Hej, whats up! Povej malo ve? o tej garancijski menjavi
hmmm, kaj bi rad vedel? Verjetno je bil to vpliv prazni?nega ?asa obdarovanj pa sem bil ?e jaz dele?en te sre?e oziroma je moja Mazda dobila ?e eno bo?i?no darilce.
Servis na 80.000km je za mano - cena z 10% bo?i?nim popustom je bila 59.540sit zraven pa sem bil ?e dele?en garancijske menjave vseh ?tirih diskov in pranja avtomobila. Mislim, ?e niso face na Gami pol res ne vem kje so - vsaka ?ast in spet en velik plus za njih.
tole je pa hecno... a si sploh kaj opazil, da zaganja? slabo motor obrne, ker tole je mal ?uden vzrok, razen, ?e sta napajanje grelnih sve?k in v?ig pumpe za gorivo ve?ja porabnika od zaganja?a pa sta ?e onadva odpovedala :ne vem: :ne vem:
Mah ni?, va?en je, da Mazda spet ?iba
Sem pa jutri zjutraj tudi jaz naro?en za servis na 80.000 tako, da tako kot lani tudi leto?nje darilo za bo?i?ka spet dobi Mazda
Zanimivo, da so dali predgrelec od drugega proizvajalca (a mogo?e ve? od katerega?), ker kakor je meni znano je webasto najbolj renomiran proizvajalec teh re?i za osebna vozila. :ne vem:
Jaz sem za ?estko ?el direkt na Webasto (cesta dveh smetarjev), ker se pri zastopniku la?je pogovarja? za ceno, kot pa pri ostalih.
Ma, skoraj 100% se ga da obnovit, je pa vpra?anje ?e je cenovno smiselno recimo v primerih ko navitje prebije. V kolikor pa je ?el recimo regler al pa krta?ke pa res ne bi smel bit problem.
Druga? pa ne bi smel bit problem tud kaj rabljenega zvohat - lahko pa i??e? tako med HDI Citroeni kot Peugeoti saj gre za enak motor in verjetno tudi enak alternator.
Skoraj nikoli do konca na obrnem volan saj se ?uti, ko se bli?a? skrajni to?ki. ?e se mi pa ?e kdaj zgodi pa hitro za malenkost popustim volan. Testirati pa ne mislim tega "fenomena" tresenja, ker mi je ?koda servo pumpe, ?al.
A ti ne? Jaz si vsa poro?ila posnamem na CD-je v MP3 obliki in jih v miru poslu?am med vo?njo, ker takrat imam precej ?asa, ki se ga ne da bolj pametno izrabiti.
?isto normalni pojavi, ?e bi mel abs bi ti ?e ta lu?ka svetila. ?imprej se nehaj vozit in daj alternetor v popravilo, ker ti PREVE? polni, ?e se bo? ?e naprej tako vozil ti zna odpovedat ?e kak drug elektri?ni sklop, ki pa stane perecej ve? kot popravilo alternatorja.
Ajvarjev nasvet lahko testira? sam z voltmetrom priklju?enim na kleme akumolatorja. Pri ugasnjenem motorju bi moral imeti okoli 12V, ko pri?ga? avto naj bi pokazalo cca 14,5 - 15V. Tudi pri dodajanju plina ne sme presegati te volta?e. ?e gre ?ez 15V ima? lahko velike probleme, saj lahko alternator overcharga kak?nega od elektri?nih/elektronskih sklopov potem so pa stro?ki lahko zelo veliki - veliko ve?ji kot je recimo 15 jurjev, kolikor stane obi?ajno poravilo alternatorja oz. reglerja.
?uden primer... tole je naloga za avtoelektri?arja, bi pa rekel, da ima te?ave alternator (zamazani kontakti, izrabljene krta?ke ali pa te?ava z reglerjem)
Ej ?trom, ti smola ... vpra?anje res, ?e ni bolje drugega iskat, kot pa tega popravljat. Sicer naj pa Yavarye kaj pove okol tega, ker ma najve? izku?enj s Xedosi.
Ker se vas kar nekaj prito?uje nad tem, da avto ne vle?e nad 3000 obrati bom ponovil ?e enkrat, kar sem pred ?asom ?e napisal.
Pri nizkih obratih 1800-3000 je najve? navora in ta navor, da tisti ob?utek, da avto res vle?e in res se ?uti sunek v hrbet. Pri motorjih 2.0 CD je namre? tega navora res veliko, 310Nm in ve?. Po teh obratih (3000-3200) za?ne pa navor padati in od tu naprej pa bi morali prevzeti nalogo pospe?evanja "konji", ki pa jih je "roko na srce" premalo (110KM) pri tako te?kem avtu kot ja Mazda 5 in zato se pojavi filling, da avto preneha s pospe?evanjem, kar ni res vendar se sam pospe?ek zmanj?uje napram ni?jih "navorskih" obratih.
Da ne bo pomote, avto ?e vedno pospe?uje, samo v skladu s svojo nazivno mo?jo (110KM) in pri precej veliki te?i 1550kg in enoprostorski obliki je temu primeren (skromen) pospe?ek. Tu se veliko bolje izka?e mo?nej?i 143KM motor, ki izni?i tisti ob?utek "prenehanja" pospe?evanja po cca 3000 obratih saj je konjev pri vi?jih obratih ve? ali manj dovolj.
?e bolj?a je primerjava med 121KM in 136KM prefacelift ?estico, ki imata celo popolnoma enak navor 310Nm in se pri niskih obratih obna?ata identi?no in ?ele pri obratih nad 3000 obratih se ?ele ?uti tista razlika 15KM.
Zvonko, vem da si razjarjen glede filtra (in tudi prav ima?) in ti tudi za?nejo iti na ?ivce ostale stvari, ki res niso napaka ampak lastnosti, recimo motorja in ?e te to moti si ?al izbral napa?en motor in bi zate bil veliko bolje primeren 143 "konjski". Se pa da popolnoma lepo ?iveti tudi s tem motorjem, ki ga ima?, ?e ga vozi? tako kot ga dolo?ajo karakteristike navora tega motorja in to je od 2000-3000 obratov.
Ima? pa ?e eno re?itev, ki se ji re?e chiptuning, ki "popravi" karakteristike motorja in pri?ara pravi na obrazu.
najbolj neumna stvar, ki povzro?a tak?ne zvoke je kamen?ek zataknjen v gumi...
druga?e ti je pa ve?ino stvari ?e povedal goodiez, lahko pa malo bolje razlo?i? te zvoke, a so enakomerni, a se pove?uje frekvenca s hitrostjo vo?nje, a se dogajajo samo na neravni cesti, vo?nji v ovinek, pri pospe?evanju, zaviranju, med enakomerno vo?njo, pri stisnjeni sklopki, itd...
Na varnem, ravnem delu ceste in ko si sam na njej med vo?njo stisni sklopko in ugasni motor (pazi, servo volan bo otrdel tako, da bo? rabil veliko ve? mo?i za krmarjenje) ter poslu?aj pokanje in sporo?i rezultate.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
hmmm, kaj bi rad vedel? Verjetno je bil to vpliv prazni?nega ?asa obdarovanj pa sem bil ?e jaz dele?en te sre?e oziroma je moja Mazda dobila ?e eno bo?i?no darilce.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani