40.000 funtov ?ebel je okoli 18 ton. Poleg tega je mo?akar moral voziti ?e panje. Glede na to, da je v tem letnem ?asu v enem panju okoli 90.000 ?ebel, je moral imeti na vozilu ?e okoli 1450 panjev. ?e gre za navadne A? panje, ima vsak po pribli?no 80 litrov prostornine. Torej je mo?akar preva?al 116 kubi?nih metrov panjev. To bi ?e nekako prebavil, ampak vsak panj (pripravljen za prevoz) tehta okoli 60 kg. Torej je preva?al 87 ton, od tega, kot ?e omenjeno, 18 ton ?ebel.
Ali pa so mogo?e malo sfalili, pa so vso te?o tovora, se pravi in ?ebele in panje, pretvorili v ?ebele.
Gotovo se boste vsaj nekateri spomnili, da sta se njega dni na Brdu pri Kranju sre?ala Bush in Putin.
Takrat se je v Lokovcu en mo?akar hvalil, da je skoraj Busha in Putina na gobec usekal - ampak so ga varnostniki ustavili pribli?no 150 metrov prej...
No, na tak na?in smo mi danes skoraj kupili novi avto.
?ena je od ene prijateljice zvedela, da so lani jeseni kupili nov avto in da so zelo zadovoljni z njim in je dobila tudi nek katalog, ki jim je ostal. Doma malo be?no pregledam, pa me vedno bolj zanima in nazadnje ugotovim, da gre v bistvu za nekaj takega, kot bi mi radi. Sicer nima elektri?nega pomika drsnih vrat in ?tirikolesnega pogona, drugo je pa vse. ?e celo po merah je presneto blizu temu, kar smo ?eleli. In se danes odpraviva z ?eno v salon, da si zadevo podrobneje ogledava. Prikorakam prav pogumno v salon in prodajalcu na mizo postavim tisti katalog, poka?em, kaj bi rad in prosim za ponudbo. Mo?akar se pa nasloni nazaj in odkima z glavo. Za za?etek ni ve? takega motorja, kot bi ga jaz rad (dvolitrski turbo-dizel), ampak samo 1,6 litrski turbo-dizel.
In potem se je za?elo samo ?e sesuvati.
?ibkej?i motor ima manj?o vle?no silo in ne bi mogel vle?i na?e po?itni?ke prikolice, pri novem modelu ni rezervnega kolesa ampak so neke samotesnilne ?upce, gumo se sicer da dokupiti, ampak pri sedem-sede?nem ni prostora pod dnom prtlja?nika, kam jo pospravit,...
Ko smo pred pol leta iskali tak avto, nam trgovec tam ni znal ponuditi tega ampak je ponujal kombije in neke gigantske gmote razreda letalonosilk. Zdaj, ko slu?ajno zvem, da imajo to, kar smo iskali, so pa to opustili iz proizvodnje, ker za tako vozilo ni bilo zanimanja...
Cepec kronani, seveda ni bilo zanimanja, ?e pa nih?e sploh ni povedal, da obstaja...
Danes pride sosed spet po med. In mi re?e, da imam tako ceno ?e od vsega za?etka in da pakiram v kozarec 100 gramov ve? kot ostali in da je med res kvaliteten in da ?e imam kaj proti, ?e mi pla?a dva evra ve?.
No, normalno, da nimam ni? proti. Sem bil pa tako presene?en in ?okiran, da sem kar lep ?as stal in buljil vanj ko tele...
Ponavadi vsak, ki pride, najprej vpra?a za popust, potem ?ele vpra?a za ceno. In ?e se vsakemu zdi predrago...
Prekleta re?, vedno bolj premi?ljujem, da bi nazaj montiral zimske gume. Danes zjutraj je bila mokra cesta, temperatura pa 8?C. Niso ravno pogoji za letne pnevmatike...
Prej se bo sava zlivala v blatno jezero kot se bo Karkol od zgoraj napisanega zgodilo.
Pravilno! Dr?i se, majstr, ne se pustit. Od kje ljudem ideja, da ?lovek za pet?lansko dru?ino potrebuje manj?i kombi? Samo malo manj mora? komplicirat, pa je. In pa: noben avto ni tako majhen, da ne bi mogel kdo zadaj laufat...
Ampak vseeno bi pa mogo?e malo za?el o kak?nem dizlu premi?ljevat. ?e bo zdaj, ko je otrok, treba kaj bajto preuredit pa bo potrebno kak?ne plo??ice domov pripeljat, pa kak?ne tlakovce za dvori??e,..
Jaz sem pa kar vesel. ?e sem ?e v slu?bi, naj bo vsaj slabo vreme. Ker upam, da bo potem, ko bom prost, lepo. Ne pa da je son?no, ko sem v slu?bi in de?, ko sem prost...
V soboto sem de?urni, kar pomeni, da delam od 6ih 22ih.
V nedeljo sem spet de?urni, kar spet pomeni, da delam od 6ih do 22ih.
v ponedeljek pa bi moral biti prost, ampak menjam sodelavca, ki si je nenapovedano zlomil roko in je torej v petek popoldan javil, da je na bolni?ki...
V ?tirih dneh ve? ?ihtov kot normalni ljudje v celem tednu...
Glede na temo "Pohvalite se" bom kon?al takole: lahko se pohvalim, da imam enega pripravnega soseda, druga?e bi bila ?ena precej boga...
A ve?, da se jaz to spra?ujem ?e lep ?as. ?e en Slovenec ne da cucku za jest, bo to osrednja novica v vseh medijih. ?e migranti razbijejo vrata in pridejo v hi?o, bo to mogo?e obrobna novica v zmerno do prete?no nepomembnem mediju. Zakaj toliko cenzure pri teh migrantih? Zakaj jih prikazujejo v bolj?i lu?i, kot so v resnici?
Nekaj me zanima: ?e se ti zgodi, da ti podtaknejo ponarejen bankovec in to prijavi? policiji, kaj potem ostane? brez njega? Ker v tem primeru je bolj?e, da ga podtakne? naprej...
Ker spodaj pi?e samo, da ?e se bo ob analizi denarja izkazalo, da je bil bankovec pristen, bo lastnik bankovca prejel vrnjeno njegovo protivrednost. Kaj pa ?e se izka?e, da ni?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Tole mi pa malo ne gre skupaj:
https://edition.cnn.com/2019/06/11/us/semi-truck-bee-crash-trnd/index.html
https://regionalgoriska.si/novica/po-nesreci-tovornjaka-pobegnilo-133-milijonov-cebel-zdaj-jih-bo-skusal-ujeti-cebelar
https://nypost.com/2019/06/11/truck-carrying-more-than-130-million-bees-crashes-in-montana/
40.000 funtov ?ebel je okoli 18 ton. Poleg tega je mo?akar moral voziti ?e panje. Glede na to, da je v tem letnem ?asu v enem panju okoli 90.000 ?ebel, je moral imeti na vozilu ?e okoli 1450 panjev. ?e gre za navadne A? panje, ima vsak po pribli?no 80 litrov prostornine. Torej je mo?akar preva?al 116 kubi?nih metrov panjev. To bi ?e nekako prebavil, ampak vsak panj (pripravljen za prevoz) tehta okoli 60 kg. Torej je preva?al 87 ton, od tega, kot ?e omenjeno, 18 ton ?ebel.
Ali pa so mogo?e malo sfalili, pa so vso te?o tovora, se pravi in ?ebele in panje, pretvorili v ?ebele.
Vsekakor je moralo po?teno bren?ati....
Povezava za deljenje
Deli na druge strani