Sem bil danes na zunanjem poganjalcu in me je dodobra prezeblo. Sem se odločil, da za nekaj mesecev prepustim mesto na cesti tistim bolj zagretim in neučakanim, pa srečno vožnjo!
se je potrebno ustrezno oblečt :). danes sem imel mini čistilno akcijo kolesa.
Danes me je peljal Etcho na next level težavnosti. Bilo je še bolj zabavno kot zadnjič.👍 Nekateri smo tudi padli, ko nas je napadel en besen, velik pes.😊 Ravno smo se spuščali po strmi, kamniti poti, ko sva zagledala črnega vraga, ki je tekel proti nam. Še dobro, da ga je lastnik poklical nazaj. Oba sva na vso moč zabremzala, a sem se samo jaz strosil.
Se vidi, da je Etcho profi in je navajen napadov in ugrizov psov. 😊
V glavnem, vsi ki vas zanima Trail vožnja po istrskih gozdnih in drugih poteh, polnih trnja , listja, blata, ste vabljeni na raziskovanje obale z druge plati.. Priznam, da tudi sam spoznavam lepe kraje v slovenski Istri tudi (poti skozi neprehodno rastje, gozdove, čez rečice). Tako, da kogar zanima je Etcho kralj, kar se tega tiče.
Naslednjič pa naprej. Mogoče še težja pot.
ruj
Super tura. Zgleda da bom moral na tubless ASAP. Kake so bile pa temperature? Ko sem šel popoldan v naših koncih na eno kratko je bilo med 5 in 7
To sva vozila z Etcho-jem samo po brezpotju, skoraj nič asfalta. Bili so pa to kolovozi, skoraj neprehoden gozd (srečala sva celo srno) stopnice, razrit makadam, blato... Bilo je izredno zanimivo, moramo ponovit vajo.
Bo pa Etcho stopnjeval tempo in zahtevnost proge.
bi se js tud rad naučil kake veščine .
povprečna ni važna. to je za kurcemerce 🤣. važno je da uživaš
Brez da "tapneš" jedro ventilčka tudi pri navadni zračnici ne boš nič napumpal.
Vsakič ko tapneš ventil na UST, se v njem lahko drobna kapljica mlekca zasuši. Saj temu je namenjeno mleko, da se suši ko pihne skozi luknjico. In ko ene 2x 3x tako pumpaš se v jedru nabere toliko zasušenega, da nobeno tapkanje ne pomaga več. Ko odšraufaš jedro je to lepo zabito in zrak ne more iti skozi. Potem ga poizkušaš "predrkat" pod vodo, očistit strjeno mleko, pa ima še vedno polovičen pretok v primerjavi z novim.
Brez rezervne zračnice se še vozim okol, rezervna jedra imam pa vedno s seboj.
Naša familija ima 3 wheelsete na šlaufih, 3wheelsete pa na mleku. Tisti s šlaufi so neproblematični. Pri enih od UST - jev se ventili bašejo stalno (na3 pumpanja), pri drugih pa ne, pa imajo vsi Mucoff ventilčke in enako mleko.
S pumpo, niti majhno niti malo večjo veliko ne boš naredil na tubeless velikega volumna. CO2, pa ne eno, ampak nekaj bombic.
Tubless je fajn ker lahko zaflikaš s črvom. Če rabiš tubeless razdirat pa tlačit zračnico noter, si ga na...l.
Z ventilčki da bi se zabili zaradi mleka nisem imel težav.
Pri teh astronomskih cenah ta znamka zvenečega imena spljoh nima krmil novega standarda 35mm vpetja. Zato, da ti pri belanci za 287€ zraven prodajo še adapter za 20€
za35mm stem ne vem če obstajajo karbonske s 50mm risom. vidu sem jih s 40mm od raceface.
ja kar se mleka so se stvari mal izboljšale.
2x letno preveriš mleko in po potrebi doliješ oz zamenjaš, je pa res odvisno kolikokrat jo preluknaš. ko hočiš napumpat gumo pač tapneš ventil (pritisneš not) da se ''odlima'' pa kamot nafilaš .
vseeno je pametno imeti sabo kako zračnico ker včasih tud mleko in pa bacon ne pomaga
Maxxis so super! Spredaj daš bolj čingumasto za oprijem, zadaj pa bolj rolling. Sem dal že 3 bicikle skozi z njimi (Specialized, Canyon, Orbea).
ja so. sploh pol k daš rumene gor (rumen maxxis napis) imajo pa zlo velko izbiro glede na to po kakem terenu se furaš.
za sprednjo je tu še magic mary radial od schwalbe, kryptotal od conti, vittoria,...
trenutno imam še fabriške gor. maxxis DHF/DHR2 oboje 29'' 2.6 in razmišljam da ko znucam zadnjo dam gor 2.3 ali pa 2.4 in pa cushcore not oz kaj podobnega ter tubless
Je res dobra zadeva, zlasti, če voziš po brezpotjih, kjer je veliko trnov. Tako ti guma ne spusti. Je pa dobro imeti vedno s seboj na kolesarjenju pumpo, da dofilaš, če je potrebno.
Sicer ta modifikacija ni tako problematična, da je ne bi znal tudi sam narediti, a bom za prvič raje prepustil strokovnjakom.
Ni težko ne. Rabiš prave ventilčke, felga in guma morata bit tubless ready, trak za povit felgo če je potrebno in pa priporočljiv je kompresor da se guma pravilno usede na felgo. V nasprotnem primeru fašeš mlek v glavo in po garaži.
Poglej si kak filmček na YouTube
pred 13 minutami je Mraušk Mčk napisal:
Ne poznam teh. A je ta reč karbonska?
Sam obupno iščem krmilo s 50mm rise, 9° backswip bi bil že luksuz, karbon seveda, 35mm vpetje. Ne najdem.
Še malo tehnične kulturne dediščine:
Raceface karbonska sedežna s katero se je dalo na turah enostavno štelat naklon sedeža je na mojem starem analognem biciklu ki ga sedaj uporablja sin.
Na daljših turah (na 1500m) me je pri vzponu začel boleti hrbet, zato sem za v take klance spremenil naklon sedeža navzdol, pri spustih pa sem spremenil naklon navzgor. Meni zelo uporabno
Ampak vse kar je dobro se ponavadi neha proizvajat.
Ne tista balanca je alu.
Je kr nekaj znamk ki delajo karbonske z 9 backsweepa ali pa več.
Onoff ( delajo tudi za mondraker), sqlabs te majo tudi 12 in 16. So pa cene kr visoke
A ti imaš narejen tubeless? Etcho mi je svetoval, da to naredim, če hočem z njim vozit po robidi in kamnih po Istri. 😊
Tako, da ta teden dam to naredit.
Na prejšnjem sem imel. Ta pa še čaka. Ful dobra zadeva edino vsaj 1x tedensko je potrebno preverjat gume kok so nafilane in pa 1x do 2x letno preverit mleko v gumah.
Sem občutil med vožnjo. Ko pride nov sedež ta teden, se bom pozabaval z nastavitvami, tako z naklonom sedeža kot tudi z višino. Bom pa zamenjal tudi krmilo z 30 mm višjimi rogovi.( . Po napisanem na mtb forumih teh, ki jih imajo, so veliko bolj prijazne rokam (prenašajo manj tresljajev).
mam spike 800 vibrocore 30mm rise skrajšan na 780mm. Sem pa na kolo namontiral nazaj original krmilo ker ima malo manjsi rise in več back sweepa.
če iščeš krmilo od spunk, da duši vibracije mora bit vibrocore.
award-winning Vibrocore foam core provides vibration damping proven to reduce arm pump and hand-numbness CNC bending and extreme gradual taper (XGT) technology result in lighter, thinner wall increased...
Jaz sem kolo bolj kot ne pospravil za letos, zdej bodo bolj hribi, tek in fitness(pudarek na nogah)
bolj kot ne... . sej do konca leta je še samo dober mesec . bo še kr nekaj lepih vikendov do konca leta, drugače pa malo po snegu v sredo in četrtek je nekaj napovedano.
Baterije mislim, da je ostalo nekje 36% ali tam nekje. Lahko bi vozil malo manj v turbo načinu, a je bilo kar nekaj strmih klancev.
Kdaj se dobimo? 😊 Moram še malo potrenirati. Sem kar malo zarjavel po vseh teh letih, ko se nisem vozil nič s kolesom. Je pa kolo res pravi užitek vozit. Edino sedež moram še zamenjati,ko pride. Naročenega imam
Ergon SMC Core.
tudi sam nimam nič kaj kondicije in pa slaba kolena, zato pa elektriko furam.
sedež je super. na prejšnem analogcu sem imel Ergon SM pro in sem ga prodal s kolesom. Glede na razdaljo in višincu, ki si jo prefural ti je kr veliko baterije ostal.
Včeraj zvečer sem šel na furo pa pokuru 25% baterije.
null
pred 16 urami je Alex napisal:
Ne, sem šel v drugo stran do Portoroža, Marezig, preko Vanganela nazaj.
Pridem kak drug an do trebe. 😊
Tako je original iz trgovine nastavljen. Ko dobim nov sedež, se moram malo potabacaro glede višine in naklona.
ja glede na slike imaš sedež preveč nagnjen. najbolš da začneš s sedežem da je bol v vaservagi .
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Al si bil pa bolj počasen 😅
Povezava za deljenje
Deli na druge strani