Skoči na vsebino
Mazda 6 puščanje hladilne tekočine
Napisano
Cena  se giblje med 75-100€.  Mene je prišlo 80€ pa  cca 10€ hladilna tekočina ne vem na pamet. Pa ene 2h dela. 
Načeloma gre vse lepo samo,  cevi je malo težje nataknit. Seveda pa vmes še  sčistiš en EGR ventil , pa krivino od  hladilnika plinov -pol pa traja ha ha 
 
Pridem ob priliki do tebe pa zrihtava?

Sent from my SM-S916B using Tapatalk

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

M6 2.2D - kje narediti "veliki" servis
Napisano
39 minutes ago, TomM6 said:

 

Hvala za vse nasvete! Sem govoril z mojstrom Pelkom in mi je pojasnil, da ni tako hudo kot so mi nekateri govorili. Na veliki servis bi se naj šlo šele, ko se prižge lučka DPF in utripa. Je rekel, da pred 250k načeloma verige ne menjajo, tako da sva se zmenila, da mu pripeljem avto na naslednji redni servis, pa bova potem dorekla kako naprej! Hvala vsem in veliko varnih kilometrov želim! 

 

:) Tukaj marsikdo pretirava v marsičem :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

i-stop sistem
Napisano
10 hours ago, ignacij said:

Jz pa s stem sistemom nimam problema. Navadil sem zavirati tako, da se sistem ne vključi in je zadeva urejena.

Tudi jaz nimam težav.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

DPF filter
Napisano

Jaz ga nebi odstranil. A si ravno kupil ta avto? Potem ne veš kako je z njim delal prejšnji lastnik?

Z neko normalno vožnjo se zabasat ne more kar tako, razen če je kakšna druga komponenta izven toleranc..

Strajnar to da v peč in bo ok. Oziroma lahko dobiš nadomestni vložek, lahko tudi športnega

Sent from my SM-G780F using Tapatalk

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

6 minutes ago, Janez007 said:

Na CD175 l.2016 je bilo prvič vse zabasano že pri 65.000 km. Na pooblaščenem servisu so takrat (4 leta nazaj) naredili servis za 400€ (peskanje z orehovimi lušinami, podložke injektorjev, izpiranje motorja, ...). Kazalo je, da se bo enaka potreba zgodila pri cca. 120.000 km, torej drugič. Zame to ni normalno in je posledica nekega drugega nepravilnega delovanja motorja, recimo injektorjev in ima ponavadi še druge posledice, recimo puščanje antifriza na tesnilu glave motorja, ker prepogoste regeneracije (pregrevanje) uničuje glavo motorja. Za servise pa je to normalno in pravijo, da je posledica kratkih voženj.

 

Pred dnevi sem si v celoti še enkrat ogledal tale odličen prispevek (v 2 delih), ki daje marsikateri odgovor:

 

 

Dobro, ta tip ima polno prispevkov na temo motorjev različnih firm, ki imajo take in drugačne težave. Je pa res, da so težave z glavo bile pri prvih letnikih skyactive motorjev plus gredi , plus še kaj..So pa potem to počasi reševali. 

 

Kakšna hiba je pa seveda še ostala, brez hib ga pa ni motorja pomoje. To da se zabije kolektor pa jbg, saj je tudi bencinarje treba čistit (najbrž manj pogosto) pa tudi kaka ketna je že odletela ipd...

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.