Kju?avnico je potrebno vsake toliko ?asa preskusiti s klju?em, druga?e oksidira in je konec.
Jaz jih imam montirane vedno pozimi na vsakem avtu. Seveda uporabljam originalne, morajo pa biti ?imbolj zaprte. Neke "fency blabla varianta plastikfantastik" z velikimi odprtinami odpadejo, ker tam notri se pa res nabere sneg in potem ima? same probleme.
Seveda so prednosti: -
- plati??a ne rjavijo, ker jih pesek in sol ne tepeta diekno
- ?e pa so ?e rjava, se pa ne vidi
- vijaki in matice so ?isti.
V glavnem, nikoli te?av z njimi, samo ustrezna plastika in ?im bolj zaprte morajo biti.
lp
?e bolj?e pa je, ?e najde? posnetek na youtube.
?kripanje brisalcev: svoj ?as sem uporabljal avto?ampon z voskom. Vosek je sicer bil na laku dobrodo?el, ampak na steklu je pa ?kripalo. Zato sem po vsakem pranju steklo o?istil z alkoholom. Sedaj imam ?ampon brez voska in ni? ne ?kripa ve?.
lp
?istilo me?a? z destilirano vodo in ne bo nikoli te?av z vodnim kamnom.
Konec koncev prag tesni, kar tudi ni slabo. Ali je bil avto kdaj namo?en do praga?
ALi si dobil na teh servisih kak?ne na?rte vezja. Glede na to da je gor rele za lu?i, menjava tega ne more biti velik problem. Ali obstaja jak?na slika?
lp
?e bolj?i posnetek nosilca:
Meglenke rabi? ve? kot 5x na leto, ?e posebej ?e se vozi? v meglene kraje.
Naredil bi servis s 15000 km na 120000 podlage ali kaj?
Mene so lani na Petrolu prepri?ali, da je teko?ina za ?i??enje stekel z vonjem pomaran?e zelo popularna zadeva.
Skoraj me je kap, ko sem videl ostanke pomaran?e (dra?e) v njej. Najbolj hudo je bilo to, da sem pol litra ?e nalil v posodo za ?i??enje stekel. Sledilo je ve?kratno izpiranje posode, ampak eno ?obo mi je pa vseeno zabilo. Na sre?o mi je uspelo ?obo spihati s kompresorjem.
?e bi vedel, da so notri ko??ki pomaran?e, bi lahko doma naredil lak?em pomaran?ni Juice - bi bil bolj ?ist pa ?e ceneje bi bil.
Iz prismojene pene se ne vidi da je grelec pregorel-takrat res ni drugega kot ga menjati.
?e je sum na okvari senzorja temperature, bi ga bilo smiselno prej preskusit "na suho".
Eni avti imajo na armaturki ali pa tam nekje ve?stopenjsko stikalo, kamor je nalotana uporovna ?ica (podobno kot regulacija ventilatorjev na prej?njih generacijah avtov). Preko razli?ne upornosti se regulira grelec oz. temperatura sede?a. Ampak v kon?ni fazi mora imeti tudi neko temperaturno za??itno napravo v sede?u, ki prepre?i pregrevanje. Druga opcija pa je, da je grelec tak?en da se nikoli ne more pregreti-vpra?anje u?inka in ?asa, preden bi se to pogrelo. O?itno v prej omenjenem sede?u ni bil, glede na to da je bilo Kaalmanu prevro?e.
Nekdo mora kontrolirat temperaturo sede?a, druga?e je avto lahko kmalu to?ka na SOS portalu.
?e je to res, potem ne more? nastavljati ?eljene temperature sede?a.
?e ti je pregrelo grelec, potem je termostat zalepljen.
?e je grelec dober, zakaj potem kupuje? novega? Raje se osredoto?i na termostat, razen ?e sta oba eno in isto.
Kak?en pa je senzor grelca.
Predvidevam, da je nek spremenljivi upor, ki regulira napajanje. Torej ?e zunaj priklopi? napajanje in spremlja? upornost senzorja se ta mora spreminjati in to je blizu tega da senzor dela.
Lahko je tudi kak?en termostat z dodanim sprejemljivim uporom. Termostat omejuje max temperaturo, spremenljivi upor pa meri trenutno temperaturo in s tem regulira napajanje.
Dobra re?itev za uga?anje lu?i bi bila tudi vgradnja grebenestega stikala Rade Kon?ar. Stricu na traktorju ?e vsaj 15 let deluje tak?no stikalo za lu?i brez problema.
Bedasto je to, da ?e nima? kontakta ne more? odpirati oken. Ko sem v?eraj ?istil okna so pa? pol ure morale goreti pozicijske lu?i, ker druga?e ga najbr? ne bi ve? v?gal. Tudi tu bi prav pri?lo stikalo za izklop lu?i.
Prete?ko bi bilo tudi to, da bi ra?unalnik pri?gal lu?i ?ele po zagonu motorja - zelo prakti?no pozimi.
Poleg zaneslijivosti Mazde bi si ?elel ?e vgrajene malo evropske prakti?ne logike.
Ali kdo pozna kak?nega hekerja, da bi znal sprogramirat ra?unalnik avta po mojem okusu?
lp
Tudi meni gre na ?ivce, ker se ne dajo lu?i ugasnit. :ne vem: Na servisu se ?e ne spomnim ve?, kaj so me rekli. Sem jih zagnjavil ?e, po dveh tednih na prvem srevisu.
Mazda 3 1.6 bencin active'
Ima kdo kak?en podatek, kaj se da naredit?
lp
Dobro, da si re?il problem.
Naj mi nekdo razlo?i kak?ne veze ima pregorela ?arnica v pepelniku z prej omenjenimi te?avami.
Kaj pa se je zgodilo z ?arnico, a je v kratkem stiku, a prebija ali je enostavno pregorela.
lp
Napisano
Pozdravljeni!
Zadnje ?ase me je pri vo?nji pri?el motiti ropot pri desnem sprednjem kolesu.
Danes sem si vzel ?as in malo preveril zglobe. Na?el sem pokvarjen zglob, ki je privit na premnik.
Na?eloma menjava pri drugih avtih, ki imajo ta zglob privija?en na roko ni te?ko menjati, ta pa zgleda vpre?an oz. varjen.
Ali obstaja kak?na varianta menjave samo tega zgloba, saj sta ostala dva nosilca roke v redu.
Kot rezevne dele prodajajo samo celo roko.
lp
Povezava za deljenje
Deli na druge strani