Pojma nimam... Pomoje ne meri samo razlike v pritisku... Ampak tudi to, da pritisk ni nizjo od neke dolocene vrednoati... Ce je ventilcek samo v predalu, verjetno poslje podatek, da je ni nobenega pritiska...
j saj vprasanje je - nemci merijo odstopanje med seboj (preden so ?li na obrate) lahko ji h kalibrira? na kterokoli vrednost - gumb ti?i? par sec
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
v podjetju se resni?no trudimo zagotavljati najvi?jo raven storitev in nam je mnenje na?ih strank izjemno pomembno, zato vsakemu problemu pristopamo z izjemno resnostjo. Da bi Va? problem lahko kvalitetno analizirali, potrebujemo kvalitetno tehni?no poro?ilo iz katerega bo bistveno bolj jasna slika okoli??in ?kodnega dogodka. Nikakor si ne ?elimo prehitro zaklju?evati svojih mnenj, pa ?eprav iz dosedanjih informacij menimo, da z omenjenim ?kodnim dogodkom nikakor ne moremo biti povezani saj omenjeni tip motorja ( B6 ) ne potrebuje sistema za dodatno mazanje ventilov in bi z vgradnjo le tega lahko nepotrebno uplivali na katalizator. Prosimo Vas torej, da nam posredujete tehni?no poro?ilo in z veseljem ga bomo preu?ili.
Lep pozdrav,
Jure
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Kot vgraditelj plinske instalacije na vajpru sedaj poizku?am napako, ki se je diagnozirala kot napaka na ventilih motorja zaradi uporabe plina ob pomanjkanju dodatnega mazanja (flashlube), reklamirati pri vgraditelju.
Vgraditelj je G1, znan slovenski proizvajalec in vgraditelj plinskih instalacij, s katerim so uporabniki zadovoljni.
Glede na to, da je bila instalacija uporabljena v skladu z navodili, ter redno servisirana menim, da je najin zahtevek upravi?en, in pri?akujem, da zadevo re?imo brez zapletov
Namen teme ni pribijanje proizvajalcev na steno, ampak re?itev problema, saj lahko tudi izkaz podpore uporabnikom poka?e zakaj do dolo?enega vgraditelja.
Namre? imeli smo ?e kar nekaj primerov slabe podpore nekaterih vgraditeljev, ki jih ne bomo imenovali. Dobre pohvalimo, slabe izku?nje pa se tako kot dobre same prenesejo med uporabniki.
Torej kronologija:
- vgradnja sistema l2011
- redni servis 2012
- redni servis 2013
- redni servis 02/2014
- prvi pojavi uga?anja hladnega motorja zelo kmalu ob mrazu po zadnjem servisu
- diagnoizranje okvare Avto Pelko d.o.o., ki je eliminiral vse motorne dele (senzor pretoka zraka, kabli, sve?ke, ?rpalke, filtri)
- izmera kompresije je takoj pokazala napako na ventilih
- odprtje motorja pa je zgolj potrdilo sum
- vsa zadeva je diagnozirana in zabele?ena pri Avto Pelko d.o.o., ki z G1 ?e sodeluje
5.3.2014 Klic na G1
10.3.2014 poslan dopis na G1 po pogovoru
11.3.2014 poslane slike odprtega motorja
?akamo odgovor, oz njihovo mnenje.
Sam sem predlagal, da bi bilo po?teno kriti stro?ke popravila, KI NISO VELIKI, in ob tem na? uporabnik MX5ke pride naknadno k njim na vgradnjo flashlube-a.
?e enkrat, izkaz podpore lahko pomeni nekaj kar bomo iskali tudi v naprej.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
tudi meni je ?kripala druga prestavs, pa sem namazal vse gumice pa to....ne ?kripa ve?, ampak blokiranje pa zna biti kaj na zajlah ali celo sinhru druge prestave (glede na to da ti samo eno zatika ni olje ali kaj drugega) - sem prav razumel?
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Samo pazi ?e ima? 2.2 ma?ino slu?ajno bo tvoj avto defekten...nevozen. to je SAMO za 2.0
Druga? pa kje se skriva?, kr vsak dan v?tric parkirava - razen ko jo pusti? na sredi voznega pasu makadam parkiri??a, da se moram mimo po luknjah basat
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
jaz sem med platino in pokrov (?rn kovinski) vstavil silikonsko gumo, ki pritiska platino, trenutno je dva dni mir... ne veselim pa se ni?esar, ker vem da nekaj ni v redu to mi je pri?lo na pamet takrat, ko sem ?isto naklju?no pri?el pritiskati na platino s prstom...
mah... qrc... ne bo me en BOSE oja?evalec dotolkel... ga bom pa? menjal... ?e bo treba
da nisi s tem nehote izolacije naredil med zemljo in ohi?jem...probaj z dratom stik narediti ?e bo kaj trokiral
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Po menjavi olja je potrebno resetirat "Calculated oil dilution" - postopek s pedalko in ?ico.
Se razumeva?
ne se ne.....
tebi ni treba ni? resetirat ?e ti ni? ne sveti...se razumeva? Pa tudi ni? ne posveti 5x do 10x, to je samo da ugasne lu?ka DPF ko opozori na servisni interval
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
No sedaj ti pa lahko kot lastnik M5 TX 2. serije iz prve roke povem, da meni avto segreje v 5 min in pa tisto glavno, eberspacherja sli?im zunaj bolj kot motor sam, kot se webasto mora sli?ati...
Je pa takoj za motorjem na sredini - nekako na dnu med obema prvima kolesoma (oljni filter gleda direktno vanj).
?e ti ni? ne tuli pod vrati pol res ne dela verjetno. Enako ?e pri?ge? avto v hladu, in po minuti ugasne? avto, se bo pe? ugasnila naknadno.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani