Skoči na vsebino
Mazda CX-30
Napisano
Pred eno uro je Bini napisal:

Torej čez leto in pol bo tale taman za mene, če bo res takole našpičeno zgledala..... 

SI pa res naiven če misliš, da ima ta posnetek kaj veze z realnostjo. Takšnih posnetkov imaš na YT cel kup.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-5 (2026)
Napisano

Jaz iz prve roke povem, da se G140 vozi lepše v nizkih obratih, je pa res, da ga hitro začne zmanjkovati ko govorimo o obratih 3k plus, kjer pa zasije g194.

 

G140 v CX5 bo vredu za normalno vsakodnevno vožnjo. Sam pa na to gledam drugače. Če bi dal 45k, hočem, da je notri tudi dovolj močan motor, da lahko sledim @Alexu vsaj do polovice vrhniškega klanca, za kar pa bo g140 prekratek.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

Ma te gume so jajc kokr koli jih obrneš. Po dežju boljše, da ne greš na cesto. Ni mi jasno zakaj jih še kr tlačijo na nove avte, očitno morajo biti strašno poceni.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

Jaz imam 6 in CX30. Mazda 6 je 4,5cm širša.

 

Ko se vsedem v svojo 6 imam dejansko občutek, da je več prostora, ne vem pa točno zakaj, mogoce zato ker je pri CX30 armaturka postavljena višje, ampak nikakor nisem utesnjen in je prostora dovolj.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano (urejeno)

Nima smisla, to smo predebatirali na dolgo in široko. Vglavnem g140 ima več navora v nižjih obratih kar je najbolj pomembno za vsakodnevno vožnjo. Do 140km/h g140 bolje vleče, nato pa zmanjka konjičkov in je x186 boljši. Upoštevaj, da je 2.5l motor na trgu več kot 10 let in je extra vzdržljiv. Tudi x186 naj ne bi imel težav, samo ne vem če je kdo z njim prevozil več kot 200k, da bi lahko govorili o vzdržljivosti. 

 

G140 ima tudi cenejše servise kot X186. 

 

Kar se tiče porabe, ko mi žena posodi g140, ročni menjalnik, imam na relaciji Kranj- Domžale in nazaj porabo 5,8l. Z njim imamo prevoženih 3800 km in je povprečje 7,5l, s tem, da žena večino vozi po mestu.

 

Avto se vozi odlično, zelo tih in umirjen motor. Drži da je malce trše podvozje, ampak sej se verjetno ne voziš vsak dan po makedamu?

Popravljeno od ignacij
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 7 minutami je Valh napisal:

Prvih 2.000 km in prvo pranje💦

Poglej ga fanta, še en katerega lastništvo mazde je vprašljivo. Nedopustno, da je celih 2k nisi opral. Mazde je treba negovati, ni to VW.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6
Napisano

Ne mi zdej jamrat, da ni bencinarjev, a sam sem ga prodajal točno 6 mesecev, poklicala pa sta me dva, eden iz firbca, drugi pa ga je kupil.

dne 12. 8. 2025 ob 14:38 je SeekK napisal:

Moja 6ka 194 konjska 2018 letnik je danes šla dalje.

 

Kontaktiral me je po dveh dneh od objave oglasa en s Hrvaške, nisem najprej ga čist resno jemal, ampak je hotel vedno več informacij in se tud naročil pri avtohiši za pregled. Vmes sva sicer oba imela dopuste, pa je potem se zavleklo vse to za kake 3 tedne. Ceno sem nastavil na 19700, na koncu je šla za 19500.

 

Vmes sem imel še dva druga, ki sta se zanimala, samo sem povedal da imam že s tem zmenjeno za ogled in ni šlo dalje..

 

Bolj mešani občutki sicer, ga bom kar pogrešal.

 

Kupec mi je rekel, da jih ni lahko dobit, da jih je malo. Bi rekel da tudi kupcev ni tako veliko, potem se pa nekako poveže..

Res si imel srečo, da si ga tako hitro prodal.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nakup mazde cx60 - pomoč pri izbiri
Napisano (urejeno)

Glede podvozja je bilo veliko kritik na račun trdote, za modelno leto 2025 pa so vzmetenje posodobili.

 

Na različnih tujih forumih sem bral, da so jim vzmetenja menjali v garanciji.

 

Pojdi se najprej zapeljat, da vidiš če ti avto sploh odgovarja, nato pa se na Mazdi servisu pozanimaj kako je z odpravo različnih napak.

 

Meni so na mazdi Močnik menjali veliko stvari v garanciji brez problema, tako da imam s tem dobre izkušnje.

Popravljeno od ignacij
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nakup mazde cx60 - pomoč pri izbiri
Napisano (urejeno)

Jaz sem testiral oba, kupil pa nobenega. Dizel se po mojem mnenju lepše vozi, samo jaz si ga glede na mazdino zgodovino ne bi upal kupiti. Tako kot je napisal @NevLado pa je 2.5l preverjena zadeva.

 

Obvezno pojdi na testno vožnjo, meni je bil voznikov sedež pretrd, kar je bil eden izmed razlogov, da ga nisem kupil.

 

 

 

Popravljeno od ignacij
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

Dej ne nakladej, dino, ga je povozil s 14 let staro tehnologijo, ti pa še kr živiš v svojih svetih prepričanjih. Veš kaj ni pošteno od tebe, da mimoidoči morebitni kupci, ki pregledujejo forum, ne dobijo realnih informacij, ko se odločajo za nakup novega vozila, zaradi tvojega trolanja. 

 

X motor je pač zgodovina in moral se boš sprijazniti s tem. Ne rečem da je slab motor, je pa v večini parametrov korak za g140, pa če ti to sprejmeš ali ne.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 2 urama je Jest napisal:

Eni pa enkrat pišejo, kako je CX-30 grda

Spomnim se ko je prišla CX30 na naše ceste. Meni je bila grda zaradi plastičnih obrob. No danes mi je tudi zaradi oblog všeč, z leti se okus spreminja.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano (urejeno)
pred 3 urami je Alex napisal:

Ja, najbrž. 😄 Da ne govorimo o avtomatskem menjalniku

@Alex pa hitro pozabi. Daj si še enkrat oglej tale video, da ne bo nesporazumov. 

 

G140 : Eat my dust.

X186: I have no other choice.

 

 

Popravljeno od ignacij
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 20 minutami je Janez007 napisal:

Samo za informacijo, moj naslednji avto bo Mazda 3 G140 AT :) Kdaj? Ko se bo prodajal kakšen rabljen, bel. 

Uff, torej ujeti se morajo vsaj 3 parametri...težka bo, razen iz Nemčije.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

Ma ni ga čez lepo uglajeno vožnjo v nizkih obratih, ki itak predstavlja v večini primerov 90% vožnje, tako da tistih par pospeševanj s 4k plus obrati tega ne odtehta.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

Ma baby dino je res odličen motor. Da bi mu dodali še elektro motor za dodatno moč in še nižjo porabo, npr. ene 4l ne bi rabili nobenih EV.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano (urejeno)

Jp, to tudi jaz opazim razliko med g140 in g194. Za obrate do 3k, je boljsi g140, nad 3k se pa g194 odpre. Za novo CX5 bo to prešvoh.

Popravljeno od ignacij
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.