@Slivka, ?e ste po salonih hodili gledat nova vozila (med drugim BMW X5), potem sta ta dobra 2 Tiso?aka drobi? in je popolnoma vseeno v kateri mesec ti pridejo ti stro?ki.
In kaj ma to veze? To je tako kot bi kupoval tlakovce za 1000? poprej bi pa gledal vilo za 2Mio?
??
Mislim, da vem, kaj te bega.
Eno je, ?e pelje? avto na servis k "majstru pod kozolcem", ki se mu gre, da avto ?im prej pripelje? nazaj za naslednjo re?. Drugo pa je, ?e avto pelje? k resni?nemu majstru, ki ti avto pripravi za naslednjih 120.000 km. Torej se ni menjalo zgolj zobati jermen, ampak pri mojih dizela?ih to pomeni ?e:
- olje v menjalniku in sprednjem diferencialu pri Mazdi 5
- olje v menjalniku, reduktorju, razdelilcu pogona, sprednjem in zadnjem diferencialu pri Mazdi BT-50
- zavorno olje pri Mazdi 5
- zavorno olje pri Mazdi BT-50
- olje v servo-volanu pri Mazdi BT-50
- filter zraka
- filter olja
- filter goriva
- za Mazdo 5 ?e filter kabine
- klinasti jermeni (in Mazda BT-50 ima podvojene...)
- nekaj semeringov in tesnil, da ne bo olje ?pricalo povsod naokoli
- nekaj destilirane vode v akumulator v Mazdi BT-50
Pri dizela?ih je o?itno precej ve? stvari za zamenjati kot pa pri bencinarjih. Sicer so pa vedno vsi kri?ali, da so dizela?i dragi za vzdr?evanje. In zdaj vidim, da je res. Pri bencinarjih se vse to o?itno ne menja. Potem pa ni ?udno, da je pri bencinarjih cenej?i servis. Meni so samo olja za prenose ( hipoidno olje) nalili 15 litrov...
A bencinarji majo pa zracne zavore
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
ne najdem pa nikjer posnetek neverjetne re?itve v tretjem krogu, 5. ovinek v moto3.....voznika je vrglo z motorja, drzal se je za krmilo in sonozno se odrinil s ceste in nazaj, ter ?e speljal ovinek.....tako kot cirkusant na konju
pa ?e ena zanimivost.....moto3 je 1 cilinder max 55 konjev, top hitrost pa 240 km/h.... :)
te norce je ?ele zanimivo gledati vseh 25 v vrsti iscejo zaveterje, bil pa je spet neverjeten fotofini?
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Na sliki, Gran Sasso, takoj na drugi strani je januarja lani snezni plaz odnesel hotel. 100km naprej pa smo videli katastrofo Amatriceja (potres avgusta 2016).
Groza
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Ferrarijev management je v kurcu totalno. Se pravi da so Kimiju ze julija rekli ne hvala.
Charles Leclerc has already signed a race deal with Ferrari, complicating the Scuderia's attempts to retain Kimi Raikkonen as Sebastian Vettel's 2019 team-mate. According to AMuS, Leclerc signed his deal with former Ferrari president Sergio Marchionne, before his passing in July.
New Ferrari CEO Louis C. Camilleri is understood to be keen on re-signing Raikkonen in 2019 in an attempt to limit the upheaval brought on at Maranello after Marchionne died.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Nisem gledal a na ita radiju so lepo rekli da je ferrari pokleknil, in da je bil Lewis edini ki je danes dirkal. Ter tudi da je po mosko in posteno sel nad Seba. Sokomentator je rekel, to je bil Michaelov manever.
Zakaj bi ga pa iz?vi?gali??
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Prvic se je zgodilo da sem v eni sezoni ze drugic nabavil gume za moped. Pa kot kaze se mnogo km pred mano letos
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani