?e dolgo noben ni pisal Matr, zadnjih par mesecev tut moja ?estka spu??a ene take kovinske tolkajo?e zvoke ob speljevanju do ene 1700 obratov, pa tudi recimo ?e je v prostem teku pa pri?gem klimo. Ko je motor zgleda mal bolj obremenjen, takrat se isto sli?i ta zvok. Striktno kovinski.
No par dni nazaj je bil menjan mikro jermen, ker ga je vtrgalo na avtocesti. Ampak ropotalo je itak ?e pred tem. Kako ste ostali re?ili to?
Vsak ima svojo 'normalno' porabo, glede na stil vo?nje, ki ga ima. pri meni je okol 6,6 povpre?na v slabih 60.000 km. Je pa mal avtoceste, pa mal mestne in primestne vo?nje. Po AC grem ponavadi tja do 140, ko me prime pa tut 200+ :-).
Razen ?e ma? DPF. Potem ti ob odlo?nem pospe?evanju saje nabuta v filter in to pomeni hitrej?o regeneracijo, kot pri blagem pospe?evanju. Zdej katera opcija (obe sta slabi) je bolj?a, ne vem
Labi a si ti menjal mikrojermen? Meni ga je v?eraj na avtocesti odtrgalo, avto ropotal ko hudi?...potem pa avtovleka do mehankarja po diagnozo. Najprej me je na?opal, da mi je ma?ina zaribala :-) bastard
Skratka nikjer preparet jermen, baje naj bi ga kaka ?val nagrizla..
Aja, so pa to res majhne razlike. V?eri sem zamenjal olje se pravi 4 l olja, na ?ipki je blo na F. Dodam mal zlatkota..Kak kaj vem deci pa pol, in je ?e skoraj na polovici do X :-). Zdej bom pa videl kaj pa kako.
Hja ne vem. Res je , da mam relacije samo, pa da ne prekinjam regeneracije. Tko da, mogo?e zaradi tega niti ne raste..kaj pa vem. V?eraj menjal olje, pogledala z majstrom vse, ma?ina suha, vse suho..tko da N?, gasa pa sem pa tja olje pogledat
Meni so menjali le?aj spredaj pri 60 000 km, avto pa imam od 10 000 km dalje, butnjen nikoli. Mehanik na servisu je rekel, da ob?asno pa? crkne. CD120 2007.
Meni se ti dve lu?ki v?geta vedno, ko pridem notri v tisti meni za ?telanje odstopanja potovalnega ra?unalnika. ?e kdo ne verjame mu poka?em haha..No zadnji? sem odklopil aku, in lu?k ni ve?...
Koliko pa je normalna poraba olja pri 136KM? en liter na interval je ?e ok al je treba ?e podlo?ke menjat?
Na interval je baje max 1 liter. Meni ga ?e vedno mal cuza, kljub menjanim podlo?kam. Je pa tako. ?e ma? notri novo ?ibko za olje (verzija z DPF) je kapaciteta olja v litrih med L in F nekje dobre pol litra. Po 10 tiso? kilometrih sem sedaj na sredi. ?e ocenim od oka je spila dobre 3dcl olja.
Pri starej?ih ?ibkah je ve?ja razlika v dcl med L in F. Serviser je dejal, do 1l je ?e normalno na interval. Zdej kdaj dela? pa interval je pa druga pesem. Jaz jih delam na cirka 15 tiso? km.
Na izpuhu bo? te?ko kaj videl. Saj jaz na moji ?estki, nisem opazil karkoli ?udnega v ?asu regeneracije. Pomoje bo prej kaka sonda? Jaz sem imel podoben problem. Nafta ne more biti kriva, kdor to re?e je ?alabajzer. Potem peljemo vsi avte nazaj v salon in je stvar re?ena? To je isto kot to ,da ti pri nakupu ponavadi nih?e ne re?e, tega avta pe ne jemat ?e se boste bolj malo vozili na relacije, ampak se vsi lepo smehljajo..
?e ima? kolikor toliko relacije bi moralo biti ok. Jaz imam kranj-ljubljana (slu?ba) in zadeva dela ok. Dokler vse sonde delujejo normalno....
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
1. Hm, a to lahko spet na cesti ostanem, ?e izdahne?
2. A se to menja en le?aj, nekaj sem bral na forumu. Tisto je najbr? drugo?
Tole sem mislil: http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=7534
Povezava za deljenje
Deli na druge strani