Skoči na vsebino
Mazda problem- video
Napisano
pred 3 minutami je Anita napisal:

Kaj se pa lahko zgodi, v najslabšem primeru? Mehanika imam 40km stran.

Žal ga ni junaka, ki bi lahko iz tega posnetka ugotovil problem in posledice z gotovostjo

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda problem- video
Napisano
pred 2 urama je Anita napisal:

Pozdravljeni. Večkrat ste mi tu že pomagali, pa prosim za mnenje. Pred enim mesecem je moja Mazda cx5 imela veliki servis na 100k. (Menjava pumpe itd).. Po tem servisu sem opazila, da mi motor na intervale "ruka", ne znam opisat, zato pošiljam video. To se stopnjuje z dnevi. Ko sklopko stisnem, je pa sploh slišat/občutit. Moj mehanik se mi zaenkrat ne javi. Kakšno mnenje prosim? Hvala

IMG_5854.mov

jaz bi reku da se ventilator za hladilnikom nekam zadeva, pelji čim prej nazaj na servis

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

»cukanje« Mazda Cx-5 2017
Napisano
pred 24 minutami je SpEkTr napisal:

Najprej bi moral opredeliti, ali je izvor cukanja sam menjalnik, ali motor? Če si menjal olje v menjalniku in filter, je to že kar veliko. Mogoče bi ga lahko še enkrat naučil, to lahko storiš sam doma, z ustreznimi komandami preko ročice menjalnika. Mislim da smo na forumu to že pisali.

 

Na delu motorja, je pa več stvari, ki bi bile lahko vzrok. Za začetek, učenje injektorjev. 

Tako, odvisno koliko časa je preteklo od menjave olja v menjalniku?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 17 urami je Tilen5 napisal:

A je kdo pripravljen malo pomagat pri izbiri diskov/ploščic na avtodoc? Da ne bi kaj zgrešil. Nazadnje ko sem kupoval so mi poslali napačne dele pa sem imel sitnosti, pa ni bila najboljša izkušnja.
 

Prilepi še screenshot naročila, da vidimo kateri deli so bili to :D 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 12 urami je godlike napisal:

Če bi jaz butelj tvoj podpis pogledal, bi videl, da je karavan. 😵

 

Če prav pravi Zimmerman je samo 4x4?

Imaš električno ročno?

 

Zimmerman pravi:

- spredaj

-- diski luknjasti (te imaš): 370.3050.52

-- pakne (te imaš): 25725.155.1

- zadaj

-- diski (tudi imaš): 370.3052.20

-- pakne:

--- z električno ročno: 22349.155.1

--- klasična ročna (te imaš): 25688.150.1

 

Če se nisi v ročni vsekal, bi to tudi po uradni strani moralo biti. Naj kdo še potrdi 😆

Zimmerman katalog direkt za avto

Lepo si tole zrihtal, zdej še končna tabela da te dopolnem. Jaz NE bi vzel naluknjanih, bi vzel navadne. Ampak odločitev je tvoja @Tilen5

 

Dopolnjujem kar je @godlike napisal:

 

 

- spredaj

-- diski luknjasti: 370.3050.52 (AWD), 370.4404.52 (Sprednji pogon)

-- diski navadni: 370.3050.20 (AWD), 370.4404.20 (Sprednji pogon)

-- pakne: 25725.155.1 (AWD in sprednji pogon)

- zadaj

-- diski: 370.3052.20 (AWD in sprednji pogon)

-- pakne: 25688.150.1 (AWD in sprednji pogon, navadna klasična ročna, non-eletric)

--- z električno ročno: 22349.155.1

--- klasična ročna (te imaš): 25688.150.1

 

Sem šel preverit, in sem jaz naročil iste šifre spredaj za mojo 2.5 bencinarko, torej navadni diski 370.4404.20 in ploščice 25725.155.1.

Aja pa še ena omemba, kataloške sva takrat s @scania praktično doktorirala, ampak navadni modeli so imeli kataloško neki-neki-neki, 2018 modeli dalje imajo kataloško neki-neki-neki-A, in ta A označuje izboljšano verzijo, te ploščice pri zimmermanu tako ustrezajo in novim in starim šestkam

 

Lahko pa vzameš brez A in dobiš takšno specifikacijo kot je bila ob vgradnji

 

null

image.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 12 urami je godlike napisal:

Če bi jaz butelj tvoj podpis pogledal, bi videl, da je karavan. 😵

 

Če prav pravi Zimmerman je samo 4x4?

Imaš električno ročno?

 

Zimmerman pravi:

- spredaj

-- diski luknjasti (te imaš): 370.3050.52

-- pakne (te imaš): 25725.155.1

- zadaj

-- diski (tudi imaš): 370.3052.20

-- pakne:

--- z električno ročno: 22349.155.1

--- klasična ročna (te imaš): 25688.150.1

 

Če se nisi v ročni vsekal, bi to tudi po uradni strani moralo biti. Naj kdo še potrdi 😆

Zimmerman katalog direkt za avto

A si ziher, da je ta link pravi - jaz mislim da je pravi tale, za 2012 dalje - https://web.tecalliance.net/otto-zimmermann/en/parts/cars/assigned?assemblyGroupId=100626&targetId=57607&typeNumber=57607#@brc/brands:Car;targetType:cars/assem:MAZDA%206%20Estate%20(GJ%2C%20GL)%202.2%20D%20(GJ2FW%2C%20GJ692);targetType:cars;targetId:57607;typeNumber:57607/lnkparts:Disc%20Brake;targetType:cars;assemblyGroupId:100626;targetId:57607;typeNumber:57607

 

 

@Tilen5 a maš AWD?

 

null

image.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zavore tresejo
Napisano
pred 3 urami je Damjan75 napisal:

lepo pozdravljeni .

Imam Mazdo CX 30 . Stara je 8 mesecev. Prevoženih ima 11.500 km. Zdaj so začele tresti zavore. Sem sumil gume, pa se je izkazalo, da so gume dobre. Je pa bil avto od 8 mesecev, kar imam avto, vse skupaj 2 meseca na servisu. Uradnem.  Menjava obloge sedeža, menjava desnega ogledala, menjava električne črpalke za vodo, menjava električne črpalke goriva, cel kup senzorjev, skratka, precej sitnosti in živcev, da smo uspeli avto kolikor toliko spraviti v red. 

sedaj pa je avto začel tresti pri zaviranju. Ima morda kdo idejo , kako pristopiti k zadevi ( ja , bom peljal avto na uradni servis in ponovno tam pustil precejšnjo mero živcev) da zadevo uredimo brez izdatne količine porabljenih živcev. Hvala za nasvete

zdravo, jaz ti predlagam da najprej daš centrirat gume, potem pa naj na pooblaščencu razstavijo komplet zavore, namažejo čeljusti in vodila - potem ko sestavijo skupaj bi moral bit mir

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 17 urami je Jaka32 napisal:

No, napravica je prišla. Hvala @NevLado.

In glej ga zlomka, eno leto staro olje v Mazdi je še vedno na 0% vode. Verjetno ker je posoda zaprta, oziroma cel sistem v avtu. Me res zanima kaj pravi @scania na to? Zakaj bi menjal olje na 1-2 leti, če je recimo še vedno 0% vode notri? Sicer ne vem kaj bo drugo leto z oljem, menjam na dve leti, pa vseeno... recimo da zdrži na 0%...

 

Isto olje, ki je do sedaj ležalo na polici v garaži, pa je doseglo vrednost 1%. Sklepam da zato, ker se je že odpirala kantica parkrat. Uglavnem, še vedno bo dobro za motor. 

Ja, zavorno olje reagira z zrakom, tako da če boš imel stvari zaprte nima bit kaj. Bodi pozorn tudi da ga kam ne poliješ, ker reagira z vsem živim :D 

 

Se pa pač notr nabirajo take ali drugačne usedline ko se segreva/ohlaja, zato tudi menjava na 2 leti.

 

Ti pa na servisu kolikor vem menjajo to olje tako, da spumpa kar je v rezervoraju in natoči notr novega.

 

Se strinjam z Branetom, potrebno bi blo vse čeljusti odpret, odluftat na čeljustih in potem dolit novega, pa spet odluftat dokler ne priteče frišno.

 

Takole od oka pa ti lahko povem, da se nekateri 10 let vozijo z istim oljem, pa ga nikoli ne menjajo :D 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

DPF filter
Napisano
pred 4 urami je SpEkTr napisal:

Recimo:

CDN media

 

Motor je siv - kot disabled recimo, v primeru ko ni ogret na delovno temperaturo ali pa ko se regeneracija izvaja. To je pač en primer.

Ali pa ga fejst žgeš, pa je prevroč, da bi ugasnil istop :hudicek: tudi takrat je motor siv, tudi na bencinarju (razen če mi je kdo na skrivaj montiral dpf

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

DPF filter
Napisano
pred 26 minutami je Hixxy napisal:

In kako se je potem resilo?

 

Tudi sam sem danes dobil to napako, pa me malo skrbi. Avto je normalno peljal (na Uncu se mi je to zgodilo, peljal sem do Ajdovscine).

 

Hvala ze vnaprej.

 

 

Loh da je loputka med malo pa vlko turbino, loh da ti je sam kje zabilo, loh da se boš peljal pa se bo rešilo samo od sebe.

 

Pejdi na tester pa naj pogledajo. A si že kdaj pucal sesalni kolektor pa egr?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 31 minutami je Jaka32 napisal:

Kdo ve ce se da na oko preverit ce je zavorno olje se dobro ali ne?

Vem, da obstajajo napravice in da vec kot 4% vode ne sme biti notri.

Vem da stane liter novega olja 10 eur.

Ampak se vedno bi rad preveril odprto embalazo olja, ce je v redu ali ne. Bo pa romala v motor in ne v avto.

Kup napravco na aliju, sej zdej hitr pošiljajo, pa čist poceni so.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 49 minutami je Janez007 napisal:

Sprašujem za znanca, ki ima bencinsko Mazdo 3 G100, staro 6 let, redno vzdrževano, že okoli 250.000 prevoženih km, v glavnem po avtocestah. 

 

Pri katerih km je priporočljivo pri G100 menjati pogonsko verigo?

Naj gre na pooblaščenca in mu preko senzorja izmerijo koliko je veriga raztegnjena.

 

Al pa mogoče @miha20 komot pogleda ta parameter z računalom?

 

Neki na zalogo menjat - brez veze

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zavorni diski in ploščice
Napisano
pred 13 urami je Carot napisal:

Saj po moje znam bremzat glede na to, da so mi diski pri prejšnjih avtih zdržali cca. 200kkm

No, nč slabga nism mislu, bolj se gre za to da sem ti hotel povedat da so te diski in ploščice rak in rana mazde6, od 2018 so spremenili kataloško - izboljšani materiali in imajo na koncu kataloške še pripisan "A".. ugl ne šparat, pa bo, vozi normalno :D 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 3 napaka i-stop
Napisano
pred 3 urami je Agerg napisal:

To čimprej zamenjaj. Jaz sem tako naredil prejšnji teden, v temi od mojstra Pelkota boš našel debato. V glavnem ker sem nov uporabnik Mazde, nisem zakapiral i-stop opozorilne rumene lučke, potem se je še check engine light prižgala ker je bila nekje prenizka napetost. No, v tretje me pa avto ni več spustil nikamor, ker je akumulator umrl. 😁 Sem ga napolnil, naredil daljšo vožnjo da sem ga malo zbudil in dugi dan letel na servis. Prejšnji uporabnik se je vozil na dolge relacije, jaz se pa ne in je akumulator hitro popustil. V glavnem zdaj je nov in dela vse kot je treba.

btw: 4-5 let je pričakovana doba za te aku-je

tako da vse ok in pričakovano :prstgor:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zavorni diski in ploščice
Napisano
Pravkar je Carot napisal:

Kako se kaj obnesejo diski. Tudi sam jih bom moral zaradi tresenja zamenjati. Očitno je problem zvijanja diskov pri malo zaviranja in enakomerni AC vožnji :)

 

Najboljše je, da zavore "zmerno" uporabljaš - to se pravi bremzaš k bremzaš, ne držiš iz hriba dol celo pot, če morš na AC zavrt - zaviraš rahlo intervalno.

 

Jaz imam Zimmermann po priporočilu @scania ampak navadne, ne športne - sem zelo zadovoljen po 40kkm prevoženih.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano
pred 6 minutami je scania napisal:

Imas popolnoma prav. Ampak jaz bolj vzdržujem ljubiteljsko, lepo počasi si delam sam, pomembno mi je da je avto v nuli da sem brez skrbi. Drugače se pa strinjam s tabo avtu ne smeš bit suženj, se zavedam ampak jaz v vzdrževanju uživam to mi je sprostitev tako kot je nekaterim šport ali bilo kaj druga je meni vzdrževanje avtov 🙂 .

Hobi!

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.