Skoči na vsebino
dne 27. 6. 2025 ob 19:18 je g.Wankel napisal:

Teorija se zapleta. Pes, ženska in še turist?

 

Predlagam, da se letos ne gre v Bohinj. Tko, da kdor je imel ta namen naj raje doma ostane, no vsaj julija. Pol pa zarad mene... :hudicek:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pivo mi paše
Napisano
Pred eno uro je Bini napisal:

V Ljubljani je hladnej kot pri nas, pa ne  zaradi piva.... 😉

 

Zarad česa pa? Frigidnih žensk? :nevem:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 2 urama je Alex napisal:

Ali Boss mogoče ve kaj, kar nihče drugi ne? To je sedaj vprašanje. 🤔

 

Boss je realist, kar nekateri sicer označujete za teorijo zarote, ampak gre le za to, da sem se z leti naučil brati novice in vse kar se danes dogaja, smo nekoč že videli pa v večini pozabili. 

 

Tko, da tole z modrasom in Bohinjem je bilo kr mal preveč izi za ugotovit. Čakam samo še na poročilo o obdukciji psa. Tole nakladanje, da je psa ubila cianobakterija, ko je pes samo šel v vodo in prišel ven je pač ena večjih buč. Če pa te piči kača pa so simptomi podobni kot so jih opisali pri poginu psa zato sklepam, da je verjetno bil tudi pes žrtev modrasa. 

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Lol, ker vidim, da smo pozabili, kaj je bil vzrok za stavo

 

Boss napisal

 

dne 25. 6. 2025 ob 19:25 je Boss napisal:

Na Gorenjskem? Ne bi se čudil, da v Bohinju in tole zna biti povezano s poginom psa pred kratkim. Cianobakterije my ass.

 

na katero Alex odgovori

 

dne 25. 6. 2025 ob 19:27 je Alex napisal:

Teorija zarote? 🤔

 

 

Upam, da je zdaj razumljivo, da je samo še vprašanje a je bil tudi poginuli pes žrtev modrasa in ne cianobakterije? Aja pa da to le ni neka teorija zarote ampak verjeten potek dogodkov. Čakamo samo še obdukcijo, ki upam, da bo sploh narejena in obveščena javnost. Trenutno nas samo še hecajo in ugotavljajo neke možne vzroke, ki z znanstvenim pristopom nimajo nič skupnega in vedo glih ene tolk k vedeževalec Blaž.

 

WWW.24UR.COM

Po poginu psa na območju Bohinja so izvedli nove analize vode v jezeru. Podatki Nacionalnega inštituta za biologijo so pokazali, da v vodah ni...

 

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Aktualni dogodki!
Napisano

Tega je res velik in zato Kitajci v naglici hitijo na negorljive baterije. Pri nas bo pa najprej moralo vse pogoret predno se bo zamenjalo vključno s SE.

 

Tisti kmet v Zavrhu pod Šmarno goro pa tud mislim, da ni dal več gor solarnih panelov? Je blo 1x dovolj.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 4 minutami je Alex napisal:

Teorija zarote? 🤔

 

Me kr ma, da bi stavil proti tebi... čist tko iz fore. Recimo tkole, če mam prav mi boš en teden za vsak moj post replayal "prav imaš Boss". Če pa sem falil pa bom jaz en teden replayl na vsak tvoj post "prav imaš Alex".

 

Hehe, a si upaš? To bo smeha. 🤣

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Klima v stanovanju ...
Napisano
pred 10 minutami je Scr3am napisal:

Upam, da cez 10 let dobim rezervne dele, kot bi rekel boss :zvizga: 

 

 

Lažje, ker se modeli ne spreminjajo tako hitro. 

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 1 uro je Janez007 napisal:

Ne vem kaj ni jasno 

Mazda 3 G120 in G122 sta oznaki za moč v KM za ta dva motorja in to je 120KM in 122KM. Ne vem no, imel si tedva modela pa mešaš vse živo. :nevem:

 

G120 je bila tretja generacija Mazda 3 2.0 skyactiv-G

G122 pa je četrta generacija Mazda 2 2.0 skyactive-G

 

To pa kot kažeš na sliki je bil pa G165 v tretji generaciji

G150 pa kot oznaka ni obstajal, saj je bil to še motor izpred Skyacive-G obdobja. Verjetno 2. al pa celo 1. generacija 2.0 motorja DOHC s 150KM.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 1 uro je jures napisal:

Tud danes mas lahko telefon 20 let ce hoces, ni tu problem, problem je da je treba vedno zadnjega imet. Moji nokiji 6310 se vedno drzi baterija 6 dni

 

Telefon že dolgo ni samo telefon, ampak ena najbolj uporabnih stvari na svetu. Zato pač 20 let starega ne moreš imet tudi, če ima odlično baterijo.

 

Štos je v tem, da se izognemo menjavam na dve leti samo zato, ker je baterija degradirala. In da se bo obdobje menjave razpotegnilo tja na nekje 5 let, kot bo zahteva za podporo določenega modela. Tako baterija, kot SW ipd. Že to bo ogromni prihranek in dobrobit okoljevarstvu in trajnostnosti družbe, da se ne meče stran "novih" izdelkov.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 2 urama je Jest napisal:

Pri avtu z neznano zgodovino (to, kar reče prodajalec, ni znana zgodovina), je nakup dizla lahko jama brez dna… Sicer podobno velja tudi za bencinski motor… vseeno pa menim, da je riziko precej manjši…

 

Edini pravi in resni odgovor do zdaj. :bravo:

 

Nakup rabljenega avta je veliko večji rizik, kot nakup novega. Problem je ker ne veš kaj se je prej počelo z njim. Ker pa zaradi vseh okoljevarstvenih nebuloz so bili proizvajalci prisiljeni narest tehnično zelo zahtevne in občutljive izdelke, kjer se bo prej zgodilo, da pride do napake, kot pa je to bilo recimo pri Golfu II turbodizel.

 

Kaj kupiti? Če bi imel kristalno kroglo in lahko preveril, kako se ti bo obnašal avto v prihodnje bi bil dizel super nakup. Ker pa žal kristalne krogle nimam in igram na varno karto bi rekel naslednje:

 

avto iz oglasa je iz prve serijeSkyactiv-D dizlov in je imel največ porodnih težav. Te so čez leta sicer odpravljali a dizel, ki bi rekel, da je najbolj zanesljiv se je pojavil šele z zadnjim FL in sicer leta 2018. S tem bi najmanj reskiral pri nakupu. Ampak še 1x, težko je rečt, mogoče tudi ta iz oglasa ne bi bil slab. Vprašaj jih a je bil kej čiščen sesalni kolektor. A se je delalo kakšne večje popravilo na motorju. Recimo ojnični ležaji, podložke injektorjev, čiščenje oljnega sita v karterju. Hitro boš videl na čem si. 

 

Uporabniku foruma @Sishi so namreč prodali pred kakimi tremi leti takega dizla, ki je imel zaribane ojnične ležaje in hvala bogu se je to odkrilo in da je uveljavljal vračilo za prikrito napako.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.