Ce je karkol z roko narobe bo strosek minimaln. Vargalant v vrhniki obnavlja vse dele podvozja. Ce so samo gumice je vse skp nic ?, ce bo pa "kuglo" potrebno zamenjati pa pride okol 50?. Volanska letev je pa draga sam dvomim da je volanska letev krivec.
Kolikor gledam kataloske stevilke imajo vse mazde 5 2007-2009 klasicno loputo na zajlo. 1.8 ima svojo loputo in pa 2.0 ima svojo. Na avtonetu imas eno 5ko 2007 letnik po delih pa prasi koliko bi hotu za loputo . Z malo googlanja sem tudi najdu firmo (car & hifi), katera obnavlja lopute (smo skoraj sosedje). Seveda se pa prvo prepricaj, da gre res za loputo. Po postavljeni ceni nove lopute, sklepam da si ga peljal na uradni servis . Moje mnenje je da pejt do pelkota in naj ti postavi diagnozo, kaj tocno je narobe z njo. Poklici na car hifi in povej kaj je narobe z loputo in ce to znajo popraviti. Ce lahko si zmagal in ti jo pelko odmontira in jo peljes v Lesce. Ce se je pa ne da popraviti, potem pa tista rabljena na spodnjemu linku.
Loputa za gas spusca zrak v sesalni kolektor oz. v motor. Ko ti pritisnes na gas se loputa temu primerno tudi odpre in dolocena kolicina zraka vstopi v motor. Senzor na loputi zazna, da si pritisnil na gas in to sporoci glavnemu racunalniku. Istocasno Maf oz. (senzor pretoka zraka) zazna vecji pretok zraka in komunicira z glavnim racunalnikom, kateri pa poslje ukaz injektorjem, kateri brizgajo zadostno oz. primerno kolicino benza. Novejsi avti imajo elektronsko loputo starejsi pa na "zajlo". Princip delovanja je isti.
Iceman ce bos rabil sprej ga imam jaz doma od liqui molly pa lahko stestiras. Ce me spomin ne vara imas ti v staremu delu kranja nek gostisnki obrat in ti ga lahko spotoma tam tudi pustim, saj trenutno delam na Brdu, ker naso stavbo na bledu prenavljajo
Jest mislim da ima CX 5 drugacnega. Je pa res da imajo skoraj vsi istega ( Mazda 2,3,5,6, CX7, 323, 626, MX5, Premacy, RX8 ). Za zacetek ga lahko tudi samo spucas z nameskim cistilom pa bos videl, ce je kaj bolje
Lezaj sem ravnokar menjal in je bil tudi drugacen zvok kot pa piskajoc. Upam da gre za kaksen ujet kamencek... Zej en dan k bom frej morm vzet kolo dol pa malo pogledati.
Zadnje dni se mi je med voznjo pojavil piskajoci zvok, kateri najbolj pride do izraza takrat ko je avto mrzel in se peljem 10-20 km/h. Zvok minimalno narasca pri pospesevanju oz. je nekako v istemu ritmu s kolesom. Zvok je zelo podoben, kot takrat kadar so ploscice ze zrele za menjavo in se ze varnostni indikatorji praskajo ob disk. Na avtu so novi diski in ploscice in so gor cca 10k km (Zimmerman). Piska tudi ce recimo pospesim na 20km/h in potem prestavim v ler ter cakam, da se avto sam od sebe ustavi in pri tem volan nima nekega vpliva, da bi recimo samo v levo ali desno stran piskalo. Spodnji link zelo dobro, ce ne celo indenticno prikaze omenjeni problem. Meni sicer ne piska tako zelo hudo, kot na posnetku gre pa za isto zadevo. Ima kdo kaksne ideje ? Mogoce samo spucati celjusti in preveriti, da se ni kaksen kamencek ujel med ploscico ? Tista aluminijasta zascita diska, da bi se mogoce malo ukrivila ??
Robert kako nadlezen pa je ta ropot?? Meni sicer poci, ampak samo 1x, 2x na dan pa se to ponavadi, ko je se avto mrzu in zapeljem v kaksno luknjo. Pri sprednji desni roki sem opazil pa je gumica ze konkretno naceta in sumim to. Me pa ta pok zaenkrat kej prevec ne moti, ker kot sem ze omenil poci samo 1x
Glede na to da je to prej izjema kot pravilo, da gre ketna in jermenica pri prvi generaciji benz, mislim da bi moralo biti ok. Neves pa seveda nikoli, zato se pa raje pozanimaj za cene pri nasih sosedih ce ne pa sam pretehtaj kaj se ti bolj splaca... 700e ali iz ene razbite:). Moja je imela cez 300k km pa je bilo se vse original in je laufalo, kot novo. Je bila pa 1.8
Sam pismo ze tako se zelo redko menja ketna pri bencinarjih, da pa potem se vsa ta garnitura in jeremnica... Ponavadi, ce ze samo ketna pa je to to. Koliko pa ima avto km ? Jebiga ce ne bo pa denarnica lazja za 700?, kar je pa ze ena tretina vrednosti avta :/. Ce te kaj tolazi sem jest tocno toliko dal za generalko motorja (poraba olja)
Mi imamo dve (2.0 in 2.5) pa za enkrat trkam na les vse lepo dihta. Sem pa sel mal gumice pregledat in so na 2.0 (4 vratna) kot nove na 2.5 (5 vratna) pa bi jih bilo potrebno ze zamenjati. Problem je k jih ne dobim, 140e mi je pa malo prehuda cena na uradnemu... Vrjetno iz kaksne razbite ce bojo vredu ohranjene
Je pa zanimivo da se pri obeh avtih vlaga nabira v zadnjih luceh, ko je slabo vreme
A ti s temu OBDjem lahko dostopas do nastavitev radia ? Beep on , welcome on, audio pilot itd ? Jest imam klasicnega kateri omogoca branje in brisanje napak ter v zivo spremljanje.
Tudi jaz sem opazil to enkrat. Po vecjem nalivu sem upaziol pri dvigalki namocen tapicirung. vec ni bilo..sumim pa da pride nekako preko zadnje luci. Bom pokukal tudi sam nasledenj tedne, ce bo le vreme zdrzalo.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kolikor jest vem je bols da ostanes na originalnemu olju, da nebo kaksna poraba olja kasneje.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani