priklopi na tester in poglej kaj ga maltra. Najverjetneje je EGR ventil za spucat. Imel enak problem?ek. Za vsako minimalno napako vr?e v safe mode, tako da ni nujno da je kaj huj?ega
Ja, g. Pelko je zadevo priklopil na tester in je bilo nekaj z EGR ventilom. Omenil je, da ga je eliminiral in bilo je brezla?no...Trajalo je malo dlje, ker je vmes ena stranka nasedla na ?karpi cca 2km stran od servisa in smo ?li pomagat.
Kar se ti?e te?av z DPF je za prve mazde z DPF(2005, 2006), ki se jim pojavijo te te?ave najbolje vse skupaj eliminirat.
?e pa se loti? menjave(nepoobla??en servis) so bili stro?ki menjave filtra pri ?trajnerju 380 ?. Potem je stro?ek prve "prisilne" regeneracije in novega olja. Vse ok - ?koda je edino to, da sedaj poleg DPF lahko crkneta ?e dva senzorja in ena sonda in cena teh se menda vrti okrog 500?.
Tako, da se bolj spla?a odstranitev(luknanje filtra) in vse kar pa?e zraven in da? 450? in nikdar ve? DPF te?av.
Na koncu manj ?re, dizel ne te?e ve? v plac za olje in ni bojazni, da ti zariba.
Menda obstaja ?e neko kemi?no ?i??enje, ki pa naj ne bi bila dogoro?na re?itev.
Men je avto bolj za vozit in se ne spoznam na notranjost(lo?im dvotaktne in ?tiritaktkne motorje )
Boss je napisal takole
Brizganje nafte v olje? ?emu?
To ni namensko, da nafta kon?a v olju ampak je zaradi na?ina vbrizga, ki pri regeneraciji zamuja fazo oziroma pride do dodatnega vbrizga v izpu?ni cikel. In ker vsa nafta ne zgori v fazi vbrizga zgori ?ele naknadno v izpu?nem sistemu, da dvigne temperaturo DPF. In seveda ker ne zagori v valjih lahko malenkostno ste?e mimo obro?kov v karter sploh, ?e ustravi? motor, ko regeneracija ?e ni kon?ana.
Jest sm ga zamenjal na primorskem ampak po menjavi je potrebna ?e prva regeneracija in menjava olja....to je blo cca 400 ojrov.
No na koncu pa mi g ?trajnar pove, da lahko zdaj crkne ?a kak od treh senzorjev( ene tri elektronske zadeve okrog dpf filtra je omenil), kjer je cena spet par 100 ojrov...
priklopi na tester in poglej kaj ga maltra. Najverjetneje je EGR ventil za spucat. Imel enak problem?ek. Za vsako minimalno napako vr?e v safe mode, tako da ni nujno da je kaj huj?ega
Hvala.
A ima? kak nasvet kam peljat, da ga priklopijo na tester?
No tale tema "DPF filter" ma 27 strani in sem jih preletel na hitro.
Imam pa naslednjo situacijo in bi vpra?al, ?e se je komu ?e zgodilo kej podobnega.
Imam mazdo karavan disel 2006 in cca 160.000 km.
Pa mi je pred pol leta za?ela svetit lu?ka za DPF in ni hotela ugasnit (ne glede na vse toriranje in gnanje po avtocesti) in sem dal na primorskem(400?) zamenjat DPF filter.
Potem so mi naredili regeneracijo in zamenjali olje.
No pred enim mesecem pa se peljem polno natovorjen(dopust) po avtocesti in imam v 6 prestavi "avtomatsko nastavljeno hitrost" 130 km/h in cca 2100 obratov.
Pa je bil en klanec navzdol, obrati gredo pod 2000 in za?ne utripad lu?ka DPF in gre v safemode (max 80 km/h)
Pa ?ez 10 km ustavim in malo preklinjam in ?ez 15 minut v?gem avto in dela normalno, nobenih lu?k, lepo 130/140 km/h in 3000 obratov v 5 prestavi.
In potem cel mesec vse ok.
Ko pa sem ?el te dni spet polno natovorjen in dal v 6 prestavo pri 130 km/h in so obrati padli pod 2000, se je spet zasvetila lu?ka, a sem dal hitro v 5 prestavo(preden je ?la v safe mode) in jo gnal na 3200 obratih in nobene lu?ke ve?.
Nivo olja je normalen.
Tale dpf lu?ka me spravlja v slabo voljo in ob denar. Ne predstavljam si, da mi za?ne blinkat in zares crkne vse skupaj.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ja takrat bom pa kupil golf(dvojko!)
Povezava za deljenje
Deli na druge strani