti multimeter in mi na 200mA pokaze 00.1-00.2 na 20m/10A pa 0.02 Ce prestavim rdeci kabel levo (10A) ne dobim nobene vrednosti na 200mA, 2mA, ali na 20m/10A
Kater obd tester imate to da lahko rocno vnasate pide? App. predvidevam da je torque. Je potrebna original (placljiva) verzija. Trenutno imam klasicen OBD (elm 327) k samo bere in brise napake.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Jest dajem original samo zato, ker je bil do sedaj vedno original olje notri in ker ga niti malo ne zre. Ja cudn sm vem.

Kaj po 5000km. Evo 1.500km od servisa. Ni se cist crn je pa na dobri poti.
P.S ne glej sipke ker sem jo tako postavil, da se vidi olje.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani