Mozno da ima mazda 3 spredaj in zadaj isto... Jest pri mazdi 6 zagotovo nisem imel. Mislim, da bo rele v vsakemu primeru potrebno zamenjati, ker v nasprotnem primeru bo histericno utripalo
Februarja sem sel na vpoklic kjer so pogruntal, da ga ne serje plasticen nosilcek, ampak cel zelezn nosilec po kateremu se pelje sedez. Rekl so da ga nimajo na zalogi in da je narocen ter da pride enkrat maja....
Ja pelji nazaj. Ce je bil vpoklic in ce niso zrihtali tako, kot se zagre oz. je se slabse samo pelji nazaj. Mene tudi to caka, ampak cakam ze 2 meseca na komplet nosilce (tirnce). Nevem a to narocajo direkt iz japonske al kaj...
na mazdi 3 l.2005 mi na pokrovcku pise dot3... ko sem sel v trgovino mi je prodajalec rekel da ni mozno, saj je to stara tekocina za traktorje itd... v knjizici pise da je dot 3 sae ji703 ali dot 4.... in da je isto olje oz. skupno za skopko in zavore.... torej lahko dam dot 4? je kaj drugacen postopek menjave kot obicajno ker ima olje za sklopko isto ?
Tist k ti je to reku je bedak. Vecina japoncev ima napisano dot 3. Sklepam da imas isto olje kot jaz na mazdi 6. Jest sem vzel od castrola in je isti po specifikaciji, kot je to zavedeno v navodilih. Jest ko sem spraseval za olje in k sm reku, da imam napisano dot 3 je sam od sebe reku, da imam vrjetno kaksnega japonca.
Rele je potem potrebno se zamenjati, kateri je primeren za led smernike. Baje naj bi se nekje za volanom oz. stevcem nahajal . Pride pa pri nas pod 5e. Govorim izkljucno za led smernike... Ostale zarnice preprosto zamenjas in spila (plug and play)
Sem si danes vzel 5 min in odstranil kolo ter pregledal zascitno plocevino, ce se kje skriva kaksen kamencek. Kamencka ni bilo nobenega sem pa opazil da se na dnu zascitna plocevina malenkost dotika diska in vrjetno zaradi tega piska. Problem je edin to da z roko nemorem upogniti plocevino nazaj in grem jutri do mehanika da jo zbrusi ali pa upogne nazaj. Upam da je to to . Do vsega tega je pa vrjetno prislo, ko se je menjal lezaj...
Jest imam doma se sprednje in zadnje led zmigovce, ce jih slucajno rabis, ampak bi potem bilo potrebno zamenjati se rele za smernike, saj v nasprotnem primeru "histericno" utripajo
Aja to mislis samo rikverc luc. Jest sem to na svoji beli isto montiral in je bilo kot noc in dan. Sploh pri meni k sem imel se zatemnjena stekla na max . Konec koncev pa se lepse izgleda
Imam en majhen problem, kateri me zadnje cajte ze posteno zivcira in me zanima se vase mnenje. Presnji lastnik je menjal sprednji levi lezaj (FAG) pri 170k km. Jaz sem kupil avto pri 175k km in mi je po hitrem postopku zacel se desni tuliti. Sem si mislil, ce je sel levi je logicno, da bo prej ko slej sel tudi desni. Kopim komplet SKF lezaj in se zadeva zamenja. Tri tedne vse lepo tiho nakar mi zacne spet leva stran tuliti....diagnoza hin levi lezaj. Ko je pelko vse razstavil je videl, da je poskodovano pesto in da je zaradi tega po hitrem postopku sel novi lezaj k vragu. Ok, ima neko logiko in kupim spet nov komplet SKF lezaj in pa novo OEM pesto kolesa in pelko zadevo zamenja. Tri tedne mir, danes mi pa spet ob ostrem ovinku v desno zacne ornk tuliti. Ima mogoce kdo kaksno idejo, kaj bi lahko bilo? Slabo spresano ali kaj? Enostavno nevem vec kaj bi lahko poskodovalo lezaj... Spodaj prilagam link ...
Tole je zagotovo alternator. Ce bi bil akumulator se avto nebi ugasnil med voznjo, saj ga alternator fila. Poleg tega ti je pa se lucka gorela. Alternator se da tudi obnoviti preden ti zaracunajo 1 milijon za nov alternator. Je pa zanimivo, da je alternator shodu pri par let staremu avtomobilu in 160k prevozenih.
Jup autodoc ga zmaga. Jest sem za belo mazdo narocil vzmeti od KYB (malo boljsa firma od monroe) pa sem dal 38?/kos, pri nas na bartogu so pa hoteli 78?. Ista vzmet z isto katalosko in z isto referencno stevilko od KYB, sepravi tocno identicni kos .
Nevem kako je z doticnimi ledicami, ampak preden sem montiral xenon kit sem montiral led kit, sicer dosti drazji od tega na silixu in je svetil res porazno... se slabse kot pa halogenka. Ni pa nujno da to sedaj velja za vse led zarnice. Sem imel pa tocno taksnega
V obeh primerih je prepovedano je pa res, da ce nimas lece je xenon kit lahko za nasprotni promet motec (ni nujno). Kakorkoli, ce hoces homologirat xenon kit moras imeti pranje zarometov in pa automatsko nastavljanje luci, kar pa seveda nimas, ker imas klasicne halogenske luci. Jest sem montiral 35W in ne 55W xenon kit s 4300K in nisem nikdar in nikoli imel problemov tako s policaji, kot s tehnicnimi pregledi, ker itq sploh niso vedeli. Niti enkrat samkrat mi ni kdo poblendal, ces da bi ga slepil. Je pa res, da ce imas parabole in ne lece pa ce potem se po moznosti notri tlacis 55W kit in pa zarnice k imajo 6000K ali vec in potem to vse skupaj sveti modro oz. po moznosti ze celo malo vijolcno, da potem zna biti problem tako s policaji in s tehnicnimi pregledi, kot z ostalimi udelezenci v prometu.
Meni so pa 8 mesecev na prvi generaciji in nisem opazil nobene razlike. Osebno so mi bile se najbolj vsec klasicne osram za 4?. No, nato sem imel ze povhn kuhr telih "sve?" in sem montiral xenon kit. Razlika vec kot ocitna in se danes svetijo pa so notri ze eno leto. Zarnica pa pride okol 5?.
Jest sem ravno dva dni nazaj kupil nov akumulator. Notri je bila topla 60ah 300A, sedaj je pa notri topla top 66ah 630A. Kupljeno pa seveda v skladiscu TAB
Problem je tudi v peni in tako kot si omenil je najbolj kriticen del ravno tam kjer se usnje pregiba. Problem je ker se pena posede in usnje dobi luft (ni vec tako napet) in se potem poznajo razne strije. Za moje pojme bi druga generacija mogla imet bocnice malo bolj trse in ne tako mehke in bi usnje dosti dlje zdrzal.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Mozno da ima mazda 3 spredaj in zadaj isto... Jest pri mazdi 6 zagotovo nisem imel. Mislim, da bo rele v vsakemu primeru potrebno zamenjati, ker v nasprotnem primeru bo histericno utripalo
Povezava za deljenje
Deli na druge strani