To je ?isto res, ampak kaj je avtobus delal na prehitevalnem pasu, ?e ima omejitev 100 km/h - in o?itno je bil prehiter, ker je vozil z neprilagojeno hitrostjo... Koliko so se potem vozili po voznem pasu, ?e je avtobus s svojo omejitvijo vozil po prehitevalnem?
Ravno zaradi tega sem jaz zavil na odstavni. Velika Hitrost ze dolgo ni problem, ker se vozi 5-10 v koloni, problem je zivcnost, telefoni, voznja po levi, non stop bremzanje - ampak res na levem se stalno bremza, nedisciplina v kolonah, skakanje levo desno, voznja na riti.
Me lahko obsoja kdorkoli a najprej varnost.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Neprilagojena hitrost, je bilo mogoce misljeno da je nekdo vozil po levem pasu 70km/h?? Takim bi jaz tudi ispite pobrah hah
?e se ne motim, sem kake 2 meseca nazaj napisal, da je v teh situacijah velik plus da ima? radarski tempomat, ki te bo zaustavil, po drugi strani pa smrtno nevaren, ker je un zadaj na riti in te samo skeglja.....
tipi?en primer, da se to lahko zgodi, ?lovek je videl kaj se je zgodilo pred njim, se je ustavil in pri?el je ru?ilec.
Seveda se je najprej za vpra?ati zakaj na levem - 2 tr?enji ena za drugo, drugo usodno. Na desni je bilo sigurno prosto za umik. Nenazadnje so avti leteli preko odstavnega v travo.
V prvi prometni nesre?i je voznik kombija na prehitevalnem pasu zaradi neprilagojene hitrosti tr?il v zadnji del osebnega vozila mazda, za tem je pripeljal voznik drugega osebnega vozila berlingo, ki je zmanj?al hitrost in se pri?el zaustavljati, za njim pa ?e voznik tretjega vozila, chevrolet, ki je prav tako zmanj?eval hitrost. Takrat pa je po prehitevalnem pasu za njimi pripeljal ?e voznik avtobusa, ki je zaradi neprilagojene hitrosti tr?il v zadnji del chevroleta, ki ga je potisnilo naprej in v levo v kovinsko varnostno ograjo. V nadaljevanju je avtobus tr?il ?e v berlinga, ki ga je z vozi??a odbilo na desno, voznik avtobusa pa je tretje vozilo potisnil naprej do kombija. Po tem trku je na desno iz vozi??a odbilo ?e kombi.
Nobeno vozilo udele?eno ni bilo na desnem, yet Berlingo globoko v travi
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Koliko mAh ima adapter? To je prvo vprasanje, verjetno mas tisti faracajg na usb a ne. Mora biti vsaj 1A ce ne vec, ce imas kakih 500mAh ni dost zgancev.
Ce je ta dosti mocen potem kabel.
Anker iz Jestovega linka je 3A zato pa je hiter. (Vidi se sele na eni sliki na uradni strani)
Samsung z linka pa 2A torej rabis vsaj 2A. Garant je presvoh tvoj.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Avstrija in Nem?ija ima lepo napisano Rechtsfahrgebot, torej prepoved bluzenja in bivakiranja na tahitrem pasu. Pri nas pa kurckej in kak stric s klobukom od LJ do KP pelje po prehitevalnemu.
Imamo mi tocno isto pravilo!
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
?e ste dobili naroben vtis se pardoniram, stojim pa za tem, da so SLO vozniki eni najslab?ih (pa ne tehni?no temve? toleranci in agresivnosti). Mogo?e temu prisostvuje situacija da pri nas ni nikakr?nega reda, infrastruktura je stalno v delu, zato so vsi tudi ?iv?ni. A tega v tujini NI.
Glede vo?nje po odstavnem, se zavedam kaj sem delal, le odlo?il sem se za najmanj rizi?no opcijo, ravno zaradi okoli??in, kjer so me izklju?no slo vozniki zapirali in izsiljevali - ?eprav je motorju dovoljeno da prehiteva kolono. Ampak namesto da da? pol metra, je treba agesivno zapreti vsako mo?nost da gre? naprej. V tisti situaciji bi morali vsi vozniki ?e stati na odstavnem oz po?asi premikati po odstavnem, ker niso ampak so skakali sem in tja ter se vozili tudi po sredini med pasovoma, sem izbral odstavnega.
Vse to je stvar tolerance med vozniki. Te pri nas ni, lahko pi?eta kar ho?eta a pri km ki jih naredim v slo, in tujini v avtu in na motorju vem o ?em govoim, in v skupini kjer smo (40) ni niti enega ki bi imel druga?no mnenje. Vsi komajda ?akamo da prepeljemo Slovenijo, da potem u?ivamo.
Pa? sem stopil na ?ulj, in s tem ko sem omenil Bossa se je takoj vse prevesilo v 'slovensko' za??ito....mislim Cankarja....sva?ta...
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Sem malo legel na morju pa odprl dirko ravno ko se je malo dogajalo proti koncu (koncno), ni mi pa jasno zakaj safety car in zakaj takoooo dolgo? Vettel je zletel dalec stran s steze in umik avta traja 1 krog...
A sedaj po defaultu SC ce je kdo ob stezi, ali je bilo se kaj? Takoj ko je bilo malo akcije so unicili zadevo....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Se pravi, samo zato ker sem Slovenec ne smem kritizirat napak slovenskega naroda. Svasta, nacionalizem in xenofobizem na visku. Nobene tolerance do tujcev
Najprej je treba pred svojimi vrati spucat
Jest, si se dotaknil bistva in imas prav - pri nas je kaos, ne glede na tip vozila in narodnost, torej zakaj? Isti tranzit, pa pobegne z vajeti takoj za mejo, se enkrat zakaj, oz kako.
Jaz pravim balkan se zacne pri nas
Pa se enkrat to je ze za drugo temo
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Zal je tako, da vecina odstavni pas uporabi zato, da svojo rit hitreje premakne nekam... kot pa da bi to naredili zaradi obzirnosti do drugih...
In tukaj dam delno prav Boss-u... niso samo slovenci tisti, ki delajo stalo po cesti... Predvwem poleti je tudi veliko tujcev takih, ki jim manjka tolerance... konec koncev tudi tebi manjka tolerance do slovenskih voznikov
Se popolnoma strinjam da nisem - ker je 99% agresivnih in egoisticnih voznikov s slo tablico.
Sem vsak petek in nedeljo na primorki.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Sicer pa brez veze to je ze tema moto vs avto lahko prestavis. Zato pa mamo tak kot imamo. Jaz samo upam da jaz ali znanci ne bomo rabili pomoci na AC ker te resi samo helikopter (ali resevalec motorist!!!) pri tej kulturi.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
In ka vceraj sem tudi 2x prejel vrata kamionarja pred seboj.
Vse kar manjka je toleranca - poglej kakoo si napisal nestrpno - a ti se pa lahko po odstavnem vozis....samo zato ker ti moras cakati. Ja tako je, motorist gre lahko mimo!
Pa se zadnja z moje strani:
Po novih pravilih se ze pri upocasnjeni voznji treba umakniti na skrajno desno na odstavni pas.
Nihce tega ni naredil, ce bi se ne bi bilo treba prickati....
Torej? Sem pol jaz cuden?
Spremembe: re?evalni pas ?e ob upo?asnjevanju prometa, ob zastoju odstavni pas naj ne bo prazen
Na zadnji seji odbora za infrastrukturo so vse vpletene strani vendarle dogovorile in ?len zapisale na novo. Ta bo za?el veljati 12 dni po objavi v uradnem listu, kar se bo po na?ih informacijah zgodilo kmalu.
Bistvo sprememb je tak?no: re?evalni pas bodo morali vozniki vzpostaviti takoj, ko se bo za?el promet upo?asnjevati, ne ?ele ob nastanku zastoja. V praksi se je dogajalo, da se predvsem tovorna vozila v ?e stoje?i koloni niso mogla pravo?asno umakniti na rob cesti??a. Ve?krat smo ?e pisali, da se v tujini (na primer v Avstriji ali Nem?iji) vozniki na skrajni rob ceste postavijo ?e ob prvih znakih morebitnega zastoja. V Slovenijo zakonski napotki take navade prina?ajo ?ele zdaj, zato tudi prenovljeno zakonsko dolo?ilo prina?a precej?nje spremembe pri vo?nji po avtocesti.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Sem vedel da te bom sprovociral. Zal je tako, a tezko priznati. Zate so tujci problem
Kje sem napisal divje spreminjala smer? Ocitno ne poznas motorizma. Jaz sem na prvem motorju brez abs izgubil prvo kolo pri 5 na uro v dezju in ga zvrnil pred semaforjem
Sele ko bos na motorju pri 35C na AC v zastoju bos razumel.
In ko omenjas CPP tam nekaj pise o motorjih in koloni in prehitevanju.
Nisi pa razumel bistva, v tujini se bi vsi v koloni na siroko umaknili in problema ni, pri nas pa kako bo prisel resilec ce motor ne more? Kako?
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Jaz tudi iz Dolomitov, fenomenalni 3je dnevi. Vreme, ceste....dokler nisva prisla do Unca....vse stalo do cestninske. Katastrofa ......najprej ob 15h delovisce pred vipavo 2 delavca v senci, potem se cjazili 40 za kamionom, ker je 4 km pred cestninsko pod Nanosom spet gradbisce zaradi cestninske, nikjer nobenega delavca. Nato zastoj od Unca do Brezovice, po tem ko sta me 2 avta za malo falila pri divjem menjanju pasov pri 15 na uro, ki jima je primesel vsaj pol ure fore pred ostalimi v koloni sem dal 4 zmigovce in po odstavnem 50 na uro do Loga. Ni bilo druge. Kako je folk pri nas zivcen ne mores verjeti (sami Slovenci). On bo v koloni hitrejsi ce ti je na auspuhu in na 100m 3x zamenja pas vmes se pa po sredini vozi (zmigovci? Ha ha ha)
Naj kdo (Boss) rece kar hoce Italijani so svetlobna leta pred nami, kar se tice kulture in tolerance.
V Dolomitih se tocno ve - motor je hitrejsi in okretnejsi, tisti na klancu ima prednost, avtobus na serpentini potrebuje celoten radius obeh pasov, kolesar rabi svoj prostor in je rabljiv. Oziroma je na spustu celo v prednosti. Policija? Niti enega v treh dneh, ker ni potrebe
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Jures,si ju3 kje v bli?ini bormia? Jaz grem ju3 na Stelvio, verjetno potem v Umbraila,pa potem pozno popoldne z avtom nazaj proti Sloveniji... Si bom Livigno prisparal za kdaj drugi? je treba nehat takrt k je najlep?e,itk me pa ?aka ?e ve? kot pol dopusta , tk d ga bom vsaj par dni pre?ivel na , meni tudi zelo ljubem, krku in Velebitu .
Sicer pa ravno tuhtam a mi je bolje iti preko passo tonale ali preko stelvia in potem preko Avstrije , ?e grem direktno na Krk. AU vinjete pa nimam.
Ne jutri pridem ravno na start za Stelvio pod Tonale, po moje je bolje Trento Verona Benetke.....malo ve? cestnin samo po moje bolje ker druga?e bo? fasal celo Slovenijo kjer vsak dan stoji vse
ali pa SS Tirano - Breno - Brescia pa potem AC
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Tudi avti na AC s prikolico imajo 80, pa me je danes cca 10 mandelcev prehitelo (pocitniska, delavska, kolesarska....prikolica pac)
Sel sem pa 100 s 4imi bacikli na streh
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani