Zato maš pa nastavitve v meniju za osvetlitev, kjer nastaviš občutljivost senzorjev oziroma kako hitro se prižgejo luči. Pozimi si jih nastavi na več, da se vklapljajo tudi pri boljši osvetlitvi a slabši vidljivosti (megla dež, sneg), poleti pa spustiš občutljivost.
Če hočeš dobro narest je treba kardan dol pobrat. Jaz osebno bi vseeno to dal na servis narest, ker imajo ustrezno orodje in bodo tole naredili res hitro.
Kak dan nazaj mi bivši sodelavec že dve leti penzionist pove, da njegova Mazda 5 zadnje generacije je očitno doživela enako zgodbo. Ima sicer 2.0 bencinarja, ampak kot kaže je počil blok in to pri zgolj 150.000km. Je že v dogovoru s Pelkom, da se to zrihta ampak vseeno sem presenečen, da se je to zgodilo.
Nočem ti slabih občutkov vzbujat, ampak, če imaš avto ponoči parkiran na javnih mestih je vse možno. Sploh če imaš kakšnega sovražnika. Ker da bi se losale matice kar tako je malo verjetno, tudi to, da si to opazil šele po 5 mesecih od menjave je skoraj nemogoče. Da res niso na delu kaki škodljivci na dveh nogah. Jaz osebno bi vsaj nekaj časa bil precej bolj pozoren.
Sam tega (še) nimam, me pa osebno zelo moti, da takšnih "elektronskih" nastavitev uporabnik ne more sam spreminjati. Recimo izklop start/stop sistema, odpiranje oken s ključem (na M6 2 generacije to je), verjetno še kaj...
Za prvo je kriva ekologija, za drugo pa en fuknjen američan, ki je svojega oneta tlačil med zapirajočo šipo, ker je hotel dokazat da avtomatika samodejno ustavi... pa pač ni in je zdej on ratal nehote ona.
Malo več napiši kako to zgleda, a ti zakuha med vožnjo, ko stoji v koloni, ko se pelješ v klanec? Navadno so za take zadeve krivi ali ventilator, ki se ne vklopi, ali termostatski ventil, ki ne odpre, ali pa je notri premalo hladilne tekočine oziroma je nekdo slabo odzračil, ko je napolnl sistem.
Večja jeba pa je, če so ti kej odpirali motor pa tesnilo na trsni dobro in uhaja hladilna v motor.
Če bo kadil črno kot lokomotiva pol je ziher zabasan DPF posledica nečesa drugega. Če je normalno bo rahlo črno pokadil le ob velikih obremenitvah in ostrih pospeševanjih.
Tole je nekaj narobe pri veliki turbini in kot kaže ne preklaplja med veliko in malo in zato v nizkih obratih ni moči. Sicer nisem mehanik ampak bi rekel, da so neki zajebal ne preusmerjevalnem ventilu in ta zdej ne deluje. je Pa en del palčke, ki opravlja to delo, da krmili ventil ravno tam nekje pri intercoolerju, če se ne motim, tako da če so drkal intercooler so lahko tud še kaj drugega sneli.
Jaz imam pa vseeno na sumu sam senzor. Če ti je ventil uničilo je lahko tudi ohišje in elektroniko notri razdrmalo. Mogoče mu je kazal ok, ko je avto stal, ko pa se pelješ in nanj delujejo centrifugalne sile.... jaz osebno bi komplet senzor menjal.
Javi za cel sistem skupaj. Se pravi al je radar zasvinjan (največkrat se recimo sneg nabere gor, al je recimo šipa zamehljena pri kameri oziroma je še kaj ledu gor. Se pa zgodi, da tudi, če je sonce nizko pod določenim kotom in pada svetloba direkt na kamero ravno tako dobiš omenjeno napako.
Recimo napako zarad sonca fašem ene 2x-3x letno. Zaradi ostalih zadev pa verjetno tam okoli 5x do 10x. Ni kritično, če veš, da je vzrok svinjarija v kolikor je pa kaj drugega pa hitro na servis dokler je garancija.
Sej veš, da si postavil prav nemogoče vprašanje na katerega je 99% nemogoče dat odgovor. Bi pa rekel, da če je mehanik dejal, da ni neke hude panike potem se sam v tvoji koži ne bi preveč sekiral in bi šel normalno na dopust.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
A hladilne imaš dovolj? A ti kazalec za temperaturo kaj niha gor in dol? Greje zadeva res bolj pozno, čeprav po 10km bi skoraj že morala.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani