Jest sem isto imel 1.8 prvo generacijo in je pila olje (1l na 5-6 k km) pa je potem pelko naredil generalko in sedaj po stirih letih spije cca 0,6-0,7l na 20k km. Trenutno imam drugo generacijo 2.5 motor 185 k km pa popije isto cca. 0,5l na 20 k km. Nazalost tebe samo generalka resi in nic drugega. Kar se pa tice filtra za benz ga jest nikoli v zivljenju nisem menjal in tudi ko sem sedaj za drugo generacijo klical na uradni servis so rekl, da se tega ne menja.
Tudi pri meni se je to zgodilo pri prvi generaciji. Sredi poletja se pripeljem na siht in kasneje ob 22h avto ni dal nobenega zvoka od sebe. Sem ze mislil, da je sel starter. Avto sem vzgal na kable in je potem naprej veselo vzigal, kot da se ni nic zgodilo. No potem sem ga po hitrem postopku zamenjal, saj je bil ze 9 let star. Znamka je bila pa Banner.
Jest imam menzerna medium pa sem zelo zadovoljen. Poliral sem pa rocno (zivim v bloku), kaj sele ce bi strojno . Long story short, karkoli bos vzel bo OK.
Halogenke ti delajo led pa ne ? Hmm. Pri mazdi 3 je se dobr k ima take zarnice k jih prakticno dobis povsod. Mazda 6 ima takega hudica notri, da jih ni nikjer. Na uradnemu servisu ti pa lahko prodajo samo zarnico z ohisjem (15?), rabs jih pa 5
Zej ce prav razumem, ce ti osvetlitev tistih 5 tipk kjer izbiras kam ti bo pihalo in pa gretje zadnje sipe ne dela se preprosto zamenjajo zarnice in potem dela. Ce ti pa spodnja linija stirih tipk ne dela je pa potrebno zamenjati komplet stikalo, ker so ledice notri v vezju. A na tistih treh ledicah nisi imel nobenih rdecih "tulcev" in je bila svetloba bela ? Tista zelena lucka ti po vsej vrjetnosti sveti zato, ket je AUTO funkcija vkljucena, ker ko si stikalo nazaj priklopil in dal kontakt se avtomaticno prizge klima in pa auto funkcija. Ti pa sveti na krogu za temperaturo in ne na krogu za hitrost ventilatorja.Ce prav vidim so tiste tri zarnice bulb 74. Jih imam nekaj doma ce rabis.
Jest bi isto rabil, ampak sele cez 20k km . Menjal bi sicer zgolj iz preventive, saj naj bi se na 200k km menjalo olje v menjalniku. Zaenkrat se odlicno prestavlja.
Kokr jest zastopim se gre zato, da avto nemore pravilno regulirat med vrednostjo zraka in goriva v motorju. Zej problem je lahko v MAF, TPS (senzor pri loputi za gas), ECM (modul), BARO senzor, ali pa kaksne instalacije in pa kratek stik. Ni ravno tako nedolzna napaka tako, da pojdi raje preveriti in naj ti z voltmetrom preveri omenjene senzorje. Avto se isto lahko priklopi na racunalnik in se pod LIVE DATA lahko vse omenjene senzorje spremlja v zivo in se takoj vidi, ce je kaksen senzor hin. Jest bi za zacetek probal spucati loputo za gas in pa MAF senzor, ce bi pa kljub temu bila napaka se vedno prisotna bi se pa zapeljal do mehanika . Glede na to, da avto normalno vlece in pa da ga (se) ni vrglo v zasilni program, pomoje zaenkrat se ni neki resnega... se pa ni za igrat
Po vsej vrjetnosti to nebo kriva volanska letev, ampak kaksen volanski koncnik, roka. Mislis na tisti famozni pok, katerega polovico mazdasev slisi in nihce ne najde resitve? Tudi sam sem v temu klubu . Podvozje 3x pregledano pri treh razlicnih serviserjih pa so vsi rekli, da ni nikjer zracnosti... Jest nekako sumim na zglob spodnje roke. Zanimivo je to, da imamo pri bajti isti avto, isti letnik z istimi kilometri le da je 2.0 motor pa nikoli ne duha ne sluha o kakrsnem koli poku.
Jest imam tako zadevo in cist lepo spila. Sumi zelo zelo malo pa se to samo ce pritisnes na pavzo. Med predvajanjem glasbe se ne slisi sumov in tudi zvok je normalen in ni nic popacen. Sem pa dal okoli 3e za ta usb pretvornik
Servis je tm da ti leze v supak k ti prodajo nov avto pa da te potem se nadaljnih 5 let lupi za servis. Nazalost. Uporabnik sylvan je isto kupil novo trojko pa mu je navigacija stekala pa je bil 7x na pooblascencu pa niso nic zrihtal oz. so samo posodobili software a napaka je se vedno ostala. Na koncu so ga odpikal in se je obrnil na mazda zastopnistvo kjer mu tudi odgovorilo pomoje niso. Na koncu je prodal nov avto
Evo jest sem ravno danes nabavil en kup stvari, med drugimi tudi Geyon leather cleaner in pa chemical guys leather conditioner. Baje je ta boljsi za staro usnje (ima vitamin E), kot pa geyon k je za bolj novejse usnje.
Redno mislim, da jo uporabljam tako poleti za hlajenje, kot pozimi za gretje in za sipe. Klimo pa VEDNO ugasnem preden ugasnem avto. Pri zagonu je ista zgodba, najprej vzgem avto sele nato klimo in ostale porabnike (radio, luci...). Drgac pa nevem ce sem kdaj nastavil klimo, da piha s polno mocjo. Ponavadi na tretjo ali cetrto stopnjo to je pa to. Pa tudi zelo redko uporabljam AUTO funkcijo.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Jest sem isto imel 1.8 prvo generacijo in je pila olje (1l na 5-6 k km) pa je potem pelko naredil generalko in sedaj po stirih letih spije cca 0,6-0,7l na 20k km. Trenutno imam drugo generacijo 2.5 motor 185 k km pa popije isto cca. 0,5l na 20 k km. Nazalost tebe samo generalka resi in nic drugega. Kar se pa tice filtra za benz ga jest nikoli v zivljenju nisem menjal in tudi ko sem sedaj za drugo generacijo klical na uradni servis so rekl, da se tega ne menja.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani