?e se ne motim stane obnovljen v trgovinah z avtodeli nekaj preko 100 ?.
Jaz sem pred kratkim menjal sprednjega ampak je cenej?i, kot zadnji (75 ?, TRW).
(?ele zdaj sem videl, da je scr3am dal vse potrebne podatke)
Zakaj si pa menjal sprednjo celjust ? Pri sprednjih celjustih teoreticno nima kaj crkniti in zamenjas samo vsa tesnila in pa batek pa gas naprej. Strosek za tesnila z batkom vred je pa tudi minimalisticen.
@Sony: Tuki imas seeno stran iz katere sem jaz nazadnje za svojega narocil in se danes normalno deluje. Nisi povedal za kater motor gre tako da samo se to ustrezno izberi, ker ni receno da imajo vse motorne izvedbe iste celjusti. Recimo pri prvi generaciji ima 1.8 razlicne celjusti od ostalih . Jest osebno sem narocil tisto taprvo (zlato) za 50e
Zadnji cilinder se ne da obnoviti, ce je zastekal cilindercek in jih tudi pelko ne obnavlja. Jest sm jih ze tri zamenjal . Obnovijo se lahko samo tesnila in pa batek tebi je pa zastekal cilindercek sepravi tisti mehanizem kateri vraca celjust nazaj v prvotni polozaj, ko zategnes rocno.
Zasteka in se ne vrne nazaj in konstantno malo bremza posledica tega je lahko da avto ves cas vlece v eno smer ali kompletno iztrosena ploscica. Meni je recimo zadnja celjust tako zastekala, ampak to je bilo zaradi rocne in je cilindercek zastekal (klasicna hiba mazd), kateri se ni pravilno vrnil nazaj. Mogu sem samo cilinder zamenjati in pa seveda novo ploscico. Pri sprednji osi so pa praviloma vedno kriva tesnila, saj preparijo, pride voda vmes in batek zasteka.
Trest je zacelo vrjetno takrat ko je bila ploscica ze posteno skurjena . Vrjetno ce bi dvignil avto in z roko zasukal kolo se le ta nebi normalno vrtel, ker ga je celjust bremzala. Ravno zaradi tega to metodo z vrtenjem kolesa uporabljajo razni vulkanizerji ko menjajo pnevmatike
Klasicna hiba mazd glede pokanja v volanu. Ni nic narobe, ce te pa tako zelo moti gres pa lahko na uradni servis pa ti bojo volanski drog podmazali -25?. Za zacetek lahko probas da sprostis rocico pod volanom in sukas volan do konca v levo in desno ter notri in ven da ustrezno nazaj namazes drog. Ce bo po temu procesu nehal pokati za dolocen cas je to to. Problem je to da je tovarniska mast premal sinteticna in se s premikanjem volana ta mast nabere na levi ali desni strani in posledicno zacne pokati. Probaj in javi
Jest imam pa kontra problem oz. obcutek. Pedalo za gas je trdo in se mi zdi da je premal obcutljivo, saj bi obrati lahko dosti hitreje poskocli. Kot da bi bil premalo exploziven
To zej neki ne stima. Ce se ne motim ima prva generacija 64l tank kar pomeni, da je tvoja pila slabih 13l? Ce si prej naredil 500km in sedaj 800-900 je to potem cca 5,5l manjsa poraba.
1.8 ima 364mm dizel pa 396mm in vrjem da grozn zgleda ker je avto kot bi bil allroad (ne sprasuj kako vem). Ce hoces ti lahko posljem sliko, da se na lastne uci prepricas. Kup KYB alpa Monroe cena je ista. Jesm sem dal 80e za KYB
Ja sej ravno to govorim. Te dimenzije katere imas vpisane imas po zakonu lahko gor. Ce bi pa rad dal drugo dimenzijo jo moras pa potem naknadno homologirat.
Nerabs nic komplicirat poklic na LPP pa pras ce lahko omenjeno dimenzijo in pa colo homologiras, das tistih 30-40e in je mir. Alpa jim poslji mail
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Nic pametnega ti nebojo povedali, kar ze neves.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani