Po prvih 40km - rolling resistance je znatno manjsi, cutis pri pritisku v klanec, kot tudi na spustu. Govorim o asfaltu, zaviranje je tud zelo drugace je guma zaenkrat s super gripom (ki mu pomaga moja teza)
Ko speljes se pozna tudi manj vibracij na balanci
Kaj pa ovinki? Men se zdijo ovinki še najbolj problematični za te terenske gume. Skos mam občutek, da sem glih na meji da zdrsnem pa verjetno ni tako. Samo guma daje čudno povratno informacijo - mam pa ne Kenda z takim srednje grobim profilom.
Sam veš kako je to ... dober kuhar tud ne pove celega recepta pa tud če ga pod roke gledaš bo nekaj že naredil ali dodal tako, da ne boš videl. Bo podobno ne bo pa enako.
Poglej pozitivno. Ni pitrebe po sokrajanih, ampak vsaj po ljudeh na relaciji najbolj oddaljenega. Povsad so sodelavci iz iste relacije. Ne gledam iz vidika državne komande ampak iz vidika moje denarnice. Ko sem se vozil vsak dan iz Sevnice v Novo mesto, ni bilo možnosti javnega prevoza, pa sva se s sodelavcem iz Škocjana, ki je na relaciji, skupaj vozila, sem ga pobral jaz, ali pa tam parkiral in se peljal z njem. Z leti se ohoho privarčuje. Nekateri se pa raje en za drugim vozijo...
Ja, govorim za tiste, ki imajo možnost. Vsi je nimajo, kar se javnega prevoza tiče. Kar se pa druženja v avtu tiče, pa prednjači razkazovanje ega in avta. To je MOJE MNENJE.
To je pa drugo... prej si napisal na splošno da je vsak egoist, ki ne pobira potnikov naokoli. Absolutno, če se da pršparat na daljše razdalje in imata dva podoben urnik in isto destinacijo je to ekonomsko zelo smotrno.
Žal pa tole ratuje v zadnjem času čedalje težje izvedljivo... zaradi pomanjkanja kadrov, izrednih situacij, je čedalje težje nehat službo ob uri, tako da en od njiju parkrat mesečno tudi izvisi pol se pa iščejo alternative. Ja tud žene jih hodijo v Lj iskat pozno popoldne, ko recimo prevoza ni in podobno.
Enostavno silijo v uporabo javnega prevoza, a po drugi strani smo pozabili na socialistične urnike, ko si ob treh zaključil in ni bilo nobene potrebe podaljševat. Razumljivo da to nikogar ne briga in da to rata problem delavca samega, ampak fuck pol ga vsaj pustite, da se ga ne buzerira na kak način bo prišal na šiht. Sploh če ta šiht zahteva bistveno več kot nekoč.
To pa ne bo držalo... v tem playoffu je bila Rijeka veliko večji favorit kot Olimpija. Pa so jih razjebal tolk, da je še trener Rijeke izjavil, da je imel na trenutke občutke kot da igra proti Realu.
Tja kamor se je uvrstil Dinamo, Olimpija sploh ni imela opcije tako, da je to vse bolj če če če. Ne vemo in nikoli ne bomo vedeli kaj bi bilo če bi bilo.
Naj navijači Olimpije uživajo dokler bo šlo in trenutno gre res sanjsko dobro. Če bo forma zdržala, hmmm lahko bomo zelo pozitivno presenečeni.
Aja Bini kaj pa tvoj NK Šenčur? A sploh še obstaja? A sploh igra v kakšni Slo ligi recimo 4. al pa 5.?
Tisti, ki pa potujejo v službo z avtom, so pa egoisti. Vsem se mudi v trgovino in gostilno, da bi se pa 5 ali 10 minut počakali in se trije ali štirje v avtu vozili, to pa ne...
Dej ne bod trčen no... A nej po postajah ustavljam pa ljudi pobiram, da se bomo štirje vozili. Ponavljaš hlapčevsko mantro oblastnikov, da se moramo Slovenci umaknit s cest, da bodo tuji turisti in tranzit imal prazne ceste.
Če pa je kdo egoist si pa najbolj ti, ker celotno situacijo gledaš samo skozi svoje oči in te boli jolly kako imajo drugi. Si verjetno eden redkih, da imaš tako idealno povezavo, da je javni prevoz celo boljši kot z avtom, ampak v 90% ostalih ljudi pa pač ni. Pa upam, da greš tiste 4km od doma do postaje peš in ne z avtom, če pa že pa a pobereš še tri sokrajane s sabo, da ne pelješ sam?
Sej ne jemat to tako osebno, da je to napad nate kot strojevodjo ampak je to splošno nezadovoljstvo z železnico, avtobusi in drugo.
Gre za to, da ljudje tudi cenimo svoj čas in pač dokler bom iz Lj v Koper potoval 3 ure z vlakom tega pač ne bom koristil, ker enostavno s svojim prevozom to narediš v dobri uri. Štartaš, kot želiš, od doma, iz službe, lahko imaš s sabo več prtljage itd itd.
To je problem današnjega časa v Sloveniji - silijo in silijo v uporabo javnega prevoza, ampak ta razen cenovno ni konkurenčen osebnemu prevozu pa če se vsi na glavo obrnjejo, breakdencajo po trepalnicah in si zobe brusijo na keramiki.
Na barju sem se izgubil in nekje zalutal, ter se nato cca 200m prebijal skozi koruzu, ker je frajer od kmeta koruzo po poti zasadu. V glavnem 200m, kot v džungli (sam mačeto bi še rabil) in za vraga kolk je teh 200m neskončno dolgih. In vse to se je dogajalo mal pred pol deveto uro, ko je bilo že kar lepo temno.
Bilo je rahlo neprijetno, pol sem po naključju nekje sred ničesar našel nov kolesarski most čez Ljubljanico, ki povezuje Črno Vas z Vičom, ampak cesto do tja so nadebudni lastniki omejili z rampami in prepovedali promet vsem. Ma da ti pamet stane.
LPP ma skor isto shemo kot 50 let nazaj, postaje so pa na 100m.
Iz Viča v Nove Jarše cca 7,5km z LPP in enim prestopanjem imam do službe od 40-50min. Z avtom po obvoznici 15km pa 15minut. Torej kdo mi bo pri takem super javnem prevozu plačal tisto uro več izgubljenega časa dnevno? Nihče, torej če kolikor toliko cenim svoj čas pač ni druge kot z avtom.
Zato se pa zanesem le in samo nase in na svoje prevoze. Jebeš javni prevoz pa naj bo v obliki taksija (drag k pes) al pa avtobusa/vlaka (kot da imam časa na pretek)
Alenki komisarki se pa res kisa, da se tekole hlapčevsko obnaša. Vse smo mi krivi za zastoje ne pa tranzit čez Slovenijo? Samo v soboto sva s tamalo šla na Roglo in sva za štos po AC-ju štela razmerje tujih in naših vozil. Bilo je 22% domačih in 78% tujih. In kdor gre na AC danes lahko to sam preveri, kokoška pa razlaga, kako je problem, ker mi ne hodimo peš in ne uporabljamo javnega prevoza al pa se igramo Uber. Pa jebem ji bečkog konjušara resno - cene naj dvigne tranzitu pa bo hitro bolje, ko bodo ugotovili, da je iz Poljske in zaledja ceneje it čez Nemčijo in ne Slovenijo. Si upam trdit, da bo vsaj 1000kamionov manj na SLO AC-jih.
In to je glavni problem. Slovencem je DARS celoletne vinjete že prodal, zdaj pa ne služi na njih in zato s pomočjo Alenke poskuša sterat Slovence z AC-jev. Služil bo pa s kratkotrajnimi vinjetami za tujci in predvsem s cestninami za tranzitne tovornjakarje. Prozorno za popizdit.
Enako, samo po cesti čez Črnivec sem šel pa je eno samo gradbišče, tako da je bi avto opran zjutraj, pa še enkrat stuširan popoldne. Mislim, da sem prvič v življenju 2x pral isti avto v istem dnevu.
Ma točno to... v trenutkih je bilo celo men kot gledalcu nerodno kake so trapali. Tista novinarka ob parketu je bila z vsemi brezveznimi intervjuji že strašno nadležna. Ko pa bi bil čas za intervjuje so pa reklame vrteli. V glavnem za pozabit pa ne zaradi Gogija, ampak zaradi same produkcije, ki je bila pač dejansko zanič.
Ampak Smodiš se je pa zredil v teh 12 letih, ko je nehal s košarko - se vidi, da je ratal gostinec in gurman.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kaj pa ovinki? Men se zdijo ovinki še najbolj problematični za te terenske gume. Skos mam občutek, da sem glih na meji da zdrsnem pa verjetno ni tako. Samo guma daje čudno povratno informacijo - mam pa ne Kenda z takim srednje grobim profilom.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani