Koliko "obožujem" FucksWagna, to si misliti ne morete. Tisti trikotniček je ugasnil sam od sebe. In nihče ne ve, zakaj se je prižgal in nihče ne ve, zakaj je ugasnil...
Skoraj kot Opel...
Na Alfi je lučka vgasnila po 100km vožnje in povnome zagonu, ali pa po 24h, če ni bilo ponovitve težave, ostala pa je še vedno v računalniku.
Pri Oplih, pa izginejo, in se ne hranijo v zgodovini.
Ford v 47.000 km še ni prižgal druge lučke kot v snegu, da ne dela samodejno zaviranje ali pa opozorilo, da je špric tekočine zmanjkalo.
Pa si ziher, da ni poleg trikotnika napisal kaj ga tare?
Že ko sem imel Giulietto, so jamrali lastniki 166, ker so iskali neko čudo za zadnje bremze. Dostikrat so dobli iz italije staro zalogo. Novo je bilo nedobavljivo.
In to skladiščenje in ljudje nekej stanejo - je pa res, da je bila razlika pred covidom občutno manjša !!!!!! Tut pooblaščeni servisi recimo zdej kr ukinjajo skladišča in vse naročajo od drugod
A ti to resno?
V Sloveniji skladiščenje stane samo za končno stranko, za serviserja pa ne. Vem da dobijo -40do-30% na vse.
Mazda pooblaščenec že dolgo nima skladišča v Slo. Vse hodi iz avstrijskega in je naslednji dan tu.
Tudi intercars (ki je samo za firme), ti dostavi iz hrvaške naslednji dan in Poljske pa v 2 dneh. Pri nas pa je minimalni lager.
Ploščice so komplet 2mm nižje (gladke so 25cm, te s teksturo so pa 24.8cm)in se fuge z drugini nikakor ne polovijo...v 3 vrsti je že pol centima razlike v fugah. Bodo poslali nove je že zmenjeno sam mal bo za počakat. Jaz dodatnih stroškov ne bom imel.
Vaše rešitve so use mal šalabajzarske, pa brez zamere
Čak malo.
Ploščica je recimo dolžine 60cm širine 20cm, višine pa 0.5cm.
Ti pa si v razlagi zamenjal višino s širino, za to ti pa vsi pravimo, da malo več lepila naflocaj. 😉
Danes sem govoril z avtoličarjem, Pelkov sosed; Lak Tom.
Je povedal da ima čakalno dobo 4 mesece in da so šle urne postavke krepko gor.
Ura, ki je bila 27€, naj bi šla postopoma na 60€, kasneje pa bolj v smeri 80 do 90€.
Sem samo gledal z odprtimi usti. Nam bodo posledično premije zverinsko nabili, naši dragi zavarovalničarji.
Nebojo, ker je pogodbena ura za zavarovalnico druga, kot za smrtnika.
Pač spet se nateguje končno stranko, kot pri avtodelih. Keri znamo kupujemo iz autodoc-a, ostali pa preplačajo, če sami kupijo ali pa duplo zasluži mehanik.
Ja, mojster, sem bil v koloni 5 ur. V tem času mi je "range" padel za 160 ali 170 km (nisem bil pozoren od začetka), torej je daleč od 0,5l/h. To je samo v brošurah. Za test lahko svoj avto pustiš laufati čez noč in zjutraj dotankaš, kolikor bo zmanjkalo ...
Meni Focus kaže 0.6-0.7l/h.
Fora je v tem, da range ne morem realno padat, ker se ne premikaš in je ful odvisen od prevoženih km od kdaj si nazadnje tankal.
Če imaš prevoženik 30km z 8l/100km, potem je to porabljenih 2.4l in če prišteješ 3 ure iddle, je poraba v teh 30km zrastla na 4.5l. To pa je je 15l/100km. In tako je šel range na 50%.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Na Alfi je lučka vgasnila po 100km vožnje in povnome zagonu, ali pa po 24h, če ni bilo ponovitve težave, ostala pa je še vedno v računalniku.
Pri Oplih, pa izginejo, in se ne hranijo v zgodovini.
Ford v 47.000 km še ni prižgal druge lučke kot v snegu, da ne dela samodejno zaviranje ali pa opozorilo, da je špric tekočine zmanjkalo.
Pa si ziher, da ni poleg trikotnika napisal kaj ga tare?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani