Pohvalili bi sosesko - spla?a se ?iveti na polju, na eno uro traktorji plu?ijo, kot da bi se kazali kdo ma ve?jega...ni? snega nikjer, kar si ne upam trditi za glavno cesto.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Hehe, si me prehitel Sej ni nujno, da Stroma. Pa? nekaj, da ima vsaj na zalogi ?e kak dodaten ihaha. Sej vem, da se ti zdi, da ne rabi? dosti, ampak lahko ti dam mojega enkrat za peljat pa bo? videl, kaj dela navor Prej sem imel neki podoben agregat kot ga ima? ti (ZR-7S) s 75 konji pa 750 kubiki. Pa je bil pro?en, ampak dokler si bil sam na njem...
Verjamem. Ampak 55kg od ?ene se vsede res redko...takrat + kufri je pa kriza style...?e sem sam pa tudi dolomiti, alpe itd gredo, upam da bo auspuh prinesel samo dodaten joy + muziku za uho, sigurno je pa la?je (mal se ti orosi oko ko se GSi, Multistrade itd kar peljejo iz ovinka v klanec ti pa misli? da je benza zmanjkalo)
motor?ek mi je cool ker je vsestranski in tudi 10 ur v de?ju na avtocesti mi ni bilo muka, drug dan ni? bolelo
Ko bom pa star(ej?i) pa zna kaka Multistrada 1200 past
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
kje je tle logika? Kaj je 1000 premo?an agregat za ta gi?tel? :ne vem:
Ne vem? Mogoce res
STREET HANDLING: Though Suzuki lists the DL650 as about 40 pounds lighter dry weight, it feels even smaller; perhaps it's the slightly lower seat height, but the wee-Strom seems to have a decidedly lower center of gravity. These factors translate into a ride that makes the 650 much more nimble and "flickable". Low-speed and parking-lot maneuvers are simply easier on the smaller bike. This is not to say that the DL1000 is a slug; it's not a superbike, but it can be a very capable canyon carver in the hands of a capable rider. Both bikes are a pleasure to ride on the street, but the handling nod must go to the DL650.
Ne ne tega ne dam, zanimivo je res kako je DL650 zgodba o uspehu in bil 2x motor leta v nemciji pred bemfli in drugimi DL1000 se pa nikakor ne prime pa tudi skurcan je na testih...
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Veliko ne pridobi? na mo?i,pridobi? pa na sami odzivnosti(da se motor malo la?je zavrti,seveda ropota bol(brez du?ilca itaq) pa kak dag la?ji je
ja mo? je itak tam nad 8000rpm ?e sedaj, ampak navor je pa tisti ki me vle?e ve?inoma. Ampak ne dam Akrapovi?u jurja, sem na?el Moto GP razvit ror za mojega za 300?
A kdo ima podatek, koliko dejansko pridobi? na mo?i (ne samo glasu) ?e zamenja? stock izpuh za kak Leo Vince ali podobno?
Spra?ujem za mojega V-Strom 650, ko ga obremenim s tremi torbami se pozna, ko se vsede ?e sopotnik pa resno sede, ?e se pozna toliko da bi eliminiral efekt dodatne te?e - torbe so cca 50-60kg, bi razmislil o tem
thanks
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
K tole berem se resno vpra?am a si sploh kdaj v ?ivljenju uspe?no prehiteval, ker tele blodnje so zna?ilne za ve?ne teoretike, ki s prakso nimajo kej dosti veze.
Po eni strani na vse pretege trdi?, da ne sme? prekora?it hitrost kar avtomatsko pomeni bistveno predolgi ?as prehitevanja in bistveno predolgo razdaljo prevo?eno na nasprotnem pasu.
Tik pred vozilo mu ne more? zaviti, ker je to fizi?no nemogo?e saj je tvoje vozilo bistveno hitrej?e (vsaj moralo bi biti) od prehitevanega. Izra?unaj si bo?ne pospe?ke pri zavijanju s hitrostjo 90km/h iz enega pasu na drugi. ?e to naredi? kot ti razlaga?, da je mo?no narest pri neup?o?tevanju varnostne razdalje se bo minimalno zgodilo to, da te bo za?elo zana?ati.
?e rabi? takoj po zaklju?ku prehitevanja zavirat na polno rabi? vsaj sekundo reakcijskega ?asa kot rabi sekundo reakcijskega ?asa tisti, ki si ga prehiteval in v tisti sekundi si ?e pridobil natanko toliko metrov razlike kot je varnostna razdalja. Prehitevalec ima tudi dalj?o zavorno od prehitevanega se pravi, da je nemogo?e, da bi pri?lo do naleta razen, ?e prehitevani spi za volanom sam pol mu nobena varnostna ne pomaga ni?.
Vse se da sprobat tud v praksi v kontroliranem okolju, ?e se ti porajajo dvomi. Tole ti lahko poka?ejo in nau?ijo tudi na Vranskem - sej ve? ?ola varne vo?nje. Ja to?no tisti za katere pravi?, da so brezvezniki in da je ?ola varne vo?nje bedarija n da ustvarja divjake.
In dejmo enkrat za vselej raz?istit ter ne me?at vsega mo?nega sadja v isti ko?ari. Varnostna razdalja je izredno pomembna samo ravno pri kon?anju prehitevanja ne igra nobene vloge ker pri pravilno izvedenm prehitevanju, sploh ne more priti do situacije premajhne razdalje. Se pa strinjam, da ?e prehiteva? kot kreten s 5km/h ali 10km/h vi?jo hitrostjo potem pa lahko pride do takih situacij ampak sam osebno tega ne poznam, ker nikoli v ?ivljenju nisem tako bebasto prehiteval.
Je pa res, da najve?krat prihaja pri premajhnih varnostnih razdaljah ravno na AC-ju in to ponavadi ravno zaradi me?ka?ev, ki ne gledajo v ogledala in kar zavijejo tik pred prehitevajo?ega. Ravno ljudje, ki vozijo prepo?asi ustvarjajo situacije, ki ali prisilijo prehitevajo?e v nenadna mo?na zaviranja ali v nena?rtovana zmanj?anja varnostne razdalje.
Obnova.....please
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
neprilagojena hitrost ... nevem a to dejansko sam novinarji pi?ejo al tud policaji uporablajo ... a ne znajo napisat zaradi prevelike hitrosti ... tud 5km/h je lahko neprilagojena hitrost ?e tko pogleda? ...
Debeli hrib zaradi prehitre vo?nje in premajhne varnostne
da bi pa kdo lahko zaspal za volanom, to pa ne, a ne....ali pa da bi kdo pogledal kake gume imajo, ne samo zimske ampak letnik, obrabo itd....to pa ne, tudi ta kombi verjetno ni bil preobremenjen, kamion je imel verjetno vse po jusu......, zjutraj je bil dober minus in spolzko....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani