Te porabe je težko vkalupit, podobno, kot je težko pri električnem kolesu vedet, koliko dolžinskih km in koliko višinskih m bo kolo zmoglo.
Podatek povprečne porabe s teh portalov je nek približek, po kateremu se orientiraš glede na tovarniške podatke. Tisti, ki se bolj vozijo po hribih, v mestih ... bodo imeli povprečje višje, tisti, ki se vozijo po ravninah, na dolge relacije ... pa nižje. Jaz si lahko delam primerjavo samo glede na prejšnjo Mazdo, ker se vozim po istih poteh.
Ne preveč zares vzet vse skupaj ampak vseeno ni smiselno navajat podatke, ki ne služijo ničemur, ker niso realni ampak so le rezultat nekih deviacij.
Se oproščam vsem prizadetim za zavajanje. 😄
Mogoče sem to storil zanalašč, da vas usmerim v nakup X motorja.😜
Kot je nekdo v prejšnjem postu omenil, na spritmonitor si lahko vsak ogleda za specifičen motor porabo, pa tudi na YT se najdejo posnetki testov porabe.
Tole je pa čist nereprezantativno. Ribniica in Rakek sta na cca 500m nadmorske, Koper pa ob morju oziroma blizu 0m. Za realen podatek se bi moral vrniti na izhodišče.
To je tko k da bi se sam hvalil, Da iz Logatca do Ljubljane po regionalki imam porabo 3,2l/100km (Dejansko sprobano in drži) in bi trdil, da je to poraba CD150 dizla. Pač ni, ker je Logatec skoraj 200m višje kot Ljubljana.
To je poraba na tej relaciji, kar je vsakemu jasno, ker je jasno napisano. Povprečna poraba (avto nima še 2000 km) je 6,6 z vožno na Obali, kjer se večinoma vozim gor/dol. Prejšnja Mazda3 1,5 je imela povprečje 6,7. Point zapisa je, da avto kuri malo, s čimer sem več kot zadovoljen, če pa to smatraš za hvaljenje, je pač stvar tvojega razmišljanja.
Lahko eno osebno vprašanje: in koliko krat si ti tako naglo pospešil?
Najprej, zakaj sem podal podatke o pospeških. Swift s težo 800 kg in 101 HP, Polo s težo 1000 kg in 125 HP in Mazda s težo 1450 kg in 186 HP. Korelacija je ta, da se avtom veča moč in teža, pospešek pa ostaja enak. Moja Mazda je še nova, nima še 2000 km, zato je nisem še vrtel čez 4000, podatek o pospešku tako ni iz "prve roke". Sem pa z ostalima dvema pred mnogimi leti veselo pospeševal. 😁
Vprašanje za lastnike CX-30. Ali imajo slovenske Mazde CX-30 funkcijo, da se pri prestavljanju v vzvratno desno ogledalo spusti? Če nimajo, se da nadgradit?
Za angleški trg očitno imajo. Zelo koristna funkcija, še posebej blizu robnikov.
Kupujem 215/45 r18 gume za novo Mazdo3 in ugotavljam, da je izbira precej omejena.
Ima kdo kak?en predlog katere bi vzel oz. je ?e kupoval za svojo.
Imam Toyo Proxes T1 Sport XL v tej dimenziji in sem zelo zadovoljen, ?e posebej po mokrem. Imajo prevo?enih ?ele 3000 km, tako da realne ocene ?e ne morem dat. Cena je bila 115 ? za kos. www.gumenadom.com
Na prej?njih dveh avtih (vw polo in kia ceed) sem uporabljal poceni nosilec za zadnja vrata in problemov ni bilo. ?al pa se stranski trakovi pri Mazdi ne dajo pritrditi, ker stranska robova zadnjih vrat nista paralelna ampak bolj v trapez in zaradi tega trakovi drsijo navzdol.
Nekaj, kar bi ?elel, obstaja, ampak samo za 29" kolesa.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Za Avtoplus bi lahko napisal knjigo (da ne rečem kriminalko), oz. bi lahko odprli temo "Avtoplus prigode", ampak tega niso vredni.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani