Se vrti, ker turbini ne uporabljata čisto ločenih poti, ampak le delno. Mazda ima sistem dvo stopenjskega bi turba z variabilno geometrijo lopatic večje turbine. Pri nizkih obratih ventil zapira direktno večjo cev, do velike turbine, saj je premalo energije v izpušnih plinih, tako da gre najprej skozi malo turbino, ki skrbi za tlak zraka, ampak še vedno gre izpuh tudi skozi večjo, čeprav takrat se zgolj vrti in ne proizvaja kaj dosti tlaka v sistem. To je tam nekje do 1700-1800 obratov
Ko se obrati povečajo loputa delno odpre tudi večjo cev za direkten dostop izpušnih plinov do večje turbine. Ampak, ker tlaka še vedno ni toliko, da bi preklopilo na veliko, delujeta obe turbini skupaj, tako da najprej večja nekoliko fila manjšo, da ji povečuje tlak pri tem pa z variabilnimi lopaticami večje turbine regulira tlak, da je čimbolj efektiven. Če se ne motim se to dogaja nekje med 1800-2700 obratov.
Nad tem pa odpre izpušno loputo do konca in po večji cevi preusmeri večino izpušnih plinov preko večje turbine in tudi odpre kontrolni ventil na izhodu za zrak, da gre ta lahko končno mimo male turbine. Še vedno pa se ta mala turbina ne ustavi, ker nima ventila, da bi jo čisto zaprlo, ampak se vrti, dela pa bore malo tlaka v sistemu.
Tako, da obe turbini se ves čas vrtita, razlika je le od obratov, katera skrbi za tlak, katera je pa v določenem trenutku v prostem teku. Ampak ustavita se pa ne.
To ni tolk malo, da ne bi bilo možno marsikaj. Tole si kr pridno kilometrino naredil sploh, ker gre za dizla precej downsizan motor in s tem manj vzdržljiv kot kakšen 2.0. Pelke bo sigurno vedel kaj ga matra, ampak če je to več ali manj zgolj pri hladnem motorju neki hudega ne more bit.
Sej sem napisal, da mal hitrejš skozi vas - 50km/h je premal kot je omejitev, 70km/h bo glih prav. Srne ne boš nagazil, kakšno babico z berglo brez slušnega aparata pa komot. Jebeš frulico, če baba ne sliš.
Torej je bila končna rešitev težave cukanja, učenje A menjalnika... 🤔
Pa sej je to logično... če sem raztresen mi tud ročni menjalnik cuka. 🤪 Moram tud unga "automatika" na sedežu "naučit", da naj se zbere. Pol gre pa ko po putru.
To je zelo dobro in si lahko zadovoljen, da je interval tako dolg.
Zakaj se pa ti ne zdi ueleno, če se skuri nevarne sajaste delce, ki obstanejo v filtru? To gre pri takih temperaturah, da zgorijo do konca in ni nobenih dodatnih izpustov.
DPF filtri so ena boljših okoljevarstvenih zadev in delajo točno to za kar so dizajnirani. Maš pa na netu ogromno razlage kako to deluje in čemu so potrebne aktivne regeneracije oziroma čiščenje DPF filtra.
Enkrat sem se tam ustavu, da bi kupu brisalce, pa jih nisem dobu, ker ni bilo tistega tipa ki prodaja rezrevne dele, mi niso mogl brisavcov prodat, ker sprejemc ocitno ne more tega narest...
A ni logično, sprejemc je visok 168cm, prodajalec rezervnih delov pa 192cm in pol, brisalci so pa zloženi na zgornji polici.
Ne vem, no. Jaz sem imel težave samo na prvi M6, potem na drugi sem sam zamenjal za ATE pa je bil do skoraj 300kkm mir. Na tejle tretji pa ni sledu od tresenja in upam, da tako tud ostane.
Hvala za nasvete. Imam veliko mestnih voženj in bi samo rad vedel, kdaj se regeneracija dogaja, da je ne prekinem vsakič, ko ugasnem avto.
Zvoka motorja ne moreš zgrešit, razen če si naglušen al pa če Iron Maidni preveč na glas žagajo.
Če to opaziš in imaš možnost se takrat splača še kak kilometer naokrog zapeljat, da zaključi regeneracijo. Je pa res, da če imaš zadnjo generacijo CX-5 je tudi regeneracija DPF-ja veliko bolje narejena in zna tudi pri prostem teku že kar dobro čistit, tako da je v 5 minutah fertik oziroma v manj kot 10km AC vožnje in tam nekje 4km mestne vožnje.
Da ni slučajno tak zvok Tik Tok Tik Tok. Pol je lahko sranje in moraš nujno preverit tam spodaj pri motorju mal pred rešetko hladilnika, da nisi zgazil kakšnega iz Generacije Alfa tako imenovani tudi kot Googlovi otroci oziroma TikTokovčki. 😜
Drugač pa ja, a imaš avto slučajno na klancu parkiran in zategnjeno ročno. Če je odgovor pritrdilen se to lahko zgodi, ker ploščice ostanejo prilepljene na disk pol pa k spelješ sunkovito spustijo in se zvok udarca prenese po celem avtu.
Ampak ravno za dizla z velik navora je značilno, da motor ne deluje sunkovito in rabi več časa, da se zavrti na določene vrtljaje, kot recimo bencinar. Tako, da nekih sunkovitih sprememb zarad navor ni za pričakovat. Je pa res, da če pa nekdo dela s sklopko k konj, ko štartuje z obrati in drsečo sklopko pol pa samo spusti in avto cukne kot na dirkah. Hja pol je pa marsikej možno.
Mogoče mogoče se ti na jermenu nabira kondenz ali pa kaplja vodna pumpa, pa pol malo cvili, dokler se ne ogreje
Daj ga slikaj če je kaj napokan ko ga zviješ
Sam to bi se slišalo tudi, ko stoji pa malo po gasau stiska, ko je hladen. Ok ne pretiravat ampak do ene 2500 obratov pa ne bo hudga, da se preveri ali je res jermen.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Pol pa napiši kakšen mail si poslal in kam... pa mal spremenimo in lahko vsak od nas posebej pošlje tja pa da vidim a bo kej odziva.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani