Joj, ne mi tega tipa omenjat... nesposoben brez občutka za košarko. Imel neverjetno ekipo v Olimpiji devedesetih pa ji ni znal izkorist vsega potenciala. O tem, da je bil nor na denar in je dobesedno uničeval Slo košarko konca 90ih in začetka 2000 ih s tem, da so iskali in preprodajali raznorazne igralce iz košarkarsko manj razvitih držav, namesto, da bi več vlagali v domače je pa še en črn madež tega tipa.
Kot trener kaznoval igralce, če so odigrali tako kot se danes igra moderna košarka pa raje sploh ne začenjam.
A je kdo tolikšen optimist, da si upa napovedat uspeh na tekmi z NEMČIJO?
Upa si vsak, sam da bi to napoved podkrepil še s kakšno stavo ... jaz si enostavno ne upam. Sem gledal nekaj Nemških tekem pa so močni na vseh pozicijah. Naši nimajo tiste širine in tukaj bi lahko bila le fortuna tista, ki nas spravi čez. Ni nemogoče je pa malo verjetno.
Jap tole je bilo noro nervozna. Sploh, ker so naredili nekaj takih osnovnošolskih napak na koncu, ki pa jih hvala bogu niso kaznovale.
Drugač pa čestitke za dobro obrambo in zelo solidno igro v napadu. Je pa tko, da prot Nemcem, bodo morali Nemci imet tud malo slab dan. Ampak vse je možno. Igra iz prvega polčasa današnje tekme pa stisnt obrambo pa lahko tudi se preismukajo mimo v polfinale.
Aja, a daš med ploščice bremz tisto plastiko, da ne bi po nesreč stisnil bremze, ko kolesa oziroma zavornega diska ni vmes? Al leupaš, da ti bo ratalo brez..
Avti s 130 in več konji, a nazadnje "nimajo velikih moči"?
Ki čm, k sm kmet an s hribu doma. An sm delu vozniško na 130 konjskem vozu - TAM 130T11... Tistbot je blo 130 konu dost za kamion, zdej jih pa za auto ni...
Seveda ne, 1315konjev recimo v Suzuki Swift GTI izpred 35 let, ki je tehtal 790kg in imel 115KM je nekako tako, kot če bi Mazdi 6 dal danes 230KM, da bi bila ekvivalentna. Motorjev kamionov v kombinaciji z menjalniki pa niti v najbolj divjih sanjah ne moreš primerjat z motorji osebnih vozil.
Tko, da ja, več kot imaš ravne ceste za pospešek lažje dosežeš željeno hitrost in manj je verjetnosti, da uletiš s prenizko na vozni pas AC v upanju "sej se bo morebiti pa le izšlo"
e-mtb je že zaradi teže težko stlačit not. Bo enkrat hrbtenica naredila "krc", pa bo.
Zato se pa baterijo ven odstrani... sej upam, da nisi verjel tistemu, ko sem napisal, da jo dam dol zato, da jo ob požaru lažje iz avta zabrišem. 😂
Gre takole. Balanca za 90 stopinj, da je vzporedna s tekalno površino gume. Prvi amortizer stisnem in zaklenem. Potem pa pod kotom 45 stopinj lepo zapeljem v avto. guma pelje spodaj desno po robu prtljažnika, balanca gre pa zgoraj levo ob strehi. Ko je balanca notri je placa dovolj, da lahko položim na tla prtljžnika. Prvo kolo se dotika sovozniškega sedeža in desnih zadnjih vrat, zadnje pa je skrajno levo.
Nobenega posebnega napora ni in nikoli nimam občutka, da bi hrbtenica kaj trpela.
Takole že tri leta telovadim pa mi nikoli ni muka, da bi me to odvrnilo od kolesarjenja na oddaljenih lokacijah.
Moje kolo, velikost S4 (L), opremljeno z kolesi, spredaj 29", zadaj 27,5" je dolgo natanko 200 cm. Širina krmila je 80 cm.
Dolžina v mazdi 6, od zadnjih vrat do sprednjih sedežev (normalno nastavljenih nazaj za višino 184 cm) je 193 cm. Višina odprtine v prtljažniku je, ko spustiš zadnje sedeže 70 cm.
Tako, da kolo, vsaj moje velikosti ne gre v enem kosu v mazdo 6 karavan.
Čak, hočeš rečt, da se men sanja, da spravim cel EMTB v prtljažnik? Moj je XL okvir, spredaj in zadaj 29 col kolesa. Še enkrat. Kolo gre v Mazdo 6 karavan cel brez snemanja koles. Ne vem, bom ob prvi priliki poslikal kako zgleda, ker očitno si tukaj več ne verjamemo na besedo.
Gre lepo notri brez, da bi dajal kolo dol in rinil sedež naprej. Je pa treba balanco obrnt za 90 stopinj, oziroma mora biti vzporedna s prvim kolesom. Jaz snamem še zic in odstranim baterijo. Baterijo se splača, ker če se začne smoditi jo bom hitreje vrgel iz avta kot pa če jo je treba prej snet iz okvirja.
Imaš večjo hitrost iz ovinka, ker imaš dlje časa bolj ravno linijo primerno za pospeševanje. Ravno zato, ker naši avti nimajo ogromnih moči je tole kar pomembno, saj imaš tako ovinek kot na koncu pospeševanje iz njega bolj pod kontrolo. Tudi vključevanje iz zavitih vključevalnih cest na AC je bolj varno saj hitreje dobiš željeno hitrost.
Verjetno so za normalno temperaturo morja tud krive globalne podnebne spremembe. Ker ne glede kakšno je vreme vedno so zanj odgovorne podnebne spremembe.
V bistvu sem mislil na to kako vzameš ovinek. Jaz ga nikoli ne bližam na začetku, ampak šele v zadnji polovici ovinka. Recimo tak lep ovinek je priključek iz Brda na AC proti primorki. Če vzameš bolj dirkaško linijo imaš na izhodu vsaj 10km/h višjo hitrost, kot pa če približaš robu prehitro in ne moreš s tako hitrostjo zaključit ovinek. Pa sploh ne govorim o divjanju. Enostavno je hitrost avtomatično višja na izhodu iz ovinka pa sploh nimaš občutka, da gre hitreje, kot pri liniji, kjer marsikdo misli, da je najhitrejša.
Kdor še ni probal tak način, naj poskusi dvakrat peljat isti ovinek na dva različna načina... prav presenečenje je kolk je lahko razlike.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Joj, ne mi tega tipa omenjat... nesposoben brez občutka za košarko. Imel neverjetno ekipo v Olimpiji devedesetih pa ji ni znal izkorist vsega potenciala. O tem, da je bil nor na denar in je dobesedno uničeval Slo košarko konca 90ih in začetka 2000 ih s tem, da so iskali in preprodajali raznorazne igralce iz košarkarsko manj razvitih držav, namesto, da bi več vlagali v domače je pa še en črn madež tega tipa.
Kot trener kaznoval igralce, če so odigrali tako kot se danes igra moderna košarka pa raje sploh ne začenjam.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani