Zraven si pa lahko zelo hvale?en, da ima? tak sistem ne pa tako kot drugi, ki lu?i sploh ne moremo ugasniti pri pri?ganem avtomobilu.
Jest sem cisto zadovoljen s tem, kar je sedaj... (da ne morem ugasnit luci) ... Mi ni treba pazit se na to, da jih prizgem. Sicer sem se sedaj, ko imam nadomestno Mazdo2 z zelo malo dodatne opreme (oprema CE plus), kar nekako navadil, da jih moram prizgati... Edino ugasnit jih pozabim... za to pa itak poskrbi buzzer, ko odprem vrata ...
Samo dnevne spredaj mi pa niso vsec... saj folk z njimi vozi potem tudi zvecer ali ob slabi vidljivosti in je zadaj popolnoma neosvetljen ...
Sej vem, da je glupo vpra?anje ampak a slu?ajno nima? zaklenjenih ?ip s tistim gumbom. ?e je zaklenjeno ne dela noben gumb za dvig ?ip ne na voznikovi strani ne na posami?nih vratih.
Bi pa vseeno rekel, da je ta gumb kriv - pokvarjen ali pa kaj podobnega.
Zatem sem ponovno priklopil akumulator in pojavi se problem, saj mi potovalni ra?unalnik ne prikazuje ve? RMNG km - koliko ?e lahko prevozim dotakrat ko moram tankat oz. z dejansko koli?ino goriva, ki je v tanku.
Kaj nardit?
A dr?i, da sem z odklopom akumulatorja izgubil dolo?ene pomembne podatke (nekateri celo pracvijo, da je mo?na sedaj vi?ja poraba in da se mi je lahko tudi zmanj?al navorin bo potrebno avto ponovno dat na ra?unalnik ter vnest program?V glavnem ni? mi ni ve? jasno, saj mi vsak pove druga?e tak da sn ?e ?ist zmeden.
Hvala vsem za odgovore, nasvete.....
Pa si po tem, ko si odklopil akumulator, ze naredil kakasen kilometer? Ker ko si odklopil akumulator je v bistvu enako, kot da bi resetiral te stevce za povprecno porabo, povprecno hitrost,... in ti podatki se zacnejo racunat takrat, ko se vozis... in se zacnejo prikazovati, ko je dovolj podatkov za prikaz ... Ko recimo resetiras prikaz povprecne hitrosti ali povprecne porabe, traja recimo nekaj kilometrov voznje, da zadeva spet zacne prikazovati podatke ...
Menda je v elektroniki problem ... Meni so menjali vse skupaj... elektroniko v armaturi in oba daljinca ... Prej je bila menda Siemnsova elektronika.. sedaj pa neki japonskega (nevem... Panasonic, ... )
Moja prejsnja (2003) je imela ob prodaji cca. 170.000 km ... s prvo turbino... in tudi drugace brez kaksnih vecjih izrednih stroskov ... Sedanja (2008) pa ima okoli 85.000 km ...Upam, da tudi s to ne bo problemov... vsaj se naslednji dve leti, ko je planirana menjava ...
Druga?e pa svaka ?ast italijanom za tale tutor, voznja v ITA je ratala spet uzitek, cel cas 140 brez problema, ker je vse teko?e in obenem umiorjeno, zna biti da tudi me?ka?e lovi....
Mazdica je bila pa v bistvu doma....150k je nabila Verona - Milano, kupljena v Brescii....
Sem sel pred kratkim do Benetk... In je zanimivo, da kljub temu, da je bilo med tednom, ko je bilo ogromno sleparjev na AC, se ti niso prehitevali in tako povzrocali zastojev... Takoj cez mejo od Sezane pa sem se vozil 90 km/h, ker so se sleparji zaceli prehitevati...
Jaz se nisem imel nikoli problemov s speljevanjem v hrib z mazdo (niti s prejsnjo 120 PS, niti s sedanjo 140 PS)... ce sem ze imel problem s speljevanjem je bilo to z bencinsko Cordobo, ki ima samo 60 PS ... in to na ravnem... ampak to predvsem zato, ker sem navajen dizla, pri katerem se vse dogaja na nizjih obratih... ...
Koliko casa se ti pa to dogaja? Ze dlje ali sele kratek cas? Jaz bi prej rekel, da je nekaj narobe z avtom (drsi sklopka ali kaj podobnega ...). Nisem pa toliko v tem, da bi znal svetovati, kaj je lahko narobe ...
Primerjavo porabe med vozili je edino relevantno na isti cesti ob istih pogojih in z isto hitrostjo in z enako obremenjenostjo avtomobila. Potem bi ?ele bilo relevantno.
In isti sofer... ker veliko pri tem je tudi odvisno od soferja in nacina voznje ...
Noja... 10 litrov na 100 km je pa ogromno za 120 KS dizla ... kakorkoli se ga ze vozi... Jaz nisem med tistimi, ki bi dosegal nizko porabo... pa sem imel s prejsnjo sestico (2003, 121KS, dizel) povprecje 7,41l / 100 km ... s sedanjo (2008, 140KS, dizel) pa 7,52l / 100 km ... To je poraba po podatkih na www.poraba.com ...
Verjetno ima? same dolge razdalje in ?isto ni? kratkih.
Zelo razlicno... Vsak dan recimo Medvode - Kranj (cca. 15 km) ... dostikrat tudi recimo samo Medvode okolica (par km) ... seveda pa tudi dlje... prav dolgih relacij, tako kot recimo Labi pa nimam veliko
Baje obstajajo majstri, ki znajo "zaobiti" ta DPF, tko da se vam spla?a pozanimat glede tega!
Jaz z DPFjem nisem dosedaj imel niti enega problema... same pozitivne lastnosti (ni dimne zavese, ko se peljem v klanec, izpusna cev ni crna ... ) ... Ampak itak sem verjetno "posebnez", ker sploh vozim dizla
2008 ima gotovo DPF, ce je dizel ... Ze prejsnja sestica je imela zadnjih nekaj let pred novo DPF... se mi zdi, da res nekje od 2005 dalje... Moja prejsnja (2003) se ni imela DPF), sedanja (2008) pa ima ...
EDIT: vidim, da je glede DPF debata zasla na drugega uproabnika, ki ni napisal, kateri letnik ima ...
Ja ja saj se strinjam, sam avto je treba tja odpelat z vle?no slu?bo, pa zdej itak nimam ?asa sem v slu?bi verjetno kasneje popoldne.
Ce si ga servisiral na pooblascenem servisu imas za to tudi Mazdino mobilno pomoc (MES) ... in avto spravijo do servisa brezplacno (seveda samo do pooblascenega) ...
Glede na to, da je avto se v garanciji, bo verjetno najbolje najprej obiskati pooblascen servis ...
Jaz ti zal ne morem svetovati, ker imam sicer tudi Bose in changer... ampak se upravlja vse preko touchscreena od navigacije... in jaz samo poklikam vseh 6 stevilk in pritisnem gumb z napisom "eject" in mi zmece vse CDje po vrsti ven ...
Katerega poobla??enega serviserja bi mi priporo?ali, ki bi mi znal tole napako odpravit? Sli?al sem za avtohi?o Cosmos v Ljubljani, da delajo zelo dobro in korektno. Kaj menite?
Kak?ni pa bi naj bili po va?em mnejnu stro?ki odprave teh lu?k oz. problema po va?em mnenju?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Jest sem cisto zadovoljen s tem, kar je sedaj... (da ne morem ugasnit luci) ... Mi ni treba pazit se na to, da jih prizgem. Sicer sem se sedaj, ko imam nadomestno Mazdo2 z zelo malo dodatne opreme (oprema CE plus), kar nekako navadil, da jih moram prizgati... Edino ugasnit jih pozabim... za to pa itak poskrbi buzzer, ko odprem vrata
...
Samo dnevne spredaj mi pa niso vsec... saj folk z njimi vozi potem tudi zvecer ali ob slabi vidljivosti in je zadaj popolnoma neosvetljen ...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Povezava za deljenje
Deli na druge strani