Zanima me, kako to najbolj elegantno porihtat. Ok, na servisu naro?im korekturo. Potem pa ne vem, a to vi samo 'popikate' tiste luknjice, al li?ar lahko kaj bolj?, druga?e naredi..Ok pustmo to da ?pricne celo havbo :-).
Ja kar se mene ti?e imam podobno mnenje kot Boss. DPF je ok, ?e se vozi? vsaj malo na razdalje. Potemtakem ni problem. Recimo jaz se vozim Cerklje-Ljubljana na ?iht, pa glede regeneracij nimam problemov.
Je pa res to, da ti pa vedno lahko crkne kak senzor, ki je namenjen delovanju DPF. Tako kot ostalih N senzorjev na avtu...
Evo na? forumski majster se je ponovno izkazal. Kot ?e n-krat.
Te?ava z zaklepanjem vrat je re?ena, samo servisem se na?eloma niti ne da takih napak iskati in raj?i zamenjajo celoten motor?ek za vrata...wtf..
V glavnem, na konektorju motor?ka je bil skrivljen jezi?ek (kontakt) in seveda, mo?ki konektor ni mel stika potem...Tisti ?alabajzer, ki je menjal stransko ?ipo je bil o?itno res ?alabajzer..
Lej na kratko ventil lahko spuca?, za nekaj ?asa bo mir.
To da pa nima mo?i pa je drugje narobe, ni nujno da je egr.
EGR se da tudi blindirati(sem ?e neredil to ve?krat) in potem te?ave z EGR "?ude?no" izginejo.
?e sname? dol samo ?ice ni ok, lu?ka in ostalo sranje.
A to velja tut za nas k mamo DPF? Pri nas je te?je ugotovit al je EGR al ne..ker se tko al tko n? ?rno ne kadi zadaj . Razen, ?e bi se regeneracije naenkrat spro?ale bolj pogosto..
Dokler ti tko dela je ok. To je ?e najmanj kar gre lahko 'narobe', ?eprav pomoje to ni ni? narobe, ?e ga sem pa tja mal zamede Se ti vsaj motor prej ogreje
Lepo lepo, kaj naj re?em. Sem presene?en nad odzivom.
BMW - verjetno odvisno od paketa. kolega je kupil pri Selmarju nem?kega, nek Niederlassung al kaj in skoz pla?uje servise. Pa pustimo....
alex: glede vo?nje na druge servise... ve? kako je potem s prodajo, ?e tko ho?e vsak imet jurja sconto na vsako prasko, da si paotem ?e brez servisne.... je pa verjetn bolj? kar podarit avto... pa ?e potem bi ga kak pacient reklamiral.
Ah so what..?templi gor al pa dol..Meni je ?ist vseen al listk notr nalima en va?ki mehanik al pa servis. Nikjer ne pi?e, da ti bodo na uradnem servisu avto bolje vzdr?evali kot ga lahko nek popoldanec. Pustimo zdej ?alabajzerje...
Btw, a te motorje za ventilacijo, se da kaj 'uti?at'. Se mi zdi kot da bi bil kak list notr, pa bi tko nekaj praskalo...?eprav najbr? ni listja Samo sli?i se tako..
Evo nova turbinca ?e lepo prede. Takole bom rekel.
Sem mislil, da je pred menjavo avto letel...hm..not. Zdej pa res leti Ko sneta sekira :-)
V stari turbini je bilo pa v luknji kamor pride cev za mazanje polno saj...kok se je to potem mazalo je vpra?anje..Najbr? je to posledica ne menjave olja v predpisanih intervalih. No ampak ne z moje strani. Jaz ga menjam na cirka 15k kilometrov...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Za te stvari? Torej je li?ar al kako?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani