Skoči na vsebino
?arnice H11
Napisano

Sej imas balaste oz. pretvornik tako da nebi smelo biti problema. Problem zna biti ce imas mocnejse zarnice in brez pretvornika. Te ledice so namenjene ravno za zamenjavo halogenskih zarnic. Sem pisal ce zna bit problem ce imam v isti luci prizgane dolge (halogenke) in istocasno kratke (led) pa pravijo da je popolnoma varno.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

?arnice H11
Napisano

Jest se vedno bolj nagibam k ledicam. Balasti so zelo majhni, ne rabis nobenega ventilatorcka, nerabis nic predelat, 6000k in snop zgleda kot originaln, nemotec za ostale udelezence v prometu, garancija 2 leti, zivljenska doba 30,000h medtem k ima halogenka 400h! (tudi garancija na zivljensko dobo), cenovno ceneje kot xenon kit, plug and play :).

http://www.ebay.com/itm/80W-9600LM-Fanless-CREE-LED-Headlight-Kit-H1-H3-H4-H7-H8-H9-H11-9005-9006-9007-/262395705469?hash=item3d1800b87d:g:xckAAOSwAvJXCmJe&vxp=mtr

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

M6 GG, 1.8l poraba olja
Napisano

Bmw serija 5 e60 je znana po tem da po 200k km avto spije 1l olja na 5k km in pise da ce bi bila poraba visja da je pametno razmislati o menjavi obrockov :)

Citiram: Poraba olja:

M54 motorji so znani po porabi olja. BMW v svojih uradnih navodilih navaja porabo 1 liter na 2000 km, kar je pretirano. Obi?ajna poraba olja pri motorjih M54, ki imajo za seboj okoli 200.000 kilometrov, je 1 liter na 5000km. Pri vi?ji porabi je pametno razmisliti o menjavi teflonskih obro?kov.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

M6 GG, 1.8l poraba olja
Napisano

Kar nekaj nas je 1.8 maherjev k smo imeli omenjeni problem. Jest mislm, da ti drugo olje ne bo lih kej prevec pomagalo. Resitev je edin generalka,katera pa na ?alost ni poceni. Moj popije litr olja na 15k km pa je ze dobrih dve leti od kar sem naredil generalko :). Pit mi je pa zacela tam nekje pri 190k km. Koliko pa imas prevozenih ?

Lahko probas z aditivi, vendar baje ne pomagajo kej prevec, ce pa ze pa ne na dolgi rok :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Jest sm meu pedalo sklopke isto trdo da me je res ze posteno motilo. Ko se mi je ta problem zgodil in ko je bil enkrat avto ze pri pelkotu sem mu rekel naj tudi sklopko menja. Po menjavi sklopke in te gumijaste cevi je bilo pedalo mehko kot putr :). Pomoje je za trdo pedalo bila kriva ravno ta gumijasta cev...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Motor?ki za pozicijo ?arometov
Napisano

Ko je ravno debata o tem. Tudi sam imam problem z elektri?no nastavitvijo snopa lu?i. Namre? stikalo je,samo ko kole??ek premika? po pozicijah se snop lu?i ne premakne. (motor?ki se ne sli?ijo) . Ali ima to mogo?e posebej kak?no varovalko samo za nastavitev snopa,ali je to povezano na varovalke od lu?i? Mogo?e fu? motor?ki ali stikalo?

Pri meni je isto. Bom sedaj na rednem servisu omenil Pelkotu naj pogleda :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.