Hja, tole z nabiranjem saj je žal kar realnost pri večini znamk. Za BMW vem, da je tudi katastrofa tam, VW ima pa mogoče kako drugo foro - mogoče več spusti ven, kot pa zadrži znotraj , who knows.
Saj ni nujno, da je zabasan kolektor kriv za te napake. Omenjal si neko loputo, lahko da je pa tukaj problem, sploh če avto v višjih obratih nima moči.
Voz ja, ampak sem ga menjal ker ga je rja napadla motor pa brezhiben, 15 let sem vozil audi pa vw sploh nisem vedel, da ima avto sesalni kolektor. Sedaj pa je skoraj tako kot pravijo za alfe bom spoznal vse dele vozila
Saj pri starih mazdah tudi nisi vedel. Sedaj je pa v ospredju ekologija..
Adblue je zaradi dušikovih oksidov oziroma NOx . Tole gre pa za nabiranje saj, ki bi načeloma morale ven ampak jih ponovno usmeri v sesalni kolektor, da jih ponovno skuri. Pri tem se pa pač nabirajo na stenah kolektorja.
Ne vem če je čisto tako enostavno. Kolikor na hitro berem, vpliva to tudi na saje.
Quote
Using this technology offers a way to reduce pollutants in diesel engines, which ’suffer’ from the NOx particle trade-off due to combustion. Depending on the design, the engine generates either more NOx and fewer tiny soot (particles), or less NOx and more soot (particles). Both require an effective after-treatment process for exhaust gases. While the requirements of the Euro 5 emissions standard could still be fulfilled using internal engine measures (such as recirculating exhaust gases) and a diesel particulate filter, the emissions standard requires the use of an SCR system with AdBlue from Euro 6 onwards. Using an SCR system with AdBlue means that engines can be used differently, the soot quantity can be reduced over the entire operating range, the load points can be improved and, in addition to reducing NOx, fuel savings of up to 6 % can be achieved.
Ker naše šestke bi po tem za EURO6 morale že imeti SCR pa nimajo tega. Se pravi, ali je zgoljufano, ali se pa toliko več uporablja EGR, da se vse skup prefiltrira ipd.
Quote
Made up of water and Urea,it is injected into the SCR catalyst in the vehicles exhaust system to break down soot and unburnt fuel into water and nitrogen, before harmful liquids can come out of the tailpipe, such as nitrogen oxide.
Bi pa pričakoval, da v tem motorju tega ne bo, ker ima še 'scavnico' - pri naših šestkah mi je nekak jasno, da se bolj zanaša na uporabo EGR za ponovno uporbo izpušnih plinov, pri tej zadnji verziji motorja je pa zgleda podobno. Aja seveda ,ustreza najbrž še dodatni normi in je vse ostalo isto kot pri nas samo dodali so še sečnino.
Pač, to je davek na ekologijo. Če nekaj kar bi v osnovi moralo it ven, zadržuješ notri, se mora nekje poznat. Poglej, kolega na VW je moral čistit DPF tiler. Ti boš dal speskat, pač enemu vseka nekje, drugemu spet nekje drugod.
Če so injektorji boš videl zelo kmalu, ko tole urediš, boš videl če bo še vedno isto. Injektorje se malenkost da pogledat parametre, da se jih naučit, to je pa to. Vse ostale analize injektorjev so pa za denso menda kar težavne.
Ja, sam to je spet Ravenol, v original pakungi notri je pa spet nekaj drugega?
OK, sej vem, specifikacija je najbrž enaka. Gre se za detajle. Na servisu je original Mazda olje menda 27eur/l, po specifikacijah tkao olje pa je okol 12eur/l.
Zdej pa ne vem, al je to Ravenol, al je to Total,...
Ma, ne bom sam kupoval, recimo da bom po pogovoru nekako zaupal.. Razen če ne bom. Recimo to, kako vedo da bodo dobili ven 5l olja? Na servisu do ga menda 4l, vsaj tako je na računu.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Hja, tole z nabiranjem saj je žal kar realnost pri večini znamk. Za BMW vem, da je tudi katastrofa tam, VW ima pa mogoče kako drugo foro - mogoče več spusti ven, kot pa zadrži znotraj , who knows.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani