Je ?e kdo imel podoben problem s ?kripanjem voznikovega sede?a? Ko se naslonim nazaj s hrbtom se oglasi en ?ri?ek, ki mi gre na ?ifce...Zvok izvira tam nekje na levi strani, kjer je tudi ro?ka za nastavitev ledvene opore. A je to ?e kdo kdaj podiral, oz. a se sploh da kaj namazati?
To je 100% EGR ventil. In ni? ne pomaga ?i??enje ampak samo nov pride v po?tev (300?) ali pa rabljen (samo mora bit natan?no enak-vse cifre in ?tevilke,ki so napisane na njem, se morajo ujemat).
Druga?e pa,?e te te lu?ke ne motijo (mene ?e kake tri leta ne ),ni ni? pretresljivega to.
Na tehni?nem gre? skozi meritve plinov in tudi vse ostale funkcije normalno delujejo (tudi proti zdrsavanju).
Nekateri sem bral, celo ta ventil za?epijo in ga obidejo.Samo,kako re?ijo to z light showom pa ne vem.
Tudi tole glede EGR je zanimivo. Eni trdijo, da se to ne menja, ampak ?isti, drugi da se ?istit ne spla?a...Na cliu vem, da sem ga enkrat pucal, pa je blo potem ok, ampak sem ga kmalu prodal...
Ja, saj pravim..?udno. Napaka naj bi bila ta, gleede slabe kvalitete olja..?e? da je pome?ano z nafto. Nivo olja je ?isto normalno. Tudi na servisu so malo poskusili olje (skoz prste) pa je baje ok.
O?itno se ta napaka poka?e tudi skozi ti dve lu?ki, ne me pa dr?at za besedo.
Mogo?e ena neumesna. Danes zjutraj ?tartam avto, in gorita lu?ki za motor in DSC (avto z vijugami). N? jasno. V?eraj ko sem parkiral je bilo vse ok. Takoj sem pomislil, da sem kaj pobrbljal, ko sem nastavljal toleranco na potovalnem ra?unalniku.
Do Ljubljane to ni izginilo, zato sem ga med slu?bo peljal na celov?ko. Zapisana napaka je bila ta, da olje kao ni ve? dobro..oz. naj ne bi bilo. Servis sem delal 2000 km nazaj, mazda dexelia + Metabond Gold.
A je mo?no, da Zlatko kaj serje??
?eprav, potem sem se spomnil, da ko sem zve?er pri?el domov, sem v bistvu prekinil regeneracijo. Mogo?e zna bit to razlog?
to je pa ?udno.... DPF jem olje na?eloma nara??a, saj se me?a z nafto... torej ti ga je po?rla ?e ve? kot dve ?rtici???? hja poglej kaj ima? notr, ?e ima? kak ra?un od zadnjega servisa.
Kolikor vem (bo povedal boss ve?) ima mazda samo aktivno regeneracijo filtra DPF. Je pa ve? vrst teh regeneracij. Kot si ?e napisal obstaja ?e pasivna, francozi imajo pa to re?eno z aditivi ja. Poseben tank aditivov, ki se potem (ko ECU dolo?i da je ?as) dodajajo v DPF da saje zgorijo, verjetno tudi pri ni?ji temperaturi.
Tisto sem pa pisal tko bolj, sarkasti?no. Kar nekaj uporabnikov je prejelo na mazdi lekcijo, kako naj avto vozijo.
Ve? kaj, pri 4-mesece staremu tut ?e mu jih. Dokler garancija velja, je v redu . Jaz tudi mo?no dvomim, da bi bilo gorivo krivo. Verjetno ne zna vozit avta z DPF-jem, tako kot ve?ina mazda farerjev s to pridobitvijo.
Naro?eno. Bomo probali. Glede na to da proizvajalec pi?e pod recommendations, da je za mazde z dpf-jem, ne more bit ni? narobe . Specifikacije olja so pa tudi v redu.
Tole pi?e na ebayu, ko en prodaja dexelio. A je to res???
If you change your oil yourself on your mazda YOU MUST take your car to the mazda garage to get its DPF management reset and its Injector wave diagram reset otherwise the computer will use old combustion statistics for your new oil which will result in excessive knocking and a 30% or above loss of acceleration, efficiency and maintaining a top speed other than damaging the engine using the incorrect configuration.
Ravno brskam po netu za specifikacije. Je pa to dobra novica, da mazdino olje ni edino za DPF. Cena je ve? kot ugodna, ampak nisem ?isto 100%. Ne bi rad kaj zaj...
Samo ?e pi?e na proizvajal?evi strani da je za dpf...
Je pa zanimivo, kaka je razlika med C1 in C2 oljem.
C1 pi?e da je za mazde z dpf-jem, C2 pa za PSA koncern z dpfjem..
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Oh ve? kaj...v tem avtu ne ve?
Je pa punto marsikej zdr?u, pa ni n? ?kripal hehehe 
Povezava za deljenje
Deli na druge strani