Ta je pa bosa . Jaz ne vidim kaksne velike razlike.
hja, pol pa zgleda bolj povr?no bere? - je pa javno znano, da se jim je ?tevilo naro?nikov kar precej zmanj?alo (le zakaj :ne vem: ) - pa tudi nekateri "neprilagodljivi?" novinarji so ?e od?li ali pa so v odhajanju
TV dnevnika in tono verskih oddaj in dve toni ponovitev na RTVSLO pa sploh ne mislim komentirat - ja tako zgleda bolj?a in bolj zanimiva ter cenej?a (naro?nina) nacionalna televizija.
Pa pustmo politiko, ker res nima veze, da bi se zaradi tega prerekali - se pa opravi?ujem, ker sem za?el s tako neumestno temo - sorry vsem
Jaz imam originalne od dneva nakupa in po dveh letih ter 70.000km ?e vedno bri?ejo OK in da ni nobenih te?av z vidljivostjo. ?e je kdaj te?ava da za?nejo mazati ?ipo (ponavadi po dolgem su?nem obdobju brez de?ja) zadostuje le par ?pricev sonax me?anice na steklo pa je stvar spet super.
Po tej pozitivni izku?nji z originalnimi brisalci bom naslednje kupil kar te.
Druga opcija pa je,da avto kupi? po prenovi/faceliftu. Takrat je cca. dve do tri leta ?e na tr?i??u in za?etne napake so v veliki ve?ini odpravljene.
lp vuk
ni vedno ?isto tako in ?e vzamemo ravno faceliftano ?estko, ki ima v traktorski razli?i po novem to?no ta filter trdnih delcev, ki dela ?talo v Zvonkovi petki...
Ve? ali manj je verjetno ve?ino odvisno kako sre?no roko ima? pri nakupu pa naj se gre to za Mazdo, Toyoto al pa VW-ja, Fiata, Renaulta...itd
Razlika je samo v tem, da procentualno ima? pri prvih dveh ve?jo verjetnost, da bo vse OK
Stari cena je lahko v ajslab?em primeru 30.000 jurju!!!
tolk ne stane tudi zlat alternator okra?en z rubini in diamanti
Cene servisiranja alternatorjev so res mal hude. Vpra?i ?lana z imenom Dando1, ?e ima kak?en rabljen alternator za prodat.
Kar se pa ti?e akomulatorja, ki si ga spraznil pa ni ni? hudega, saj se bo sam ponovno napolnil, ko ga bo? priklopil na pravilno delujo? alternator in naredil ene 100km.
Naj proba z enekimi obrato kot se vozi po AC vozit na kakai relaciji z ni?jo prestavo pa se bo videlo. Filter pa lahko za?ne nagajat ker enostavno po?asi za?ne padat tlak na ?obah, ker je pa? zama?en, saj ko da? gas ne ste?e takoj toliko bencina skozi kot potem ko motor dose?e neko vi?je ?tevilo vrtljajev.
hmmm, good point - ?eprav se mi ?e vseeno zdi kar te?ko verjetno - sicer je pa res bencinski filter ?e tanajmanj?i stro?ek in ?e bo pomagal
Men so se za?eli tudi tresti pri visokih hitrostoh na AC, pa tud ne vem kaj bi. :ne vem:
Avto ima 40kKM...
@Boss a se da reklamirat ta shit, vem da si imel ti nekaj podobnega
LP
Pri 40.000km so mi jih menjali v garanciji saj sem jim lepo razlo?il, da ne kupujem izgovorov oz. umotvorov v stilu naj ne vozim po lu?ah
Je pa zanimivo, da so mi pri KIA-i v garanciji izmeni?no menjavali in brusili diske do konca garancije pa mi niso nikoli solili pameti, kako naj vozim in kje. Kot beremo zadnje ?ase (Mazda 5 in filter trdnih delev) zgleda na mazdine servise zaposljujejo tudi in?truktorje pravilne vo?nje njihovih avtomobilov
Na Japoskem so v letu 2004 odkrili ve? kot 2000 voznikov, ki "niso znali uporabljati DPF". Ve? o tem TU.
Nekemu Italjanu je v novem Saabu filtru DPF povzro?al "sive lase" pokvarjen injektor.
Gospodje na servisu bi morali po vsaki odpravi reklamacije povedati tudi kaj so zamenjali, oziroma popravili (dokumentirano). Ni dovolj stranki re?i, "sedaj pa je v redu" in jo po strani gledati, ker "ne zna voziti" in je po 8 obisku servisa ?e malo te?na.
evo, super informacija, ki jo lahko vklju?i? v tvoj dopis...
hmm... glede na simptome bi bolj krivil elektroniko/elektriko. A se ti takrat pojavi kak?na lu?ka? Recimo tista, ki zgleda kot motor (check engine)?
Na pamet bi jaz za?el re?evati problem najprej na kablih in sve?kah (preveri tudi, ?e je pravi razmak na anodi od sve?ke), spucaj konektorje od kablov. Sledijo pa v?igalne tuljave, merilec pretoka zraka (preveri in na?pricaj konektor z WD40 al pa s ?im podobnim).
Glede na to, da to ni trajna napaka oz. se pojavlja in zgine, predlagam najprej, da se loti? poceni menjav in popravil in si po mo?nosti raje sposodi v?igalne tuljavi ipd, ker zadeva je kar draga, da bi jio kupil samo zato, ker ti to predlagamo na forumu
Mislim, da je najbolje, da ubere? take postopke, ki ti jih predlaga Sirius in da pusti? te?ko oboro?itev (odvetnike) za naslednji korak. Vzemi si kak?no urico ali dve ?asa in napi?i celotno zgodbo dogajanja od prvega dogodka do danes.
Potem napi?i tvoje zahteve (menjava vozila)v katere vklju?i vse ure, ki si jih izgubil z nezmo?nostjo uporabe vklju?no z dogodkom, vleko vozila, ?asom, ki si ga izgubil z ukvarjanjem s servisom ter konec koncev tudi s ?asom pisanja tega in drugih sporo?il. Najbolje ovrednoti ceno svoje ure po ceni ure servisiranja (ki je prekleto visoka), da se ne bo? zapletal v dokazovanje, koliko je tvoja ura res vredna.
Na koncu napi?i, da je prito?ba poslana tako na A-Cosmos kot na MMS in zaklju?i pisanje tako, da ra?una? na ugodno razre?itev zadeve brez, da bi bilo potrebno vklju?iti odvetnike.
kr lame odgovor so ti dal - va?no, da je nekaj drugega krivo ne pa napake v tehniki ali materialu... hja ?al eni se ne bodo nikoli znebili balkanskih navad
A si jih vpra?al kak?na naj bi bila pravilna vo?nja, da bo filter deloval normalno in da bo poraba v mejah tovarni?ko deklarirane? ?e bi meni to rekli bi jih direktno vpra?al, kje in kdaj imajo organiziran te?aj pravilne vo?nje mazdinih dieslov s filtrom trdnih delcev, ker kot ka?e pri teh, na?in vo?nje ni enak kot pri drugih avtih
Prozorna folija na havbi...mam na Premacy-ju. Sicer se malo vidi,ampak ne preve?...ko bo? naslednji? v MB ti lahko poka?em.
lp vuk
Ta folija zgleda ?e kar normalno, vendar ne sme? imeti svetlej?i avo, ker rahlo rumeni. Sem jo hotel tudi sam, a bi me pri?la le za havbo in blatnike ve? kot 25 jurjev s tem, da odbija? sploh ne bi bil za??iten in A stebri?ki strehe in sprednji rob strehe tudi ne.
Tako sem se pa? odlo?il, da tega ne dam gor in zato vsako leto retu?iram pikice z barvo in lakom in se vidi le ?e zelo od blizu pogleda?. ?ez kak?n leto ali dve (odvisno od koli?ine po?kodb) bom pa dal havbo in odbija? prebarvat, pa bo spet za kak?ne dve do tri leta mir.
Ja obstajajo druge za??ite.... beri tisto grdo platno za ?ez smr?ek kot je mazda 323 rekel.... Ko ma? tisto zgleda? dejansko kot ?eh... bi Labisan reku...
ma kaj ?eh, zgleda? k en defekt
Druga?e pa moram re?i, da so se zadnjo zimo cestarji (predvsem na AC) malo spametovali in niso toliko peskali cest, kot v zimi 2004-2005, ko so debili posipali vrhni?ki klanec s peskom velikim skoraj centimeter.
Kaj pa pri MMS pravijo? Glej, ?e gre za stvarno napako in glede na izku?nje drugod po Evropi je ?as, da zahteva? menjavo avtomobila, ker kot ka?e napake ne znajo odpraviti.
Zakon je na tvoji strani in prepri?an sem, da pri uvozniku ne bodo ?li tako dale?, da bi se bilo potrebno preko sodi??a pogovarjat.
Dr?im pesti, da se bo zadeva v tvoje zadovoljstvo uredila.
Saj sem bil na za?etku tudi jezen, potem sem se pa pa? sprijaznil z dejstvom, da je BC pri dieslih bolj ?uda?ki kot ne, zato se pa? zdaj dr?im tega, da ko pade domet pod 200km zavijem na pumpo, pri povpre?ni porabi na BC-ju pa dodam ?e 0,7 -1 litra pa imam realno porabo. Zgleda sicer butasto, ampak hej, v ?ivljenju se ubadam ?e z veliko ve?jimi problemi kot je Mazdin BC
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Mislim, da je pri?la s 75 KM dieslom v prodajo leta 1994
Povezava za deljenje
Deli na druge strani