Skoči na vsebino
Dodatni grelec dizel
Napisano

Da ne govorimo, da nadgrajeni grelec, ki ga lahko za?enemo z daljincem, uro ali GSM-jem blagodejno vpliva tudi na motor saj je ta po pol ure delovanja grelca ogret skoraj na delovno temperaturo. Nobenega robatega razbijanja v mrzlih jutrih, ?e nima? ogrevane gara?e in motor ste?e s tako lahkoto, kot da bi se ravnokar pripeljal. Tudi olje je lepo teko?e in z lahkoto podma?e vse vitalne dele takoj po zagonu in upam si trditi, da ta grelec ob?utno podalj?a ?ivljensko dobo motorja ali pa vsaj prepre?uje prezgodnjo obrabo ali okvaro motornih sklopov.

 

No, da pa o udobju sploh ne govorimo, ko se pozimi pridrsa? do avta ves premra?en, noti te pa ?aka 15-20 stopinj. Iz avta pa so se ?e prej?njo zimo izselili raznorazni spreji za odmrzovanja in vsamogo?a strgalca za led saj sem ?e skoraj pozabil kako zgledajo zamrznjena stekla. :P

 

V glavnem, zadevo TOPLO priporo?am :prstgor:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Dodatni grelec dizel
Napisano

kako dolgo pa rabi, da segreje na delovno temperaturo?

sem bral po tujih forumih in bi se naj grelec vklapljal le, in tako se meni zdi, pod

6. stopinjami......

 

lp,

 

mislim, da bo tole bolj dr?alo, ker jaz ga poleti nisem ?e nikoli sli?al :ne vem:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

?uden Pisk
Napisano

stvari, ki v/pri motorju lahko piskajo je kar nekaj. Je pa ponavadi to kak?en le?aj od jermenice, lahko pa piska tudi sam alternator oz. le?aja v njem.

 

Bo? moral precej bolj natan?no ugotoviti od kod piskanje izhaja - baje se to da s stetskopom najla?je ugotoviti http://www.bolha.com/oglas1137359

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Jaz mam tud problem
Napisano

Ta je pa bosa :rispekt: . Jaz ne vidim kaksne velike razlike.

 

hja, pol pa zgleda bolj povr?no bere? - je pa javno znano, da se jim je ?tevilo naro?nikov kar precej zmanj?alo (le zakaj :ne vem: ) - pa tudi nekateri "neprilagodljivi?" novinarji so ?e od?li ali pa so v odhajanju

 

TV dnevnika in tono verskih oddaj in dve toni ponovitev na RTVSLO pa sploh ne mislim komentirat - ja tako zgleda bolj?a in bolj zanimiva ter cenej?a (naro?nina) nacionalna televizija.

 

Pa pustmo politiko, ker res nima veze, da bi se zaradi tega prerekali - se pa opravi?ujem, ker sem za?el s tako neumestno temo - sorry vsem :ljubezen:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Jaz mam tud problem
Napisano

Mal off topic :D

 

Delo mi od?ira? :D jaz razna?am Delo in Novice :hohoho:

:D:D:D

 

ni? ne vemo tem - napi?i prito?bo na urad predsednika vlade RS pa ?e RTVSLO ne pozabi zraven omeniti :P

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Bosch AeroTwin brisalci
Napisano

Jaz imam originalne od dneva nakupa in po dveh letih ter 70.000km ?e vedno bri?ejo OK in da ni nobenih te?av z vidljivostjo. ?e je kdaj te?ava da za?nejo mazati ?ipo (ponavadi po dolgem su?nem obdobju brez de?ja) zadostuje le par ?pricev sonax me?anice na steklo pa je stvar spet super.

 

Po tej pozitivni izku?nji z originalnimi brisalci bom naslednje kupil kar te.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

problem z mazdo 5
Napisano

Druga opcija pa je,da avto kupi? po prenovi/faceliftu. Takrat je cca. dve do tri leta ?e na tr?i??u in za?etne napake so v veliki ve?ini odpravljene.

lp vuk

 

ni vedno ?isto tako in ?e vzamemo ravno faceliftano ?estko, ki ima v traktorski razli?i po novem to?no ta filter trdnih delcev, ki dela ?talo v Zvonkovi petki...

 

Ve? ali manj je verjetno ve?ino odvisno kako sre?no roko ima? pri nakupu pa naj se gre to za Mazdo, Toyoto al pa VW-ja, Fiata, Renaulta...itd

 

Razlika je samo v tem, da procentualno ima? pri prvih dveh ve?jo verjetnost, da bo vse OK ;)

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Stari cena je lahko v ajslab?em primeru 30.000 jurju!!!

 

tolk ne stane tudi zlat alternator okra?en z rubini in diamanti :hohoho:

 

Cene servisiranja alternatorjev so res mal hude. Vpra?i ?lana z imenom Dando1, ?e ima kak?en rabljen alternator za prodat.

 

Kar se pa ti?e akomulatorja, ki si ga spraznil pa ni ni? hudega, saj se bo sam ponovno napolnil, ko ga bo? priklopil na pravilno delujo? alternator in naredil ene 100km.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

izguba mo?i
Napisano

Naj proba z enekimi obrato kot se vozi po AC vozit na kakai relaciji z ni?jo prestavo pa se bo videlo. Filter pa lahko za?ne nagajat ker enostavno po?asi za?ne padat tlak na ?obah, ker je pa? zama?en, saj ko da? gas ne ste?e takoj toliko bencina skozi kot potem ko motor dose?e neko vi?je ?tevilo vrtljajev.

 

hmmm, good point - ?eprav se mi ?e vseeno zdi kar te?ko verjetno - sicer je pa res bencinski filter ?e tanajmanj?i stro?ek in ?e bo pomagal :bravo:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zavorni diski
Napisano

Men so se za?eli tudi tresti pri visokih hitrostoh na AC, pa tud ne vem kaj bi. :ne vem:

Avto ima 40kKM...

@Boss a se da reklamirat ta shit, vem da si imel ti nekaj podobnega :(

 

LP

 

Pri 40.000km so mi jih menjali v garanciji saj sem jim lepo razlo?il, da ne kupujem izgovorov oz. umotvorov v stilu naj ne vozim po lu?ah :whatever:

 

Je pa zanimivo, da so mi pri KIA-i v garanciji izmeni?no menjavali in brusili diske do konca garancije pa mi niso nikoli solili pameti, kako naj vozim in kje. Kot beremo zadnje ?ase (Mazda 5 in filter trdnih delev) zgleda na mazdine servise zaposljujejo tudi in?truktorje pravilne vo?nje njihovih avtomobilov :wacko:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

izguba mo?i
Napisano

Tole ti definitivno ne v?iga me?anice v valju, zato ?e vedno mislim, da je nekaj v zvezi s kabli, sve?kami, v?igalnimi tuljavami.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

problem z mazdo 5
Napisano

Na Japoskem so v letu 2004 odkrili ve? kot 2000 voznikov, ki "niso znali uporabljati DPF". Ve? o tem TU.

Nekemu Italjanu je v novem Saabu filtru DPF povzro?al "sive lase" pokvarjen injektor.

Gospodje na servisu bi morali po vsaki odpravi reklamacije povedati tudi kaj so zamenjali, oziroma popravili (dokumentirano). Ni dovolj stranki re?i, "sedaj pa je v redu" in jo po strani gledati, ker "ne zna voziti" in je po 8 obisku servisa ?e malo te?na.

 

evo, super informacija, ki jo lahko vklju?i? v tvoj dopis...

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

izguba mo?i
Napisano

hmm... glede na simptome bi bolj krivil elektroniko/elektriko. A se ti takrat pojavi kak?na lu?ka? Recimo tista, ki zgleda kot motor (check engine)?

 

Na pamet bi jaz za?el re?evati problem najprej na kablih in sve?kah (preveri tudi, ?e je pravi razmak na anodi od sve?ke), spucaj konektorje od kablov. Sledijo pa v?igalne tuljave, merilec pretoka zraka (preveri in na?pricaj konektor z WD40 al pa s ?im podobnim).

 

Glede na to, da to ni trajna napaka oz. se pojavlja in zgine, predlagam najprej, da se loti? poceni menjav in popravil in si po mo?nosti raje sposodi v?igalne tuljavi ipd, ker zadeva je kar draga, da bi jio kupil samo zato, ker ti to predlagamo na forumu ;)

 

Napi?i tudi ?t. prevo?enih km.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

problem z mazdo 5
Napisano

Mislim, da je najbolje, da ubere? take postopke, ki ti jih predlaga Sirius in da pusti? te?ko oboro?itev (odvetnike) za naslednji korak. Vzemi si kak?no urico ali dve ?asa in napi?i celotno zgodbo dogajanja od prvega dogodka do danes.

 

Potem napi?i tvoje zahteve (menjava vozila)v katere vklju?i vse ure, ki si jih izgubil z nezmo?nostjo uporabe vklju?no z dogodkom, vleko vozila, ?asom, ki si ga izgubil z ukvarjanjem s servisom ter konec koncev tudi s ?asom pisanja tega in drugih sporo?il. Najbolje ovrednoti ceno svoje ure po ceni ure servisiranja (ki je prekleto visoka), da se ne bo? zapletal v dokazovanje, koliko je tvoja ura res vredna.

 

Na koncu napi?i, da je prito?ba poslana tako na A-Cosmos kot na MMS in zaklju?i pisanje tako, da ra?una? na ugodno razre?itev zadeve brez, da bi bilo potrebno vklju?iti odvetnike.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

problem z mazdo 5
Napisano

kr lame odgovor so ti dal - va?no, da je nekaj drugega krivo ne pa napake v tehniki ali materialu... hja ?al eni se ne bodo nikoli znebili balkanskih navad :(

 

A si jih vpra?al kak?na naj bi bila pravilna vo?nja, da bo filter deloval normalno in da bo poraba v mejah tovarni?ko deklarirane? ?e bi meni to rekli bi jih direktno vpra?al, kje in kdaj imajo organiziran te?aj pravilne vo?nje mazdinih dieslov s filtrom trdnih delcev, ker kot ka?e pri teh, na?in vo?nje ni enak kot pri drugih avtih :whatever:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.