Jaz samo čakam, ko bodo taisti bentili in jamrali po slovenskih medijih kakšne izgube imajo in da so ljudje ratali preveč varčni. Pri takih je vedno nekdo drug kriv in nikoli njihove nespametne odločitve.
sej je vedno tako. cene naj spustijo pa bo več obiska. pol bojo pa jamrali da je preveč ''turistov'' tko kot je že bilo. sej mogoče so pa zato tolk navil cene, da zmanjšajo obisk
Tole sem šel dejasnko brat, ker me je zanimalo kako ma lahko porabo 1,3 litra pri hitrosti 100km/h kot pravi naslov... sem bil fejst razočaran, ko sem videl, da je to spet nek novinarski umotvor oziroma, da tud enega naslova ne znajo pravilno skup spravit.
Sicer se pa drugače strinjam, da v tej fazi pokritosti polnilnic pa da nimaš dnevnega stresa, da si moraš preračunavat kolk lahko daleč greš pa al maš še dovolj baterije za kak ovinek ali dva je priključni hibrid najboljša rešitev. Seveda, če imaš doma možnost polnit in nisi v nekem bloku brez garaže z el. vtičnico.
V bistvu imaš dva tipa pogona v enem in črpaš ugodnosti obeh, varčevanje z el. pogonom in doseg z bencinskim, da se losaš tako imenovanega "range anxiety" stresa.
če nimaš solarnih celic, da bi ga lahko doma brezplačno polnil, se kmal električni ne bo splačal, ker bo elektrika predraga.
Malo me firbec matra kolko bi prišla računica konc mesca za elektriko, če bi ga kar doma skos polnil preko omrežja.
Trenutno so električni avti mamljivi, ker se lahko zaenkrat ''zastonj'' furaš okol ker so polnilne postaje brezplačne. Mam pa občutek, da bodo na polnilnih postajah kmalu začeli računat sploh k bo čedalje več avtov na elektriko in bodo zavohal gnar.
Morali bi iti v nakup helikopterja ali 2. npr sikorsky S70 firehawk (platforma blackhawk), ki se lahko uporablja tudi za iskanje in reševanje ljudi. Je pa res, da je cena cca 24mil.
Pa predno se vžge, da canadair pelje več vode... ja res je. tazga k majo Hrvati zajame 6100l vode, Firehawlk pa samo 3700l ampak lahko posnorka vodo iz vsake ''mlakuže'' in ne potrebuje velikega jezera ali morja.
Ko ne veš, a se možakar zeza ali resno misli. Pošljem svojemu šefu tole sliko:
Pa mi odgovori, če lahko ocenim, koliko se je zaradi tega zmanjšala statična stabilnost konstrukcije.
A se res tako slabo vidi vsa ta rjavina? Če polovice profila ni več, koliko je še ostalo "statične stabilnosti"?
mislim da je stabilnost hudič uzel že par let nazaj. Bi se mogu mal zamislit kak to sploh še stoji . komplet profil zamenjt oz kr oba. a je mel to v kislini namočen al je že tolk staro pa ni bilo nič zaščiteno
Kupil studisjke slušalke. Pa FL studio sem si snel pa bom malo raziskoval.
kere si nabavil? js sm kr dolg cincu če bi si studijske nabavu, pol sm si pa steelseries arctis pro + gamedac k so ble v akcije kak let nazaj. pa sem kr zadovoljen ker so mi zlo udobne glede na to da mam skos slušalke na glav ko sem za računalnikom.
Danes sem pa res težko vozil skozi Vipavsko dolino... Saj lahko zapreš prezračevanje, ampak avto ni nikoli hermetično zaprt. In se je napolnil z dimom. Peče v grlu, solzijo oči... Zraven pa kolona tovornjakov, ker je v Italiji zaprta avtocesta, pa je obvoz skozi Vipavsko dolino... Pri vsem tem občudujem gasilce, ki gasijo ta požar. No, sicer so pa štirje pristali v bolnici, ker so se malo preveč dima nadihali. Jutri je nov dan, upajmo na najboljše. Čeprav se bojim, da bo ta požar pogasilo edino kakšno dvodnevno deževje...
Iz Švalbetovega Rocket Rona šel na Vitorio Barzo. Obe gumi ista namembnost, obe gumi povsem primerljiv profil, pa je bila švalbova 2,25 širine na asfaltu počasnejša, kot precej širša Vittorina 2,6. S tem da je slednja tudi na terenu opazno boljša kar se oprijema tiče.
Bil sem precej skeptičen ko sem šel na tako široko gumo ampak se mi zdi da sem zadel glavico na žebljico.
Premer zagotovo vpliva na kotalni upor. Pa še eno morje drugih stvari.
da o masi gume in temperaturah ne govorimo. pol se me js zajebavam iz šempetra na goro oljko ob 3h popoldan k je zuni 30+. s fulijam in 2.5 high roller II, kolega pa ko kaka gazelca z 2.1 pa gladkem gumam. pa upraša: ej a maš kej kolo zjeban k tok bobni k se furaš. sm mu že mislu en focen stisnt pa ga pol nisem dohaju
Najbolj ajnfuk je da sploh ne uporabljaš števca. K tole je že mal kompliciran vse skup. Izmeriš polmer ( od axe do zunanjega obsega gume) in izračunaš premer.
Tako boš imel več kot 5 cm manjši premer koles, kot imam jaz pri svojih 2,6" . Posledično manjšemu premeru bo kotalni upor večji.
Bi morala napraviti poizkus komu gre po klancu dol hitreje.🙃
Kar se tiče kotalnega upora na asfaltu se nebi strinjal. ker boš imel ti večjo naležno površino zaradi širše gume, vrjetno imaš vrjetno bolj ''lepljive'' gume . Če greta pa čez gošo je pa druga zgodba
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
sej je vedno tako. cene naj spustijo pa bo več obiska. pol bojo pa jamrali da je preveč ''turistov'' tko kot je že bilo. sej mogoče so pa zato tolk navil cene, da zmanjšajo obisk
Povezava za deljenje
Deli na druge strani