?uden primer... tole je naloga za avtoelektri?arja, bi pa rekel, da ima te?ave alternator (zamazani kontakti, izrabljene krta?ke ali pa te?ava z reglerjem)
Ej ?trom, ti smola ... vpra?anje res, ?e ni bolje drugega iskat, kot pa tega popravljat. Sicer naj pa Yavarye kaj pove okol tega, ker ma najve? izku?enj s Xedosi.
Ker se vas kar nekaj prito?uje nad tem, da avto ne vle?e nad 3000 obrati bom ponovil ?e enkrat, kar sem pred ?asom ?e napisal.
Pri nizkih obratih 1800-3000 je najve? navora in ta navor, da tisti ob?utek, da avto res vle?e in res se ?uti sunek v hrbet. Pri motorjih 2.0 CD je namre? tega navora res veliko, 310Nm in ve?. Po teh obratih (3000-3200) za?ne pa navor padati in od tu naprej pa bi morali prevzeti nalogo pospe?evanja "konji", ki pa jih je "roko na srce" premalo (110KM) pri tako te?kem avtu kot ja Mazda 5 in zato se pojavi filling, da avto preneha s pospe?evanjem, kar ni res vendar se sam pospe?ek zmanj?uje napram ni?jih "navorskih" obratih.
Da ne bo pomote, avto ?e vedno pospe?uje, samo v skladu s svojo nazivno mo?jo (110KM) in pri precej veliki te?i 1550kg in enoprostorski obliki je temu primeren (skromen) pospe?ek. Tu se veliko bolje izka?e mo?nej?i 143KM motor, ki izni?i tisti ob?utek "prenehanja" pospe?evanja po cca 3000 obratih saj je konjev pri vi?jih obratih ve? ali manj dovolj.
?e bolj?a je primerjava med 121KM in 136KM prefacelift ?estico, ki imata celo popolnoma enak navor 310Nm in se pri niskih obratih obna?ata identi?no in ?ele pri obratih nad 3000 obratih se ?ele ?uti tista razlika 15KM.
Zvonko, vem da si razjarjen glede filtra (in tudi prav ima?) in ti tudi za?nejo iti na ?ivce ostale stvari, ki res niso napaka ampak lastnosti, recimo motorja in ?e te to moti si ?al izbral napa?en motor in bi zate bil veliko bolje primeren 143 "konjski". Se pa da popolnoma lepo ?iveti tudi s tem motorjem, ki ga ima?, ?e ga vozi? tako kot ga dolo?ajo karakteristike navora tega motorja in to je od 2000-3000 obratov.
Ima? pa ?e eno re?itev, ki se ji re?e chiptuning, ki "popravi" karakteristike motorja in pri?ara pravi na obrazu.
najbolj neumna stvar, ki povzro?a tak?ne zvoke je kamen?ek zataknjen v gumi...
druga?e ti je pa ve?ino stvari ?e povedal goodiez, lahko pa malo bolje razlo?i? te zvoke, a so enakomerni, a se pove?uje frekvenca s hitrostjo vo?nje, a se dogajajo samo na neravni cesti, vo?nji v ovinek, pri pospe?evanju, zaviranju, med enakomerno vo?njo, pri stisnjeni sklopki, itd...
Na varnem, ravnem delu ceste in ko si sam na njej med vo?njo stisni sklopko in ugasni motor (pazi, servo volan bo otrdel tako, da bo? rabil veliko ve? mo?i za krmarjenje) ter poslu?aj pokanje in sporo?i rezultate.
?e se tudi temperatura sistema ne vspostavi na normalo oz. se to zgodi prepo?asi, ima? lahko te?ave tudi s termostatskim ventilom, ki ali ostaja odprt ali pa se prezgodaj odpre in spusti hladilno prezgodaj ?ez hladilnik.
Kar se ti?e kamna ima Uro? ?isto prav, je pa to najve?krat ker ljudje to?ijo v hladilnik navadno trdo vodo in ne destilirane, da o hladilni teko?ini sploh ne govorimo, ker je kot ka?e za marsikoga predraga ?!?!
Glede, da je to samo nadgradnja njihovega obstoje?ega grelca, ki je ?e v avtu je bila cena za obvodno ?rpalko, timer, daljinec in monta?o okoli 140.000 sit s tem, da sem dobil kar nekaj popusta.
Druga?e je pa cena za nadgradnjo (ustrezna pumpa, cevi, elektronika in timer) cca 75.000sit, daljinec je tudi okoli 75.000sit pa ?e mislim, da ra?unajo cca 25jurjev za delo. Tako, da ?e se odlo?i? za to poskusi ?e malo zbarantati ceno.
Da ne govorimo, da nadgrajeni grelec, ki ga lahko za?enemo z daljincem, uro ali GSM-jem blagodejno vpliva tudi na motor saj je ta po pol ure delovanja grelca ogret skoraj na delovno temperaturo. Nobenega robatega razbijanja v mrzlih jutrih, ?e nima? ogrevane gara?e in motor ste?e s tako lahkoto, kot da bi se ravnokar pripeljal. Tudi olje je lepo teko?e in z lahkoto podma?e vse vitalne dele takoj po zagonu in upam si trditi, da ta grelec ob?utno podalj?a ?ivljensko dobo motorja ali pa vsaj prepre?uje prezgodnjo obrabo ali okvaro motornih sklopov.
No, da pa o udobju sploh ne govorimo, ko se pozimi pridrsa? do avta ves premra?en, noti te pa ?aka 15-20 stopinj. Iz avta pa so se ?e prej?njo zimo izselili raznorazni spreji za odmrzovanja in vsamogo?a strgalca za led saj sem ?e skoraj pozabil kako zgledajo zamrznjena stekla.
stvari, ki v/pri motorju lahko piskajo je kar nekaj. Je pa ponavadi to kak?en le?aj od jermenice, lahko pa piska tudi sam alternator oz. le?aja v njem.
Bo? moral precej bolj natan?no ugotoviti od kod piskanje izhaja - baje se to da s stetskopom najla?je ugotoviti http://www.bolha.com/oglas1137359
enostavno - usede? se na sovozni?ki sede?, otroka da? s sede?em za volan, ker tam ni senzorjev za airbag... in re?e? mali/mala vozi - problem solved ;)
Ta je pa bosa . Jaz ne vidim kaksne velike razlike.
hja, pol pa zgleda bolj povr?no bere? - je pa javno znano, da se jim je ?tevilo naro?nikov kar precej zmanj?alo (le zakaj :ne vem: ) - pa tudi nekateri "neprilagodljivi?" novinarji so ?e od?li ali pa so v odhajanju
TV dnevnika in tono verskih oddaj in dve toni ponovitev na RTVSLO pa sploh ne mislim komentirat - ja tako zgleda bolj?a in bolj zanimiva ter cenej?a (naro?nina) nacionalna televizija.
Pa pustmo politiko, ker res nima veze, da bi se zaradi tega prerekali - se pa opravi?ujem, ker sem za?el s tako neumestno temo - sorry vsem
Jaz imam originalne od dneva nakupa in po dveh letih ter 70.000km ?e vedno bri?ejo OK in da ni nobenih te?av z vidljivostjo. ?e je kdaj te?ava da za?nejo mazati ?ipo (ponavadi po dolgem su?nem obdobju brez de?ja) zadostuje le par ?pricev sonax me?anice na steklo pa je stvar spet super.
Po tej pozitivni izku?nji z originalnimi brisalci bom naslednje kupil kar te.
Druga opcija pa je,da avto kupi? po prenovi/faceliftu. Takrat je cca. dve do tri leta ?e na tr?i??u in za?etne napake so v veliki ve?ini odpravljene.
lp vuk
ni vedno ?isto tako in ?e vzamemo ravno faceliftano ?estko, ki ima v traktorski razli?i po novem to?no ta filter trdnih delcev, ki dela ?talo v Zvonkovi petki...
Ve? ali manj je verjetno ve?ino odvisno kako sre?no roko ima? pri nakupu pa naj se gre to za Mazdo, Toyoto al pa VW-ja, Fiata, Renaulta...itd
Razlika je samo v tem, da procentualno ima? pri prvih dveh ve?jo verjetnost, da bo vse OK
Stari cena je lahko v ajslab?em primeru 30.000 jurju!!!
tolk ne stane tudi zlat alternator okra?en z rubini in diamanti
Cene servisiranja alternatorjev so res mal hude. Vpra?i ?lana z imenom Dando1, ?e ima kak?en rabljen alternator za prodat.
Kar se pa ti?e akomulatorja, ki si ga spraznil pa ni ni? hudega, saj se bo sam ponovno napolnil, ko ga bo? priklopil na pravilno delujo? alternator in naredil ene 100km.
Naj proba z enekimi obrato kot se vozi po AC vozit na kakai relaciji z ni?jo prestavo pa se bo videlo. Filter pa lahko za?ne nagajat ker enostavno po?asi za?ne padat tlak na ?obah, ker je pa? zama?en, saj ko da? gas ne ste?e takoj toliko bencina skozi kot potem ko motor dose?e neko vi?je ?tevilo vrtljajev.
hmmm, good point - ?eprav se mi ?e vseeno zdi kar te?ko verjetno - sicer je pa res bencinski filter ?e tanajmanj?i stro?ek in ?e bo pomagal
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
?uden primer... tole je naloga za avtoelektri?arja, bi pa rekel, da ima te?ave alternator (zamazani kontakti, izrabljene krta?ke ali pa te?ava z reglerjem)
Povezava za deljenje
Deli na druge strani