Nočem te razočarat ampak lahko samo sanjaš,..razn če je spredaj 4x DNF
pa če bo veljala nova direktiva FIA da bo potrebno omejiti delfinčkanje(tu se je merc ustrelil v koleno), bo moral merc dvigniti dirkalnik in bo šel preformance papa
Kar se tice pulza; zelo pomembno je kako se nekdo počuti ob temu pulzu. 180 ob kratkotrajnem naporu pri mlajši osebi ni tako veliko,da bi številka sama po sebi morala biti zaskrbljujoča. Ampak jaz si ne predstavljam imeti pulza 180.
Ker delam daljše vožnje, grem nekje do 160,ali pa še to ne. Nad 140 mi preprosto ni več udobno in zato se raje vozim na 110-130. Je pa res da sem potreboval par let,da sem zmožen prepeljati Krvavec s pulzom 130😂
Meni osebno je vsaj toliko pomemben podatek pulz v mirovanju in pa koliko ti pade utrip v prvi minuti počitka po kakšnem res hudem intervalu.
Jah glede na to da sm leto miroval je kolesarska kondicija na nuli..nism pa se neki pocutu grozno kljub utripu nad 180za kratek čas...bude bolje sam mal da padem nazaj v rutino
Sej je natančen tudi na suunto,..ampak nisem imel paščeka zategnjenega to sem mislil. Pa zaradi tresljajev po brezpotju potem skače pa prekinja(ni lep graf v vadbi)
Jah na utrip se žal ne morem zanašat preveč kaj preveč ker je prek zapestja... morm pas kupit. Je pa definitivno majn kondicije zdej ko sem imel probleme z gležnjem.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Men je vizualno hud k ps
Povezava za deljenje
Deli na druge strani