Če 1.5 dci od renoja začne verglat ob zagonu kljub dobremu akomulatorju, filtru goriva in ustreznem nivoju goriva v samem filtru, zna bit kriv senzor odmične gredi.
Res je, vidu je po parametrih, ko je prklopu na računalnik, zadnje regeneracije so ble že na 80km. Kak je fizično bom pa vidu jutr
tut oba egr-ja sta izklopljena zdej, injektorji pa tut grejo po novem letu na test
1. mi je spolzelo z rok, je pa skor enako kot da bi iskal iglo v senu za neko pametno ceno
2. vse to smo že nardili
3. se mi ne da več ubadat z njim
4. je plan po novem letu
Mislim, da pri bencinarjih s tem nebo tolk problemo, ker so dos čistejši od dizlov
Ej cene bodo šle samo še gor (rabljenih avtov). Tako da če bi imel bencinarko, kupi dobesedno danes. Če boš še malo čakal, bo samo še slabše. Povem iz lastnih izkušenj
Upam, da ne bo kakih problemov na mojem X motorju z PPF ali kako se že imenuje ta filter trdih delcev, imajo več nazivov, ker se verjetno ne morejo zmenit..... 🤔🙃😲🙈
Po mojem mnenju tvoj PPF ni tako obremenjen kot so ti na dizlu. Mislim, da se nimaš kaj sekirat dokler ne delaš res kratke - par km mestne vožnje. Pa še kakor razumem jaz ta motor, on takrat še vedno dela tako, da ima vžig na svečko in to ohranja pri nizkih obratih.
@Deeyan žalostne novice in držim pesti, da zrihtate. Poročaj.
Tole za vreme pa prvič slišim. Sem se zjutraj povezal na telefonski hotspot, ko sem odprl navi me je vprašalo, ali želim podatke iz spleta, sem dal yes. Ampak v navigaciji je gumb za vreme še vedno siv. Kje vidim to vreme?
Mal offtopic, ampak kok se je za zanašat na ta flexible interval? Na 6ki mi v settingsih kaže, da imam olje na 90%. A to dejansko gleda nečistoče, je v motorju kak senzor, al je to ocena na uč, glede na prevožene km?
Super, če teh težav nimaš 👍. Glede motorja pa se strinjam.
Jutri peljem avto na menjavo gum. Glede na to, da je CX-3ka brez pikice rje (razen nekaj zračne na desnih vratih), bom presenečen če bom na 6ki pri 4ih letih starosti karkoli našel. No če najdem seveda javim.
Ampak res, oba japonca prej, en glatko na 220 tisoč, drugi 160. Dokler je olje redno menjano in motor vožen po pameti nima bit kaj. Ti pa sploh, ko si šofer.
Oj, mene pa zanima, kako je sedaj to z vpoklici in tehničnimi pregledi. Imam še en vpoklic za obdelat, pa sem si rekel, da ga bom istočasno z rednim servisom, sam mi sedaj malce striže registracija in servis 😒
Pokliči na uradni servis, oni se odločijo kako težo ima tvoja zadeva. Po moje je redni servis nujna dejavnost, ki jo je potrebno izvesti znotraj garancije, prav tako vpoklic, če kritično vpliva na nekaj na vozilu. Jaz sem bil normalno na servisu btc lj.
Tole me spomnilo na mojo peč na kurilno olje. Nekaj tednov po servisu je vedno začel zagrkavati vžig. Pa spet servis, vsak majster je klincal prejšnjega, a po njegovem odhodu ni bilo nič bolje. Potem sem po 10-tih letih zafrkavanja zadevo objavil na enem forumu, dobil na desetine nasvetov, ki niso rešili zadeve. Potem pa se je našel en serviser in povedal, da pozna te gorilce in kje je težava - v predolgi šobi. Kupil sem novo, ki jo je predlagal in od takrat dela kot urica.😊
Dober odgovor, avtorju te teme torej predlagaš, da menja šobe za krajše?
Šalo na stran. Avtorju teme predlagam, da pokliče še kak drug uradni servis za nasvet, npr BTC LJ. Mogoče tam pri večji masi vozil poznajo težavo.
@NevLado Na splošno zgleda še v dobrem stanju. kolk ma olje prevoženih, ocenil bi na kakih 7000km.
Območja bi ocenil:
1=3
2=3
3=1-2
4=1
Ej super, hvala. Prevoženih imam mislim da nekaj čez 11k od zadnje menjave (original mazda 5w30). Ta teden planiram servis (1 leto mim, lučka se je že prižgala).
Režim vožnje ac/relacija/mesto 40/50/10. Vozim precej "pametno" (ne pritiskam hladnega, ne ugašam vročega, etc etc). + res me moti da nima cx-3 enga normalnega števčka temperature ampak samo tisto modro lučko. Sam verjetno se folk s tem ne obremenjuje tako kot mi ljubitelji.
@Aless lepo prosim še meni. Ali je tist širok obroč "na desni" gorivo, ali je pač slučajno "tako". Če slikam brez luči se ne vidi, mislim da je optična varka?
Imam nove novice, sem govoril s kolegom ki dela na mazda servisu mehanik na mazdi še od časa Šerbineka v MB. Do sedaj se pri bencinskih motorjih nikoli ni pojavila napaka glede pacanja sesalnih ventilov in sesalnih kanalov, tudi sam ima cx5 G165 letnik 2014 z 210000km in ni še nikoli čistil sesalnih kanalov in ventilov. Priznal pa je da to delajo pri dizelskih izvedbah vedno pogosteje. Potem sem klical naokrog firme pri katerih sem že poizvedoval ceno za peskanje ventilov in sesalnih cevi ter jih povprašal koliko mazd bencinark skyactive so že peskali in odgovor je bil do sedaj nobene ampak bi se priporočalo. Ok grem dalje kličem kolega ki ima mazdo 3 letnik 2014-2015 G122 motor, trenutno prevoženih 190000km če je že peskal in podobno, odgovor ne nikoli nič samo redni servis to je to. Zdaj si naj pa vsak sam misli kaj in kako je glede tega, jaz bom na 100000km dal preventivno čistit sesalne kanale in ventile, že zaradi firbca kako izgleda. Glede lovilca olja bom pa probal poiskat nekoga ki ga ima na tem motorju pa da vidim (škodi ne koliko sem preučil zadevo, mogoče bi še dizlom prišlo bolj prav, glede na to da se vedno več teh težav pojavi na dizlu). Mnenja dobrodošla
Moje mnenje? Ne pipaj motorja dokler dela, sploh pa glede na to, kar si gor napisal.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Če 1.5 dci od renoja začne verglat ob zagonu kljub dobremu akomulatorju, filtru goriva in ustreznem nivoju goriva v samem filtru, zna bit kriv senzor odmične gredi.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani