Skoči na vsebino
Nivo olja
Napisano

verjetno regeneracije, prekinjena regeneracija, ti je nabilo nafto v olje, poglej šipko pri hladnem autu kje je, če je malo čez max ni panike, če je krepko čez max kot piše v knjižnici pejdi vn stočit olje in na novo notr

 

 

KAKO IMAŠ PA PORABO, več kot 8 litrov/100?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

i-stop sistem
Napisano
pred 2 urama je borelij napisal:

 

CX-5 (2016) je začel javljati "Battery Malfunciton" - sklepam da se po 8+ letih aku bliža koncu, verjetno bo jeseni ob nižjih temperaturah počasi čas za menjavo.

 

Vprašanje: ali je kdo sam menjal aku doma? Pri nekaterih znamkah je potrebno nov Aku "spariti" z avtomobilom, kar delajo le servisi. Ali ima Mazda tudi takšne omejitve?

Autodoc mi sicer predlaga neke modele, ampak že pri kapaciteti odstopa od tehničnih podatkov Mazde ...

 

 

 

null

 

 

Vzami Exide + to kar je @Janez007 že pred mano povedal + sem prepričan, da bo prej crknil aku poleti, kot pozimi. Žal so časi malo drugačni kot včasih, ni več problematičen zagonski tok, ampak stalna napetost za vse brezvezne porabnike

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 13 urami je Savo333 napisal:

Pozdravljeni, 

Po menjavi olja marca sem prevozil 3kkm. Včeraj pa mi je flexibilni del mi je javil da je čas za menjavo olja. Naredil sem test parametri so glede na izračun ok. Vidi se tudi gorivo v olju (posledica kratkih voženj). @Aless prosil bi te za tvoje mnenje. Seveda bi pa bil vesel mnenja tudi drugih članov na forumu. Ali bi moral zamenjati olje? Hvala za odgovore.

 

 

jst bi mogoče sam dal en komentar ki sem ga sam opazil prejšnjič pri menjavi

 

če olje menjaš sam, moraš preko osrednjega računalnika "pobrisat" oba parametra...prvi je, koliko km je prevoženega od servisa in drugi je, koliko % ima še olje 

 

mogoče samo niste resitirali obeh parametrov, pa je ostal tist flexible interval nepobrisan :) 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 2019 - par vprašanj
Napisano

Aja pa @Berbasecks, če sta še v LJ ali pa imaš blizu šiht, se lahko en dan zmeniva pa prideš naokoli, bova snela zračni filter pa na šibki pogledala kakšne barve je olje, pa boš vedu urgirat kok hitr morš pelat na servis :) 

 

Druga varjanta je pa da tudi Pelko menja, to more pa @SpEkTr povedat kako je bil zadovoljen

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 2019 - par vprašanj
Napisano
pred 32 minutami je Berbasecks napisal:

Hej, sem zelo poredko tu, tako da upam, da sem zadel pravo sekcijo. Imam par vprašanj glede svoje šestice:

 

1. Ali obstaja kak hack, da bi ti ves čas prikazovalo kamere in ne le, ko daš v rikverc, oz. ko sprednji senzorji zaznajo, da je nekaj blizu.

2. Ali je normalno, da hlajenje sedež VELIKO bolj hladi sovoznikov, kot voznikov sedež (do te točke, da pri vozniku na polno moč komaj čutim hlajenje, pri sovozniku je polna moč bistveno previsoka)? 

3. Menjava olja v avtomatskem menjalniku. Pri koliko km (trenutno sem na slabih 110k) in komu?

https://www.avtomatski-menjalniki.si/sl/

 

naj izpraznejo karter in zamenjajo filter, tistih 5 litrov olja kolikor ven steče, brez pumpanja pod prisilo

 

pa boš potem pri 160 naredil na novo menjavo ko se olje pomeša

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 3 urami je exe napisal:

Pozdravljeni,

 

Mineva nekaj več kot 1 leto odkar sem kupil Mazdo 3 CD150, 2.2, dizel letnik 2014.

Zdaj jih ima prevoženih 156k, zadnji servis pa je bil delan v Belgiji na 141.688km.

 

Zadnjič se vozim po avtocesti in mi prikaže opozorilo "system vehicle malfunction". Se ustavim, ugasnem avto prižgem nazaj - opozorilo izgine.

Vse deluje se odpeljem naprej. Čez 1 teden se lučka prižge za stalno na avtu sicer še vedno vse deluje normalno.

