Vedno manj dizlov, vedno ve? nafte ki ostaja. Hvala hibridom, da je nafta in bencin bol poceni.
To je to ... saj se je ravnovesje podrlo. Ameri so vozili bencin iz evrope nazaj pa dizel in smo bili vsi zadovoljni. Zdaj se pa poraba dizla v evropi zaradi ekotraparij mo?no zni?uje in bo dizla kmalu preve? na trgu. Zato bodo raje prodajali pod ceno in razliko nabili pri bencinu. Na?eloma gre v to smer, da se bo razlika med cnama bencina in dizla spet kar dosti pove?ala, tako kot je ?e bilo neko?, ko je bilo dizla preve? oziroma bencina premalo na trgu. Zato so takrat ljudje navalili na dizle.
Kamioni, letala, ladje, industrija, izdelava plastike in drugih dobrin, ?ivinoreja pa ne izpu??a C=2. Jebat je treba navaden folk saj tele ekoteroristi si samo to upajo. Daj da jih vidim, u?gite po kapitalu pa mi potem povejte, kako je, ?e boste pre?iveli seveda.
Sem imel enkrat pred leti Zoe na testu za vikend... takrat se prva generacija ... Pa se mi na AC ni zdelo,d a bi z muko prisel do blokade, ki je postavljena pri 140 km/h ... Je pa res to softverska blokada, ker cez ni slo ... kot da bi stevec 140 km/h "zamrznili"
Od 100km/h naprej ni pospe?ka nobenega in ma? res ob?utek, da je notri samo 45KM. Pol sem pa iz fore pritisnil gumb ECO pa smo ?li samo ?e 120km/h. Ohhh yeaa, the future is bright... samo, da ne bomo vsi oslepeli od te svetlobe.
No...?udno, da ni tovornjakar kriv in prehitro peljal...
Ne ne, tukaj pa kamionarju ves poklon, ker je bil dovolj previden, da omejenca ni lepo zgazil, ?eprav, ?e sem ?isto po?ten v tistem trenutku ne bi kaj dosti bil pretresen, ?e bi ga lepo poradiral s ceste.
Peljal Renault Zoe, da si malo pretegne noge ?e po AC: Kolikor je avto v redu za po mestu, toliko bolj je crap za avtocesto. Max speed je 140km/h, ki ga dose?e z veliko truda. Nekako me spomni na Jugo 45 izpred treh desetletij in ?e malo.
Najve?ja groza pa je poraba, saj je bila 23kWh/100km. To je cca 6 - 7kWh ve? kot sem mislil in to prakti?no pri AC hitrostih, kjer recimo en tak dizel kot je M6 papa dobrih 6 litrov in se pelje svetlobna leta bolje.
Zelo objektivno razmi?ljanje lastnika EV-ja, ki je brez zadr?kov napisal realno stanje zakaj bo ICE ?e vedno aktualen.
Mogo?e edino, kar bi moral bolj dodelat je to, da ICE iz goriva istisne za pogon le nekje do maksimalno 30% energije, vse ostalo se izgubi zaradi trenja v samem motorju in seveda skozi toploto. EV-ji so nekje pri 85% do 90% u?inkovitosti. To pomeni 3x bolj se pravi, kljub temu, da bi moral tiste piksne zmanj?at za eno tretjino. Vse ostalo pa dr?i.
So pa bili recimo v Lj, ko so drevesa odstranjevali ob Celov?ki pa ?e kje in to vse zaradi pove?evanja varnosti. Sej ?e bi malce ve? se poglobil v zadevo bi tudi tebi Gretka in podobni ?li oreng na organ.
Back to topic
Idiotsko vklju?evanje s 70km/h tik pred kamionom je recept za tragedijo, ampak tokrat se je sre?no iz?lo. Malo kasneje naslednji probava, ?e se da pri 70km/h vklju?it na AC in spet drugi re?ujejo. Pol tretji se vklju?uje brez lu?i, da vidi ali bo ?lo. V glavnem, o?itno dan, ko je odpihnilo ?e tisto nekoliko IQ-ja, ki ga ljudje premorejo.
Ja sam tudi tam ne mora? sortirat po barvi, da bi Alex lahko dobil samo du?no rde?e ven. Sej vem, da je hec, ampak baje je ta rde?a zaradi dodatnih plasti nekje 10-15kg te?ja samo zaradi barve. Druga? je pa res ?koda, da ni mo?nosti sortirat po obliki karavan/limuzina, ker to bi bil za marsikoga kar ?ok, kolk je razlike.
Minimalna je res zelo zavajujo? podatek. Zadnji? grem s slu?benim vagom TDI po regionalki od Lj do Hrastnika in sem resetiral BC, Sem se ve? ali manj vozil v srednje hitri koloni nekje okoli 70-80km/h in na koncu je kazal 3,6 litrov povpre?ne porabe. Nazaj ni bilo ve? kolone pa sem se vozil sam okoli 90 km/h in je poraba ?e narastle na 4.8. Po parih dneh normalne uporabe pa smo spet pri 5,8l/100km.
Pa ne more? verjet kolk pri vi?jih hitrostih vpliva oblika vozila. pri 130km/h do 140km/h mi trenutno porabo karavan ?iba vsaj pol do 3/4 litra ve? kot prej?nja 5-vratna limuzina. Bom videl kolk bo pomagalo, ko bom spravil stre?ne nosilce/zra?ne zavore stran.
Pije niti ne toliko prevec... razlike med tem in dizelskim motorjem je mogoce kaksen liter... Vsaj po mojih izkusnjah...
Se kar strinjam... Tamo?an dizel v Mazdi ni najbolj spoprijateljen z avtomatskim menjalnikom. Samo tukaj je razlika liter v porabi. Ta avtomatik zna veliko lep?e sodelovat z bencinskim motorjem. Recimo 165KM 2.0 je samo dva deci razlike med ro?nim in avtomatiko. Kot ka?e je ta menjalnik bil razvit za bencinske motorje in lepo izkori??a njegove karakteristike, medtem, ko je v dizla bil kar porinjen, ker so pa? kupci glih sitnarili, da bi imeli tudi tam avtomatiko.
Ok, mal te hecam... takrat, ko neha govorit ?pansko posku?aj re?t English. Probaj na razli?nih delih in po?akaj, da odgovori neki v tej smeri " do you want to switch language to English" al pa "do you want to set the language to English". V glavnem nekaj v tej smeri in potrdi? z "yes".
To je verjetno kolega, ko je uparjal BT rekel nekaj takega, da je spremenilo v ?pan??ino in je potrdil ?e s "si" pa je zajebal do konca.
Druga? pa rezervna re?itev... najdi nekoga, ki zna ?pansko
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Hmmm... ne vem, sam men samo rahlo zapiska, glasba se ni? ne uti?a. Sploh ni mote?e.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani