Nisem, ker redko prodajam, tu vlagam dolgoročno. Sem pa prenašal instrumente drugam in je šlo bp. Tega recimo trade republic, revolut itd. ne omogočajo.
Gre pa to brez problemov, imaš par opcij, direktno bančno transakcijo imaš naslednji dan na računu.
Imaš različne ETFje, eni ti izplačujejo dividende, eni ti jih reinvestirajo naprej v sklad. Če ti izplačajo dividendo plačaš davek, kot velja pri vseh te izplačilih. Če ti naprej reinvestirajo ne plačaš nič, plačaš ko vzameš ven. Torej če po 15ih letih ne plačaš nič. Se splača pozanimat kaj vložiš. Zato išči tak ETF.
Eden takih, k se ga splača pogledat je Vanguardov VWCE...v evropi ni toliko teh produktov na voljo, ampak ta je..
Nisi prvi, ki mi je priporočil VWCE.
Načeloma to potem kupim in pustim pri miru za 15 let, tudi s prijavljanjem se ne rabim ubadat, ker automatsko reinvestira dividende?
Če misliš na ETFe, potem imam. Sem se pa odločil kar za Trade Republic. Bolj prijazno se mi je zdelo in za sedaj nimam pripomb.
Mimogrede - tukaj je referral link (https://ref.trade.re/33r1q1zs), če se bo kdo registriral. Mislim, da po dveh transakcijah dobiva 20-30 EUR (običajno v delnicah ali kakšnem drugem vrednostnem papirju).
V primerjavi z IBKR?
Kako je z reportanjem ob obračunih v začetku leta, moraš od ETF vsakič prijavit al prijaviš samo ko jemlješ vn po 15ih letih?
pred 3 urami je SeekK napisal:
Ga imam ja, če kupuješ v tujini je najbolj primeren. Pred leti so v primerjavi z drugimi zaračunavali za evropske stranke tudi neaktivnost, so potem s tem nehali in so najbolj logična izbira. Omogoča tudi prenose računov/delnic, če gradiš dolgoročni portfelj ti lahko kdaj pride prav. Drugi tuji na voljo za evropski trg delajo bolj kot ne z IOU in so potem težave ko hočeš kaj dodatno operirat..
Isto vprašanje kot za kacnje
Res v izi je tele zadeve "set-uppat"...ma kako je potem z izplačevanjem in stem?
isuse bože, na moji 2017 izgledajo čeljusti kot nove v primerjavi s temle...
pred 11 urami je Slivka napisal:
Točno tako, @Alex, zato pa @Boss vozi dizla. Tam lahko ročna drži na treh gumah, pa še ne opaziš. In še ko zasmrdi zažgana zavora, med prehitevanjem gledaš okoli, komu od tistih, ki jih prehitevaš, se kadi iz podvozja...
@Boss, mislim, da to ne bi smel tako mirno pogoltnit.
Glej, kot prvo, pooblaščeni servis ima spisek, kaj vse pregleduje. In ima tudi normo, koliko časa traja servis vozila. In bi pooblaščeni servis to moral opazit. Zato so tam in za to jih plačaš. Če pa imaš kdaj možnost videti v delavnico, boš opazil, da ta pregled največkrat obsega samo en udarec s pestjo po gumi: če ne pade dol, je vse v redu.
Kot drugo, na pooblaščeni servis pelješ, ker NAJ BI SE tam spoznali na vozilo. In postavili diagnozo, zamenjali rezervni del in brezhibno vozilo vrnili nazaj na cesto. Oni pa so se na tvojem avtu učili oz. delali kot "majstri pod kozolcem": probajmo to, če ne bo dobro, pa probajmo še tisto, pa če še ne bo dobro, pa probajmo še ono... Na tak način ti lahko kak forumaš rihta avto za 1/4 manj denarja. Če pa sam nabaviš rezervne dele, ti ga pa zrihta za en six-pack. Vsakič en six-pack. In če imaš luštno hčerko, gre lahko tudi za en sex-pack. Vsakič en sex-pack...
Jaz zase vem, da bi v takem primeru zahteval, da vrnejo nazaj stare diske in stare ploščice, ker so jih menjali brez potrebe in naj ceno prejšnjega popravila vrnejo. Če pa nimajo več starih delov, pa rezervne dele sicer plačam, njihovo delo pa naj vrnejo oz. odštejejo od naslednjega računa. Ker jaz sem Mazdo kupil zato, da jo bom vozil, kamor hočem, ne pa da jo bom vozil do servisa in nazaj...
Mogoče se ti to zdi predivje, a če bi vsi tako delali, bi Mazdini servisi bili na nekem nivoju, tako so pa tam večinoma sami vajenci, ki jih plačuješ kot vrhunske in izučene strokovnjake... Vsi pa ugotavljamo, da Mazdini servisi niso za se hvalit z njimi...
Stari... od vseh pooblaščencev so mi na Mazdinem še najbolj kul. Še celo tako, da po pretečeni garanciji (!!!) vozim tja.
Javi kako bo pri fordu čez 5 let. Ko bo treba menjat še kaj drugega kot samo olje
Kaj bla baba na telefonu? Verjetno se je še šminkala zraven pa na aplikaciji za dildota prave nastavitve iskala🤣
Nevem, potrpežljivo sm se furou za njo, brez žmigavcev, blendanja, izsiljevanja.... Lepo se vidi kako tempomat drži za cel avto fore... mogoče je imel njen bivši mazdo
Sam jih že leta in leta na platiščih shranjujem takole, kakšnih težav pa nisem opazil:
Pred shranjevanjem jih edino očistim-operem, posušene pa do naslednje sezone zložim v neogrevano leseno lopo, pokrijem in pustim pri miru. Nobenega prelaganja, spuščanja zraka, ...
Tisto sliko od Bartoga daj pri NM, kjer so vse nove gume takole zložene ena na drugi brez felg
In saga se nadaljuje. Čeprav sem rekel, da je nekaj s čeljustjo narobe in da verjetno šteka, so mi na servisu zagotovili, da je z njo vse v najlepšem redu in da so se disk in ploščice pač same od sebe zjebale, ker premal bremzam. No pač ni tako in danes lepo opažam, da se je točno ta čeljust očitno spet zataknila in se disk kar precej segreva.
Sej ne vem kaj bi rekel, ampak ker se v besede stroke ne sme vtikat in sploh pa ne podvomit sem očitno tam kot pred enim tednom. 🤥
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Aja pa BTC recimo iz 10k na 38,6k
Povezava za deljenje
Deli na druge strani