Dragec moj, tole je pač gnilo jabolko in ne vem če se ljudje res rabijo zahvaljevat na kolenih zanj. Tolk slabo jim pa verjetno ni, da morajo požret vsak umotvor nekoga, ki mu ni želja, da to uredi na nezapleten način brez dodatnih stroškov za upravičence. Zadeva zgleda kot pisma nigerijskega princa, kjer ti obljubljajo marsikaj.... ampak le v predpogoju, da nekaj stvari prej plačaš. Vsak pameten bo potegnil ročno in preveril možnosti a se sploh splača s tem ukvarjat. V tem trenutku je stroškov in zajebancije preveč, da boš na koncu dobu mogoče nekaj 10€ od vsega tega.
Sicer meni je vseeno, ker vsaj 20 let nisem bil na vzajemni, ne bi pa rad mojih staršev gonil po raznih bankah in odpiral trgovalne račune pa pol prodajal delnice pa spet zapiral te račune. Vmes pa plačal odprtje računa, vodenje, transakcijo, ki bo nastala ob prodaji pa potem še zapiranje. Nato pa bi vsak od mojih imel nekaj desetakov več v žepu, če? ko bodo takrat vsi naenkrat prodajali bo vrednost tehle delnic strahovito padla in verjetno tako ali tako ne bodo vredne nič.
Spomnimo se na tole pa se bomo čez dobro leto slišali, da vidimo kolk je kdo profitiral.
Večino so v takih primerih pomembne zgolj in samo gume. Dovolj je da je recimo Range Rover na celoletnih ali celo na letnih pa ne bo šel nikamor. Tko, da iz takih posnetkov delat zaključke je čisto brez veze.
Na snegu celo dvokolesni pogon z zimaki premaga 4x4 z letnimi.
Aha, ja, seveda. Tisti, ki nimajo denarja za kaj več, kupijo avto za 30.000€... Mislim, da v rangu do 30.000 je dovolj izbire in konkurence, da ljudje ne bi bili prisiljeni kupovati navaden skret. Pa imajo pri Suzukiju težave, ker jih ne morejo dovolj narediti glede na povpraševanje. Jih prodajo več kot katerega koli drugega modela...
Torej, trdiš, da se dobro prodaja zaradi kvalitete in ne zaradi nizke cene? Po moje v Eu sploh ne morejo več, ker je vprašanje a zadosti varnostnim standardom. Za Indijce bo pa dober.
Drugač pa tole je res tako poceni narejeno, da kr boli. Pri tem pa prešvoh motor, prevelika teža za ta motor pa previsoka poraba pri normalni vožnji. Moraš bit kr mazohista, da si omisliš kej takega, ampak 100 ljudi 100 čudi...
Problem je to, da nočejo razumet, da so večino sami krivi za tako situacijo. Bolj, ko se odrivaš v neko skrajnost manjša je podpora mase ljudi. Velja za obe strani političnega spektra in jok bo vsakič, ko se bo šlo v skrajnosti.
Jaz govorim o gradnji drugega tira Divača - Koper.
Asfinag je pri Karavanškem predoru, tisti je cestni, ne železniški. A so tu tudi kakšni aneksi?
Haha, hja tud ja... sej to je logično, ker so pri vseh projektih, ki trajajo nekaj let. Podražitve surovin med gradnjo so vedno na plečih investitorja. Tko pač je in noben od gradbenikov se ne loti projekta brez te klauzule. Edina rešitev bi bila predplačilo celotnega zneska to pa vsi vemo, da je še večji rizik morebitnih stečajev.
Sem pa spregledal, drugi tir vs. druga cev Karavanke, v obeh primerih so izvajalci Turki... pa pri obeh se dražijo izgradnja.
Ampak vseeno nimaš kej to je treba končat, ker v obeh primerih bodo potem zaračunavali uporabnino koristnikom tako cestnemu prometu kot železniškemu. Tko, da se bodo naložbe nekoč izplačale in so smiselne.
Aneks na aneks - bolj zadolžena Slovenija, ki bo enkrat te dolgove morala vrniti...
In vračali jih bomo vsi, ne le tisti, ki so jih "nakuhali"...
Kdo bo vračal? To je DARS-ov projekt in z Avstrijske smeri Asfinagov.
Podpisano leta 2020, vmes so neki idioti zakuhali energetsko krizo in inflacijo, ki jo nihče pameten ni pričakoval. Tole je le posledica poviševanja cen materjala, dela itd zaradi visoke inflacije v teh 5 letih in take stvari se redno dogajajo sploh pri projektih, ki imajo rok izvedbe daljši, ker so se predvidevale stabilne makroekonomske situacije.
Lahko pa tud rečemo "Golob je kriv" pa še kakšno čez njega udarimo.
Za začasno bivališče ne rabiš spreminjat dokumentov. Gor mora biti naslov stalnega bivališča. 7 let sm imel začasno bivališče in samo vsako leto sem šel po en dodaten pildek, kjer je bilo napisano, da imam urejeno začasno bivališče.
Sej , zdaj bo pa stalo pač že prej, Ja mogoče za tiste blizu Lj bo kaj bolje, ker se bo masa ustavljala pred vklopitvijo le teh v promet.
Problem so smotani in premalo prepustni razcepi zato prihaja do zastojev. Še enkrat več vode, ki ni pod pritiskom, lahko steče le po širši cesti. Ker pač promet ne moreš pod pritiskom tlačit skupaj, da bo hitreje šel skozi je zgolj in samo ena rešitev - širitev najbolj obremenjenih cest.
Ko misliš, da so že dosegli managerski vrh, pa še znajo misliti 'izven škatl'
Upravljanje hitrosti na ljubljanskem obroču
Med ključnimi projekti v letošnjem letu je Ribič navedel projekt za dinamično upravljanje hitrosti na ljubljanskem obroču, s katerim bodo skušali vsaj delno povečati pretočnost."Začeli bomo omejevati hitrost približno 20 kilometrov pred ljubljanskim obročem, jo prilagajali gostoti prometa in s tem omogočili, da pritiski po ljubljanskem obroču ne bodo tako močni in da bo promet bolje stekel,"je pojasnil. Po Ribičevih besedah naj bi projekt zaživel sredi letošnjega poletja.
Ja to je logika na nivoju, da bo voda hitrej stekla iz soda, če bo 3/4 colska cev že na začetku izhoda iz soda in ne šele na koncu 5 metrov naprej pri pipi. Isti kurac bo, dokler ne boš zamenjal celotno cev na colo ali še več.
Pred časom, ko so prvič prišli s takimi idejami na plano sem nareedil objavo z izračunom, kjer je jasno matematično izračunano, da nižja kot je hitrost manjša je prepustnost ceste. Tako, da razlika bo le to, da se bo zdaj čakalo že bistveno prej in pol počasi premikalo po AC. ČČe bo kdo šel to štopat bo verjetno enaka ali večja izguba časa kot je danes.
Glede bombe nad Evropo se pa strinjam, samo bi padla ameriška, pa mogoče celo prva na Berlin in ne na Japonsko, če se ne bi vse skupaj maja 45 v naših koncih že zaključilo, ker prvi test je bil julija 45 in velika verjetnost je da bi jo američani odpeljali čez Atlantik in ne Pacifik. Bolj problem je, da bi bombo razvili Sovjeti, če jo ne bi Američani. Eden jo pač je, težko verjetno, da bi se oboji temu odpovedali zaradi človekoljubnosti. Beri knjigo, meni se ne ljubi toliko pisati.
Tule enostavno nimaš prav, pa basta.
Ne bi, še vedno bi bila Japonska prva tarča. Razlika bi bila v tem, da bi se vojna najprej končala na Pacifiku in šele potem v Evropi. Američani so vedeli, da bi z morsko invazijo na Japonsko imeli hude probleme in ogromne žrtve. In ker še niso imeli t.i "boots on the ground" tudi niso tvegali lastnih žrtev. V Evropi bi bilo drugače, ker bi s tem lahko ogrožali tudi lastne sile, če bi jih takrat sploh že imeli tam oziroma, če se Normandija še ne bi zgodila.
Iz lastnih izkušenj so vedeli kako zajebane so morske invazije, saj so to spoznavali na zavzemanju raznoraznih otokov v Pacifiku. Napredovanje po ozemlju je vseeno lažje in bolj nadzorljivo.
Res, da je tole vse bolj teorija, kaj bi bilo če bi bilo, ker realnost je bila takšna kot je bila. Ampak za tako realnost je bilo mnogo dejavnikov in eden ključnih je bil hitr prodor Rdeče armade. Ključen je pa bilo uničenje 6. nemške armade v Stalingradu, kjer so dejansko potolkli skoraj milijon nemških vojakov. Takrat se je tok vojne v Evropi dejansko obrnil.
Tule pa moram vstopiti, ker je res nečesa bilo očitno preveč.
A smo mal nasikani?
Škoda, da se ne razumemo. Sem mislil, da je jasno na kaj ciljam pa verjetno bi moral biti bolj natančen pri razlagi. Govorim o tem, da v primeru, da ne bi Rdeča armada s svojo angažiranostjo obstala na neki fronti oziroma bi bolj počasi napredovala. S tem bi ohranila mnogo življenj svojih vojakov a tudi dala Nemcen veliko več časa. Ker tudi zavezniki bi v tem primeru čakali saj so računali, da bodo morali Nemci prestaviti ogromno vojakov na vzhodno fronto. Če bi torej popustili in dovolili, da se Nemci vkopljejo bi tudi invazija v Normandiji zastala oziroma bi se zgodila mnogo kasneje.
Nemci so v tem času razmišljali, da izdelava atomske bombe ne bo mogla bistveno vplivat na razvoj vojne in preprečit poraza zato projekt ni bil v prvem planu. Že leta 1939 so vedeli, da bo trajal vsaj 5 let. Ampak še enkrat, če ne bi bilo pritiska na vzhodu in kasneje na zahodu ter želje po čimprejšnjem porazu Raicha bi Nemci lahko dobili dovolj veliko časovno okno v katerem bi bilo možno tudi dokončati bombo. Res k sreči se je dobesedno zgodila dirka kdo bo prej v Berlinu oziroma kdo bo s tem si naredilvečjo vplivno sfero po vojni.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Komunajzerski Bini pir.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani