Sicer pa...z svojim orodjem lahko delaš kar hočeš.
Poanta je v tem, če uničim top račno na 20 let. Je šlo 70€.
Če kupim 230€ vijačnik s kufrom + 55€ polnilec + 70€ udarni nastavki, sem na 355€.
Torej lahko 100 let uničujem najboljše račne na trgu, da se pokrijem.
Trenutno nisem še nič kupil. Nenapovedani stroški so se pojavli in bodo kar nekaj € pojedli. Bom moral proti jeseni tuhtat, ker vijačnik bi imel, ni pa prioriteta.
Malo zafrkavam, ker vedno po Fordih udriha. Pa vse kar ima od Forda je logotip. Pa po eni strani ima prav, ker je Ford kriv, da je podpisal s VW-jem. To pa ne pomeni, da so pravi Fordi slabi.
Saj sem že 15x povedal, na forumu, mojo izkušnjo s VW-ji.
Izgleda da bo @Slivka šil naš neslavni rekord: 18x garancija v prvem letu.
Najprej sem jaz njih nekaj, potem so nekaj časa ugotavljali, kdo koga kaj in zdaj je rešeno.
In, ja, pnevmatike so res brez oznake C...
In indeks nosilnosti ni 98/100 ampak 96...
Zlodej je, ker sem že naročil ene in edine, ki obstajajo v tej dimenziji in z oznako C...
Tako je. Homologacijo dobi prodajalec od uvoznika. Izdana pa je nekje v EU.
Jaz tudi imam eno napako pri Fordu. Samo me ne boli. Homologirane imam 16" felne, ki niti fizično ne grejo na 308mm diske. Tudi moj avto je redkost v Sloveniji.
Za gume sem pa ti promtno odgovarjal, takoj ko si napisal kaj. In zadeve sem takoj dvojno preverjal po internetu. Se ti je malo preveč mudilo.
Ne moreš imet nekaj homologirano, če ne obstaja v modelu prvovgradnje, saj bi drugače bil avto tehnično neizpraven.
Sedaj imaš 2 možnosti. Vrni oz. kliči, če še niso poslali, pa se zmeni za kaj drugega.
Drugače pa zvozi te kombi gume. So drug model in se bojo 100% počasneje rable. Edino kako je pa oprijem, pa ne vem. Teh čudes ni na testih.
pred 9 urami je Bini napisal:
S tem se jaz nebi hvalil, avto je zmetan skupa z vseh vetrov zato pa ne znajo skupaj spacat eno preprosto, bogo homologacijo...
Pa ne bi reko. Ker kdo kupi tak avto kupi original obliko (VW), ker je pač v Sloveniji VW sinonim za kvaliteto.
In redki so taki, ki bi kupli takega Forda. Tudi če ni preoblečen VW.
Pa glede na navor, bom vzel LTX, ko bo Bosch crknil. Če vzamem LT-ja, je to isti nivo Bosch-a in imam 2 podobni mašini. Seveda je bolj kvalitetna roba. Samo če bo Bosch še delal 4 leta, pa pol nekaj na nivoju LTX-a ali Milwaukee-ja,....
Hvala za izčrpen info.
Tak kot si rekel, Povše 230€ s kufrom in 55€ za polnilec. Baterijo pa dajo gratis.... 🙂
Tako, da očitno Tour ostaja liga zase, Vuelta nekje zadaj, Giro pa, če se bo tako nadaljevalo bo težko upihnil 110. rojstni dan. Se bodo morali Italijani krepko zamisliti kako naprej in kako spet bolj popularizirati Giro.
Se strinjam.
In je zanimivo kako se spreminja.
Dokler ni Roglič šel na Vuelto, je bil Giro takoj za Tour-om, Vuelta pa stranski tir.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Sem že vpraševal, če kdaj lopata do lastnega hrbta segne.
Pa ni bil najbolj zgovoren.
Popravljeno od godlikePovezava za deljenje
Deli na druge strani