verjetno regeneracije, prekinjena regeneracija, ti je nabilo nafto v olje, poglej šipko pri hladnem autu kje je, če je malo čez max ni panike, če je krepko čez max kot piše v knjižnici pejdi vn stočit olje in na novo notr
CX-5 (2016) je začel javljati "Battery Malfunciton" - sklepam da se po 8+ letih aku bliža koncu, verjetno bo jeseni ob nižjih temperaturah počasi čas za menjavo.
Vprašanje: ali je kdo sam menjal aku doma? Pri nekaterih znamkah je potrebno nov Aku "spariti" z avtomobilom, kar delajo le servisi. Ali ima Mazda tudi takšne omejitve?
Autodoc mi sicer predlaga neke modele, ampak že pri kapaciteti odstopa od tehničnih podatkov Mazde ...
null
Vzami Exide + to kar je @Janez007 že pred mano povedal + sem prepričan, da bo prej crknil aku poleti, kot pozimi. Žal so časi malo drugačni kot včasih, ni več problematičen zagonski tok, ampak stalna napetost za vse brezvezne porabnike
Po menjavi olja marca sem prevozil 3kkm. Včeraj pa mi je flexibilni del mi je javil da je čas za menjavo olja. Naredil sem test parametri so glede na izračun ok. Vidi se tudi gorivo v olju (posledica kratkih voženj). @Aless prosil bi te za tvoje mnenje. Seveda bi pa bil vesel mnenja tudi drugih članov na forumu. Ali bi moral zamenjati olje? Hvala za odgovore.
jst bi mogoče sam dal en komentar ki sem ga sam opazil prejšnjič pri menjavi
če olje menjaš sam, moraš preko osrednjega računalnika "pobrisat" oba parametra...prvi je, koliko km je prevoženega od servisa in drugi je, koliko % ima še olje
mogoče samo niste resitirali obeh parametrov, pa je ostal tist flexible interval nepobrisan
Aja pa @Berbasecks, če sta še v LJ ali pa imaš blizu šiht, se lahko en dan zmeniva pa prideš naokoli, bova snela zračni filter pa na šibki pogledala kakšne barve je olje, pa boš vedu urgirat kok hitr morš pelat na servis
Druga varjanta je pa da tudi Pelko menja, to more pa @SpEkTr povedat kako je bil zadovoljen
Hej, sem zelo poredko tu, tako da upam, da sem zadel pravo sekcijo. Imam par vprašanj glede svoje šestice:
1. Ali obstaja kak hack, da bi ti ves čas prikazovalo kamere in ne le, ko daš v rikverc, oz. ko sprednji senzorji zaznajo, da je nekaj blizu.
2. Ali je normalno, da hlajenje sedež VELIKO bolj hladi sovoznikov, kot voznikov sedež (do te točke, da pri vozniku na polno moč komaj čutim hlajenje, pri sovozniku je polna moč bistveno previsoka)?
3. Menjava olja v avtomatskem menjalniku. Pri koliko km (trenutno sem na slabih 110k) in komu?
Mineva nekaj več kot 1 leto odkar sem kupil Mazdo 3 CD150, 2.2, dizel letnik 2014.
Zdaj jih ima prevoženih 156k, zadnji servis pa je bil delan v Belgiji na 141.688km.
Zadnjič se vozim po avtocesti in mi prikaže opozorilo "system vehicle malfunction". Se ustavim, ugasnem avto prižgem nazaj - opozorilo izgine.
Vse deluje se odpeljem naprej. Čez 1 teden se lučka prižge za stalno na avtu sicer še vedno vse deluje normalno.
Par dni nazaj pa še eno presenečenje: med vožnjo se prižge lučka za "check engine" ter rdeča lučka za olje. Se odpeljem še 2 km in avto parkiram. Kličem vlečno službo,
da mi ga odpeljejo na servis. Ko vlečna služba prispe, avto prižgem za 30 sekund, da ga spravim na kamion.
Danes pa šok klic iz servisa: prenizek tlak motornega olja
Pravijo da bi zamenjali: tesnila pod šobam (čeprav slišim od drugega mehanika, da to tukaj nima veze), olje, filter ter potem pomerili oljni tlak.
Če je vredu se pusti, če ni - generalna. Pravijo da bi preventivno menjali tudi verigo oljne črpalke. Prvi servis naj bi bil delan 10.000km čez in jo lahko strga.
Govora je bilo tudi o novem motorju, če se stvari zakomplicirajo.
Stroški ocenjeni na 800€, če bi bila še veriga - dodatnih 1200€ (če ne bo dodatnih presenečenj), ker ubistvu pravijo, da še nimajo celotne slike kaj bi lahko bilo. Je imel kdo podobno izkušnjo?
Meni se zdi tole precej drago, se sploh v tem primeru splača popravljati na uradnem servisu?
Sicer sem zdaj naročil naj ga pustijo (dokler se ne odločim kaj storiti) in mi pošljejo izpisek napak iz računalnika. Do sedaj so opravili: diagnoza, ven vzeli injektorje ter oljno korito - strošek 160€.
Hvala za pomoč,
čiščenje oljnega sita je nujno
tesnila pod injektorji so "tovarniška napaka", in razpadajo v olje in potem pacajao oljno sito - ravno zaradi tega ti zmanjka pritiska - zadeva se počasi počasi nabira
ketno obvezno menjat, sicer se pa lahko s parametri preveri koliko je že raztegnjena
potem ko boš vse to naredu, dej še speskat sesalni kolektor in potem naprej striktno menjava olja na 15kkm
potem pa pelji do @miha20 da ti izklopi še egr, da se ti ne bodo nazaj basali
kje mam jst še drgač pomisleke - tesnilo glave zna bit pregreto, da ne bo vsak čas ucurilo, odvisno kok čase se je auto vozil brez olja... že itak ga dpf pregreva tam pri 1 cilindru, spet, tako je zasnovan motor
Na Mazdi 6 G165 so bile pri 97.860 km potrebne zamenjave original prve zavorne ploščice. Zamenjane z ATE 13.0460-5675.2 https://www.autodoc.si/ate/15801911.
Hvala za link do filtra.
Tudi jaz razmišljam, da bom nehal vozit na pooblaščenca, predvsem zaradi tega ker za 60 eur narediš komplet servis sam.
Pozdravljeni. Večkrat ste mi tu že pomagali, pa prosim za mnenje. Pred enim mesecem je moja Mazda cx5 imela veliki servis na 100k. (Menjava pumpe itd).. Po tem servisu sem opazila, da mi motor na intervale "ruka", ne znam opisat, zato pošiljam video. To se stopnjuje z dnevi. Ko sklopko stisnem, je pa sploh slišat/občutit. Moj mehanik se mi zaenkrat ne javi. Kakšno mnenje prosim? Hvala
Najprej bi moral opredeliti, ali je izvor cukanja sam menjalnik, ali motor? Če si menjal olje v menjalniku in filter, je to že kar veliko. Mogoče bi ga lahko še enkrat naučil, to lahko storiš sam doma, z ustreznimi komandami preko ročice menjalnika. Mislim da smo na forumu to že pisali.
Na delu motorja, je pa več stvari, ki bi bile lahko vzrok. Za začetek, učenje injektorjev.
Tako, odvisno koliko časa je preteklo od menjave olja v menjalniku?
A je kdo pripravljen malo pomagat pri izbiri diskov/ploščic na avtodoc? Da ne bi kaj zgrešil. Nazadnje ko sem kupoval so mi poslali napačne dele pa sem imel sitnosti, pa ni bila najboljša izkušnja.
Prilepi še screenshot naročila, da vidimo kateri deli so bili to
Sem šel preverit, in sem jaz naročil iste šifre spredaj za mojo 2.5 bencinarko, torej navadni diski 370.4404.20 in ploščice 25725.155.1.
Aja pa še ena omemba, kataloške sva takrat s @scania praktično doktorirala, ampak navadni modeli so imeli kataloško neki-neki-neki, 2018 modeli dalje imajo kataloško neki-neki-neki-A, in ta A označuje izboljšano verzijo, te ploščice pri zimmermanu tako ustrezajo in novim in starim šestkam
Lahko pa vzameš brez A in dobiš takšno specifikacijo kot je bila ob vgradnji
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
verjetno regeneracije, prekinjena regeneracija, ti je nabilo nafto v olje, poglej šipko pri hladnem autu kje je, če je malo čez max ni panike, če je krepko čez max kot piše v knjižnici pejdi vn stočit olje in na novo notr
KAKO IMAŠ PA PORABO, več kot 8 litrov/100?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani