Ne ve? kaj kozla?. Pravi?, da prehiteva? tako, da ne pusti? varnostne razdalje za sabo, v isti sapi pravi? da se varnostna razdalja pa sama ustvari. Od kje, ?e pa mora? bremzat?
Ejej fant iz igrice....
Haha, ampak ti si pa res car... a res ni?esar ne razume?, pa sej sem ti vse razlo?il ?e s ?tevilkami. Ve? fizika je ena taka veda, ki je izredno eksplicitna in kr nekako ne dovoli, da bi se stvari dogajale mimo nekih pravil in zakonov. Hitrosti, energije, pospe?ki, sile, koeficienti trenja, lepljenja... vse je to tam opisano in kot zanimivost te zadeve ne veljajo le in samo v fizikalnih u?benikih ampak glej ga zlomka, veljajo tudi v realnosti na cesti.
Ah LojZi LojZi ampak ti pa si res en LojZi z veliko za?etnico. Ne bere? pa ne bere? in kar pizdi? v tri krasne. A v polno luno tudi laja?, ko te moti pri spanju?
A te ra?unalni?ke igrice rajcajo, da jih konstantno omenja?. Ve? kako je to, jaz ti tud lahko v teoriji re?em, da si debil ampak uradno v praksi bi to moral potrditi tisti, ki to dejansko v praksi izvaja, da bi res veljalo. Torej lahko ti teoreti?no razlaga? marsikaj v praksi si pa pa? zelo ?ibek. Ta primer, ki si ga dal je teorija, kot je teorija, da pred tabo pade Airbus 320 ravno v trenutku, ko se pelje? varnih 50km/h pri omejitvi 90km/h. Jebat ga nisi mogel ustaviti in v teoriji si kriv zaradi neprilagojene hitrosti.
Glej LojZi, ti teoreti?no razglabla? o marsi?em tudi o ?oli varne vo?nje in si jo takoj razglasil za brezvezno, po drugi strani pa sem se je sam udele?il in lahko sprobal marsikaj o ?em ti samo sanja? in teoretizira?, da je mo?no ali ni mo?no.
Tam smo sprobali vse mogo?e zadeve, kako se avto obna?a v razli?nih pogojih, kaj je potrebno storiti, ko se iznenada pojavi ovira, kako jo obvoziti, kaj se zgodi, ?e pri takem manevru (losov test recimo) avto za?ne zana?at. Preverjali smo reakcijski ?as, varnostno razdaljo (pelje? vzporedno z in?truktorjem in on pritisne na zavoro), vo?njo po drse?i podlagi (sem imel sre?o, da je ravno takrat padal ?e sneg, da je bilo ?e bolj pestro).
Ogromno stvari tudi ?isto osnovnih kao se sploh usede? v avto in kaj mora? vse narediti, predno sploh spelje?. Tole je zanimivo, ker 99% ljudi sigurno nekaj naredi narobe. Zdej pa ?e zate eno vpra?anje, ker si tak mojster teorije, kaj mora? vse naredit, ko se vsede? za volan predno spelje?. Da te vidim kak?no je tvoje znanje, da res ne rabi? nobenih napotkov kako se varno vozi. ?e si car ne bo? ?el brskat po internetu in iskat napotkov, ker s tem goljufa? samega sebe.
A res ne? Boss, vo?nja v resni?nem svetu ni ra?unalni?ka igrica. Ti bom probal opisat en prakti?en primer, ?e ga bo? sploh zastopu. V basni nastopate, Kanon, Tomacuki in ti Boss.
Recimo, da se peljete po cesti po tem vrstnem redu; najprej se pelje Kanon, za njim se pelje Tomacuki, za Tomacukijem pa se pelje? ti Boss.
Ti, ker si seveda Boss in si v vrsti zadnji od vas treh, se odlo?i?, da bo? prehitel pred sabo voze?ega me?ka?a Tomacukija in v trenutku, ko si Tomacukija nehal prehitevat in si se brez varnostne razdalje vrnil nazaj na vozni pas, si opazil, da je pred tabo voze?i Kanon pri?gal ?migavc za zavijanje. Ker si opazil Kanonov ?migavc si moral za?et bremzat. Opa, kaj pa zdaj? Tomacukiju si od?rl varnostno razdaljo, torej varnostne razdalje Tomacuki nima, bremzat si ti pa moral. POOOOOOK!
Si zastopu situacijo?
Vidi?, Boss, realni svet je druga?en kot igrica iz ra?unalnika.
To ne more biti basen, ker v basni vedno nastopajo ?ivalski liki - upam, da nas ne zmerja?, da smo ?ivali - ti ki si vedno ?rtev in vedno korekten do vseh. :ne vem:
Klele so velike napake:
1.) Boss nikoli ne prehiteva takrat, ko so uvozi in izvozi iz stranskih cest tako, da se kej takega ne bi moglo zgoditi.
2.) Boss po kon?anem prehitevanju ima toliko vi?jo hitrost, da tudi ?e bi kdaj obstajala taka situacija bi bil ?e toliko naprej, da se je samo zaradi razlike v hitrosti med obema vozila avtomati?no naredila varnostna razdalja - beri in se potrudi razumeti kaj sem napisal v prej?njih postih, ko sem razlagal varna prehitevanja.
3.) Tomozuki ne spi za volanom in ker je z mislimi pri vo?nji bi moral videti da Canyon zavija, ?e bi se slu?ajno zgodila taka situacija.
4.) ?e bi Bossov avto slu?ajno bil ?e toliko na pasu, da bi prekril Canyonov ?migavec bi iz druge to?ke sledilo, da je ?e toliko dale? naprej, da je varnostna razdalja ?e ustvarjena. ?e pa bi se to zgodilo v trenutku, ko varnostne ?e ni, bi bil pa Boss z avtom ?ele v to?ki vra?anja na svoj pas in nikakor ne bi mogel prekriti ?migavca Canyona. Ker Tomozuki ne spi to tudi vidi in lahko pravo?asno zni?a hitrost.
Ne vem LojZi ampak zakaj toliko teoretizira?, krega? se pa z ljudmi, ki to izvajamo v praksi, kjer veljajo tudi fizikalni zakoni. Ne gre mimo tega glej LojZi, ?e enkrat, da bo? ja razumel:
Boss prehiteva s 100km/h in ?e bi rabil bremzat do zaustavitve (hmm le kdaj pride do take situacije ne vem, ker tudi v tem primeru se Canyon ne bi ustavil predno bi hotel zaviti in tudi Canyon rabi dolo?eno pot, da zmanj?a hitrost in zavije saj se ne ustavi v trenutku) je to pri slabem asfaltu nekje 45m max. ?e je Boss prehiteval je Tomozuki vozil le 80km/h (oprosti Tomozuki to je sam primer, sej vem, da nisi me?ka?) - pri tej hitrosti je zavorna pot 29m. Razlika je 16m. Tomozukijev reakcijski ?as mu odnese 22m (?e ne vidi Canyona, da zavija) predno za?ne zavirat in to je tudi varnostna razdalja pri normalnih voznikih. Se pravi sfali 6m in ker ni teorija, da lahko Boss na ck zavije pred Tomozukija (se pravi prej kot v 6m) take blodnje v nekih totalno nerealnih situacijah takoj padejo v vodo.
?e pa je razlika v hitrosti med prehitevanjem ?e ve?ja pa se LojZijeva teorija ?e prej spremeni v prah.
Edino kjer pa se lahko zgodi omenjena situacija pa niso prehitevanja ampak vo?nja po ?tiripasovnicah (nbavadno v naselju). Tam pa se redno dogaja, da ljudje z menjavanjem pasov zaradi skoraj enakih hitrosti en drugemu kradejo varnostno razdaljo in tam pa res lahko pride do naletov. Ampak to s prehitevanjem res nima nobene veze.
No Boss, pa nam zaupaj, kaj si se ti v ?oli varne vo?nje novega nau?u, kar prej ?e nisi vedu! Bo? nam povedal?
kako, se dela cvi?ek te ne nau?ijo, niti kako jebat folk na forumih z nekimi kvazi teorijami ne, te pa nau?ijo marsikaj oziroma ti dajo potrditev, da si vozil pravilno, oziroma si po?el napake. Je zelo zanimivo in bi ti zelo priporo?il, da obi??e? kak?en tak te?aj sam se bojim, da te bodo ven vrgli in vrnili denar - ker takih brihtnoglavcev kot si ti ne tolerirajo...
EVO, kot bi poslu?al Tomacukija al pa Bossa. To?no tak izgovor je imel Zagreb?ki morilec, kot ga tukaj najve?krat prodaja ultra "dinamik" Tomacuki. Vse drugo je krivo, samo on ne.
Ej ti bimbo zdej pa kon?no enkrat stopi za svoje besede in citiraj kdaj sta Boss in Tomazuki zagovarjala divjanje skozi naselja in prekora?itve hitrosti v naselju. No dej, ?akam na potrditev tvojih blodenj.
Pa, ko bo? to iskal lahko zraven prlima? ?e vse izjave, da je kdo od foruma?o kdajkoli zagovarjal brezglava divjanja.
V glavnem LojZi - "put your money where your mouth is"
ne verjamem... tole bo? moral podkrepiti s sliko... a si tolk jamral ?ez vinjete, da je tud Miklav? mel po?as dost in je rekel "ma na kle ma?, sam da bo mir pr bajt". Vi? zdej vsaj nima? ve? razloga, da vse druge zmerja?, da se vozijo na tvoj ra?un po AC, zdej se bodo vozili na miklav?ev ra?un, si sre?en zdej?
En namig policiji, da ne rabijo kej dosti iskat kam v politiko segajo povezave in kdo so pla?ani nasilne?i in seveda zakaj so jih takoj spustili na prostost.
Boss, dej ti TOLE orenk pre?tudiraj, da ne bom kar naprej ponavljal! pre?tudiraj, pol pa vstani iz pred ra?unalnika, pa pejdi ven po zrak in v realni svet! Boss, vo?nja z avtom ni ra?unalni?ka igrica. Ti bo? moral po?asi te otro?je ra?unalni?ke igrice pustit, saj si ?e dost star, pa za?et nase prevzemat kak?no resno odgovornost. Odraslo odgovornost, ne otro?jo. Boss, ti z prakti?no vo?njo kot vidim nima? nobene veze, saj si tukaj dokazal, da ne obvlada? osnovnih zadev, katere bi moral obvladat vsak voznik. Nima? ob?utka o hitrosti, ne ve? ?emu slu?i varnostna razdalja, niti nima? ob?utka o obna?anju motorja, o varnosti v prometu pa kar nekaj sanja?, saj govori?, kot 10let star otrok. Tebi Boss, se to?no vidi, da nima? nobenih ?ivljenskih izku?enj, saj kot ka?e ?ivljenja v tvoji ?oli teorije, sploh ?e niste jemali. Ti si se vo?nje u?il tle na forumu, kjer ?astite gas in zaroto proti sistemu.. Skratka, ti si en nadrkuliran piflar brez resnega pogleda na svet! Dej ti poslu?aj svojo ?eno, pa jo ubogaj! Ti nujno rabi? ?ivljensko ?olo, ne pa neko blesavo ?olo varne vo?nje, katero prodaja Kuzmi?, potem, ko je tolk pizdarij na cest naredu, da se jih ?e sam sramuje.
Boss, saj sem ti povedal, ti bo? moral na lastni ko?i, al pa na ko?i svojih bli?njih sprobat svojo neumnost, potem se bo? pa mogo?e sprijaznil in verjel, da cestnoprometna pravila in hitrostne omejitve le niso tako neumne za kakr?ne jih ima?. Ti si pa? tolk trdoglav, da ne verjame? ljudem, ki so ta pravila napisali na osnovi raziskav. Saj cestnih pravil in omejitev nimamo samo v Sloveniji, tud drugje jih imajo in sploh se tako hudi?evo ne razlikujejo med sabo. Je pa razlika med vozniki, saj se razlikujejo po tem, kolk ti vozniki pravila upo?tevajo in kolko ne. To pa je spet odvisno od osnovne ?ivljenske vzgoje. In osnovno ?ivljensko vzgojo si ti pre?prical, al pa ti jo star?i niso nudili.
A morajo na demonstracije samo brezposelni in tisti, ki so revni kot cerkvene mi?i?
Ma? kar prav... demonstrirat je treba takrat, ko to ?e lahko po?ne? v prepre?evanju tega, da postane? reven kot cerkvena mi?. Ko bo enkrat prepozno bo prepozno takrat pa je lahko re?itev samo ?e revolucija - tega si ne ?elimo, je pa dobro, da po?asi za?ne politika dojemat, da vrag jemlej ?alo tudi kar se njih ti?e in da niso ve? za??iteni kot ko?evski medvedje.
?e bi se zgodil splo?en upor bo Petrletova zgodbica o glavi v torbi bila le ?e na nivoju neke neposre?ene ?ale.
imam napad pomankanja cukra , imamo samo petek sladki dan za tamala, sam ne bo ni? ostalo....
psst Jures, ti ?epnem na uho... v trgovinah majo raznorazne fine cukre. Najt izgovor, se zmuzni ven pa si privo??i eno oreng Gorenjko ... porkaflek, ?okolado sem mislil, pokvarjenci.
ja izgleda, da moram menjat letne gume z zimskimi... gadem
hehe, ponavadi si bil vedno pravo?asen, a te je presenetilo?
Jaz sem pa ugotovil, da so Bridgestone Blizzak v plundri in manj?em snegu preve? dobre, oziroma so diski zadaj za ro?no bolj slaba re?itev.
Zdele mamo ve? ali manj vsi raznorazne kamerce - bo vsak lahko kak?en drift al pa assdragging posnel. ?koda da lojZi tega ne bo videl, ker so mu na ?ihtu youtube blokiral. Sicer pa ?e bolj? sej bi ga lohk ?e kak?na sr?na kap zadela.
ma dej ne me ?e ti zdele jebat... ?e tko sem sam nase jezen, da se mi da enmu teoretiku razlagam osnove vo?nje, ki jo priznavajo vsi in?truktorji varne vo?nje. Sej bi res bilo najbolje, da se sploh ne pogovarjamo ve? z njim pa naj svojo neosnovano teorijo ?e naprej goni do nezavesti.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Haha, ampak ti si pa res car... a res ni?esar ne razume?, pa sej sem ti vse razlo?il ?e s ?tevilkami. Ve? fizika je ena taka veda, ki je izredno eksplicitna in kr nekako ne dovoli, da bi se stvari dogajale mimo nekih pravil in zakonov. Hitrosti, energije, pospe?ki, sile, koeficienti trenja, lepljenja... vse je to tam opisano in kot zanimivost te zadeve ne veljajo le in samo v fizikalnih u?benikih ampak glej ga zlomka, veljajo tudi v realnosti na cesti.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani