Ne vem še zagotovo. Nekaj cincam med brembo im ebc zavornimi ploščicami. Prav tako med ebc naluknjanimi diski in zimmerman diski. To pride na vrsto enkrat v juniju, juliju, ko bom delal redni servis. Ebc je edina opcija Anglija, ostalo je najboljša cena na Autodoc-u.
Hvala za nasvet, bom preveril in po potrebi očistim kot si opisal.
Plastična parabola? A to je spreaj "zunanja transparentna plastika"?
Ja. Zunanja transparentna plastika. Na, aliexpress jo dobiš za kakih 20€. Je pa kar nekaj dela za jo zamenjati. Moraš vzeti sprednji odbijač dol, odklopiti luč, jo sneti in potem se šele lotiš razstavljanja. Če si ročen in spreten jo boš brez problema. Seveda pa potrebuješ za jo sestaviti nazaj tudi posebno lepilo za montažo . Če ne narediš prav se ti lahko pojavlja vlaga v luči. 😉
Žarometi svetijo katastrofalno. ŽArnice sem zamenjal z novimi D2S, Osram Nightbreaker a ni očitne izboljšave. Balasti po moje delajo, ker luči užgejo normalno.
Prosim za nasvet - saj je baje žaromet hudičevo težko zamenjat preko zavarovalnice.
Lep pozdrav,
Mare
A so leče na pogled bele, mlečne barve? Če ja, jih moraš očistiti z notranje strani. To storiš tako, da vzameš kolesa dol, plastične koloteke tudi.
Nato odviješ žarnico in jo vzameš ven. Sedaj imaš dokaj prosto pot do leče.Z dolgo žico, na katero naviješ malo čiste krpe namočene v čisti alkohol se potrudiš in dobro očistiš lečo, dokler ni prozorna. Najbolje, da je kdo s teboj, da gleda s sprednje strani lečo, kje si očistil in kje ne. Nato je naslednja stvar,da kupiš novo plastično parabolo pri kitajcih, ki je nameščena na luči. S tem se ti bo pove"ala, svetilnost. Jaz sem tako naredil na, moji stari 6-ki in so sedaj luči kot nove.
Kako pa to zgleda k grizejo... a dela njam njam njam, ko bremzaš?
OK to je bolj v šali , ampak resno, kako ugotoviš, da recimo ene ploščice bolj primejo? Itak je pri vseh enak maksimum, ko se oglasi ABS. Več od tega nobene bremze ne zmorejo saj ne glede kere ploščice maš gor vse imajo enak maksimum in to takrat, ko guma ne zdrži več in jo hoče zaradirat.
Kako bi ti to opisal🤔To najbolje čutiš, ko probaš. Čutiš, da bremze takoj zagrabijo, pedal je takoj trd, ni tak gumijast občutek. Tudi pojemek je bolj hipen, v bremze imaš več zaupanja.
Recimo prideš pred ovinek dokaj hitro, pohodiš bremzo, zmanjšaš na hitro hitrost in greš lepo in varno v oster ovinek. Nekaj takega. 🤗
Mislim, da so meni na servisu dali gor Brembo (nadomestile so izrabljene prve), potem so se v roku 7.000 km zvili sprednji še original diski. Ni se pa veliko in močno bremzalo, zato mi vse skupaj ni jasno ...
Na uradnem servisu ali privat? Ker na uradnem servisu nimajo niti B od brembota.
Danes sem moral bolj po moško stopiti na bremzo, ker je en model cincal ali bi zavil desno ali ne. In sem ugotovil, da je naslednji projekt na avtu menjava vsaj ploščic, če ne kar vse komplet z diski vred.
Te trw ploščice so kr neki. Bremze na stari 6-ki, kjer imam spredaj brembo vse in zadaj brembo + ferodo ploščice so neprimerljivo boljše. Kar zagrizejo, ko zabremzaš.
Jap... In olje v motorju vsakih 35000 kilometrov. S tem, da se potem motor na takem avtu menja pri vsakih 180- 200000 km. 😊
pred 24 minutami je Damijani napisal:
Neka čudežna olja
Res ni nujno, da je olje črno. Po določenem času ne služi več namenu, ker zaradi večkratnih toplotnih (pre)obremenitev izgubi svoje mazalne sposobnosti. Ni pa nikakršen strošek olje za ročni menjalnik, da bi to pomenilo bankrot. Kako pivo ali 2 manj in to je to. Pa menjalnik bo lepše tekel in voznik bo brez skrbi.
Se popolna strinjam. Ni potrebe varčevati tam, kjer je to najmanj potrebno. Jaz sem menjal olje v ročnem menjalniku pri 60000 kilometrih. In mi ni žal. Pri 120000 bom ponovil vajo.
Za tistih 30-40€ se pa res ne bom sekiral. Olje bo pa vedno sveže. 🤗
Ja pod 500 stopinj ne bo izgorevalo, tako sem jst opazoval takrat na svoji, ko sem jo še imel. Zdej, da bi pa ta aditiv izpušne pline tolk "ogreval" pa močno dvomim, je pa to enostavno probat. Kot Spektr pravi, gledat tista, dva parametra oz. PM_GEN, če bo ta začel lezit dol in bojo stopinje v izpuhu v rangu 500 stopinj, potem zadeva dela
Bo kdo probal v soboto na poraba testu?
Kako? A če je že kdo nabavil to žaubo? Jaz sem jo naročil pred kratkim v Angliji a bog ve, kdaj jo dobim.
Seveda da obstaja. Nekatere znamke so imele to, ne vem če še imajo, ker mora biti posledično tudi filter oz cel sistem nekak prilagojen temu. Zdej, z normalno vožnjo tega ne moreš doseči. Eventuelno, če bi teral tam okoli 200, nikoli nisem toliko dolgo časa vozil tako hitro, da bi to dejansko potrdil, sem pa na temperaturi izpuha oz teh 2 senzorjev, ki jih dobim ven, videl, da bi znalo bit to dovolj.
Jaz sem videl edinole pri vleki prikolice, in še to zgolj po AC in še to zgolj v kakšen daljši klanec, ko se temperaturej povzpnejo tam nekje okoli 500 stopinj, takrat se pa začne zmanjševat % napolnjenosti filtra.
Zdej fora teh aditivov je pa (tako piše) da tebi pri nižji temperaturi omogoča to žganje saj. Tega nisem še preveril, ali to drži ali ne .
Jaz bom vseeno nabavil to čudo dpf cleaning. Ja, naj bi delovalo tako, da se regeneracija začne izvajati pri precej nižji temperaturi in tudi prej naj bi se končala. Kot jaz razumem je to stvar, ki pospeši "gorenje" saj in naj bi bolj spucalo dpf. Seveda ga moraš začeti uporabljati preden se vse skupaj zabije. Pa še takrat nekateri zatrjujejo, da se lučka za dpf ugasne in naj bi avto zopet normalno deloval. Bomo videli.
Eno vprašanje... vsi govorijo o pasivni in aktivni regeneraciji. OK, aktivno vemo kaj je, kaj pa pasivna? Kolk dejansko moraš terat po AC, da ta poteka sama od sebe oziroma na kakih obratih mora motor laufat, da se zamašenost DPF-ja niža med samo vožnjo?
A combination of agents which cleans, disperses, protects materials and boosts the cetane number. The lubricity enhancer contained provides sufficient lubricity for diesel fuels low in sulfur. Due to the...
mogoče bo kaj pomagalo, zaenkrat ne kaže (porabil že skoraj cel tank)
Jaz bi probal tole zadevo. Jo vsi ful hvalijo in je namenjena prav za takšne, bolj zabite dpf filtre. Škodit ne more...
Jst sm z mojim čiščenjem dpfja dobil ene 70+km na generaciji, tko da se definitivno pozna
Saj to je po moje glavni razlog za vse krajše razmake med regeneracijami. Pri meni je na začetku bila regeneracija vsakih 250 km se mi zdi, potem pa vse krajše. Sedaj sem na nekje vsakih 200 km, če je veliko mestne vožnje pa se spusti tudi na 180-190.
Je pa res, da če tankam not famozno super-duper omv nafto se ta interval poveča na nekje vsakih 220-230.
Dolgo let nazaj je serviser (nek "majstore", ki je v našo vas prišel od dol in tipično "znal vse") zamenjal original olje v menjalniku R5 z oljem za Hyundai avte, kao da je lahko le boljše. Od menjave naprej se je avto iz 2. prestave le s težavo prestavljalo v 1. prestavo.
Glede poseganja v programsko opremo za nadzor motorja sam zaenkrat Mazdi zaupam, da je programsko motor nastavila optimalno, bolj optimalno kot to zna lokalni strokovnjak za vse vrste vozil vseh vrst proizvajalcev.
Tej majstori so dobri na jeziku. 😉
To ni kar "neko olje"
ampak verjetno najboljše olje za menjalnike na tržišču.
Kar se pa tiče optimalnosti je pa ponavadi vse nastavljeno tako, da je čim manj problemov in nekako, da je v nekih tolerancah.
Iz glasbe ti lahko zagotovim, da ko kupiš lampaški feršterker (ojačevalec po slovensko) je prvo kar moraš narediti to, da zamenjaš komplet vse lampe, ker so noter neke povprečne,ponavadi kitajske.
In sedaj pride na vrsto zanimiva stvar. Zato, da bi delale lampe pravilno, moraš imeti pravilno naštiman bias.
To je, koliko voltov "spusti" v samo lampo. Če je bias prenizko naštiman, se lampa ne segreje dovolj in zvok je popačen-hladen. Če je bias previsok, se lampa pregreva, sicer sam zvok je super, a je življenjska dobe same Lampe zelo kratka.Tovarne se držijo načela, da je bolje manj in zato nov ojačevalec z originalnimi nastavitvami sicer dela, a je zvok zanič. Je pa res, da bo vse skupaj delalo brez problemov. Druga, naša varianta izkušenih glasbenikov je, da se bias malo našpona, seveda do razumne meje in odličen zvok je tukaj. Se pravi, da je šele z našo intervencijo prišlo do optimalne nastavitve. Malo sem zabluzil v glasbene vode a to le toliko, da boš bolje razumel point tovarniških nastavitev. 🤗
Verjetno je ze bila tema glede zavornih ploscic, zanimam me koliko ste placali za menjavo ploscic spredaj in zadaj ?
Rabim za info, ker sem jaz placal
190€ za to
Samo za zavorne ploščice toliko? In potem so ti po možnosti vgradili kake original Mazdine ( twr) ki so zelo povprečne in se boš potem čudil, ko ti bo čez čas treslo pri bremzanju. 🤔
Naši M6 se je povprečna poraba s 5,7 dvignila na 5,9 po tem, ko sem jo 3 dni (cca 500 km) vozil samo jaz Prejšnji lastnik je imel 6,5.
Sej pravim, ta poraba je bolj tako, tako. Tudi moja žena jo spravila na 6 l/100.Jaz se sploh ne obremenjujem z porabo. Ko zagori lučka za gorivo grem tankat, 🤗
Pozoren sem bil na nekaj zadnjih regeneracij na moji M6 CD175 z 90.000 prevoženimi km, ročni menjalnik.
Regeneracije dela na 200 km (plus, minus 10 km). Običajno traja okoli 10 minut (20 km po avtocesti), pri dolgih vožnjah kakšno regeneracijo opravi zelo hitro v roku ene minute (morda jo celo izpusti ... točno tako, kot ugotavlja tudi @Alex).
Povprečna poraba (prikazana) je 5,9 l/100 km.
Pri meni je vse do potankosti enako, le da imam povprečno porabo 7,2l/100.
Nisva pa še končala glede olja v ročnem menjalniku M6 ... praviš, da je drugo (verjetno viskoznejše) olje izboljšalo gladkost prestavljanja. Tukaj me zanima, kako gre iz druge v prvo pri zimskih temperaturah pod lediščem? Če OK, potem se sprašujem, kako da tega ni pogruntala Mazda sama - ali se v glavnem ukvarja samo še z lepoto (barva, oblika,...)?
Kar se tiče samega menjalnika. V začetku je meni šlo res težje v peto brzino. Po menjavi olja in ročice menjalnica (dal sem težjo, 260 gramsko namesto originalne, ki ima le 105 g.) se je prestavljanje drastično spremenilo. Tukaj tudi meni ni jasno, zakaj so šli v tako lahko ročko, saj je bila že na mazdah 1. gen. in tudi 2. gen ročka težka preko 250 g.🤔 Vemo pa, da težja kot je ročka menjalnika, lažje je prestavljanje. V glavnem, odkar sem zamenjal olje v menjalniku je prestavljanje v vse prestave tekoče, tudi ko je zunaj zelo mraz.
Zakaj mazda ni dala tega olja v menjalnik? Ker je precej drago in pri masi vozil bi bil to nepotreben strošek za tovarno. Pač dajo noter neko v redu olje, ki pa ni višek tehnologije olj.Saj tudi motorji tovarniško niso prav točno nastavljeni, vsako vozilo posebej, ampak serijsko. Zato pa ti, ko greš na čipiranje(k pravemu mojstru, seveda ) nastavijo motor, da deluje optimalno. In s tem imaš ponavadi tudi manjšo porabo pri večji moči motorja.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Jaz sem dal za obnovljene v Nemčiji 119€ komad + 50€ depozita,ki sem ga dobil nazaj, ko sem jim poslal stare.
Dali so mi pet let garancije.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani