delano je blo: nova turbina, da je turbina v garanciji DPF,.. zaradi DPF sesalni kolektorji
narejen mali servis
menjana sonda izpušnih plinov ki so mi jo pri drugem mehaniku polomili
menjan mikro jermen, ki ej bil kao 1 leto naza menjan pri drugem mehaniku(usa scufan)
nov antifirz, dobil je tudi da je tista črna plastika na motorju počena in puša in jo je menjal
pa neke cevi nove, pa še kaj se bi našlo
mi ej tud pokazal vse stare polomljene dele in škato saj 🙈
Ja ubistvo je blo vse narjeno kar sm milsu da bom pri 200kkm, tko da brum-brum, pošrek nadalnjih 100kkm,..pol pa se zapelem v Anhovo, obrem avto proti soči, grem ven in spustim ročno.
Moja mazdaratti 6 CD175 ima zanimivo hibo, ki pa bi se je mogoče rad rešil.
Po dolgi vožnji z enakomerno hitrostjo (AC), približno 1x na 1000km javi napako SBS/SCBS malfunction, armaturka se prižge kot novoletna smrečica, tempomat neha delovati, avto izgubi 70% moči in avtomatski menjalnik začne cukati.
Se je mogoče komu že zgodilo kaj podobnega, je dal popravit?
A se ve kaj je bil razlog za to? Meni se je isto pojavilo.
Je že avto vedel da gre na servis. Brez moči na začetku, grobo prestavlanje brzin navzdol. SBS, SBSC, DRSS malfunction. Po ponovnem zagonu je vse izginilo.
Kaj smo že rekli da je krivec za vse to?
Edit: kokr sm brskal forum, zabasan avto al pa kak senzor. 😓
A je kdo pripravljen malo pomagat pri izbiri diskov/ploščic na avtodoc? Da ne bi kaj zgrešil. Nazadnje ko sem kupoval so mi poslali napačne dele pa sem imel sitnosti, pa ni bila najboljša izkušnja.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
What seems to be the problem, officer?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani