To je razlika - smrkolin ima vedenjske motnje in je disfunkcionalen in tak pa? ne more biti v normalni ?oli. Tudi ostali otroci imajo pravico do normalnega izobra?evanje ne pa da bodo zgubljali ?as in mesece, ker se bo vse dogajalo okoli neprilagojenega otroka. Razlika je pa v tem, da ?e bi to po?el v srednji ?oli je pa pa? baraba in ga ?ola po kratkem postopku kickne ven. O? je obvezna S? pa pa? ne.
Je pa zanimivo - v dobrih starih ?asih je ?ola to uredila na hitro (ukor, ukor pred izklju?itvijo in izklju?itev pa je bil fertik deu), danes ima pa zvezane roke zaradi "strokovnjakinj" in "strokovnjakov", ki so ?eleli naredi "prijazno ?olo" in uvesti permisivno vzgojo. Vse to se danes vra?a v najhuj?ih oblikah in take primerke bele?ijo po vseh O? brez izjem.
Spet gledas samo crnogledo. V eu je prodaja tovarnisko predelanih bencinarjev na plin po normalbi ceni vsakdanja stvar
Govorimo o bencinu ne o predelavi na plin.
Surova nafta se s postopkom frakcionirane destilacije glede na vreli??e lo?i in iz nje dobimo plin, bencin, dolo?ene surovine za industrijo, kerozin, dizel, maziva in voski, kurilno olje in asfalt, ki sicer ne destilira.
Vreli??a za posamezne derivate so od 0?C za pline - do ve? kot 500?C za kurilca - to z drugimi besedami pomeni, da iz ene enote surove nafte dobi? dolo?en del vsakega od na?tetih derivatov. ?e zmanj?a? porabo dizla ga rafinerije nimajo komu prodat saj ga pri destilaciji pa? dobi? dolo?en odstotek. To po tr?nih zakonitostih pomeni, da se cena neprodanega dizla prelije v vi?jo ceno bencina. Upam, da je zdaj razumljivo zakaj govorim o vi?jih cenah bencina in tudi plina, ki je seveda derivat nafte.
Zaradi tega se iz evropskih rafinerij pelje tanker bencina v ZDA saj imamo v Evropi prese?ek, nazaj pa pripelje dizel, ki ga tam ne morejo prodati. Ta sistem nekako laufa danes, ?e pa v EU zmanj?a? potro?njo dizla, ga bomo tako mi kot Ameri imeli vi?ka saj ga kamioni in stroji ne bodo porabili. Rezultat je verjetno jasen - vi?ja cena bencina.
Niso nujno star?i krivi, lahko je ta vrti?kar pobral od kakega starej?ega brata (starej?i otroci prav u?ivajo, da take male u?ijo najve?jih neumnosti) al pa od prjatl?kov, ki so se to bohvedi kje nau?ili.
Upam, da ne dela? prevelike drame, ker ?e bo preve? dogajanja okoli tega bo beseda faki? ?e bolj zanimiva in za?eljena.
Bil v?eraj v Celovcu pa me je kr malo razjezilo, da so mi jodlarji na mejnem prehodu kontrolirali dokumente. Sem sam ?e ?akal, da me bo vpra?al, ?e mam kaj za prijavit. Jebe? EU brez meja - o?itno je ni ve?.
O sfukanih cestajh na avstrijski strani pa raje sploh ne bi - od Ljubelja navzdol tako trese kot bi bil na makedamu... ?e tamala je prvi? vpra?ala, kaj je narobe, da avto tako trese.
?e sre?a je bil Minimundus prava pa?a za o?i in se je slab ob?utek iz za?etka tako precej popravil.
Slab aku... tak primer sem imel sam, pri tisti nesre?i na ?tajerki z dvema kamionoma. v avtu so samo pol ure delovali ?tirje ?migavci - ni? drugega. Pridem do avta, ugasnem ?migavce pa je komaj zavrtel motor.
Nazadnje en tak na lj obvoznici, ko je bilo konec zo?anja je bumbar namesto, da bi peljal po rumeno ozna?nem pasu, je lepo udaril naravnost in izsilil kombi, ki je zadnji trenutek zavrl. Ta je fasal blendo pa ?e hupo, ker je manjkalo samo par centimetrov pa bi bil kre?.
?e en tak primerek v?eraj (tokrat sem bil na poziciji kombija iz citata)... tale je bil pripravljen, da me posname dol s ceste, ?e ne bi gledal v ogledalo.
?e dobro, da je severna obvoznica danes ?e normalno odprta in prevozna - lepo so naredili, nimam pripomb.
Vsak petek se peljem na firmo, ki je stacionarna na Vi?u in se na?akam v koloni, ki se za?ne kak kilometer pred predorom Golovec.
Ampak gu?va je pa tam vsak dan.
In me res zanima, ali tile vrli Darsovci delajo kaj naj tem...
Petki so taki dokler bo vreme - cel kup folka ?ibne na morje in lovi zadnje trenutke poletja. Jures je zato vedno v koloni, da se pol pizdi klele.
hehe, ne v teh primerih, redko blendam pa ?e to kadar nekdo naredi nevarni manever izsiljevanja, ko ti zadnji trenutek sko?i izza tovornjaka na prehitevalni pas. Takih pacientov pa se najde kr nekaj sam ?e je ?lovek mal pozoren se da opazit predznake da bo to naredil. Nazadnje en tak na lj obvoznici, ko je bilo konec zo?anja je bumbar namesto, da bi peljal po rumeno ozna?nem pasu, je lepo udaril naravnost in izsilil kombi, ki je zadnji trenutek zavrl. Ta je fasal blendo pa ?e hupo, ker je manjkalo samo par centimetrov pa bi bil kre?.
Res je. Jaz najbolj u?ivam v vo?nji po Italiji.Nastavi? tempomat in gre?.Samo, bolj ko se pribli?uje? Slo bolj ti blendajo odzadaj na?i pacienti z kak?nimi terenci ali pa v bavarcih oz. olimpijskih krogih. Ve?, da se pribli?uje? teksasu na cestah.
Kje in kako to vozi?, da ti vsi blendajo? Jaz sem skos na cesti in letos do danes sem fasal samo dva taka prenapete?a (enga na primorski AC, drugega pa na Prekmurki - sem si zapomnil, ker se mi to tako redko dogaja) in to takrat, ko se dejansko nisem imel kam umaknit med prehitevanjem kamionov na AC.
Problem ni vi?ina kazni, problem je verjetnost, da te kaznujejo. Se pravi, tudi ?e je nizka kazen in je velika verjetnost, da jo bo? fasal to bolj zale?e kot visoka kazen katero ve? da ne bo? dobil oziroma je silno majhna mo?nost. To je tako kot pri vinjetah, ?e bi vsak vedel, da ga bodo ujagal, ko je brez bi si jo vsi kupili ali pa ne bi uporabljali AC-jev. Tako pa je mo?nost, da te dobijo precej majhna in marsikdo reskira.
Ni problem a je nevarno 80km/h ampak a je v specifikaciji glede na ?irino ceste zapisano kolk je omejitev in zato dajo tako omejitev, ?eprav bi bilo ?isto varno tudi ve?. Problem prenizkih omejitev je ta, da jih ljudje potem kr?ijo. In ko se ob vsaki taki omejitvi dogaja, da so le te postavljene prenizko jih ljudje ?edalje ve? kr?ijo. Enostavno bi omejitev res morala odra?at varnostno ustreznost ne pa da je zgolj dolo?ena z nekimi togimi nefleksibilnimi pravilniki.
Po doma?e povedano, ?e bi pri delu na obvoznici odstranili o?ji od obeh pasov in bi imeli samo en pas bi lahko bila hitrost 80km/h, tako pa je zaradi o?jega pasu omejena na 60km/h, pa ne glede a je takrat prazno in uporablja? samo ?ir?i pas.
Zanimivo, da se v spremembo pravilnika o vzdr?evanju cest vra?a omejitev 100km/h (zdaj 80km/h) tudi v primerih AC, kjer je zaprt samo odstavni pas, vozni in prehitevalni pa sta normalno odprta. Se pravi danes je omejitev ni?ja kot je splo?na omejitev na bistveno o?jih cestah izven naselja, kjer celo poteka nasprotni promet brez fizi?nih ovir (ograde). ?edalje ve? se zavedajo, da bistvene spremembe hitrosti na AC so lahko celo bolj nevarne kot vi?je a bolj enakomerne hitrosti - se pravi 130-80-130 je bolj nevarno kot 130-100-130, kar je seveda logi?no.
Omejitev 60km/h je dana iz nekega pravilnika glede na ?irino voznega pasu. Ne upo?teva pa specifike, da gre v bistvu za ravno cesto brez ostrih ovinkov in da ima celo dva vozna pasova v isto smer. Po doma?e povedano se vzdr?evalec ceste za??iti, da je omejitev taka kot v pravilniku, ?eprav realno ni potrebna in bi bila lahko brez te?av tudi 80km/h. Ampak v kolikor bi pri?lo do nesre?e izvajalec ne bi bil kriv ampak voznik zaradi prekora?itve hitrosti.
?e bolj drasti?no to delajo v Makedoniji in ?rni Gori, kjer na gradbi??e AC oziroma drugih cest dajo omejitev 20km/h (ja nisem se zmotil dvajset kilometrov na uro) in seveda nih?e ampak res nih?e ne vozi tam 20km/h, ker to si ?e z biciklom hitrej?i. ?e pride do nesre?e je tako vedno kriv voznik in ne vzdr?evalec. Priro?no
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
imajo sam je to dodatna oprema pa je treba dopla?at.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani