Pač, to je davek na ekologijo. Če nekaj kar bi v osnovi moralo it ven, zadržuješ notri, se mora nekje poznat. Poglej, kolega na VW je moral čistit DPF tiler. Ti boš dal speskat, pač enemu vseka nekje, drugemu spet nekje drugod.
Če so injektorji boš videl zelo kmalu, ko tole urediš, boš videl če bo še vedno isto. Injektorje se malenkost da pogledat parametre, da se jih naučit, to je pa to. Vse ostale analize injektorjev so pa za denso menda kar težavne.
Ja, sam to je spet Ravenol, v original pakungi notri je pa spet nekaj drugega?
OK, sej vem, specifikacija je najbrž enaka. Gre se za detajle. Na servisu je original Mazda olje menda 27eur/l, po specifikacijah tkao olje pa je okol 12eur/l.
Zdej pa ne vem, al je to Ravenol, al je to Total,...
Ma, ne bom sam kupoval, recimo da bom po pogovoru nekako zaupal.. Razen če ne bom. Recimo to, kako vedo da bodo dobili ven 5l olja? Na servisu do ga menda 4l, vsaj tako je na računu.
Na servisu, če ni napake bodo večinoma rekli da vse izgleda v redu. Za injektorje testerjev nimajo, pa tudi če bi jih imeli, ni nujno da bi kaj pokazalo. Bi moral res že klenkat vse skupaj..
Meni se tudi zdi ,se pravi mail je nekaj takšnega:
Quote
kot dogovorjeno, vam pošiljamo predračun 87/2023 za popravilo vašega vozila.
V kolikor se strinjate s predračunom za popravilo, vas prosimo za potrditev le tega.
Popravilo lahko izvedemo tekom tnaslednjega tedna oziroma po dogovoru z vami.
Prosti termin za naslednji tedn so;
- torek 25.04.2023 ob 16:15h
- petek 28.04.2023 ob 12:00h
Čas ki ga potrebujemo za željeno storitev:
- brezplačni pregled klime cca 2h
- menjava olja v menjalniku po ponudbi cca 2h
Vozilo pripeljete na dogovorjen termin, in ga prevzamete naslednji dan po 17h uri, oziroma po dogovoru.
V kolikor potrebujete nadomestno vozilo za čas popravila, nam to prosim sporočite, in vam ga bomo rezervirali. Cena nadomestnega vozila za dan uporabe je 10eur/dan z vključenim DDV.
Nudimo vam plačilo z:
- gotovino
- bančnimi/kreditnimi karticami
- diners na do 24 obrokov
- crypto valutami, preko aplikacije Go crypto
V primeru potrditve ponudbe, vam garantiramo, da bo vaše vozilo v dogovorjenem oziroma najkrajšem možnem času pripravljeno, za nadaljno varno vožnjo.
Na naše storiteve in nove vgrajene rezervne dele, vam pripada 12 mesečna garancija.
Evo, sem v našem koncu našel en servis - pa malo brskam po netu in ima ful dobre ocen ipd, vsi hvalijo transparentnost in tako dalje. Pa sem rekel, da malo povprašam glede pregleda klime in pa morebitno menjavo olja v menjalniku. Sem pričakoval odgovor po mailu v stilu, to je ccad toliko, to pa toliko , pa čakalna doba je 14 dni.
No na mail sem pa dobil konkreten predračun, ki ga lahko samo še potrdim. Obenem še termin in vse kar se tiče nadomestnega avta ipd..:) Presenečen, no predračun je pa takle, se vam to zdi drago, meni niti ne:
Je pa nadomestni avto za 1 dan 10 eur, urna postavka, če prinese stranka svoj material je 40, sicer pa 30 eur.
Razmišljam kaj bi bilo bolje. Pred 20 tisoč km je bilo v avt. Menjalniku zamenjano olje po drain out metodi. Razmišljam, če bi sedaj pri 93000km naredil enako, ali bi naredil to po Tim eckhart metodi?
Cena v prvem primeru je cca 200eur v drugem pa 400eur. Ali pa se še vozim do ene 120 tisoč in potem ukrepam?
Hja, jaz bi prej verjel sprit monitorju, kot pa temu vajinemu testu. Faktorjev ki bi lahko vplivali je veliko, od gum, aerodinamike vozila, motor + menjalnik (/čeprav če sta vozila na ac ravno, pol ajde recimo da tle ni take sile) potem lahko da je pač tvoja šestka bolj požrešna, če praviš da ti dela regeneracije na 150km, to pomeni da z avtom ni nekaj čisto v redu, oz. ne deluje optimalno.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Pač, to je davek na ekologijo. Če nekaj kar bi v osnovi moralo it ven, zadržuješ notri, se mora nekje poznat. Poglej, kolega na VW je moral čistit DPF tiler. Ti boš dal speskat, pač enemu vseka nekje, drugemu spet nekje drugod.
Če so injektorji boš videl zelo kmalu, ko tole urediš, boš videl če bo še vedno isto. Injektorje se malenkost da pogledat parametre, da se jih naučit, to je pa to. Vse ostale analize injektorjev so pa za denso menda kar težavne.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani