Ne vem, ampak meni se zdi, da je tole zrastlo na zelniku nekoga, ki v ?ivljenju ni dal niti evra za nakup avta, servise, gume in ga samo tanka. Ker edino tako se ti to lahko zdi super zamisel kot teli deklici.
V teoriji je vse super ampak v praksi ?pa se postavlja ogromno ne poceni vpra?anj:
- kako ve? ali bo najemnik delal s tvojim avtom tako skrbno kot si ?eli??
- avto bo moral biti kasko zavarovan
- kako je z gorivom - vemo, da se 50 prevo?enih km na merilcu goriva sploh ne pozna.
- kaj se zgodi, ?e najemnik naredi nesre?o - pade? po razredih zavarovanja, ?e pa je pijan pa je zadeva na robu katastrofe saj zavarovalnica ne bo izpla?ala ne tvoje ne druge ?kode.
- uni?ene pnevmatike, druge zadeve, pogostej?i servisi, odrgnine....
- kaj pa ?e se zgodi, da najemnik rabi samo en del in ga ukrade iz tvojega avtomobila in ga zamenja s pokvarjenim ali izrabljenim na svojem. To ni tako nemogo?e saj meni je uradni servis spizdil nove diske na Clarusu, ko je bil avto pri njih na servisu. To ponavadi pogrunata?, ko je ?e prepozno.
- kako bo najemnik vedel, da ja avto brezhiben in predvsem varen.
- kaj ?e bo zletel s ceste zaradi kur?evih pocenskih gum - kdo bo odgovoren.
- kako bo najemnik bil zavarovan, da mu najemodajalec ne bo uvalil napako za katero bo najemnika terjal za ?kodo?
Bom raje nehal ampak jaz nisem pripravljen posojati svojega avta ?e manj pa si sposojat nekega drugega.
Mal sem si dovolil in sem ti popravil link, da ne ?tarta video na 151. sekundi.
Super video... "cum sock" zmaga na polno .. sem mislil, da sem narobe sli?al pa sem takoj dal nazaj.
Druga? pa tale MAF senzor mora? res dobr na?pricat (no pa smo spet pri ?pricanju ) navzdol v luknjo ob tistem podalj?anem delu. Namre? nitka, ki se zapaca je skrita tam globoko notri in je te?ko dosegljiva. ?e se bo kdo lotil ?e na svoji Mazdi, ker tale MAF je enak tako za dizle, bencinarje, rotary...itd
Pa samo lansko napoved, ki so jo obavili v istem mediju bi vzeli in primerjali z dejanskim dogajanjem ?ez poletje pa bi videli, da so kiksnili totalno.
pa ?e tega znalca naj dajo zraven - ?e dobro, da je ljubiteljski vremenar, ker ?e ne bi bilo ?e skrajno neresno, ker kiksnt 100% je pa ?e faking statisti?no te?ko mogo?e.
Boss, ne vem, zakaj v tej na?i de?elici vsakega, ki ni za komunjare in razmi?lja z svojo glavo takoj ozna?ite za ta belega?.. obstajajo tudi ljudje, ki niso za nikogar, pa? razmi?ljajo z svojo glavo.Se vidi, da so ta rde?i dobro prali mo?gane folku vrsto let in nekateri so ?e sedaj prepri?ani,da je bilo takrat oh in sploh in kdor je druga?e razmi?ljal kot oni je bil "neprijatelj". Sej nimam ni? proti a naj ustanovijo kro?ke in naj tam izkazujejo pripadnost svojim "bo?anstvom".
Tudi v Severni Koreji, sem prepri?an, da bo, ko bo pri?la demokracija, veliko ljudi nosilo slike "vodje" ?e petdeset let pozneje in ostale zmerjalo z "neprijatelji". Pa? nekateri ljudje, ki so ?iveli toliko let pod komando enostavno ne funkcionirajo, ko le-te ni ve?.
Navajeni so trde roke in ko imajo na voljo prosto izbiro ne vedo, kaj bi z njo storili in se ne znajdejo. In seveda potem hrepenijo po starih dobrih ?asih, ko so drugi razmi?ljali namesto njih in se odlo?ali namesto njih.
In kaj ima to tvoje napisano veze s pohodom okoli Lj? Ne resno, rad bi vedel.
A ve? zakaj sem popizdil? Tam en Slivka veselo v enem stavku ozna?i vse udele?ence pohoda ob obletnici osvoboditve Lj za komuniste in partizane. Razumem, da ima probleme, ker se mora vsak ve?er pred spanjem sklonit pod postlo in preverit ali se mogo?e tam skriva kak?en komi ali pa partizan oziroma bohnedaj udbovec, ampak takole prosto ozna?it vse pohodnike s komiji je pa ?e bolezensko stanje. In to bolezensko stanje je najve? prisotno ravno pri tistih, ki se s svojo, oziroma raje s preteklostjo svojih prednikov ne morejo sprijaznit.
A se greva en kviz, ker takole veselo razlaga? klanjanje bo?anstvu (sicer ne vem kateremu - mogo?e si mislil Titu?). Bodi po?ten in da vidim tvojo objektivnost razmi?ljanja. Kdo danes v Sloveniji v praksi najbolj goji kult osebnosti in kdo s svojo ikonografijo in delovanjem ter branjenjem velikega vodje se obna?a najbli?je temu kot se obna?ajo v S. Koreji do svojega bo?anstva Kim Jong Un-a. Pa da vidimo a si res objektiven al samo lapa??
Pa kaj nabija?... govorimo o vsakoletnem pohodu ob osvoboditvi ljubljane... pizda ste eni fuknjeni ampak res. Takoj za?nete neke komuniste not tla?it pa zadeva nima nobene veze s tem. To je spomin na ?alosten dogodek, da je neko mesto tri leta okupirano in obkro?eno ter maltretirano od tujega okupatorja. In namesto, da bi se jim takrat vsi uprli, so pa? nekateri veslo lizali ritke lahom in nato ?vabom, saj je bilo to bolj priro?no in opurtunisti?no sprejemljivo - o morali teh ljudi raje ne bi.?e se ?e tako napenjate nekateri, pa? borba proti okupatorju je zmagala, ?al so pri tem profitirala najve? komunisti?ne sile, ampak jebat ga v borbi proti zavojevalcu so pa? komunisti najve? vlo?ili. ?e bi se vse takratne stranke, vklju?no z RKC, zdru?ile v borbi proti fa?isti?no nacisti?ni nesnagi, komjunare ne bi niikoli prevladale in bi leta 45 lahko imeli ?e ve?strankarske volitve in druga?en sistem. Zdaj je to prepozno in ?e se ta beli ?e tako napenjate, v Evropi ste ?e vedno prepoznani samo kot izdajalci in drugod (Francija, Norve?ka, Belgija, Italija) so s svojimi kvizlingi in fa?isti obra?unali bistveno huje kot pri nas tako, da tam se tega vpra?anja sploh nih?e ne upa niti postavit - tam vedo, da izdajstvo ni domoljubje.
wow - trije tedni proti trem letom obkro?enosti z ?ico - primerjava par excellence. Se pravi zzb te posiljuje s svojimi 40.000 proslavami (zakaj bi jih blo le 400 - internet prenese itak vsak podatek), a k pa bel?ki izumljajo alternativno zgodovino, ki ni nikjer v evropi potrjena je pa cool. Bolj je nora bolj ji somi?ljeniki verjamejo, ker bolj kot je la? ubrisana bolj zale?e - v Evropskih dr?avah, ki so najve? pretrpele si nih?e ne upa poveli?evat izdajalce, edino na balkanu smo nekaj posebnega.
