Meni je isto pred leti sla cev za klimo, vendar je bila tista tadruga katera gre pod mostom levo in ker je nisem nikjer dobil sem dal 100e z montazo vred na uradnem servisu v btcju. Ne razumem zakaj ti jo uradni servis nemore narociti ?
Men k je sla ROOM varovalka mi komplet radio ni delal oz. je samo stikalo za klimo delal . Je pa gor vezano se mi zdi da komplet vse notranje, vratne in pa prtljazna lucka
Ce majstr prav da na bencin normalo dela potem je problem v LPGju oz. v eni izmed LPG komponent . Kar se pa check engine lucke tice je pa povsem normalno ce se vklaplja, saj se potem tudi sama cez cas izklopi. Bodi le pozoren, da ti ne gori konstantno
Pejt v lj stegne trgovina tab. Tam je skladisce akumulatorjev topla. Imas 10% mazda popust in se 10% popust ce jim starega pustis. Prides kupis in ti ga oni se brezplacno zamenjano, poleg tega ti avto se na strom priklopijo tako, da ne potrebujes nic na novo nastavljat. Jest sem ga tam pred tremi leti kupil pa sem dal 80e za 60ah pa kar 600A (zagonska moc). Mazda 6 2003 1.8
Velikega servisa ni oz. se pod to smatra klasicen servis + svecke in mikro jermen. Imam isti avto z 290k km in ravno tako delam klasicne servise na 20k km (vodna pumpa je se original). Osebno sem imel problem z oljem in sem pri 190 k km naredil generalko. Od takrat naprej je mir pred tem je pa pil cca. 1l na 4k km. Ostalo pa kot so ti ze povedali- Rja je edini resni problem pa poraba- 10l
Huh zanimivo. Nisem vedel, da so imele sestke na voljo dvojno zaklepanje. To glede zmiganja vrjetno mislis na smernike? ? Drgac pa prvic slisim, da bi sestke imele na veliko neke tezave s kljucavnicami... Vrjetno je kaksen stik ali nekaj. Za zacetek lahko peljes k zgajnarju, vendar nevem kaksne ima kaj cene oz. prvo bi bilo sploh fajn vedt kje tici problem in sele nato, koliko stane
Tnx za ob?iren odgovor Potem o?itno to ni lih zamenjaj ?arnico in je. Lahko kaj skurim?
Nic nebos skuril samo rele lociraj in ga zamenjaj pa bo vse delalo tako kot mora . Jest osebno imam samo se v armaturki halogenke vse ostalo sem ze zamenjal z led. Led zarnice za smernike imam pa ze lep cas kupljene in mi stojijo doma, ker se vedno nisem spravil poiskati ta rele in ga nadomestiti (premalo casa zadnje dni).
Nebojo ti delali oz. ti bojo histericno utripali razen, ce bos zamenjal rele za smerokaze. Kupis poseben rele kateri ima drugacno napetost, da potem led zmigavci normalno spilajo . Problem je da, ce tebi (halogen) zarnica za smernike crkne ti ob aktivaciji smernikov ostali zmigavci zacnejo hitreje oz. "histericno" utripati, nakar potem ves da je zarnica fuc jo zamenjas in je problem resen. Problem pri menjavi z ledicam je pa ta, da ledica laufa pod manjso napetostjo, kot halogenka in ko jo zamenjas avto sploh ne registrira, da si ti zamenjal zarnico, ker je napetost toliko manjsa in nepravilno oz. hitreje utripa kot bi morala. Resitev: menjava releja za smernike za rele kateri je prilagojen za led smernike, saj rele posilja oz. upravlja s smerniki.
Vidim, da vas je ze kar nekaj zamenjalo xenon zarnice pa me zanima katere se najbolj obnesejo ? Po starejsih postih nekako razberem, da se bolj ali manj vsi na osram nagibate. Mogoce kdo ve koliko K (kelvinon) imajo original mazdine zarnice? 4300? Govora je pa o mazdi 6 2008 mk2
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Za 600e in 18 let star avto pa res nerabis tople vode odkrivat
Povezava za deljenje
Deli na druge strani