 

Par dni nazaj pa še eno presenečenje: med vožnjo se prižge lučka za "check engine" ter rdeča lučka za olje. Se odpeljem še 2 km in avto parkiram. Kličem vlečno službo,

da mi ga odpeljejo na servis. Ko vlečna služba prispe, avto prižgem za 30 sekund, da ga spravim na kamion. 

 

Danes pa šok klic iz servisa: prenizek tlak motornega olja

 

Pravijo da bi zamenjali: tesnila pod šobam (čeprav slišim od drugega mehanika, da to tukaj nima veze), olje, filter ter potem pomerili oljni tlak.
Če je vredu se pusti, če ni - generalna. Pravijo da bi preventivno menjali tudi verigo oljne črpalke. Prvi servis naj bi bil delan 10.000km čez in jo lahko strga.

Govora je bilo tudi o novem motorju, če se stvari zakomplicirajo.

 

Stroški ocenjeni na 800€, če bi bila še veriga - dodatnih 1200€ (če ne bo dodatnih presenečenj), ker ubistvu pravijo, da še nimajo celotne slike kaj bi lahko bilo. Je imel kdo podobno izkušnjo?

Meni se zdi tole precej drago, se sploh v tem primeru splača popravljati na uradnem servisu?

 

Sicer sem zdaj naročil naj ga pustijo (dokler se ne odločim kaj storiti) in mi pošljejo izpisek napak iz računalnika. Do sedaj so opravili: diagnoza, ven vzeli injektorje ter oljno korito - strošek 160€.

 

Hvala za pomoč,

 

čiščenje oljnega sita je nujno

 

tesnila pod injektorji so "tovarniška napaka", in razpadajo v olje in potem pacajao oljno sito - ravno zaradi tega ti zmanjka pritiska - zadeva se počasi počasi nabira

 

ketno obvezno menjat, sicer se pa lahko s parametri preveri koliko je že raztegnjena

 

potem ko boš vse to naredu, dej še speskat sesalni kolektor in potem naprej striktno menjava olja na 15kkm

 

potem pa pelji do @miha20 da ti izklopi še egr, da se ti ne bodo nazaj basali

 

kje mam jst še drgač pomisleke - tesnilo glave zna bit pregreto, da ne bo vsak čas ucurilo, odvisno kok čase se je auto vozil brez olja... že itak ga dpf pregreva tam pri 1 cilindru, spet, tako je zasnovan motor

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pravkar je FuManchu napisal:

Pa je zakej ta župca od castrole? Včasih so rekli, da ni vredna vedra mrzle vode😁

Jah že specifikacija po API je novejša za 16 let, API SN vs SL :D 

 

Druga stvar pa da sem to vozil včasih v Toyoti bp, se ga priporoča iz vidika da je boljši za hladne zagone ker ima neke ekstra aditive not.

 

null

 

 

image.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Aja še to, na joti sem včasih vedno kupoval purflux, kakšne izkušnje z mazdami @scania? je malenkost cenejši kot mann - https://www.autodoc.si/purflux/7852259

 

 

Olje bi vzel pa kar A5 od Castrola Magnatec, isto pride skupaj cca 46 eur, kot original, če uzamem 5 litrou (4+1) - https://www.autodoc.si/castrol/21499922 + https://www.autodoc.si/castrol/21499920

 

Popravljeno od NevLado
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 2 urama je Janez007 napisal:

Včeraj redni servis na Mazdi 3 G120 MT in Mazdi 6 G165 MT, obe pri cca 100.000 km:

- olje Mazda Ultra 5W-30 https://olje-dg.si/trgovina/mazda-dexelia-ultra-5w-30/

- filter olja MANN W 6018 https://www.autodoc.si/mann-filter/7886688

- zavorna tekočina ATE DOT 4 03.9901-6202.2 Typ 200 https://www.autodoc.si/ate/954933

- filter zraka MANN C 27 019 https://www.autodoc.si/mann-filter/7624420

 

Na Mazdi 6 G165 so bile pri 97.860 km potrebne zamenjave original prve zavorne ploščice. Zamenjane z ATE 13.0460-5675.2 https://www.autodoc.si/ate/15801911

Hvala za link do filtra.

 

Tudi jaz razmišljam, da bom nehal vozit na pooblaščenca, predvsem zaradi tega ker za 60 eur narediš komplet servis sam.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ali je to velik prevozenih
Napisano
pred 52 minutami je Alex napisal:

Če to leti name in verjamem da, ker sem ti trn v peti, verjemi, da sem imel na preizkusu za cel vikend tega dinozavra. 

In nato dizelco. Za katerega sem se odločil z lahkoto se ve. Poraba pri dinozavri je bila porazna. 😉

Zakaj nisi kupil CX-30 z dizelskim motorjem, če je tako vrhunski

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda problem- video
Napisano
pred 3 minutami je Anita napisal:

Kaj se pa lahko zgodi, v najslabšem primeru? Mehanika imam 40km stran.

Žal ga ni junaka, ki bi lahko iz tega posnetka ugotovil problem in posledice z gotovostjo

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda problem- video
Napisano
pred 2 urama je Anita napisal:

Pozdravljeni. Večkrat ste mi tu že pomagali, pa prosim za mnenje. Pred enim mesecem je moja Mazda cx5 imela veliki servis na 100k. (Menjava pumpe itd).. Po tem servisu sem opazila, da mi motor na intervale "ruka", ne znam opisat, zato pošiljam video. To se stopnjuje z dnevi. Ko sklopko stisnem, je pa sploh slišat/občutit. Moj mehanik se mi zaenkrat ne javi. Kakšno mnenje prosim? Hvala

IMG_5854.mov

jaz bi reku da se ventilator za hladilnikom nekam zadeva, pelji čim prej nazaj na servis

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

»cukanje« Mazda Cx-5 2017
Napisano
pred 24 minutami je SpEkTr napisal:

Najprej bi moral opredeliti, ali je izvor cukanja sam menjalnik, ali motor? Če si menjal olje v menjalniku in filter, je to že kar veliko. Mogoče bi ga lahko še enkrat naučil, to lahko storiš sam doma, z ustreznimi komandami preko ročice menjalnika. Mislim da smo na forumu to že pisali.

 

Na delu motorja, je pa več stvari, ki bi bile lahko vzrok. Za začetek, učenje injektorjev. 

Tako, odvisno koliko časa je preteklo od menjave olja v menjalniku?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 17 urami je Tilen5 napisal:

A je kdo pripravljen malo pomagat pri izbiri diskov/ploščic na avtodoc? Da ne bi kaj zgrešil. Nazadnje ko sem kupoval so mi poslali napačne dele pa sem imel sitnosti, pa ni bila najboljša izkušnja.
 

Prilepi še screenshot naročila, da vidimo kateri deli so bili to :D 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 12 urami je godlike napisal:

Če bi jaz butelj tvoj podpis pogledal, bi videl, da je karavan. 😵

 

Če prav pravi Zimmerman je samo 4x4?

Imaš električno ročno?

 

Zimmerman pravi:

- spredaj

-- diski luknjasti (te imaš): 370.3050.52

-- pakne (te imaš): 25725.155.1

- zadaj

-- diski (tudi imaš): 370.3052.20

-- pakne:

--- z električno ročno: 22349.155.1

--- klasična ročna (te imaš): 25688.150.1

 

Če se nisi v ročni vsekal, bi to tudi po uradni strani moralo biti. Naj kdo še potrdi 😆

Zimmerman katalog direkt za avto

Lepo si tole zrihtal, zdej še končna tabela da te dopolnem. Jaz NE bi vzel naluknjanih, bi vzel navadne. Ampak odločitev je tvoja @Tilen5

 

Dopolnjujem kar je @godlike napisal:

 

 

- spredaj

-- diski luknjasti: 370.3050.52 (AWD), 370.4404.52 (Sprednji pogon)

-- diski navadni: 370.3050.20 (AWD), 370.4404.20 (Sprednji pogon)

-- pakne: 25725.155.1 (AWD in sprednji pogon)

- zadaj

-- diski: 370.3052.20 (AWD in sprednji pogon)

-- pakne: 25688.150.1 (AWD in sprednji pogon, navadna klasična ročna, non-eletric)

--- z električno ročno: 22349.155.1

--- klasična ročna (te imaš): 25688.150.1

 

Sem šel preverit, in sem jaz naročil iste šifre spredaj za mojo 2.5 bencinarko, torej navadni diski 370.4404.20 in ploščice 25725.155.1.

Aja pa še ena omemba, kataloške sva takrat s @scania praktično doktorirala, ampak navadni modeli so imeli kataloško neki-neki-neki, 2018 modeli dalje imajo kataloško neki-neki-neki-A, in ta A označuje izboljšano verzijo, te ploščice pri zimmermanu tako ustrezajo in novim in starim šestkam

 

Lahko pa vzameš brez A in dobiš takšno specifikacijo kot je bila ob vgradnji

 

null

image.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.