?e eden, k se mu leta 2017 komunisti in partizani prikazujejo... mogo?e bi bilo dobro, da preveri? zakaj je okrog Lj spominska pot in ?emu je namenjena. Postavljena ?ica in okupacija mesta niso delo komunistov in partizanov ampak italijanskih fa?istov leta 1942-1945 v pomo?i doma?ih sodelovcev okupatorja. In ne bluzi, da je bila danes Lj okupirana od pohodnikov, ki niso ne komunisti in ne partizani, ker ?e si moral zaradi njih pred kak?nim od prehodov po?akat par sekun ali minuto ti pa tud ne bo padla krona z glave - sicer pa ?e te Ljubljana in njene tradicije motijo pa? ne hodi takrat vanjo. ?e bi mene va?e tradicije okol Lokovca motile pa? ne bi hodil tja in se potem po forumih pizdakal v stilu Nora24tv tko da prosim stop bitching ?ez Lj.
Potem v nobenem trenutku ne sme biti napadalec za obrambnim igralcem...
Ob kaksnem prostem strelu jih je 5...pa ?esti igralec da gol...
Ne vem, no...
Ne, lahko je, samo ?oga ne sme iti v njegovo smer. Takoj, ko je tako ali druga?e usmerjena nanj in se nahaja pred zadnjim igralcem (to ni nujno golman) je ofsajd po novem pa ne glede, da se ?oge tudi ne dotakne. Namre? v tem primeru je bil udele?en v bli?ini ?oge, ki je bila usmerjena nanj a je to prepre?il obrambni - se pravi, ?e obrambni ne bi posredoval bi ?ogo dobil Ronaldo in bi bil ob dotiku tako ali tako ofdsajd po starem in po novem. Razlika je le v tem, da se zdaj gleda ?e udele?bo v akciji in ?e gre ?oga proti napadalcu je to takoj ofsajd - vsaj moral bi biti.
Po drugi strani pa je seveda lahk ?e vedno nekdo v pasivnem ofsajdu, ?e ?oga ni bila usmerjena nanj oziroma njegovo po?etje ni vplivalo na igro ali napad. Ampak v tem primeru pa? ni bilo tako.
Jures ma prav... to ni pasivni offside. ?oga gre proti Ronaldu in stranski bi moral pokazat zastavico. Ampak saj vemo kako gre pri RM - sodniki dobijo barvno slepoto na belo barvo.
Sicer je pa tukaj lepo opisano kaj je in primer kar do leta 2016 ?e ni bil ofsajd zdaj pa je.
A pa da bi se prito?il pa ni mo?nosti, ?e?, da so ti dali prosto pot in da zaradi prenizke rampe nisi videl, da jo niso dvignili saj si v tistem trenutku gledal uslu?benca carine/policije. Prito?i se ?e na to, da je rampa preblizu okenca, in da si moral zapeljati ?isto zraven, da si sploh lahko dokumente dal uslu?bencu. Ne vem probaj mogo?e bo pa uspeh ?e posebej, ker ima? video na katerem se vidijo ?e dejanske vremenske razmere in nizko sonce.
?e na Jadranu z lahkoto iz peska nabira? plasti?en granulat mestoma presenetljivo veliko - surovina za izdelavo plastike je bil tovor na tovornih ladjah in ga je polno v svetovnih morjih - tudi to je izpust v okolje. In raznih pi.. od tovora ali pa od vzdr?evanja je kolikorho?e?, balastne vode so pri tem malenkost. 17% kolikor naj bi bil v bodo?e dele? poga?e CO2 ladijskega prometa ni drobtinica, sploh pa ladje plujejo na ?veplo - ceneno slabo rafinirano gorivo ga ima kolikor ga ho?e?.
Ladijski promet je del prometa ki ne pla?uje davkov, dale? od o?i svinja kolikor ho?e. Medtem pa nam po?tenim dr?avljanom vsak ki ima 5 minut cajta lahko nabije eko davke za vsako malenkost.
Hja flota 100.000 tovornih ladij na svetu z ?veplom svinja 2.000x huje kot vsi diesel avtomobili na svetu. Tam je brez regulativ in uporabljajo domalo napol odpadno gorivo, ki je tako gosto, da lahko celo hodi? po njemu, ?e ga prej ne segreje?.
Nas pa gnjavijo za vsak g CO2. ?e pa vzamemo v obzir ?e ves letalski promet potem se vidi kako dvoli?na je ta eko vojna, ki dejansko ni vojna za vse, ampak samo za nekatere medtem, ko drugi veselo svinjajo prakti?no brez regulativ. Na TV-ju pa poslu?a? modrovanja o tem, da je CO2 strupen in podobne cvetke.
Elektricna vozila resujejo en sam problem: ni ti treba tankat ogljikovodikov v avto, ampak ga filas z elektriko, to pa lahko pridobivas na razlicne nacine. Nafte bo namrec "zmanjkalo". Beri: cena nafte bo rasla tako dolgo, da bojo alternativni energenti cenejsi in bojo vsi stroski, povezani z uporabo elektricnih motorjev, manjsi kot cena uporabe sinteticnih goriv.
Pojma nimam o pomorskem prometu. Vsekakor ni neproblematicen, ampak predstavlja le drobtinico v hlebcu porabe fosilnih goriv in posledicno v izpustih. Alternative so nekoliko bolj omejene. Lahko gres na veter, vesla, premog ali pa jedrski reaktor. Slednji so (tudi pri stereotipno tehnicno natancnih japoncih) odlicna platforma za salabajzerijo. Premog onesnazuje se bolj kot dizel. Torej, vesla ali jadra?
Za elektri?no mobilnost v tem trenutku niti pribli?no nimamo dovolj kapacitet proizvodnje elektrike. Alternativni viri kot so veterna energija, son?a so pa tako nestanovitni, da je nujno potrebno imeti stalne vire za pasovno porabo, ki so v tem trenutku lahko le JE in TE - ja ta grozna nuklearka v Kr?kem in ?e bolj grozni TE?. Vse ostalo je pre?voh in tudi polaj vetrnic in solarnih panelov ne zmorejo zagotoviti te konstantnosti. Tudi HE imajo podoben problem, sicer precej manj?i ampak spet so odvisne od koli?ine vode in zagotavljanja ustreznega pretoka. So pa idealne (sploh tiste z akumulacijskim jezerom) za neke vrste ogromnih akumulatorjev energije.
Sicer pa je tukaj eno bolj treznih predavanj, ki bi si ga moral vsak pogledat in ugotovit zakaj obnovljiva energija ni vedno zelena energija.
Revna mesanica povzroci nastajanje dusikovih oksidov. Vzrok so visoke temperature pri izgorevanju ogljikovodikov (bencina/dizla) ter vec kot dovolj zraka v katerem je poleg kisika se dusik. Ta dusik se oksidira. Da se znebis teh dusikovih oksidov rabis drazji katalizator.
Saje nastanejo zaradi vbrizgavanja goriva, ne pa zaradi razmerja zrak/gorivo. Ce gorivo vbrizgavamo, se ne zmesa dobro z zrakom (ne izhlapi), ampak ostajajo v mesanici kapljice goriva. Ta lokalna visja koncentracija goriva nima dovolj kisika, da bi popolnoma izgorela, zato ostaja neizgoren ogljik (saje). Bolj ko razbijes kapljice, manjse so in manjse (skodljivejse) so saje, ki nastanejo. Zanje bomo uporabljali pa DPF.
Ce prav berem drugi odstavek: EU ima prevec bencina in premalo dizla. Za lokalne bencinarje je to plus, ane? Minus je za ameriske bencinarje, ker bojo sle cene gor, ko bencina EU ne bo vec izvazala, ampak ga bo raje lokalno prodajala.
Eh mislil sem prav, napisal pa narobe... prebogata me?anica je eden od vzrokov za nastajanje saj in tukaj je vzrok je v razmerju zrak/gorivo, ker ?e je ravno prav bo najbolj idealno zgorevanje in saj bo malo. ?e pa je goriva preve? in zraka premalo pa ta ne bo zgorel ter se bo ogljik pojavljal kot saje. Precej je odvisno od injektorjev, ker ?e so slabi in ne razpr?ijo goriva dovolj je to ?e bolj o?itno je pa seveda tudi res, da zaradi na?ina delovanja diesel motorjev in vbrizga goriva v trenutku velikega tlaka je dejansko premalo ?asa, da bi se idealno pome?ala zrak in gorivo. Pri bencinarju je dosti la?je saj je vbrizgano gorivo lahko nekoliko dlje ?asa v cilindru predno ga v?ge iskra.
Druga?e sem pa z drugim odstavkom mislil naslednje - amerika ima porabe diesel goriv majhno in zaradi destilacije goriv, ko iz enega litra dobijo toliko deci posameznih goriv jim pa? diesel ostaja. ?e bi ga morali vre?i stran bi to takoj dvignilo ceno litra goriva saj bi "odpadek" diesla bil vra?unan v ceno bencina. Sre?a trenutno za njih in za nas je, da je v evropi zgodba pa rahlo obrnjena. Mi pa imamo vi?ke bencina in ker ta vi?ek lahko zamenjamo z amerikanci za diesel se ne nam in ne njim prakti?no cene ne zvi?ajo saj "odpadnege" goriva ni.
Dokler je to v ravnovesju je cena spodobna, ?e pa v Evropi pribijemo diesle na kri? in se trend obrne bomo imeli tako kot amerikanci vi?ke diesla, ki pa ga v tem primeru ne bomo mogli nikomur prodati. Se pravi bi cena diesla morala pasti, ker ?e vedno bi bilo bolje prodati ceneje kot pa vre?i stran. Se tem bi spet naredili nefer situacijo saj bi se razlika vceni prevalila na breme porabnikov bencina. Najbolje bi seveda bilo, da bi Eu z regulativo spravila porabo na tak nivo, da vi porabili ves bencin in ves diesel ter, da ne bi rabili barantati. To se da naredit recimo tako, da ukine? uporabo prodajo motorjev v najmanj?ih avtomobilih, ker je tam najmanj smotrno in taki avtomobili se tudi najve? uporabljajo v mestih ter delejo manj kilometrov. Nekaj podobnega velja za luksuzne avtomobile, kjer diesel lahko zamenja? s hibridno tehniko in ne bo? ne vem kako procentualno podra?il avto.
In ko ujame? najbolj?e razmerje si zmagal, ?e pa bodo bebci ukinili vse povpreko bo pa veselica, ko bodo ?la goriva gor za 40-50% zaradi vi?kov posamezne destilacije.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
http://www.zurnal24.si/delitev-avto-pipi-soded-clanek-290554
Ne vem, ampak meni se zdi, da je tole zrastlo na zelniku nekoga, ki v ?ivljenju ni dal niti evra za nakup avta, servise, gume in ga samo tanka. Ker edino tako se ti to lahko zdi super zamisel kot teli deklici.
V teoriji je vse super ampak v praksi ?pa se postavlja ogromno ne poceni vpra?anj:
- kako ve? ali bo najemnik delal s tvojim avtom tako skrbno kot si ?eli??
- avto bo moral biti kasko zavarovan
- kako je z gorivom - vemo, da se 50 prevo?enih km na merilcu goriva sploh ne pozna.
- kaj se zgodi, ?e najemnik naredi nesre?o - pade? po razredih zavarovanja, ?e pa je pijan pa je zadeva na robu katastrofe saj zavarovalnica ne bo izpla?ala ne tvoje ne druge ?kode.
- uni?ene pnevmatike, druge zadeve, pogostej?i servisi, odrgnine....
- kaj pa ?e se zgodi, da najemnik rabi samo en del in ga ukrade iz tvojega avtomobila in ga zamenja s pokvarjenim ali izrabljenim na svojem. To ni tako nemogo?e saj meni je uradni servis spizdil nove diske na Clarusu, ko je bil avto pri njih na servisu. To ponavadi pogrunata?, ko je ?e prepozno.
- kako bo najemnik vedel, da ja avto brezhiben in predvsem varen.
- kaj ?e bo zletel s ceste zaradi kur?evih pocenskih gum - kdo bo odgovoren.
- kako bo najemnik bil zavarovan, da mu najemodajalec ne bo uvalil napako za katero bo najemnika terjal za ?kodo?
Bom raje nehal ampak jaz nisem pripravljen posojati svojega avta ?e manj pa si sposojat nekega drugega.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani