Vsi zarometi naj bi imeli te stifte za rocno regulacijo tako, da predvidevam, da pri led ni nic drugace. Ce se pa bojite pa lahko avto zapeljete na uradni servis ali pa na amzs pa ti jih bojo nastavili.
Ne govor...ne samo nekateri, celo na bartogu ti kaj takega znajo poturiti in pravijo "pri nas to vsi mehaniki kupujejo". Za zavore rabis tri razlicen masti. Bakrena oz. ATE plastilube za utore kjer se ploscica vsede in za zadnjo stran ploscic. Posebna mast za vodila (to je zelo pomembno) in pa ate bremszylinder paste za mazanje batka.
Ne to je rja. Bog ne daj z bakreno. Imam od TRW prav posebi mast za vodila oz. ta dva "sraufka". Tiste plehke pa na tanko namazem z ATE pasto, ki je kao namesto bakrene.
Jest bi rekel, da bi bilo potrebno vsa vodila spucati in namazati, ter obvezno podreti batek in ga namazati! Podmazati je treba tudi sedlo kjer se ploscica vsede in pa hrbtno stran ploscice kjer batek pritisne na ploscico. Osebno menim, da ce bi bil disk zvit bi to cutil med zaviranjem (tresenje).
Zato pa jaz isto naredim, kot je rekel aless in vsako leto, ko premontiram pnevmatike razderem se zavore in spucam ter vse namazem. Jest recimo odstranim plocevinasti nosilec in pod njim samo pobrusim in nic ne namazem. Namazem samo rob ploscic in pa po plocevinastem nosilcu oz. namazem sticisca med ploscico in nosilcem. Problem se mi je zgodil, ko sem isto pod nosilcem namazal se potem nosilec ni lepo zataknil, ampak se je kar malo premikal, ker je bilo vse mastno pod njim .
Evo, recimo ena slikca po enemu letu.
P.S. ti pa nisi sparu z bakreno . Ce te slucajno moti bakrena barva, lahko kupis mast ATE plastilub, katera je prozorna
Pri klasicnem radiu ni nobene kode za BT kolikor se spomnim. Izberes samo pairing option in nato na telefonu izberes my mazda, potem te pa avto vprasa is this you device in reces YES. Ima kao voice comand. Drgac ima pa posebi BT modul, kateri upravlja z BT... vsaj tiste s klasicnem radijem imajo tako.
Jap. Nevem kdo je nekaj casa nazaj pisal in so mu zamenjali volan pod garancijio. Problem je le da bos dobil spet isti volan in bo po hitrem postopku spet oguljen
Sicer se to nebi smelo dogajati ampak, batek ima zarezo (kriz) in v to zarezo s more lepo vsesti "nipel" od ploscic. Ploscica ima na hrbtni strani eno bunkico. Vcasih se to dogaja k menjajo ploscice in stisnejo batek nazaj notri in ne gledajo na te linije.
Cena je na colo in pa ali so alu ali zelezna. Za moje 18ke je bilo 65e/feltno se mi zdi. Komplet peskanje, kitanje, barvanje. Drgac je pa nevem kdo imel objavljen cenik in je bilo popravilo robov 15e.
Edit sem nasel. Samo so napisali, da se potem vidi razlika v barvi (odtenku).
Ce so vodila lepo premikajo je zastekal batek. Klasika pri mazdi. Samo z menjavo diskov in ploscic nebos nic resil, ampak bos samo se en komplet bremz zjebu. Jest bi zamenjal komplet vodila (cca. 7e) in pa batek. Glede na to da je to zadnja celjust je vrjetno ceneje zamenjati celo celjust. Jest sem dal 65e za komplet obe zadnji (mazda 6).
Evo primer zanic vodil. Ja ok lahko jih zbrusis in so ko nove, ampak za koliko casa. Prevec poskodb (por) imajo in se hitro spet nabere voda, sol in zarjavi.
Jap tocno tako. Te zavbe pomagajo pri pravemu usnju ne pa pri teli plastiki. Ne me narobe razumeti, tudi jaz mazem. Dobis malo vonja in pa lepse zgleda, da bi pa zaradi tega usnje kaj bolj zdrzalo pa ne vrjamem. Pravo usnje ja to pa ne. Pri drugi generaciji cel sedez sleces v dveh minutah (prevleka).
Alex prva generacija je imela se najbolj kvalitetno "usnje" pri mazdi 6
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Cez 120e.. bolano vem. Ce imas 4 vratno je malenkost ceneje.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani