Tud danes mas lahko telefon 20 let ce hoces, ni tu problem, problem je da je treba vedno zadnjega imet. Moji nokiji 6310 se vedno drzi baterija 6 dni
Telefon že dolgo ni samo telefon, ampak ena najbolj uporabnih stvari na svetu. Zato pač 20 let starega ne moreš imet tudi, če ima odlično baterijo.
Štos je v tem, da se izognemo menjavam na dve leti samo zato, ker je baterija degradirala. In da se bo obdobje menjave razpotegnilo tja na nekje 5 let, kot bo zahteva za podporo določenega modela. Tako baterija, kot SW ipd. Že to bo ogromni prihranek in dobrobit okoljevarstvu in trajnostnosti družbe, da se ne meče stran "novih" izdelkov.
Pri avtu z neznano zgodovino (to, kar reče prodajalec, ni znana zgodovina), je nakup dizla lahko jama brez dna… Sicer podobno velja tudi za bencinski motor… vseeno pa menim, da je riziko precej manjši…
Edini pravi in resni odgovor do zdaj.
Nakup rabljenega avta je veliko večji rizik, kot nakup novega. Problem je ker ne veš kaj se je prej počelo z njim. Ker pa zaradi vseh okoljevarstvenih nebuloz so bili proizvajalci prisiljeni narest tehnično zelo zahtevne in občutljive izdelke, kjer se bo prej zgodilo, da pride do napake, kot pa je to bilo recimo pri Golfu II turbodizel.
Kaj kupiti? Če bi imel kristalno kroglo in lahko preveril, kako se ti bo obnašal avto v prihodnje bi bil dizel super nakup. Ker pa žal kristalne krogle nimam in igram na varno karto bi rekel naslednje:
avto iz oglasa je iz prve serijeSkyactiv-D dizlov in je imel največ porodnih težav. Te so čez leta sicer odpravljali a dizel, ki bi rekel, da je najbolj zanesljiv se je pojavil šele z zadnjim FL in sicer leta 2018. S tem bi najmanj reskiral pri nakupu. Ampak še 1x, težko je rečt, mogoče tudi ta iz oglasa ne bi bil slab. Vprašaj jih a je bil kej čiščen sesalni kolektor. A se je delalo kakšne večje popravilo na motorju. Recimo ojnični ležaji, podložke injektorjev, čiščenje oljnega sita v karterju. Hitro boš videl na čem si.
Uporabniku foruma @Sishi so namreč prodali pred kakimi tremi leti takega dizla, ki je imel zaribane ojnične ležaje in hvala bogu se je to odkrilo in da je uveljavljal vračilo za prikrito napako.
Pa še kako prekleto res je. Sicer od AMZS aplikacija, kaže zastoj pa sem rekel mah sej mam cajt. In guess what tekoča vožnja brez prometa. Tko, da ja overkilling tech pač ni vedno dobra zadeva in večkrat je treba zaupat lastni presoji.
To z pitjem pa ni v redu. Je potrebno piti sedaj poleti ful.
Sam ne same vode... trust me, sem naredil to napako enkrat in edinkrat. Obvezno notri nekaj energijskega sotonic varjante. Ker kako te sama voda zabije to ni res. Enostavno te blokira v kaki vročini in kr obtičiš z energijo. Strašljivo... ne bom nikoli pozabil, kako nemočnega sem se počutil takrat.
Ko plačajo vse stroške jim ne ostane dosti.No,taki se ne izpostavljajo in je kar izkrivljena slika o nekem, "kao" velikem standardu. Pa smo glede tega vedno v spodnji polovici EU.
Pa tko je povsod, sam tega ne vidiš an prvi pogled, ko se pelješ skozi Nemška mesta. Al pa katera druga. Na cestah, na počitniških destinacijah, v nobel lokalih pač ne vidiš revnejših zato misliš, da jih ni. Pa so, samo ne morejo nikamor pa doma čičkajo v najetem stanovanju na 40 kvadratih. Tko to je.
s prvim stavkom se strinjam, z drugim pa ne ravno, kljub vsemu imajo v nemčiji (če gledaš po naši AC) ali v samih mestih oz. po njihovih AC bistveno boljše avtomobile kot SLO.....(razen mogoče kdo ki ima DE tablico in se vozi s kako dacio ali podrto toyoto staro 20 let.....takemu je v DE verjetno težko....).
Ne moreš tako gledat... Zadnji dve leti za na Jadran moraš met kr nekaj pod palcem. tako da prihajajo vseeno bolje situirane familije, kot pred desetletjem ali dvema. Zato so tudi avti boljši, ampak to ni povprečje. Sicer naj pa @jures pove, ker verjetno je on videl največ Evrope od vseh tule na forumu.
Jaz sem tud danes mal tko za hec šel biciklirat pa sem naenkrat se znašel na Golovcu pa na Orlah pa še mal raziskovanja okrog LJ pa ne da bi veel kdaj je blo več kot 50km okrog. Je pa vročina že mal začela pritiskat, tko da bo naslednjič treba kako uro prej štartat.
pred 11 minutami je Alex napisal:
To je preoblečeni Sram. Dvobatni, baje. To je za otroške bicikle. 😊
No evo, nisem se zmotil.
Vidim, da si dobro predelel internet in si koristno uporabil teh 6 ur brskanja za informacijami.
mislim da bo še kr neki časa iskal . če se ne motim, kokr sm kak dan nazaj bral so v fazi prototipa. uporabljali jih bodo v specialized ekipi (gravity racing)
Ko sem službeno hodil po tujini (Švedska,Danska, Belgija, Švica, Nemčija) so imeli navadni delavci trikratnk naše plače. Vodilni (recimo vodja skupine) pa desetkratnik. Ko smo šli v Nemčijo reševati reklamacije, smo delali tudi v soboto. In v ponedeljek je prišel vodja in nam vsakemu dal 300 Dem - v kuverti. To je bilo takrat veliko denarja. Pa ne samo nam. Tudi redno zaposlenim. Že takrat smo videli, kako dobro je deloval sindikat. V petek je prišel vodja in rekel, da rabi 30 delavcev za čez vikend. Sindikalist jih je odobril 20 in vprašal, kdo bi delal. Vedno je bilo veliko prostovoljcev, daj je bilo zelo dobro plačano.
Kolk nazaj pa je blo to? a so že meli barvno televizijo, al so bli še nemi filmi v kinomatografih? 😜 3x in 10x neto - o ja svizec pa tud zavije čokolado v folijo.
Za časa kovida, smo morali na vrat na nos pripravit dobrih 1000 mašin in smo delali soboto in nedeljo. Dobili pogodbo in nam je za delovni vikend pripadalo 350€ neto. Zaradi zakona o delovnih razmerjih in v izogib izkoriščanju je treba take horuk akcije napovedat in ustrezno plačat. Ko sta pogoja izpolnjena tud pri nas ni noben problem ljudi najdet za delo čez vikend. Se sami javijo, celo iz drugih oddelkov. Le kdo bi si mislil. 🤣
ČISTA JEBA danes popoldne na LJ obroču, stoječi obvoznici.
Sreča bil s kolesom... ampak pogled na obvoznico z mostu je bil šleper pri šleperju. Tolk tovornjakov še nisem videl in res je skrajni čas, da se začne ceno cestnin prilagajat evropskim cenam. Da ne bodo poljaki, litvanci, latvijci, rinili raje po ovinku preko nas namesto preko Nemčije ali Avstrije na zahod.
Prej kot čez eno leto, načeloma po 5. januarju 2026, bodo morale občine po uradni dolžnosti odmeriti komunalni prispevek tudi za enostavne objekte, kot so na primer nadstrešnice za avtomobile in...
...bom jaz kričal: "Jebo te da te jebo kdorkoli te jebo stokrat da te jebo in to na suho da te jebo, tko ko ti nas!"
Predno te kap... poglej kakšne so izjeme. Posamezna občina se bo odločala a bo to zaračunala ali ne bo. Se pravi boš moral bit jezen na svojega župana, če bo odobril. Kot drugo, a se sploh ve kako visok bo ta prispevek? Še bolj imam pa občutek, da je ta prispevek namenjen recimo situaciji, ko imaš dislocirano parcelo gor pa enostavni objekt. Če ga imaš v okviru obstoječe, kjer že plačuješ te dajatve, dvomim, da boš še kaj zraven. Tko, da relax, pustimo stat kot sam praviš pa bomo videli.
Ker če ne bo tako se da spodbijat zakon, ker ti prispevka na morejo 2x zaračunat če imaš še dodaten enostavni objekt zraven. Kaj če jih maš 5 bojo pa 6x. Dvomim.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Mazda 3 G120 in G122 sta oznaki za moč v KM za ta dva motorja in to je 120KM in 122KM. Ne vem no, imel si tedva modela pa mešaš vse živo.
G120 je bila tretja generacija Mazda 3 2.0 skyactiv-G
G122 pa je četrta generacija Mazda 2 2.0 skyactive-G
To pa kot kažeš na sliki je bil pa G165 v tretji generaciji
G150 pa kot oznaka ni obstajal, saj je bil to še motor izpred Skyacive-G obdobja. Verjetno 2. al pa celo 1. generacija 2.0 motorja DOHC s 150KM.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani