Evo pomoje črn scenarij, motor spet pošprican od haldilne, vsa tekočina nazaj v ekspanziji, hladilnik pomoje prazen,..tko da za bit res glava oz tesnilo do glave? Kakšen strošek je to? Sam približno, da vem al peljat avto na odpad.
Uf, verjetno imaš nekaj hudo narobe, tukaj je na forumu ceu kup ekspertov, strokovnjakov, vozačev večih avtomobilov in se z dizelco pelajo za 5 litrov na 100km Aja pa tankaj obvezno na Shell ostalo je šrot
Šalo na stran - hitreje in z večjimi obrati ko se voziš, bolj ti pritisk nabija v motorju naokoli oljna pumpa, bolj se obrabljajo stvari - več je izpusta in več gre čez filter + hladni zagoni ogromno pripomorejo tej prvi generaciji motorja - jaz ti predlagam da se ne sekiraš, ker je to vse normalno... uživaj še naprej v svoji 6ki in se ne obremenjuj z regeneracijami, več kot odlično skrbiš za njo
Ne je ubistvu cez max. Zdej al je sam premal prosotora blo v ekspanziji..al je pa termostat fuc. Sicer nevem, ce je to kaj povezano s tem da mi v hladnih jutrih avto ni vklopil gretja tudi po 10min na AC.
Smo menjali hladilnik februarja. Bom danes uzel tekočino ven. Da bo med max pa min.
Zanimivo da moj, AT ni ne prepočasen, pa točno ve kdaj menjati. Pa ga vozim že 7 let brez enega problema,..nevem na keterem drevesu rasejo te vaše informacije.
Aja opa olja tudi še nisem menjal ker bi se "zatikal" tako kot ste nekateri morali narediti na vašem M-menjalniku 😛
to je isto kot ljudje, ki pustijo kabinsko luč užgano čez noč
ni šans, da ti auto zjutrej užge, tut če je nov
pustil u mazdi kake 14dni nazaj notranjo razsvetljavo spredaj prižgano, zgleda sem ruknil gor ko sem eno škatlo ven stavil(ni led), avto zjutraj bp vžgal
sem lastnik Mazde 6 2.2, letnik 2016, karavan AWD, ki jo imam šele eno leto. Pojavil se mi je problem, za katerega bi vas prosil za več informacij.
Pred nekaj dnevi so se med vožnjo po avtocesti prižgale vse opozorilne lučke, menjalnik pa ni želel več prestavljati. To je trajalo, dokler se skoraj nisem ustavil, nato pa je bilo, kot da bi avto preklopil v nekakšen varnostni način. Avto sem ugasnil, in po ponovnem zagonu opozorilnih lučk ni bilo več, zato sem nadaljeval vožnjo.
Po nekaj prevoženih kilometrih so se opozorilne lučke ponovno prižgale. Ker sem bil blizu doma, sem avto še enkrat ugasnil in ponovno zagnal, da sem lahko nadaljeval vožnjo. Ko sem prispel na parkirišče, sem avto pustil nekaj časa prižganega, takrat pa se je prižgala opozorilna lučka za motor. Avto sem takoj ugasnil.
Ob naslednjem zagonu motorna lučka ni izginila, avto pa je začel močno oddajati bel dim. Kljub belemu dimu pa pri delovanju motorja ni bilo opaziti posebnih težav.
Hvala.
men je naredilo(), vzrok zlomljena loputa turbine psoledično kaput turbina, ker je poleklo notri, tudi jaz sem še kak dan vozil normalno dokler ni nehala delat mala turbina
A ve kako resetiram "oil change due"? V računalniku sem kilometre in mesece že ponastavil, pa je sporočilo ostalo. Berem tle, da naj bi držal knof za užgat avto in trip palčko za 5sec?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Evo pomoje črn scenarij, motor spet pošprican od haldilne, vsa tekočina nazaj v ekspanziji, hladilnik pomoje prazen,..tko da za bit res glava oz tesnilo do glave? Kakšen strošek je to? Sam približno, da vem al peljat avto na odpad.
Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani