Skoči na vsebino
Zelo visoka poraba pri Mazdi 2
Napisano
pred 4 urami je ignacij napisal:

Moja ima na Citroenu C3, samo mestna vožnja 6,4l na 1.2l turbo 110KM.

 Ocena mestne vožnje je izredno relativna. Ogromna razlika je se vozit v Ljubljani ob 8 uri zjutraj v konici med delovnikom ali pa recimo ob 22 uri zvečer. Pa oboje rečemo mestna.

 

Tako, da jaz osebno mestne vožnje sploh ne bi dajal v referenco ali je vse OK ali je kaj slučajno z motorjem narobe. Relacije po regionalkah in AC ob normalni pretočnosti sta veliko bolj ustrezni pokazatelj kako pa kaj.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zelo visoka poraba pri Mazdi 2
Napisano

Najbolj blagodejno na porabo vpliva relacijska vožnja med 70 in 90km/h. Moj predlog, naredi za test 200km relacijo ne po AC-jih s čim manj mestne vožnje in v okviru omejitev. Pred tem natoči polno in po vožnji spet natoči polno. Aja pa vozi čim bolj normalno brez varčevanja in brez divjanja ter gnanja v visoke obrate.

 

To bo najboljši pokazatelj kje si s porabo.

 

Drugače pa 8+ litrov prave mestne vožnje s stanji pri semaforjih mi niti ne deluje tako zelo veliko. :nevem:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 - 2.2D - kadi, pije olje, etc.
Napisano

Bel oziroma rahlo siv dim je navadno zaradi puščanja hladilne v valje. A ti hladilna kej zginja?

 

A ima ta dim kakšen vonj po zažganem? Sicer bi bil pol temnejše siv ali celo moder, da ti žre olje, kar bi pomenilo, da ga moraš dolivat. Ker nimaš DPF-ja več zdaj vsak dimček prileze na plano tko, da je treba iskat druge indikatorje.

 

Kar se pa tiče sklopke, ki jo omenjaš pa je seveda možno tudi to zakurit, sploh, če ti že drsi in dim je podobne barve samo ne prihaja iz izpušnih cevi. Tko, da brez nekih posnetkov je težko karkoli rečt. Tko, da  tukaj naprej težko ugibam.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 - 2.2D - kadi, pije olje, etc.
Napisano
pred 3 urami je Mjurie napisal:

Če ima kdo potrpljenje in/ali znanje in bi mi na enostaven način razložil, zakaj pride do kajenja samo če spustim sklopko, ko sem v prostem teku? V povezavi s čim ima to smisel? 

 

Kakšne barve pa je dim? A to fejst kadi, ko je že ogret na delovno temperaturo?

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Jure + Majes = Jures ... hehe lepa @Bini

 

 

Jap, jaz sem bil tam samo zaradi Majesa... no Jure je bil tud mojster poklica. Pa Andrej na prodaji... pol so pa vsi teli šli in tukaj se še 1x pokaže ultimativna resnica. Servis in prodaja niso prostori al pa ime in lokacije, ampak predvsem ljudje, ki so tam.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mislim, da ga res ni, ker men ga ne da na izbiro kot servis oziroma kontakt. Po drugi strani pa če greš na naročanje pa je še vedno. Tole je spet neko mučkarjenje a pa samo ne znajo spletne strani ažurirat kar je bolj verjetno. Ampak to pomeni, da servisa v BTC-ju ni več.

 

Mi je bil zraven službe, ampak glede na zadnjo izkušnjo, ko so mi pogojevali ugodnost s tem, da jim moram biti hvaležen, da jim sploh smem sploh plačati in servisirati avto tam, jih pač ne pogrešam nič več.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

velika poraba goriva
Napisano

Dej @Janez007 a se ti ne zdi, da si dolgočasen s to tvojo foro o prodaji avta. Človek sprašuje kaj naredit in kje je vzrok ti pa vsakič isto, prodaj dizla in kupi bencinarja, ki bo žrl glih tolk pa še AWD ne bo.

 

 

@Tržičan zadeva je takšna - najprej je tako, da imaš AWD, ki je potraten sam po sebi, potem je 175KM dizel, ki je kar občutno manj varčen kot 150KM, predvidevam, da je menjalnik tudi avtomatski, kar je spet minus za ugodno porabo. Že samo tole našteto bo pomenilo, da boš imel porabo nad 7,5l/100km.

 

Zdaj pa naslednje - tvoj stil vožnje in katere ceste uporabljaš ter kolk težko nogo imaš. Če je hitrost na AC višja, če voziš veliko mestne vožnje v gneči in če si rad dinamičen pol bo hitro poraba preko 8,5 l/100km.

 

Če pa ni nič od tega, potem pa je verjetno res nekaj narobe na injektorjih, lahko pa tudi na DPF-ju in imaš konstantne regeneracije na cca vsakih 100 prevoženih km. Namreč napisal nisi kolk km imaš prevoženih, da bi lažje to ocenili.

 

Še ena zadeva je in sicer zabasan sesalni kolektor s sajami in bi bil potreben čiščenja. To je treba naredit nujno nekje na vsakih 100-120kkm. Če zaradi tega tam senzorji berejo narobe lahko sporočajo podatke, ki jih razume ECU, da je treba narest bogatejšo mešanico in poraba gre gor.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Proklizuje li kupung
Napisano

Meni je vseeno čudno, da se ti je to zgodilo pri kilometrih, kjer avto sploh še ni niti dobro utečen. Je pa sklopka pri dizlu močnejša in če voznik ni konj bo zdržala tud 400.000km. Men je recimo do prodaja avta imela že skoraj 300.000 in je delovala kot bi bila nova.

 

Je pa res, da kot praviš v nadaljevanju kako gre dizel napram bencinu. Ja enostavno pri dizlu ne rabiš speljevat z drsečo sklopko al pa serpentine odvozit z zdrsavanjem sklopke. Če avto nima moči oziroma navora pri nizkih obratih je pa žal med prestavljanjem vse prevečkrat, da marsikdo sklopke ne spusti do konca, ker preveč padejo obrati in motor enostavno zaduši.

 

4x4 ipd zadevo samo še poslabšajo, ker bo več obremenitve na sklopki kot pa pri samo prednjem pogonu, kjer bo prej zdrsnilo kolo kot pa sklopka oziroma bo ASR preprečil in znižal navor.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Se vrti, ker turbini ne uporabljata čisto ločenih poti, ampak le delno. Mazda ima sistem dvo stopenjskega bi turba z variabilno geometrijo lopatic večje turbine. Pri nizkih obratih ventil zapira direktno večjo cev, do velike turbine, saj je premalo energije v izpušnih plinih, tako da gre najprej skozi malo turbino, ki skrbi za tlak zraka, ampak še vedno gre izpuh tudi skozi večjo, čeprav takrat se zgolj vrti in ne proizvaja kaj dosti tlaka v sistem.  To je tam nekje do 1700-1800 obratov

 

Ko se obrati povečajo loputa delno odpre tudi večjo cev za direkten dostop izpušnih plinov do večje turbine. Ampak, ker tlaka še vedno ni toliko, da bi preklopilo na veliko, delujeta obe turbini skupaj, tako da najprej večja nekoliko fila manjšo, da ji povečuje tlak pri tem pa z variabilnimi lopaticami večje turbine regulira tlak, da je čimbolj efektiven. Če se ne motim se to dogaja nekje med 1800-2700 obratov.

 

Nad tem pa odpre izpušno loputo do konca in po večji cevi preusmeri večino izpušnih plinov preko večje turbine in tudi odpre kontrolni ventil na izhodu za zrak, da gre ta lahko končno mimo male turbine. Še vedno pa se ta mala turbina ne ustavi, ker nima ventila, da bi jo čisto zaprlo, ampak se vrti, dela pa bore malo tlaka v sistemu.

 

Tako, da obe turbini se ves čas vrtita, razlika je le od obratov, katera skrbi za tlak, katera je pa v določenem trenutku v prostem teku. Ampak ustavita se pa ne.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

To ni tolk malo, da ne bi bilo možno marsikaj. Tole si kr pridno kilometrino naredil sploh, ker gre za dizla precej downsizan motor in s tem manj vzdržljiv kot kakšen 2.0. Pelke bo sigurno vedel kaj ga matra, ampak če je to več ali manj zgolj pri hladnem motorju neki hudega ne more bit.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.