Skoči na vsebino
Baterija
Napisano
pred 2 urama je NevLado napisal:

Sej je kul, sam tist blinking logo ti nič ne žere živceu?

 

V bistvu je vse odvisno od dioptrije, ker če namesto mežikajoč i-stop vidiš i-sprint je filing čist drug.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 puščanje hladilne tekočine
Napisano
dne 10. 11. 2023 ob 20:27 je uklopko napisal:

2014...nič ne vem o tem.  Jaz sem 2.lasnik. kupljen pri 121kkm, zdaj jih ma 260kkm 

A lahko kje preverim to? 

 

Uroš lepo te je spet videt gor na forumu.

 

A si ti že 2x čistil sesalni kolektor? Ker kot vem si ga prvič dal sčistit, ko si nabavil tole šestko? Glede na kilometre bi ga moral ponovno.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Baterija
Napisano

Zakaj pa menjava akumulatorja ni opcija? Tok drag pa spet ni v primerjavi s kakšnimi drugimi deli.

 

Zamenjaš pa bo mir za naslednje 3-4 leta, tako boš pa vsak dan na trnih ali bo vžgal ali ne.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 5 zamenjava motorja
Napisano

Kak dan nazaj mi bivši sodelavec že dve leti penzionist pove, da njegova Mazda 5 zadnje generacije je očitno doživela enako zgodbo. Ima sicer 2.0 bencinarja, ampak kot kaže je počil blok in to pri zgolj 150.000km. Je že v dogovoru s Pelkom, da se to zrihta ampak vseeno sem presenečen, da se je to zgodilo. :nevem:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nočem ti slabih občutkov vzbujat, ampak, če imaš avto ponoči parkiran na javnih mestih je vse možno. Sploh če imaš kakšnega sovražnika. Ker da bi se losale matice kar tako je malo verjetno, tudi to, da si to opazil šele po 5 mesecih od menjave je skoraj nemogoče. Da res niso na delu kaki škodljivci na dveh nogah. Jaz osebno bi vsaj nekaj časa bil precej bolj pozoren.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

i-stop sistem
Napisano
pred 6 urami je x-layer napisal:

Sam tega (še) nimam, me pa osebno zelo moti, da takšnih "elektronskih" nastavitev uporabnik ne more sam spreminjati. Recimo izklop start/stop sistema, odpiranje oken s ključem (na M6 2 generacije to je), verjetno še kaj...

Za prvo je kriva ekologija, za drugo pa en fuknjen američan, ki je svojega oneta tlačil med zapirajočo šipo, ker je hotel dokazat da avtomatika samodejno ustavi... pa pač ni in je zdej on ratal nehote ona.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Razpokan zaslon na dotik
Napisano

Tole ne verjamem, da se bi dalo uredit brez menjave celotnega ekrana. Probi najt kako razbito.

 

Naslednjič pa ne seksat v avtu, je preveč drage robe naokoli v kabini, da se splača. :hudicek:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 5 visoka temperatura
Napisano

V kuhno z njo pa naj se izkaže. 🤪

 

Malo več napiši kako to zgleda, a ti zakuha med vožnjo, ko stoji v koloni, ko se pelješ v klanec? Navadno so za take zadeve krivi ali ventilator, ki se ne vklopi, ali termostatski ventil, ki ne odpre, ali pa je notri premalo hladilne tekočine oziroma je nekdo slabo odzračil, ko je napolnl sistem.

 

Večja jeba pa je, če so ti kej odpirali motor pa tesnilo na trsni dobro in uhaja hladilna v motor.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

DPF filter
Napisano
pred 38 minutami je dvorjan napisal:

Ja, ampak kadil bo pa črno kot lokomotiva.

 

Če bo kadil črno kot lokomotiva pol je ziher zabasan DPF posledica nečesa drugega. Če je normalno bo rahlo črno pokadil le ob velikih obremenitvah in ostrih pospeševanjih.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano

Tole je nekaj narobe pri veliki turbini in kot kaže ne preklaplja med veliko in malo in zato v nizkih obratih ni moči. Sicer nisem mehanik ampak bi rekel, da so neki zajebal ne preusmerjevalnem ventilu in ta zdej ne deluje. je Pa en del palčke, ki opravlja to delo, da krmili ventil ravno tam nekje pri intercoolerju, če se ne motim, tako da če so drkal intercooler so lahko tud še kaj drugega sneli.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Senzorski ventil tlaka v gumah
Napisano

Jaz imam pa vseeno na sumu sam senzor. Če ti je ventil uničilo je lahko tudi ohišje in elektroniko notri razdrmalo. Mogoče mu je kazal ok, ko je avto stal, ko pa se pelješ in nanj delujejo centrifugalne sile.... jaz osebno bi komplet senzor menjal.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

CX30: Front radar malfunction
Napisano

Javi za cel sistem skupaj. Se pravi al je radar zasvinjan (največkrat se recimo sneg nabere gor, al je recimo šipa zamehljena pri kameri oziroma je še kaj ledu gor. Se pa zgodi, da tudi, če je sonce nizko pod določenim kotom in pada svetloba direkt na kamero ravno tako dobiš omenjeno napako.

 

Recimo napako zarad sonca fašem ene 2x-3x letno. Zaradi ostalih zadev pa verjetno tam okoli 5x do 10x. Ni kritično, če veš, da je vzrok svinjarija v kolikor je pa kaj drugega pa hitro na servis dokler je garancija.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 3 pokanje pod kolesi
Napisano

Sej veš, da si postavil prav nemogoče vprašanje na katerega je 99% nemogoče dat odgovor. Bi pa rekel, da če je mehanik dejal, da ni neke hude panike potem se sam v tvoji koži ne bi preveč sekiral in bi šel normalno na dopust.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba skyactiv dizel motorjev
Napisano
pred 18 minutami je SpEkTr napisal:

Ne vem če je čisto tako enostavno. Kolikor na hitro berem, vpliva to tudi na saje. 

 

 

Ker naše šestke bi po tem za EURO6 morale že imeti SCR pa nimajo tega. :) Se pravi, ali je zgoljufano, ali se pa toliko več uporablja EGR, da se vse skup prefiltrira ipd.

 

 

 

Aha drži, tako je to. Če so želelei Euro6 so morali zmanjšat NOx-e a so s tem povečali nalaganje oblog. Pri zadnji prenovi po 2018 pa je dizlu dodan SCR katalizator, ki skrbi za NOx-e istočasno pa lahko zdaj motor deluje v načinz, ki zmanjšuje nalaganje oblog. To je v teoriji. V praksi pa povem, čez kake tri leta a je res. :hohoho:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba skyactiv dizel motorjev
Napisano

Adblue je zaradi dušikovih oksidov oziroma NOx . Tole gre pa za nabiranje saj, ki bi načeloma morale ven ampak jih ponovno usmeri v sesalni kolektor, da jih ponovno skuri. Pri tem se pa pač nabirajo na stenah kolektorja.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba skyactiv dizel motorjev
Napisano

Mislim, da ne, ker tole ni kaej dosti odvisno kolk kilometrov delaš v kosu. Je pač problen eko ponovne uporabe izpušnih plinov in počasi ti lepo polni sesalni kolektor. To se vsem dogaja v modernih dizlih.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba skyactiv dizel motorjev
Napisano

Tole ni garancija ampak redno vzdrževanje tako, da jaz osebno se ne bi zapenjal za garancijo niti kulanco - na rednih servisih tega ne preverjajo tako, da pač ko ni več moči, višja poraba je treba opravit čiščenje. To je zadnje čase zaradi vse te ekologije pač ratal problem , ki pa ni nepremostljiv. Na vsake tok je treba dat očistit pa je to to.

 

Boš videl kolk boš bil pol zadovoljen spet od zmogljivosti avta do zmanjšanja porabe.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.